İL YÖNETİMİ GÖREVDEN ALINDI

Son Güncelleme : 27 Kasım 2018 08:11
İL YÖNETİMİ GÖREVDEN ALINDI

CHP İl Yönetimi görevden alındı. CHP'nin yeni il başkanı Abdülkadir Adar oldu.

CHP'de son dakika gelişmesi yaşandı. 24 Haziran seçimlerinden önce Sinan Özkar'ın il başkanlığı görevinden istifa etmesi üzerine yerine Rabia Akman getirilmişti.  Akman ve yönetim kurulunun CHP merkez Yönetim Kurulu tarafından görevden alındığı öğrenildi.  CHP'de İl Başkanlığına ise Abdülkadir Adar getirildi. 

Yorumlar (19) / Onay bekleyen (5)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

tatar

27 Kasım 2018 06:53
CHP nin modern genç dinamik insanlarla yoluna devam etmesi gerekmektedir. daha parti içinde birlik bütünlük yok kadrolaşmış insanlar sürekli oyunlar peşinde koltuk sevdası CHP de bir tabir vardır. dereyi geçerken at değiştirilmez ama maşallah siz habire birbirinize veriyonuz hançeri sonra seçmen neden seçmedi ak parti oy çaldı aynaya bakın aynaya

erhan

26 Kasım 2018 23:53
CHP de görevden alma olmaz seçilmiştir demokrasinin beşiği CHP yaşlılar kulübüne döndü saygilar

Halk

26 Kasım 2018 20:53
83 yaşındaki zat-ın oyunudur

Mehmet Doğan

26 Kasım 2018 20:06
Şahane bir şey olmuş. Fevkaladenin fevkinde. Hiç değilse yol iz bilen biri gelmiş...

Dimitri yordanov

26 Kasım 2018 22:45
Ben anlamamak sizi

Rıza

27 Kasım 2018 06:53
chp de büyükşehir belediye başkan adayı resmen açıklanmadı daha bakalım neler olcak.

big.

27 Kasım 2018 08:33
chp yi , hele bu seçimden sonra gör dağılma sürecini .

selahattin yıldızlar

27 Kasım 2018 09:02
" kendi ayağına sıkmak " buna denir işte...

eses

27 Kasım 2018 09:21
Bavyerali sen neyin kafasını yaşıyon nedemek eskisehirli vergisi onlar kral hayat yaşarken bana mı sordular banana eskisehir spordan

Ahmet tekin

27 Kasım 2018 12:36
Rabia Akman şehir hastanesi aleyhinde konuştu hemen aynı gün görevden alındı !!! ???

EsEsli

27 Kasım 2018 10:15
Akparti Adayı açıklandıktan sonra İsim değişirse şaşırmam ama başkada bir isim yok. Olsaydı emin olun ki çekilir di çünkü bugüne kasar ki en güçlü rakibi karşısında ve saltanat bitiyor.

Vatandaş U.

27 Kasım 2018 22:35
Genel Merkezi görevden kim alsın...

partili değilim

27 Kasım 2018 14:06
eskişehirspora kuruş para kaptırmasın o bütçede 750000 kişinin hakkı var

1990

27 Kasım 2018 09:09
:D

ihsan

18 Ocak 2019 15:24
önce başındakini alın daha sonra bütün delegeleri sallayın partiyi Atatürkçü gençlere bırakın kuruluş ayarlarına dönsün parti

vatandaş

28 Kasım 2018 08:31
şaşırdık mı? hayır. basiretsizlerin partisi ,ezik ezik ezik.huhaha

Vatandaş

27 Kasım 2018 08:30
Varsa yoksa , Muammer SABAN, alın yazısı başka yok

EsEs

26 Kasım 2018 20:22
Ak PArti Adayı Açıklandı Çatlaklar başladı .. Bu ne hız arkadaş ! Korkunun Ecele faydası YOK !

feridun bavyeralı

27 Kasım 2018 08:14
esesimeze topyekün destek olmalıyız camiyamız süper lige çıkacak güçte,maddi destek sağlamalıyız adambaşı 500 (beşyüz tl) destek olsak seneye uefa kupasının bi tarafından tutarız,cumhurbaşkanımızında desteklediği bir kampanya yapılmalı sayın yetkililere sesleniyorum bütün eskısehır de yasayanlardan kulubumuz ıcın zorunlu eskısehırlılık vergısı yasası cıkartılması lazımdır,