Herve Kage Eskişehirspor'da

09 Temmuz 2018 13:53
Herve Kage  Eskişehirspor'da

Herve Kage 1 yıllığına Eskişehirspor’lu oldu.

Vali Hanefi Demirkol tesislerinde Kulüp BaşkanıHalil Ünal ile bir araya gelen oyuncu Herve Kage kendisini Eskişehirspor’lu yapan imzayı attı.

10 Nisan 1989 doğumlu Herve Kage, 1,78m. boyunda ve orta sahada görev alıyor. Oyuncu, geçtiğimiz sezon Kardemir Karabükspor forması giymişti.

Yorumlar (7) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Cemali

09 Temmuz 2018 14:17
Fena değil, İş yapar.Karabük'ten izlediğim kadarı ile çok teknik olmasa da mücadeleci bir oyuncu.

TamEs

10 Temmuz 2018 16:39
Kanat oyuncusu.Hem golleri var hem de güzel asistleri,daha çok kanatta başarılı tam forvet oyuncusu değil.Çok iyi bir oyuncu mu?İdare eder, özellikle bu lig için yeterli .Messi'nin yedeğini isteyen imalı açıklama yapan alay eden, başkana Halil diye hitap edip saygısızlık yaparak, aklınca alay eden ,transferi yakıştırmayan arkadaşlar biliyorum ki hepiniz EsEs'lisiniz , tüm EsEs'e gönül verenler gibi iyi bir takım oluşturulmasını hayal ediyor ve istiyorsunuz.Ama kimsenin başkan olmak istemediği adeta kaçtığı ortamda camiaya sahip çıkıp,iyi bir şeyler yapmaya çalışan, gayret gösteren Başkanımız Halil Ünal'a ben ancak saygı duyarım.İyi transferlerin olabilmesi için malum iyi para lazım.Biz ne Barselona'yız, ne Fenerbahçe, ne Beşiktaş , ne de Galatasaray ..Biz EsEs'iz , EsEs'liyiz kimse bunu unutmamalı.Şartlarımız ancak bu futbolculara yetiyorsa biz ancak onlara sahip çıkar ve destekleriz .İnşallah o iyi transferlerin yapılacağı günleride görürüz.Ben yine de inanıyorum, başkan iddaalı bir takım kuracak..

Mahmut

10 Temmuz 2018 15:11
İyi transfer ama bu oyuncu golcü oyuncu mu.Geçen sene hiç gol atamamış.Yoksa görevi kanatlardan top taşımakmıydı.

nizamettin

10 Temmuz 2018 10:37
altyapı...altyapı...milli ve yerli olsun sn.başkan.sonra gidip fifaya şikayet ediyorlar

ES ES Lİ

10 Temmuz 2018 13:08
YA HİÇ YAKIŞMADI ES ES İME

eses

10 Temmuz 2018 11:07
Çok büyük transfer,barcelonada messinin yedeğiydi bu eleman,bizi Avrupa kupalarına çıkarabilir diye düşünüyorum,en azından intertotoya

Nedim

09 Temmuz 2018 21:21
Gelirken iyi basina poz vermeler iyi tamam da sezon sonu paranı alabilecekmisin,Halil başlar yarın öbürgün para yok destek yok ver cem bak anahtarları haa diye.
BEYLİKOVA'DA MİDİBÜS ŞARAMPOLE DEVRİLDİ
BEYLİKOVA'DA MİDİBÜS ŞARAMPOLE DEVRİLDİ
Eskişehir'de yolcu midibüsünün şarampole devrilmesi sonucu 1 kişi öldü, 14 kişi yaralandı.
BU ÇIĞLIĞA SES VERİN
BU ÇIĞLIĞA SES VERİN
Son zamanlarda sıkça gündeme gelen ve toplumun kanayan yarası olan çocuk istismarına dikkat çekildi. Mahsuni Ilgın “Yetkililer cinsel istismarın araştırılması önerilerine kulaklarını tıkıyor. Bu çığlıklara ses verin” dedi.
CEZAEVİ KAPANMASIN KAMPANYASI
CEZAEVİ KAPANMASIN KAMPANYASI
Çifteler esnafları, Çifteler Açık Kadın Ceza İnfaz Kurumu'nun kapanmaması için imza kampanyası başlattı.
BÜKREŞ'TE GURUR GÜNÜ
BÜKREŞ'TE GURUR GÜNÜ
Eskişehirli Akrobasi Pilotu Semin Öztürk, ilk yurtdışı gösteri uçuşunu Romanyanın başkenti Bükreş'te gerçekleştirdi. Bayrağımızı dalgalandıran Öztürk, gurulandırdı.
GÖKYÜZÜ İLE TANIŞTILAR
GÖKYÜZÜ İLE TANIŞTILAR
Sivrihisar'daki Uluslararası Sportif Havacılık Merkezinin yürüttüğü, 'Uçmayan Köy Kalmasın' projesiyle daha önce uçağa binmemiş vatandaşlar, ilk kez uçmanın heyecanını yaşadı.
FADİME ANA'YA YARDIM ELİ
FADİME ANA'YA YARDIM ELİ
Odunpazarı Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü’ne bağlı Sağlık Odunpazarı Belediyesi ile Evinizde (SOBE) birimi 84 yaşındaki Fadime Çekiç’e yardım eli uzattı.
HAKLARIMIZ TORBA  YASALARA SIĞMAZ
HAKLARIMIZ TORBA YASALARA SIĞMAZ
Sağlık ve Sosyal Hizmet Emekçileri Sendikası, Şube Yönetim Kurulu adına konuşan Birtürk Özkavak sağlık ve sosyal hizmet çalışanları için çıkarılan torba yasasının, taleplerini karşılamadığını ifade etti.
EKONOMİ BORÇLA  YÜRÜTÜLÜYOR
EKONOMİ BORÇLA YÜRÜTÜLÜYOR
Demokrat Parti (DP) haftalık toplantısı dün gerçekleştirildi. DP İl Başkanı Nazım Dölekçekiç ülkenin ekonomisine yönelik ve sağlık personellerine karşı uygulanan şiddet konusunu değerlendirdi.
Eskişehir'de Uyuşturucu Operasyonu
Eskişehir'de Uyuşturucu Operasyonu
Eskişehir'de düzenlenen uyuşturucu operasyonunda 7 şüpheli gözaltına alındı.

EN SON HABERLER