İMO'DAN STADYUM AÇIKLAMASI

22 Ocak 2020 16:04
İMO'DAN STADYUM AÇIKLAMASI

TMMOB İnşaat Mühendisleri Odası Eskişehir Şubesi yönetim kurulu tarafından, yeni stadyumdaki çatı direklerinde oluşan hasar nedeniyle bir açıklama yapıldı.

Kuvvetli ihtimal

Şube Başkanı Deniz Kılıç'ın yaptığı açıklamada; “İMO Eskişehir Şubesi tarafından görevlendirilecek uzman teknik heyetimizle yerinde inceleme yapmak için yetkili mercilere başvurduk fakat talebimiz reddedildi. Soruna ait kısıtlı bilgimize rağmen, stadyum çatısındaki bazı çelik elemanların değiştirileceğini, genel anlamda güçlendirme ihtiyacının olabileceğini söylemek mümkündür. Eskişehir’de yaşanan bu musibetin, asli görevi toplu konut yapmak olan TOKİ için bir nasihat olmasını, konut dışındaki her türlü inşaat ve arsa ticaretinden elini çekmesini umuyoruz.” dedi.

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Sağ olsunlar

22 Ocak 2020 17:57
Bravo yetkililere...Tebrik ediyoruz..İyi karar almışlar.Her zaman böyle güzel karar almalarını temenni ediyoruz.Yaptıkları kararın önemi fotoğrafa yansımış..Aldıkları karar ülkemize ve şehrimize hayırlı olsun.Kendilerine müteşekkiriz.

Yeşil Vatan

25 Ocak 2020 10:27
TMMOB İnşaat Mühendisleri Odası gönüllülük esası ile bir komisyon kurun Eskişehir'deki 2000yılı öncesi inşa edilen binaların deprem dayanıklılık durumunu tespit edin.1-2 yılda tamamlarsınız.Ama büyük bir yapmış olursunuz.Herkes takdir eder.Masa başı dışına sahaya inmiş olursunuz.

İnşaat mühendisi

22 Ocak 2020 21:24
Bu stadyum projesinde çelik kontrüksiyon hesabını yapan hangi meslek odası mensubu acaba? Inşaatın Müh. Odası olmasın sakın? Yani sizin meslektaş değil mi bu kişi! Ya da bunu kontrol eden kim? Sanırım ziraat mühendisi kontrol etmedi bunu? Konu sadece stadyum çatısı olmamalı? Uçan çatılar, çöken çatılar kimin eseri? Yada %33 eğimli çatılar? Kar yağışı belli, oluşacak kar yükü belli! Buna göre yapılsa çatılar. Buna da bir el atsanız çok güzel olur. Nuh Nebi 'den kalma çatı ve kiremit sistemi uygulanıyor hâlâ daha.

Güray

23 Ocak 2020 10:36
Kötü günler geride kaldı. Çok daha kötü günler yakında. Bilimin, liyakatın, araştırmanın yok sayıldığı, tarikatların, adam kayırmacılığın, padişahlığın zirve yaptığı, ayakların baş olduğu bir ülke ve "vatandaşlarından" çok birşey beklemeyin.

Kim yalancı

23 Ocak 2020 16:08
Bir diğer haberde bize gelen bir teklif yok diyor İmo dan. Zaten denetleme vs. Yetkileride yok odaların diyor! Bu neyin çabası IMO? niyet belli oldu size basın açıklaması yapmak için gün doğdu. Toki ye çamur atarken kendi meslektaşını kötülemekten başka bir şey yapmadın! Komik duruma düşüyorsun sadece!

Halil Toksöz

23 Ocak 2020 01:19
Siz haklısınız, bilimden uzaklaşıp kafasına göre iş yapan , Toki moki yandaş yeni zengin mütahitler ülkeyi ne hale getirecekler ilerde görülecek, deme di demeyin, bu günler daha güzel günler, tunelin sonunda işik yok tren geliyor üstümüze.

çakma

23 Ocak 2020 14:58
inşaat mühendisi rumuz için. Kullandığın İfadeleri, kurduğun cümleleri, satır aralarında ne anlatmak istediğini dikkatli bir şekilde okudum ve şu kanaate vardım. Her hangi bir meslek gurubuna mensup bir mühendis bilimden, tecrübeden, yol gösterici olmaktan, mesleğe saygısından uzaklaşıp adeta alaycı tavırla böyle bir uslub kullanmaz. Kullandığın rumuza aldanmam, meslek mensubu olduğuna da şüphe ile bakıyorum zaten. Belki de çakma mühendis, yada yeni yetme. Yada hiçbiri. "İnsan en büyük kötülüğü kendine yapar".

Esnaf

22 Ocak 2020 19:02
Mimarlar odasının bir önceki başkanı şahıs, Hamamyolu projesi dahilinde,kargalar için canhıraş(!) haykırış halinde idi.Şu andaki başkanda onun yaveri idi.Asli olan görevlerinin yerine,üzerlerine vazife olanla ilgilenselerdi ,böyle felaketi yaşamazdık. Sözde mimarlar odası,bukadar olur....

Faik ataman

22 Ocak 2020 21:46
Makinacılar işin içine toki girince size ekmek çıkmıyor deği mi . Zaten sizde kendi işinizden başka her şeye maydonoz oluyorsunuz .

Odunpazarlı

22 Ocak 2020 19:06
Mimarlar odası,işini gücünü bırakıp Hamamyolu projesiyle uğraşmanın yerine, Başkalarının siyasi tetikçiliğini yapmanın yerine,zamanında işini yapsaydı ,böyle traji komik durumda kalmazdı...

es es

23 Ocak 2020 07:36
IMO.. DEMEK SIZI ADAM YERINE KOYMAMISLAR . cok uzuldum . size kalsa carsi her seye karsi modunda hic bir sey yaptirmazdinizbu sehir e .