paykasa astropay astropay astropay ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

İHALE AK PARTİLİLERE Mİ VERİLDİ?

Son Güncelleme : 23 Eylül 2018 14:09
İHALE AK PARTİLİLERE Mİ VERİLDİ?

CHP Odunpazarı İlçe Başkanı Akın Sallarel, Şehir Hastanesinin kantin ihalesinin AK Partili bir yöneticiye verildiği iddialarının doğru olup olmadığını sordu.

Sallarel yaptığı açıklamada şu görüşleri dile getirdi; “Bu şehirde binlerce genç işsiz gezerken, bu şehirde binlerce esnaf bulunurken Hasta Garantili Şehir Hastanesinin kantin ihalesi kime verilmiştir? Akp’li bir yöneticiye verildiği doğrumudur? Herhangi bir girişimci bu şehirde şehir hastanesinin kantin ya da diğer hizmetlerle ilgili yapılacak ihalelerine girebilir ve alabilir mi? Şehir hastanesinin önemli bir kısmını oluşturan laboratuvar hizmetleri, yatak hizmeti, otopark, kreş ve kantin hizmetleri adeta ulufe dağıtılır gibi yandaşlara mı verilecek? Siyaset kurumundan ve hastane yönetiminden acil olarak bunun cevabını bekliyoruz”

Yorumlar (15) / Onay bekleyen (4)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Usta

24 Eylül 2018 11:48
Yani başka kime verilecek, böyle ucuz siyaset olmaz resmi yerlerde fareler bile AKP oldu çünkü iktidar onlarda sizin ve başkanınızın . haberi yok .

kaan

24 Eylül 2018 08:30
tabiki akplilere verilecek.bunlara herşey mübahh

kenan

25 Eylül 2018 04:12
başkan sen hamamyolunu kime işletiyorsunuz onu bir açıklayın. hamamyolunu 20 milyon gömerken ne dediniz Ticareti canlandıracağız. Tutup esnafa rekabet ediyorsunuz. 1 yıldan canına okudunuz esnafın yetmedi bir de işletme açtınız? Peki kim işletiyor orayı?

Ali baba

25 Eylül 2018 03:55
Yahu yargıya chp'lileri doldurmayıp mhp'li faşistlerimi alacaktık diyen MEHMET MOĞULTAYI ne çabuk unuttunuz ?

Esnaf

24 Eylül 2018 18:28
Türkiyedeki siyasi güç ve demokrasi anlayışı:"Bal tutan parmağını yalar ": anlayışıdır.Utanma olmadıkça daha artarak devam eder...

yalçın a cevap

24 Eylül 2018 16:40
hamamyolundaki işletmeleri kim işletiyor bilip bilmeden işkembeden sallama.belediye kendi kendine mi peşkeş çekecek.belediyenin işlettiği yere adam kim işletiyor diye sormuş

Nihat

24 Eylül 2018 23:11
İhale şartları kanunda belirtilmiştir! Kılıçdaroğlu döneminin hastanelerine, kantinlerine benzemesinde hiç problem yok. Bir de ihale sonuçları, dosyaları ve her türlü malumatı muhalefet olarak sizler bilgilendiriliyorsunuz! Ya da bu tür belgeleri inceleme hakkınız var. Her hangi bir yanlışlık gördüğünüzde zaten bunu gündeme getirirsiniz!

Sinan

24 Eylül 2018 22:52
Sazova,kentpark gibi yerlerde cafe,vs tarzı yerlerin ihaleleri kimde acaba bunlarda CHP elinde

Cemil Cahit

24 Eylül 2018 12:14
Soyadı gibi sallamış. Sanki Belediye'lerin ihaleleri kime verdiğini takip ediyor ve söylüyor da. Kalkmış AKP'ye çamur atıyor.

mustafa

24 Eylül 2018 09:01
ihaleyi alan Eskişehir li değilmiymiş. Orda çalışacaklar Eskişehir li değilmiymiş. Başkan buna kızdı ise haklı. Yok ihaleyi bize vermediler diye camur yapıyorsa ayıp ediyor.

Yalçın

24 Eylül 2018 08:31
Usta sen bunları sorgulayana kadar gidip bi bakiver uğur mumcu parkının içindeki işletme seramik parkın işletmesi durum tir ondan sonra hamamyolundaki köprü altındaki işletmeler gidip belediyeye bi bakta gel hadi kos kime verilmiş

Odunpazarı belediyesiKantin İhalesi

24 Eylül 2018 05:28
Sn Sallarel , lütfen sorarmısınız : Belediye kantin ihalesi v.b. Kime vermiş Kazım Kurt ? Üstelik Sakallı döneminde 15 kuruş olan çay şuan 75 kuruş oldu.Bu fiyat Belediye çalışanları için aşırı pahalı. Gelen- giden, misafir derken hiç içmeye 10-15 çay parası ödüyor..Ama şunu duyduysanız belediyenin gazozcusu , sütçüsü , tüpçüsü...hiç sormayın!

uysal

23 Eylül 2018 23:37
Satın sallarel. Madem öyle Büyükşehir neden yerli tramvay tercih etmedi.

erhan

23 Eylül 2018 17:08
sen önce yıllardır CHP li belediyelerde ihaleler kimlere veriliyo onu açıkla sn ilçe baskani

tipitip

24 Eylül 2018 09:28
tipe bak,bunlar kendileri yiyolar,sonra gündeme gelmek için ak partiyi suçluyorlar.
SOKAK HAYVANLARI ÜŞÜMEYECEK
SOKAK HAYVANLARI ÜŞÜMEYECEK
Eskişehir Kent Konseyi, sokak hayvanlarının barınabilmesi için özel olarak yapılan 5 kulübeyi şehrin belirli noktalarına yerleştirdi.
EĞİTİM SİSTEMİ YETERSİZ
EĞİTİM SİSTEMİ YETERSİZ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Emek Gençlik Merkezi’nde 16 ayrı branşta açılan atölyeye katılan 440 öğrencinin velisi ile bir araya geldi.
ODUNPAZARI'NDAN YENİ EVLENECEKLERE HEDİYE
ODUNPAZARI'NDAN YENİ EVLENECEKLERE HEDİYE
Evlenecek çiftlere destek olmak isteyen Odunpazarı Belediyesi, çiftlerin en mutlu günlerine mutluluk katmak için talep eden vatandaşlara gelinlik ve damatlık veriyor.
FACİADAN DÖNÜLDÜ
FACİADAN DÖNÜLDÜ
Çevre yolu üzerinde seyir halinde olan şehir içi toplu taşımada kullanılan Büyükşehir Belediyesi'ne ait otobüste yangın çıktı. Otobüste yolcu olmaması olası bir facianın önüne geçti.
ZEHİR TACİRLERİ YARGI ÖNÜNDE
ZEHİR TACİRLERİ YARGI ÖNÜNDE
Eskişehir'de düzenlenen drone destekli uyuşturucu operasyonunda gözaltına alınan 5 kişi adliyeye sevk edildi. 
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
Yaz aylarının vazgeçilmezlerinden çilek, kış aylarında kilosu 16 liraya da olsa tezgahlarda satılmaya devam ediliyor. 
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
Eskişehir Gençlik Kolları Danışma Meclisi Toplantısına katılan Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Burhan Sakallı, “Eskişehir'de siyaseti gençleştireceğiz” dedi. Rahibi Yılmaz Büyükerşen için ise, “Onun adaylığı da yeni kesinleşti. Bende memnun oldum. Hayırlı uğurlu olsun. Henüz yeni başlıyoruz yola. Eskişehir ne yapacak göreceğiz bakalım”
DAĞ BAŞI DEĞİL  71 EVLER!
DAĞ BAŞI DEĞİL 71 EVLER!
Eskişehir'in merkeze yakın mahallelerinden 71 Evler'de büyük mağduriyet yaşanıyor. Yaklaşık 23 bin kişinin yaşadığı mahallenin bazı sokaklarında ne internet çekiyor ne de telefon.
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
CHP Eskişehir Milletvekilleri Utku Çakırözer ve Jale Nur Süllü, ilçe ziyaretlerine İnönü’de devam etti. Jale Nur Süllü yerel seçimlere vurgu yaparak “İnanıyoruz ki Mart'ın sonunda bahar gelecek” dedi.