İLGİNÇ YAZI

Son Güncelleme : 04 Kasım 2018 16:11
İLGİNÇ YAZI

20 Martta Barlar Sokağı girişine konulan sarhoş adam heykelinin altına ilginç bir yazı yazıldı.

8 ay önce Barlar Sokağı girişine farkındalık amacıyla konulan sarhoş adam heykeli altına 'Haram' yazıldı. 'Şişede durduğu gibi durmaz' yazısının altına tükenmez kalemle yazılan yazı dikkat çekti. Görenler yazı ile ilgili şaşkınlarını gizleyemedi.

Yorumlar (21) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

ve dr

04 Kasım 2018 17:46
müthiş bir habercilik başarısı...

osman sezer

04 Kasım 2018 17:30
evet şaşkınlığımızı gizleyemiyoruz....böyle bir haber yaptığınız için:((((

samt aysı

04 Kasım 2018 17:29
allah aşkına haber mi bu:(((

sinem gümüş

04 Kasım 2018 17:27
ya müthiş bir haber....ağzımız açık kaldı....

sürat adil

04 Kasım 2018 17:28
allah aşkına haber mi bu....sanki yazıyı heykeldeki adam yazdı...

Vatandas

04 Kasım 2018 16:44
Haram yazisimi ilginc siz hangi dine mensupsunuz

Asd

04 Kasım 2018 21:39
Yorumları neden yayınlamadığınızı merak ediyoruz

Ukab UKABE

04 Kasım 2018 21:13
Doğru,yalan mı, Kur'an yasak olduğunu beyan eder.Ne yani haram değil mi diyeceklerdi.Acaba yazıya mı şaşırdı ,yoksa haram olamasina mı?

gurbetçi

04 Kasım 2018 23:33
Heykele takmış gidiyoruz.Ya tv lerdeki tecavüz mafya paralı fahişe dizileri ne olacak.İçen içsin ama milletimize seyrettirilen ahlak yoksunu dizileri konuşun.Rahmetli Oktay Sinanoğlu derdi ki "gittiğiniz ülkelerin TV lerini kontrol edin.O toplum ya gördüğünüz yerde yada oraya getirilmek isteniyor." Sözün özü tepkiyi bu dizilere koyalım çünkü toplumu bozuyor.

musti

04 Kasım 2018 17:53
Ben de haram olduğuna inanıyorum ama yapma be kardeşim..karışma başkalarına içen içsin.. sana ne..sordular mı sana ?

yancilar

05 Kasım 2018 07:15
yorumumu neden paylasmaktan kaçıyorsunuz sakarya gazetesi hani basın özgürlüğü varda ifade özgürlüğü yok mu neden bu haberi yaptınız açıklaması yok mu neden yorumlara sansür uyguluyorunuz

dost

05 Kasım 2018 09:33
nasıl bir habercilik anlayışıdır bu

HARAM DEĞİLMİ

05 Kasım 2018 06:53
NE VAR BUNDA DOĞRU İŞTE.

Zeki taş

05 Kasım 2018 07:40
İçki içmek de satmak da yasaklansın diyen vatandaş! Eğer yasaklanırsa diyanetin maaşlarını nereden verecekler sonra...

Nihat

05 Kasım 2018 06:51
Sigara içkiden daha zararlıdır ve de haramdır. Allah size temiz ve helal rızıkları emretti. Bile bile kendinizi tehlikeye atmayın. Bu Kuran ayetleri ve bir kaçınca daha sigara haramdır. Kimse kendini aldatmasın.

Eski içici

05 Kasım 2018 12:16
"HALİL TOKSÖZ" rumuzlu vatandaşa.ben bu zıkkımı 30 kûsur sene haram olduğunu bilerek içtim ve sonunda Allah'a şükürler olsun bıraktım.arapçı filan da değilim türkçüyüm.yorumun tehlikeli ve saçma.alkol haramdır.o kadar bunu kabul ederek içersin veya içmezsin.

güçsüz karınca

04 Kasım 2018 18:59
nasil bir haber bu sakarya gazetesi sizin dininiz yok mu dini inanclari bilmiyormusunuzda bunu haber yapip şaşkınlığınızi gizleyemiyosunuz. medeniyet diye diye milleti dinsiz imansız bir topluma çevirmeye basladiniz. ne yazsaydi kafam guzel dunya guzel yazsaydi yine paylasacakmiydiniz.yaziklar olsun solcu kimliginiz yaninda ataist durusunuz oldugunuda kanıtladınız

Gececi

05 Kasım 2018 13:12
Devletin kasasini bosaltmak halkin gelecegini Calmakta Haram.

Vatandas

04 Kasım 2018 21:04
İcki tamamen yasaklanmali icende satanda buyuk ceza almali sahsi fikrim

Hizmet eden değil... Heykelci Belediye

04 Kasım 2018 17:36
heykelci belediye ve barlar sokağı denilen yer rabbim çoluğumu çocugumu bu haramlardan haram yerlerden korusun haramı şöhret edenleri ise rabbim biliyor...

Halil Toksöz

05 Kasım 2018 01:28
Siz arapcılara haram, bizlere helal.....
FETÖ SANIKLARINA CEZA YAĞDI
FETÖ SANIKLARINA CEZA YAĞDI
Eskişehir'de gerçekleşen Fethullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) operasyonu sonrasında haklarında dava açılan ve çoğu asker olan 67 sanıktan 56'sına 2 yıl ile 10 yıl arasında değişen hapis cezaları verildi. 
DRİFT PAHALIYA PATLADI
DRİFT PAHALIYA PATLADI
Eskişehir'de, alkollü olarak direksiyon başına geçen ve drift yaptığı belirlenen sürücüye toplam 8 bin 735 lira ceza kesildi. 
ESKİŞEHİR'E KAR GELİYOR
ESKİŞEHİR'E KAR GELİYOR
Meteoroloji'den alınan bilgiye göre Eskişehir'de karla karışık yağmur ve kar yağışı bekleniyor.
MUTFAKTA YANGIN VAR
MUTFAKTA YANGIN VAR
CHP İl Başkanı Rabia Akman Hükümetin ‘enflasyonla mücadele programı’nın ise yaramadığını belirterek “Mutfakta yangın var” dedi.
HAYALLERİ GERÇEK OLDU
HAYALLERİ GERÇEK OLDU
İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, polis olma hayali ile yaşayan engelli öğrencilerin okuluna giderek 'Polislik' mesleğini anlattı.
KADRİYE KARACA  TOPRAĞA VERİLDİ
KADRİYE KARACA TOPRAĞA VERİLDİ
Türkiye Gazeteciler Federasyonu Genel Başkanı ve Eskişehir Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Yılmaz Karaca'nın, annesi Kadriye Karaca, son yolculuğuna uğurlandı.
SAĞLIK ELÇİLERİ ESKİŞEHİR'DE
SAĞLIK ELÇİLERİ ESKİŞEHİR'DE
Ekranların sevilen yüzü Saba Tümer, Eskişehir’de katıldığı bir etkinlikte ‘Kahkaha Kulübü’ için adımlar attığını söyledi. 
KURT VE ATAÇ RESMEN AÇIKLANDI
MEMUR EK ZAM İSTİYOR
MEMUR EK ZAM İSTİYOR
Türkiye Kamu-Sen üyeleri Yediler Parkı'nda bir araya gelerek ek zam talebinde bulundu.