İLGİNÇ YAZI

Son Güncelleme : 04 Kasım 2018 16:11
İLGİNÇ YAZI

20 Martta Barlar Sokağı girişine konulan sarhoş adam heykelinin altına ilginç bir yazı yazıldı.

8 ay önce Barlar Sokağı girişine farkındalık amacıyla konulan sarhoş adam heykeli altına 'Haram' yazıldı. 'Şişede durduğu gibi durmaz' yazısının altına tükenmez kalemle yazılan yazı dikkat çekti. Görenler yazı ile ilgili şaşkınlarını gizleyemedi.

Yorumlar (21) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

ve dr

04 Kasım 2018 17:46
müthiş bir habercilik başarısı...

osman sezer

04 Kasım 2018 17:30
evet şaşkınlığımızı gizleyemiyoruz....böyle bir haber yaptığınız için:((((

samt aysı

04 Kasım 2018 17:29
allah aşkına haber mi bu:(((

sinem gümüş

04 Kasım 2018 17:27
ya müthiş bir haber....ağzımız açık kaldı....

sürat adil

04 Kasım 2018 17:28
allah aşkına haber mi bu....sanki yazıyı heykeldeki adam yazdı...

Vatandas

04 Kasım 2018 16:44
Haram yazisimi ilginc siz hangi dine mensupsunuz

Asd

04 Kasım 2018 21:39
Yorumları neden yayınlamadığınızı merak ediyoruz

Ukab UKABE

04 Kasım 2018 21:13
Doğru,yalan mı, Kur'an yasak olduğunu beyan eder.Ne yani haram değil mi diyeceklerdi.Acaba yazıya mı şaşırdı ,yoksa haram olamasina mı?

gurbetçi

04 Kasım 2018 23:33
Heykele takmış gidiyoruz.Ya tv lerdeki tecavüz mafya paralı fahişe dizileri ne olacak.İçen içsin ama milletimize seyrettirilen ahlak yoksunu dizileri konuşun.Rahmetli Oktay Sinanoğlu derdi ki "gittiğiniz ülkelerin TV lerini kontrol edin.O toplum ya gördüğünüz yerde yada oraya getirilmek isteniyor." Sözün özü tepkiyi bu dizilere koyalım çünkü toplumu bozuyor.

musti

04 Kasım 2018 17:53
Ben de haram olduğuna inanıyorum ama yapma be kardeşim..karışma başkalarına içen içsin.. sana ne..sordular mı sana ?

yancilar

05 Kasım 2018 07:15
yorumumu neden paylasmaktan kaçıyorsunuz sakarya gazetesi hani basın özgürlüğü varda ifade özgürlüğü yok mu neden bu haberi yaptınız açıklaması yok mu neden yorumlara sansür uyguluyorunuz

dost

05 Kasım 2018 09:33
nasıl bir habercilik anlayışıdır bu

HARAM DEĞİLMİ

05 Kasım 2018 06:53
NE VAR BUNDA DOĞRU İŞTE.

Zeki taş

05 Kasım 2018 07:40
İçki içmek de satmak da yasaklansın diyen vatandaş! Eğer yasaklanırsa diyanetin maaşlarını nereden verecekler sonra...

Nihat

05 Kasım 2018 06:51
Sigara içkiden daha zararlıdır ve de haramdır. Allah size temiz ve helal rızıkları emretti. Bile bile kendinizi tehlikeye atmayın. Bu Kuran ayetleri ve bir kaçınca daha sigara haramdır. Kimse kendini aldatmasın.

Eski içici

05 Kasım 2018 12:16
"HALİL TOKSÖZ" rumuzlu vatandaşa.ben bu zıkkımı 30 kûsur sene haram olduğunu bilerek içtim ve sonunda Allah'a şükürler olsun bıraktım.arapçı filan da değilim türkçüyüm.yorumun tehlikeli ve saçma.alkol haramdır.o kadar bunu kabul ederek içersin veya içmezsin.

güçsüz karınca

04 Kasım 2018 18:59
nasil bir haber bu sakarya gazetesi sizin dininiz yok mu dini inanclari bilmiyormusunuzda bunu haber yapip şaşkınlığınızi gizleyemiyosunuz. medeniyet diye diye milleti dinsiz imansız bir topluma çevirmeye basladiniz. ne yazsaydi kafam guzel dunya guzel yazsaydi yine paylasacakmiydiniz.yaziklar olsun solcu kimliginiz yaninda ataist durusunuz oldugunuda kanıtladınız

Gececi

05 Kasım 2018 13:12
Devletin kasasini bosaltmak halkin gelecegini Calmakta Haram.

Vatandas

04 Kasım 2018 21:04
İcki tamamen yasaklanmali icende satanda buyuk ceza almali sahsi fikrim

Hizmet eden değil... Heykelci Belediye