HÜNERLİ ELLER

21 Ocak 2020 16:23
HÜNERLİ ELLER

Eskişehir Kent Konseyi tarafından "Hünerli Eller" sergisi Turgut Özakman Sergi ve Fuaye Salonu'nda açıldı.

Eğitmen Reyhan Ayşe Dondemir önderliğinde 70 kadın kurs süresi içinde yaptıkları ürünlerle eskiyi yeniye dönüştürdüler. Serginin açılışında konuşan Kurs Eğitmeni Reyhan Ayşe Dondemir, projenin ilham kaynağının Çevre Sağlık Çalışma grubumuzun ödüllü projesi olan "Geri Dönüştür, Dünyayı Değiştir" oluşturmaktadır. Çevre ve doğamızın kirliliği; doğal dengeyi bozan ve kaynağı insan olan dünyanın ortak bir sorunudur" dedi.

Yorumlar (8) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Işte kent konseyi

22 Ocak 2020 00:01
Öncelikle bu kadınlarımızı tebrik ediyorum. Başkan Kurt ile ortak projelerde çalışacaklardı Kent Konseyi. Nerede başkan. Bu büyük projede göremedik kendisini! Sayın Kent Konseyi şehriniz için farklı işler bekliyoruz. Proje üretin çözüm üretin şehrin sorunları ile ilgili. Bu sergiyi açmak kurdela kesmek mi işiniz! Ya da kuru kuru ve süslü laflar ile mi geçiyor yüce konsey toplantıları. Sizin göreviniz nedir ya da kuruluş amacınız nedir acaba?

ESES

21 Ocak 2020 22:45
Koskoca Sakarya Gazetesi...Eskişehirin en büyük gazetesi..EsEs konusunu gereği gibi sayfalarında yer vermiyor.Mesela stadyum konusu TRT sporda konuşuluyor ama Sakarya gazetesi bu konuda hiç etkin değil.Şimdiye kadar kıyameti koparmalydı.

Galip gönenli

21 Ocak 2020 21:16
Bu iş sadece o yetmiş tane hanımı mutlu eder o kadar . Ekonomiye ve topluma hiç bir şey vermez . Eskişehirde kent konseyi siyasal bir organizmadır . Belediyelerin koltuk değneği yöneticilerinin egolarını tatmin ettiği, lüzumsuz bir etki alanıdır. Kent konseyi şehire katkı yapacaksa eğer şehrin etkili ve yetkili mekanizmalarını harekete geçiren çalışmalar yapar . Şehri yeni döneme yani yüksek teknoloji ürünleri üretmek için inavasyon , silikon vadisi , teknoloji parkları vs gibi konularda öncü olmalı rehberlik yapmalıdır . Böyle , halk eğitim merkezlerinin zaten yaptığı şeylerle uğraşıp iş yapar gibi görünüp belediye reklamcılığı kimseye hirşey KAZANDIRMAZ . ŞEHİR BÖYLE DEBELENİR DURUR .

Asıl olan

21 Ocak 2020 18:29
Tamam herkes bir meslek kursuna yazılıyor. Sertifikasınıda alıyor, fakat kaç insan aldığı diplomayla veya öğrendiği meslek adına işe girebiliyor? Bence buna kafa yorulmalı, marifet kurstan veya okuldan başarılı diploma almakta değil ki! Diploma cehaleti alıyor, işsizlik baki kalıyor.. Hani buna çözüm yok! Sadece nitelikli insan fazlalığından kaynaklanıyor demekte yanlış. Daha bunun torpili var, amcası dayısı vasıtasıyla işe yerleştirileni var. Varda var yani. Yalansa yalan desinler.....!

EMİRDAĞLI

21 Ocak 2020 16:51
Kardeşim birde yararlı bir iş yapın.Verecekseniz yararlı bir kurs verin.İlk ögretim çocuklarına verilen kursu koca koca insanlara verip zamanlarını boşa harcamayın.

ktd

22 Ocak 2020 13:29
Kurdela epey uzunmuş. birkaç makas daha atılır yalnız yer biraz sıkıntılı olmuş.

Keşke..

22 Ocak 2020 17:52
Çok güzel bir sergi açılışı olmuş..Büyük bir yardımlaşma var. kurdela kesiminde..Keşke öteki kurdela başında duranlarda birer makas alsalardı.Daha bi güzel olur.Hep beraber ne güzel olurdu.Kurdela uzunluğu iyi düşünülmüş makas sayısında hata yapılmış diye düşünüyoruz.

Hadi yerlikaya

21 Ocak 2020 17:01
Tebrik ederim ayşe hanım emeğinize yereğinize sağlık ,ALLAH gayretini artırsın