İKTİDAR LAİK EĞİTİMİ BİTİRDİ

16 Ocak 2020 15:47
İKTİDAR LAİK EĞİTİMİ BİTİRDİ

Eğitim Sen Şube Başkanı Faik Alkan, 2019-2020 eğitim-öğretim döneminin son gününde Türkiye'de ve Eskişehir'de eğitim sisteminde yaşanan sorunlara değindi.

Faik Alkan, Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk'un başarısız bir dönem geçirdiğini belirterek hazırladıkları karneyi de gösterdi. Alkan açıklamasının devamında; "Ülkemizde ve Eskişehir'de eğitimin bu kadar sorun barındırmasının altında ytan temel neden; kamusal, laik, demokratik eğitimin siyasal iktidar tarafından bitirilmesidir. Eğitim alanında hayata geçirilen piyasacı ve dini eğitim merkezli uygulamalar toplumun geniş kesimlerini etkilemiştir. " şeklinde konuştu.

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Blntt......

17 Ocak 2020 09:05
Ülkenin genleri ile oynadılar.Halada oynamaya devam ediyorlar..Millet geçim sıkıntısı çekiyor,Millet pazarlarda çürük meyve sebze topluyor...Dışarıdan gelen mülteciler ayrı dert , Ekonomi yerlerde ,Hala milleti algı yöntemi ile her gün bir başka gündem ile oyalayıp pembe tablolar çiziyorlar..2019 yılında 2.5 milyon kişiye istihdam yaratacaklardı,Ne oldu damatta zaten görünmüyor şu aralar.... Bir Televizyon programında almışlar cübbeli denen soytarıyı karşılarına itibar gösterip sorular soruyorlar..Fetö cemaatinden ağızları yanmamış anlaşılan kandırılmaya devam ediyorlar...Yeter artık çocuklarımıza torunlarımıza güzel bir Vatan bırakmak istiyorsak..Uyuyanları uyandırmak,,, Yarı başkanlık sisteminde yeteri kadar uçtuk ,Daha fazla uçmadan Güçlendirilmiş Parlamenter sisteme geçmemiz gerek

Halil Toksöz

17 Ocak 2020 01:22
Laik eğitim bitti, zaten ülkede bitti, sanki osmanlının son günleri, her taraf düşman, doldu nedense? İçerdeki düşmanlar dışardakilerden de tehlikeliymiş meğerse. Şimdiye kadar uyumuşuz.

Antikemalist

17 Ocak 2020 09:48
Bizim özümüz milli eğitimi ensar gibi çocuk istismarcılarına teslim etmek mi?

Recep

17 Ocak 2020 09:59
Cumhuriyet ve Atatürk karşıtı bir kafa ve onun destekçileri elbette laik eğitim sistemini yok edecekler. Eğitim seviyesi yükseldikçe bizim oy oranlarımız düşüyor diyen akape kafası halinden oldukça memnun. Çünkü onlar ve destek veren insanlarda Arap zihniyetinin yetiştirdiği eğitimin tamamen dini kapsamasını isteyen, dini kullanarak rant sağlayan modeller.

Veli

17 Ocak 2020 11:16
Öğretmenlerin karnesini kim verecek

Bitmeyen zihniyet

17 Ocak 2020 14:48
Laiklik dediğiniz nedir sizce? Yabancının dayatması ile yapılan müfredat çok güzeldi size göre. Kendimize özgü müfredat için destek verin. Eleştiri yapmak güzel. Çözüme katkı yok sürekli eleştiri! Siz ne yapıyorsunuz bu sistem içinde?. Size göre laiklik islam karşıtlığı! Bu yüzden bir grup genç neslimiz protestan apartman kiliselere gidiyor. Bu çocuklar bizim çocuklar. Ama elimizden kayıp giden nesiller. Bu kimin eseri? Bununla ilgili bir düşünceye sahip misiniz acaba?

KEL MAHMUT

16 Ocak 2020 19:34
Faik bey profiliniz eğitimciye pek uymuyor, kanımca siyasete girseniz daha iyi olur.

Din değil derdiniz!

18 Ocak 2020 11:55
Sizin derdiniz din değil! Sizin derdiniz islam. Sizin düşmanlığınız müslümanlara. Laik bir ülke gösterin bize müslüman olmayan! Başkan başbakan olarak seçildiğinde o insanlar incile el basarak yemin ediyor ve göreve başlıyorlar. Hani laiklik! On yıllardır uyuttunuz milleti. Millet uyandı çıkıyor narkozdan haberiniz olsun.

Referandum

17 Ocak 2020 10:02
Refaranduma gidelim bakalım halk nasıl bir eğitim sistemi istiyor kavramlar içinde sıkışmış gelenekselci baskıcı bir eğitim modeli mi yoksa Farabilerin,İbni Sinaların,Mimar Sinanların, Mehmet Akiflerin,Necip Fazılların yetiştiği kendini yetiştirdiği ve milletimize mal olmuş nice eserler bırakılmış milli bir eğitim sistemi mi?

Rahmi görgüç

16 Ocak 2020 23:15
Bir türlü akıllanmadınız hala laik, luik falan feşmekan deyip duruyorsunuz. Amacınız bir şeyler yapıyor görünmek ama yanlış yoldan gidiyor hiç inandırıcı olamıyorsunuz ......

Anti Kemalist