paykasa astropay astropay astropay ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

İL YÖNETİMİ GÖREVDEN ALINDI

Son Güncelleme : 27 Kasım 2018 08:11
İL YÖNETİMİ GÖREVDEN ALINDI

CHP İl Yönetimi görevden alındı. CHP'nin yeni il başkanı Abdülkadir Adar oldu.

CHP'de son dakika gelişmesi yaşandı. 24 Haziran seçimlerinden önce Sinan Özkar'ın il başkanlığı görevinden istifa etmesi üzerine yerine Rabia Akman getirilmişti.  Akman ve yönetim kurulunun CHP merkez Yönetim Kurulu tarafından görevden alındığı öğrenildi.  CHP'de İl Başkanlığına ise Abdülkadir Adar getirildi. 

Yorumlar (18) / Onay bekleyen (5)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

tatar

27 Kasım 2018 06:53
CHP nin modern genç dinamik insanlarla yoluna devam etmesi gerekmektedir. daha parti içinde birlik bütünlük yok kadrolaşmış insanlar sürekli oyunlar peşinde koltuk sevdası CHP de bir tabir vardır. dereyi geçerken at değiştirilmez ama maşallah siz habire birbirinize veriyonuz hançeri sonra seçmen neden seçmedi ak parti oy çaldı aynaya bakın aynaya

Mehmet Doğan

26 Kasım 2018 20:06
Şahane bir şey olmuş. Fevkaladenin fevkinde. Hiç değilse yol iz bilen biri gelmiş...

erhan

26 Kasım 2018 23:53
CHP de görevden alma olmaz seçilmiştir demokrasinin beşiği CHP yaşlılar kulübüne döndü saygilar

Halk

26 Kasım 2018 20:53
83 yaşındaki zat-ın oyunudur

Dimitri yordanov

26 Kasım 2018 22:45
Ben anlamamak sizi

Rıza

27 Kasım 2018 06:53
chp de büyükşehir belediye başkan adayı resmen açıklanmadı daha bakalım neler olcak.

big.

27 Kasım 2018 08:33
chp yi , hele bu seçimden sonra gör dağılma sürecini .

selahattin yıldızlar

27 Kasım 2018 09:02
" kendi ayağına sıkmak " buna denir işte...

eses

27 Kasım 2018 09:21
Bavyerali sen neyin kafasını yaşıyon nedemek eskisehirli vergisi onlar kral hayat yaşarken bana mı sordular banana eskisehir spordan

EsEsli

27 Kasım 2018 10:15
Akparti Adayı açıklandıktan sonra İsim değişirse şaşırmam ama başkada bir isim yok. Olsaydı emin olun ki çekilir di çünkü bugüne kasar ki en güçlü rakibi karşısında ve saltanat bitiyor.

Ahmet tekin

27 Kasım 2018 12:36
Rabia Akman şehir hastanesi aleyhinde konuştu hemen aynı gün görevden alındı !!! ???

Vatandaş U.

27 Kasım 2018 22:35
Genel Merkezi görevden kim alsın...

partili değilim

27 Kasım 2018 14:06
eskişehirspora kuruş para kaptırmasın o bütçede 750000 kişinin hakkı var

1990

27 Kasım 2018 09:09
:D

vatandaş

28 Kasım 2018 08:31
şaşırdık mı? hayır. basiretsizlerin partisi ,ezik ezik ezik.huhaha

Vatandaş

27 Kasım 2018 08:30
Varsa yoksa , Muammer SABAN, alın yazısı başka yok

EsEs

26 Kasım 2018 20:22
Ak PArti Adayı Açıklandı Çatlaklar başladı .. Bu ne hız arkadaş ! Korkunun Ecele faydası YOK !

feridun bavyeralı

27 Kasım 2018 08:14
esesimeze topyekün destek olmalıyız camiyamız süper lige çıkacak güçte,maddi destek sağlamalıyız adambaşı 500 (beşyüz tl) destek olsak seneye uefa kupasının bi tarafından tutarız,cumhurbaşkanımızında desteklediği bir kampanya yapılmalı sayın yetkililere sesleniyorum bütün eskısehır de yasayanlardan kulubumuz ıcın zorunlu eskısehırlılık vergısı yasası cıkartılması lazımdır,
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
Yaz aylarının vazgeçilmezlerinden çilek, kış aylarında kilosu 16 liraya da olsa tezgahlarda satılmaya devam ediliyor. 
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
Eskişehir Gençlik Kolları Danışma Meclisi Toplantısına katılan Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Burhan Sakallı, “Eskişehir'de siyaseti gençleştireceğiz” dedi. Rahibi Yılmaz Büyükerşen için ise, “Onun adaylığı da yeni kesinleşti. Bende memnun oldum. Hayırlı uğurlu olsun. Henüz yeni başlıyoruz yola. Eskişehir ne yapacak göreceğiz bakalım”
DAĞ BAŞI DEĞİL  71 EVLER!
DAĞ BAŞI DEĞİL 71 EVLER!
Eskişehir'in merkeze yakın mahallelerinden 71 Evler'de büyük mağduriyet yaşanıyor. Yaklaşık 23 bin kişinin yaşadığı mahallenin bazı sokaklarında ne internet çekiyor ne de telefon.
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
CHP Eskişehir Milletvekilleri Utku Çakırözer ve Jale Nur Süllü, ilçe ziyaretlerine İnönü’de devam etti. Jale Nur Süllü yerel seçimlere vurgu yaparak “İnanıyoruz ki Mart'ın sonunda bahar gelecek” dedi.
KİMSENİN ARKA BAHÇESİ DEĞİLİZ
KİMSENİN ARKA BAHÇESİ DEĞİLİZ
Eskişehir Barosu Başkanı Mustafa Elagöz, “Hukuksuzluk gelirse iktidarlardan gelir. Biz her zaman hukuksuzluğun karşısındayız. Kimsenin arka bahçesi değiliz” dedi.
GERÇEK TARİHİ ÖĞRENİLMELİ
GERÇEK TARİHİ ÖĞRENİLMELİ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt geçtiğimiz Kayı Boyu Derneği’ni ziyaret etti. Kurt “Türk tarihini kulaktan dolma değil, gerçekleriyle öğrenmemiz, bilmemiz gerekir” dedi.
ESKİŞEHİR'DE SİLAHLI KAVGA
ESKİŞEHİR'DE SİLAHLI KAVGA
Uluönder Mahallesi'nde yaşayan ve aralarında husumet bulunan iki aile arasında tartışma çıktı. Tartışmada 2'sdi ağır olmak üzere 4 kişi yaralandı.
NİTELİKLİ ADAYLARA YER VERECEĞİZ
NİTELİKLİ ADAYLARA YER VERECEĞİZ
Demokrat Parti (DP) haftalık toplantısı dün gerçekleştirildi. DP İl Başkanı Nazım Dölekçekiç, “Yerel seçimlerde nitelikli adaylara yer vereceğiz” dedi.
ÖRNEK DESTEK
ÖRNEK DESTEK
EOSB Yönetim Kurulu Başkan Vekili, Boyplast Yönetim Kurulu Başkanı Metin Saraç; Kızılay’ın “Bağışlanan Her Kan Kurtarılan 3 Can” kampanyasını işyerinde başlattı.