HERKES YATSIN ALKOL SATILMASIN

Son Güncelleme : 04 Temmuz 2018 01:07
HERKES YATSIN ALKOL SATILMASIN

Esnaf Odaları Birliği Başkanı Ekrem Birsen yaptığı açıklama ile şaşırttı.

 Birsen 'Saat 24.00'den sonra herkesin istirahat saati. Bu saatten sonra alkolun açık veya kapalı olarak satılması ve kullandırılması yasaklanmalı' dedi.

HERKES EVİNE

Turizm belgeli yerlerde saat 03.00'e ve 05.00'e kadar içilmesine de karşı olduklarını söyleyen Birsen ' Saat 24.00'den sonra da herkes evinde olmalı.' diye konuştu...

Yorumlar (68) / Onay bekleyen (8)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Hasan Toksöz

04 Temmuz 2018 01:36
Sana ne , ahlak polisi mi oldun memlekete, senin zihniyetin dekiler yüzünden memleket bu hale geldi. Tecavuzler artti , millet ne yapacağını şaşirdi, o yasak bu günah yeter artık . Hiç bir gelişmiş ülkede olmayan şeyler bizde oluyor. Eskiden var mıydı boyle şeyler?

vatandaş

04 Temmuz 2018 08:37
alkol KULLANMAYAN birisiyim. Ancak alt takım bu tür söylemlere hafif mırıltıyla başladıysa topyekün baskı için zemin hazırlanmasıdır bu durum.

GECECi

04 Temmuz 2018 10:27
senelerce tekel bayiinden parayi götür sonra yasaklansin oldumu? ekremin dükkanda en kalite viskiler satilirdi özellikle 24 den sonra.

süleyman

04 Temmuz 2018 09:21
sana mı soracağız saat kaç da eve gireceğimizi

Ömer

04 Temmuz 2018 07:39
Yuhhh beee. Git sen evinde yat, milletin ne yapması gerektiğine çok bilmişlik yapma!

SEN

04 Temmuz 2018 08:39
SANIRIM ALKOLLÜYDÜ AÇIKLAMAYI YAPARKEN

volkan

04 Temmuz 2018 05:34
bu da iyice sapıttı

serdar

04 Temmuz 2018 01:22
biz alkol içiyoruzda siz ne içiyorsunuz bir anlasak başgan

Esnaff

04 Temmuz 2018 10:01
Bizde esnafız. sözde başkan böyle şeylerle uğraşacağına esnaf için bişeyler yap. sanki dert yokmuş gibi geçmiş böyle röportaj vermiş. hasbin allah

Halil er

04 Temmuz 2018 03:47
Bizim ekmegimiz alkolden siz bizim ne kadar vergi bagkur dukan kirasi odedigimizi daha iyi bilmeniz gerekiyor sizi esnaflarla gorusmeye davet ediyoruz esnafin halini gorun

ali

04 Temmuz 2018 01:24
bu arkadaş içmiş.

Ahmet Dümdük

04 Temmuz 2018 09:28
Yarın iktidar değişir ve özgürlükçü bir parti başa gelirse, bu tip adamların öne çıkmak için yapacakları şeyler insanın gözünü korkutuyor.

alper han

04 Temmuz 2018 10:19
sizin dükkkanlarda fahiş fiyatttan yemek yesinler.sanane milletin keyfinden.

Sezai Yaşar

04 Temmuz 2018 10:08
Sıra buna mi geldi Ekrem Başkan. Sana ne ki kimin ne zaman yattigindan, ne yiyip ictiginden? (Başkasına zarar vermediği sürece)

Kimene

04 Temmuz 2018 08:04
Bebeğini 2 aylıkken bırakıp işe gitmek zorunda kalan anneler / babalar içinde ; ilk4 yaş anne bbalarıyla kalmamalılar , yasalar buna göre düzenlenmeli , küçücük çocuklar sabahın kör karanlığınında okula gitmemeli gibi hassasiyetler de gösterseler keşke.

salh utku

04 Temmuz 2018 13:14
sayın birsen bey ne cabuk unuttun yanıkkavvenn ordakı halını ne oldu sana böye degiştin

Hektor

04 Temmuz 2018 12:24
Cehalet ve yalakalık böyle bir şey olsa gerek... Ayranı fazla kaçırdığı belli ..!!

Kara

04 Temmuz 2018 10:02
Olmamış eko en yüksek vergiyi alkolden kazanıyorsunuz reis duymasin

Nevzat

04 Temmuz 2018 09:57
Hasta kafalar işte....

Halil er

04 Temmuz 2018 03:50
Birakin 24.00 den sonra alkol satmayi saat 10.00 dan sonra polislee kapimizda yatiyor allah sabir versin alkol satip evini gecindiren insanlara

usta

04 Temmuz 2018 13:53
sizi eskişehir'de görmek istemiyoruz nereden geldiysen oraya git. Ahlaksız ????? (İçki içen bir kişi değilim)

halkın sesi

04 Temmuz 2018 12:55
sayın birsen söyledikleriniz zerre kadar katılacak bı tarafı olmadıgını belırtmek ısterım sız 24 den sonra gıdıp evınızde ıstırahat edin insanların ne zaman yatıp kalkıcagı da sıze kalmıs deil esnafların bu sekıldemı baskanısınız anlam veremedim. esnafı aşçısı ustası garsonu muzısyenı onlarca ınsan evıne bu işten ekmek götürüyor.

halk

04 Temmuz 2018 11:51
SENİ BUMEMLEKETTE SAAT 24 TEN SONRA GÖREN OLURSA SURATINA TÜKÜRSÜN BAŞKAN BU SÖYLEDİĞİNDEN BU SONUÇ ÇIKAR.TABİ UTANMAN VARSA

Ahmet

04 Temmuz 2018 15:29
Başkan sabahlara kadar içtiği günleri çabuk unutmuş.Bu dönem böyle olması gerekiyor her halde. Devran dönünce o da döner.

behzat ç

04 Temmuz 2018 10:48
saçma sapan konuşma la

Zart

04 Temmuz 2018 13:44
Sanane kardeşim

şarapçı

04 Temmuz 2018 13:21
bu saaten sonra senin esnaflıkla ilgin yok.sen git müftülükten iş talebi yap.

şampiyon323

04 Temmuz 2018 12:16
sen önce işletmendeki fahiş fiyatları normale çek.... bir sonraki seçimlere m.v yatırımlığı yapıyorsun ha gayret...!!!!

hakan

04 Temmuz 2018 10:37
sananeeeeeeeee millet in yatmasından kalkmasından sen işine bak ekrem

Zeki Taş

04 Temmuz 2018 15:25
Nasıl seçiliyor bu başkanlığa, anlamadım gitti...Bütün esnaf ondan şikayetçi ama

Mustafa Tetik

04 Temmuz 2018 16:12
Sayın Birsen (ya yaşadığınız yılı bilmiyorsunuz) (veya sizi eğitenleri sorgulayıp incelemeden öğrenim yapmışsınız) (yahut yaşça büyümüşsünüz ama bırakıldığınız yerde kalmışsınız): günümüz insanları günde üç vardiya çalışıyor, üç değişik yatma-dinlenme saati ve periyodu vardır. Bu ülke çoğalan ve her şeyi bilenlerden daha çok çekecektir.

İlyas Aydemir

04 Temmuz 2018 15:26
Sana ne milletin içtiğinden. Milletin ne yediğiyle ilgileniyor musun.

Çağlar

04 Temmuz 2018 11:09
Bak şimdi bol bol bira içesim geldi:)

cann

04 Temmuz 2018 10:36
sayısal loto haftada 2 güne çıkıyormuş, çarşamba cumartesi.....ne diyorsun başkan ?

Çağlar

04 Temmuz 2018 11:08
Sevişmekte yasaklansın:)

Es es

04 Temmuz 2018 08:19
Zarzuka

selam

04 Temmuz 2018 17:27
Ozaman önce kendi ailesinden başlasın.Saygı duymuyorum.

Zeki Taş

04 Temmuz 2018 15:28
Tümden kaldıralım şu içkiyi, sigarayı da...nerden vergi gelecek bakalım)))

Vatandaş

06 Temmuz 2018 11:04
Umuma açık park, yol kenarı VS alanlarda alkol alanlara: alkol alıp direksiyon başına geçenlere : alkol alıp taşkınlık yapanlara cezalar öncelikle uygulanmalı ve kat ve kat arttırılmalı. Parklar meyhaneye ve açık hava tuvaletine dönmüş durumda.

yurttaş

06 Temmuz 2018 09:29
1- Onun bunun maşası olmasın. 2- Kimin saat kaçta yatacağı ve kalkacağı beyefendiyi hiiiç ilgilendirmez temsil ettiği esnafın sorunlarıyla ilgilensin. 3- iki lafı bir araya getiremeyen çapsız ve eğitimsiz adamlara makam verince böyle oluyor maalesef.

Görkem

06 Temmuz 2018 10:46
Alkolü biz tüketiyoruz kafasını sen yaşıyorsun başkan

Recai

09 Temmuz 2018 08:44
Keske aikolle ugrasacagınıza gelen su zammına tepki ve belediyenın catandastan aldıgı asfalt parası ıle ugrassanız daha ıyı olur

Hemşehri

06 Temmuz 2018 15:55
Ali baba rumuzlu arkadaş gayet açık ve net açıklamış anlayana "arkadaşım olayların %90ı alkolden Kaynak:olay yeri inceleme, hakim- Niye öldürdün.Niye Tecavüz ettin.Niye Çaldın vs sanık - Alkollüydüm hakim bey bir şey hatırlamıyorum." Muhtemelen gece 12:00 den sonra zıkkımlanan başkalarının özgürlük alanına müdahele ederek kendi özgürlüğünü savunup sokaklarda nara atarak,alkollü arabasına binip milletin başını yakan zıkkımlanan ayyaş sanığın mahkemedeki ifadeleri.

FİKRET

15 Temmuz 2018 20:30
SEN KENDİ İŞİNE BAK KARDEŞİM SENİN LAFINLA BİR ADIM ATMAYIZ KIRK YIL GÖRMESEK AKLIMIZA GELMESSİN

GÜRCAN

15 Temmuz 2018 20:24
HERKES YATIP YATMAYACAĞINI SANAMI SORACAK SENİ TAKAN OLURMU OTUR BAŞKANLIĞINA BAK

Gariban

06 Temmuz 2018 15:18
Saat 24 den sonra sizlerin istirahat saati, biz çalışıyoruz ekrem bey

ferhan uras

15 Ağustos 2018 19:03
ekrem bey ,duruma göre konuşur. yarın bu iktidar gitsin başka iktidar gelsin. o zaman alkol niye bu kadar pahalı diye bağırır..

GÜRKAN

15 Temmuz 2018 20:36
DÖRDÜNCÜ MURAT

cemal

07 Temmuz 2018 17:42
İnsanların yaşamlarının nasıl olacağına müdahaleciler türedi.

Esnaf odalarına üye olan dostlara çağrımdır..!

06 Temmuz 2018 13:47
Arkadaşlar, esnaftan uzak, esnaf düşmanı açıklamalar yapan bu zat-ı muhterem daha kaç yıl bu koltukta oturacak, bizler sayesinde kimlik kazanan bu çapsız ı daha ne kadar o koltukta oturtacağız ?

Vatandaş

27 Ağustos 2018 13:20
Alkol içen evinde içsin kardeşim parkta ortalıkta içmek ne demek aileler dışarı çıkamıyor çocuk parklarında içiyorlar ve saat gözetmiyorlar kökten yasaklansın bu zıkkım içen kendini bi b*k sanıyor

enes

06 Ağustos 2018 07:38
bunlar eskiden içki satıyordu milleti alkolik yaptılar şimdide içmeyin diyor içmedikmi uyku tutmuyo

erkan

06 Ağustos 2018 07:34
herhangi bir partiden aday olsa oyun osunu vermem zaten kazanamaz

ercan

06 Ağustos 2018 07:32
dernek başkanı oldum diye herkes onu dinleyecek zannediyo

Sena

27 Temmuz 2018 18:25
Başkan sen git uyu. Aşağıda okudum tekel bayisiyken içki sattı mı gerçekten Ekrem Bey?

rasim

18 Temmuz 2018 19:03
sana inat içeceğiz hadi gelde karış

aaaaaaa

17 Temmuz 2018 18:03
oda başkanıyım diye herkes senin arkandamı zannediyon yahu ekrem doğru söylüyo diyen bir kişi çıkarmı herkesi idare edicemmi zannediyon valla seni kimse takmaz

aaaa

16 Temmuz 2018 18:11
sanane kimin yatıp yatmayacağı sen önce kendi etrafına sözünü geçir

ERCAN

15 Temmuz 2018 23:45
YAT EMRİ VERİYON SENİ DİNLEYEN BİR KİŞİ ÇIKARMI VATANDAŞI ELAMANIN ZANNETTİN HERHALDE KİMSE TINLAMAZ

Zeynel

07 Temmuz 2018 21:23
Ah Ekrem vah Ekrem. Gerzek Şaban filminde içkili bir sahnede rahmetli Kemal Sunalın bir repliği geldi aklıma; 'Arap sen içme b..unu çıkarıyorsun'. Demek ki 12 den önce içilmesi de kafayı bulandırmak için yeterli. Yahu almışsın gazını, hiç kesme hızını; desene şunu kökten yasaklayalım. Oda başkanısın sen padişah falan mı sandın kendini? Kahveciler Odası Lokantacılar Odası, Esnaf Odası derken odalara sığmaz olmuşsun. Çık odandan bi nefes al yürüyüş yap açılırsın. Artık bırak bu işi, Odalar sahipsiz kalmaz merak etme. Bildiğin işi yap vallahi orada iyisin toplu yemekler için geliyoruz arada. Beşer şaşar, bunun için ayağımızı kesecek değiliz yine geliriz.

Eskişehirli

15 Ağustos 2018 22:58
Vah eekişehir im.Yorumları okuyunca bütün iyiliklerin anası içkiymiş meğer diyesi geliyor insanın. Başkan az söylemiş aslında kazalar vb bütün insanlık dışı haller insanlığını kaybetmiş sarhoşlardan gelmiyor mu?

ALİ SEVKAYA

21 Temmuz 2018 16:51
Başkan doğru söylüyor, aynen katılıyorum.

yasin

11 Temmuz 2018 14:03
Kim ne derse desin sayın birsen haklı

akşamcı

04 Temmuz 2018 12:51
Helal olsun sana başkann!! nasılsa uygulanacak bir şeyi yazmış işte korkusuzca en baştan..zıkkım içsinler dimi ama? sen en iyisi yerel seçimde Eskişehirde belediye başkanlığına adaylığını koy..bak daha ne güzellikler katarsın bu şehre..

ali baba

04 Temmuz 2018 15:00
arkadaşım olayların %90 alkolden Kaynak:olay yeri inceleme

ali baba

04 Temmuz 2018 15:04
hakim- Niye öldürdün.Niye Tecavüz ettin.Niye Çaldın vs sanık - Alkollüydüm hakim bey.

bugra

04 Temmuz 2018 13:47
eyyyy ayyaşları bu ku kadar kuvvetli savunan memleketlilerim.

oktay

04 Temmuz 2018 11:24
HEPTEN KALDIRIN ŞU İLLETİ
ESKİŞEHİR'DE TRAFİK KAZASI
ESKİŞEHİR'DE TRAFİK KAZASI
 Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 4 kişi yaralandı. 
PORSUK BARAJI'NDA KORKUTAN GÖRÜNTÜ
PORSUK BARAJI'NDA KORKUTAN GÖRÜNTÜ
Kütahya ve Eskişehir sınırları içinde yer alan Porsuk Barajı'nda binlerce ölü balık ve kerevitin kıyıya vurması vatandaşları endişelendirdi. 
BOKSÖR DOKTORLAR
BOKSÖR DOKTORLAR
Eskişehir'de çeşitli hastanelerde görevli profesörden pratisyene birçok doktor, günün stresini ve yorgunluğunu boksla atıyor.
ES-ES AŞKI
ES-ES AŞKI
Eskişehirspor’un Gazişehir Gaziantep FK’yı konuk ettiği TFF 1. Lig 6. hafta maçında tribünde gelinlik ve damatlıkla maç izlemeye gelen çift ilgi odağı oldu. 
OKUL ÖNLERİ DAHA GÜVENLİ
OKUL ÖNLERİ DAHA GÜVENLİ
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından gerçekleşen ‘Okul Geçit Görevlileri’ projesi ile okul önlerinde öğrencilerin karşıya daha güvenli geçmeleri sağlanıyor. 
TAVŞAN HIRSIZLARI KAMERAYA YAKALANDI
TAVŞAN HIRSIZLARI KAMERAYA YAKALANDI
Eskişehir'de bir evcil hayvan dükkanının önünde bulunan tavşanı çalan hırsızlar, saniye saniye güvenlik kamerası tarafından kaydedildi. 
80'LİK NİNELERİN OKUMA AZMİ
80'LİK NİNELERİN OKUMA AZMİ
 Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesinde bir araya gelen 4 nine, ilerleyen yaşlarına rağmen balkonu sınıfa çevirerek okuma öğreniyor. 
'SÜSLÜ KADINLAR'DAN BİSİKLET TURU
'SÜSLÜ KADINLAR'DAN BİSİKLET TURU
Ülke genelinde 65 ilde eş zamanlı olarak düzenlenen "Süslü Kadınlar Bisiklet Turu" Eskişehir’de de renkli görüntülere sahne oldu. 
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI