HERKES YATSIN ALKOL SATILMASIN

Son Güncelleme : 04 Temmuz 2018 01:07
HERKES YATSIN ALKOL SATILMASIN

Esnaf Odaları Birliği Başkanı Ekrem Birsen yaptığı açıklama ile şaşırttı.

 Birsen 'Saat 24.00'den sonra herkesin istirahat saati. Bu saatten sonra alkolun açık veya kapalı olarak satılması ve kullandırılması yasaklanmalı' dedi.

HERKES EVİNE

Turizm belgeli yerlerde saat 03.00'e ve 05.00'e kadar içilmesine de karşı olduklarını söyleyen Birsen ' Saat 24.00'den sonra da herkes evinde olmalı.' diye konuştu...

Yorumlar (59) / Onay bekleyen (5)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Hasan Toksöz

04 Temmuz 2018 01:36
Sana ne , ahlak polisi mi oldun memlekete, senin zihniyetin dekiler yüzünden memleket bu hale geldi. Tecavuzler artti , millet ne yapacağını şaşirdi, o yasak bu günah yeter artık . Hiç bir gelişmiş ülkede olmayan şeyler bizde oluyor. Eskiden var mıydı boyle şeyler?

vatandaş

04 Temmuz 2018 08:37
alkol KULLANMAYAN birisiyim. Ancak alt takım bu tür söylemlere hafif mırıltıyla başladıysa topyekün baskı için zemin hazırlanmasıdır bu durum.

Ömer

04 Temmuz 2018 07:39
Yuhhh beee. Git sen evinde yat, milletin ne yapması gerektiğine çok bilmişlik yapma!

süleyman

04 Temmuz 2018 09:21
sana mı soracağız saat kaç da eve gireceğimizi

GECECi

04 Temmuz 2018 10:27
senelerce tekel bayiinden parayi götür sonra yasaklansin oldumu? ekremin dükkanda en kalite viskiler satilirdi özellikle 24 den sonra.

volkan

04 Temmuz 2018 05:34
bu da iyice sapıttı

SEN

04 Temmuz 2018 08:39
SANIRIM ALKOLLÜYDÜ AÇIKLAMAYI YAPARKEN

serdar

04 Temmuz 2018 01:22
biz alkol içiyoruzda siz ne içiyorsunuz bir anlasak başgan

Esnaff

04 Temmuz 2018 10:01
Bizde esnafız. sözde başkan böyle şeylerle uğraşacağına esnaf için bişeyler yap. sanki dert yokmuş gibi geçmiş böyle röportaj vermiş. hasbin allah

Halil er

04 Temmuz 2018 03:47
Bizim ekmegimiz alkolden siz bizim ne kadar vergi bagkur dukan kirasi odedigimizi daha iyi bilmeniz gerekiyor sizi esnaflarla gorusmeye davet ediyoruz esnafin halini gorun

ali

04 Temmuz 2018 01:24
bu arkadaş içmiş.

Ahmet Dümdük

04 Temmuz 2018 09:28
Yarın iktidar değişir ve özgürlükçü bir parti başa gelirse, bu tip adamların öne çıkmak için yapacakları şeyler insanın gözünü korkutuyor.

alper han

04 Temmuz 2018 10:19
sizin dükkkanlarda fahiş fiyatttan yemek yesinler.sanane milletin keyfinden.

Sezai Yaşar

04 Temmuz 2018 10:08
Sıra buna mi geldi Ekrem Başkan. Sana ne ki kimin ne zaman yattigindan, ne yiyip ictiginden? (Başkasına zarar vermediği sürece)

Kimene

04 Temmuz 2018 08:04
Bebeğini 2 aylıkken bırakıp işe gitmek zorunda kalan anneler / babalar içinde ; ilk4 yaş anne bbalarıyla kalmamalılar , yasalar buna göre düzenlenmeli , küçücük çocuklar sabahın kör karanlığınında okula gitmemeli gibi hassasiyetler de gösterseler keşke.

Nevzat

04 Temmuz 2018 09:57
Hasta kafalar işte....

Kara

04 Temmuz 2018 10:02
Olmamış eko en yüksek vergiyi alkolden kazanıyorsunuz reis duymasin

salh utku

04 Temmuz 2018 13:14
sayın birsen bey ne cabuk unuttun yanıkkavvenn ordakı halını ne oldu sana böye degiştin

Halil er

04 Temmuz 2018 03:50
Birakin 24.00 den sonra alkol satmayi saat 10.00 dan sonra polislee kapimizda yatiyor allah sabir versin alkol satip evini gecindiren insanlara

Hektor

04 Temmuz 2018 12:24
Cehalet ve yalakalık böyle bir şey olsa gerek... Ayranı fazla kaçırdığı belli ..!!

usta

04 Temmuz 2018 13:53
sizi eskişehir'de görmek istemiyoruz nereden geldiysen oraya git. Ahlaksız ????? (İçki içen bir kişi değilim)

halk

04 Temmuz 2018 11:51
SENİ BUMEMLEKETTE SAAT 24 TEN SONRA GÖREN OLURSA SURATINA TÜKÜRSÜN BAŞKAN BU SÖYLEDİĞİNDEN BU SONUÇ ÇIKAR.TABİ UTANMAN VARSA

behzat ç

04 Temmuz 2018 10:48
saçma sapan konuşma la

Zart

04 Temmuz 2018 13:44
Sanane kardeşim

halkın sesi

04 Temmuz 2018 12:55
sayın birsen söyledikleriniz zerre kadar katılacak bı tarafı olmadıgını belırtmek ısterım sız 24 den sonra gıdıp evınızde ıstırahat edin insanların ne zaman yatıp kalkıcagı da sıze kalmıs deil esnafların bu sekıldemı baskanısınız anlam veremedim. esnafı aşçısı ustası garsonu muzısyenı onlarca ınsan evıne bu işten ekmek götürüyor.

Ahmet

04 Temmuz 2018 15:29
Başkan sabahlara kadar içtiği günleri çabuk unutmuş.Bu dönem böyle olması gerekiyor her halde. Devran dönünce o da döner.

şarapçı

04 Temmuz 2018 13:21
bu saaten sonra senin esnaflıkla ilgin yok.sen git müftülükten iş talebi yap.

şampiyon323

04 Temmuz 2018 12:16
sen önce işletmendeki fahiş fiyatları normale çek.... bir sonraki seçimlere m.v yatırımlığı yapıyorsun ha gayret...!!!!

Zeki Taş

04 Temmuz 2018 15:25
Nasıl seçiliyor bu başkanlığa, anlamadım gitti...Bütün esnaf ondan şikayetçi ama

hakan

04 Temmuz 2018 10:37
sananeeeeeeeee millet in yatmasından kalkmasından sen işine bak ekrem

İlyas Aydemir

04 Temmuz 2018 15:26
Sana ne milletin içtiğinden. Milletin ne yediğiyle ilgileniyor musun.

Çağlar

04 Temmuz 2018 11:09
Bak şimdi bol bol bira içesim geldi:)

Mustafa Tetik

04 Temmuz 2018 16:12
Sayın Birsen (ya yaşadığınız yılı bilmiyorsunuz) (veya sizi eğitenleri sorgulayıp incelemeden öğrenim yapmışsınız) (yahut yaşça büyümüşsünüz ama bırakıldığınız yerde kalmışsınız): günümüz insanları günde üç vardiya çalışıyor, üç değişik yatma-dinlenme saati ve periyodu vardır. Bu ülke çoğalan ve her şeyi bilenlerden daha çok çekecektir.

cann

04 Temmuz 2018 10:36
sayısal loto haftada 2 güne çıkıyormuş, çarşamba cumartesi.....ne diyorsun başkan ?

Es es

04 Temmuz 2018 08:19
Zarzuka

Çağlar

04 Temmuz 2018 11:08
Sevişmekte yasaklansın:)

Zeki Taş

04 Temmuz 2018 15:28
Tümden kaldıralım şu içkiyi, sigarayı da...nerden vergi gelecek bakalım)))

selam

04 Temmuz 2018 17:27
Ozaman önce kendi ailesinden başlasın.Saygı duymuyorum.

yurttaş

06 Temmuz 2018 09:29
1- Onun bunun maşası olmasın. 2- Kimin saat kaçta yatacağı ve kalkacağı beyefendiyi hiiiç ilgilendirmez temsil ettiği esnafın sorunlarıyla ilgilensin. 3- iki lafı bir araya getiremeyen çapsız ve eğitimsiz adamlara makam verince böyle oluyor maalesef.

Vatandaş

06 Temmuz 2018 11:04
Umuma açık park, yol kenarı VS alanlarda alkol alanlara: alkol alıp direksiyon başına geçenlere : alkol alıp taşkınlık yapanlara cezalar öncelikle uygulanmalı ve kat ve kat arttırılmalı. Parklar meyhaneye ve açık hava tuvaletine dönmüş durumda.

Görkem

06 Temmuz 2018 10:46
Alkolü biz tüketiyoruz kafasını sen yaşıyorsun başkan

Recai

09 Temmuz 2018 08:44
Keske aikolle ugrasacagınıza gelen su zammına tepki ve belediyenın catandastan aldıgı asfalt parası ıle ugrassanız daha ıyı olur

GÜRKAN

15 Temmuz 2018 20:36
DÖRDÜNCÜ MURAT

FİKRET

15 Temmuz 2018 20:30
SEN KENDİ İŞİNE BAK KARDEŞİM SENİN LAFINLA BİR ADIM ATMAYIZ KIRK YIL GÖRMESEK AKLIMIZA GELMESSİN

GÜRCAN

15 Temmuz 2018 20:24
HERKES YATIP YATMAYACAĞINI SANAMI SORACAK SENİ TAKAN OLURMU OTUR BAŞKANLIĞINA BAK

Esnaf odalarına üye olan dostlara çağrımdır..!

06 Temmuz 2018 13:47
Arkadaşlar, esnaftan uzak, esnaf düşmanı açıklamalar yapan bu zat-ı muhterem daha kaç yıl bu koltukta oturacak, bizler sayesinde kimlik kazanan bu çapsız ı daha ne kadar o koltukta oturtacağız ?

aaaa

16 Temmuz 2018 18:11
sanane kimin yatıp yatmayacağı sen önce kendi etrafına sözünü geçir

ERCAN

15 Temmuz 2018 23:45
YAT EMRİ VERİYON SENİ DİNLEYEN BİR KİŞİ ÇIKARMI VATANDAŞI ELAMANIN ZANNETTİN HERHALDE KİMSE TINLAMAZ

Gariban

06 Temmuz 2018 15:18
Saat 24 den sonra sizlerin istirahat saati, biz çalışıyoruz ekrem bey

aaaaaaa

17 Temmuz 2018 18:03
oda başkanıyım diye herkes senin arkandamı zannediyon yahu ekrem doğru söylüyo diyen bir kişi çıkarmı herkesi idare edicemmi zannediyon valla seni kimse takmaz

Zeynel

07 Temmuz 2018 21:23
Ah Ekrem vah Ekrem. Gerzek Şaban filminde içkili bir sahnede rahmetli Kemal Sunalın bir repliği geldi aklıma; 'Arap sen içme b..unu çıkarıyorsun'. Demek ki 12 den önce içilmesi de kafayı bulandırmak için yeterli. Yahu almışsın gazını, hiç kesme hızını; desene şunu kökten yasaklayalım. Oda başkanısın sen padişah falan mı sandın kendini? Kahveciler Odası Lokantacılar Odası, Esnaf Odası derken odalara sığmaz olmuşsun. Çık odandan bi nefes al yürüyüş yap açılırsın. Artık bırak bu işi, Odalar sahipsiz kalmaz merak etme. Bildiğin işi yap vallahi orada iyisin toplu yemekler için geliyoruz arada. Beşer şaşar, bunun için ayağımızı kesecek değiliz yine geliriz.

cemal

07 Temmuz 2018 17:42
İnsanların yaşamlarının nasıl olacağına müdahaleciler türedi.

yasin

11 Temmuz 2018 14:03
Kim ne derse desin sayın birsen haklı

Hemşehri

06 Temmuz 2018 15:55
Ali baba rumuzlu arkadaş gayet açık ve net açıklamış anlayana "arkadaşım olayların %90ı alkolden Kaynak:olay yeri inceleme, hakim- Niye öldürdün.Niye Tecavüz ettin.Niye Çaldın vs sanık - Alkollüydüm hakim bey bir şey hatırlamıyorum." Muhtemelen gece 12:00 den sonra zıkkımlanan başkalarının özgürlük alanına müdahele ederek kendi özgürlüğünü savunup sokaklarda nara atarak,alkollü arabasına binip milletin başını yakan zıkkımlanan ayyaş sanığın mahkemedeki ifadeleri.

akşamcı

04 Temmuz 2018 12:51
Helal olsun sana başkann!! nasılsa uygulanacak bir şeyi yazmış işte korkusuzca en baştan..zıkkım içsinler dimi ama? sen en iyisi yerel seçimde Eskişehirde belediye başkanlığına adaylığını koy..bak daha ne güzellikler katarsın bu şehre..

ali baba

04 Temmuz 2018 15:00
arkadaşım olayların %90 alkolden Kaynak:olay yeri inceleme

ali baba

04 Temmuz 2018 15:04
hakim- Niye öldürdün.Niye Tecavüz ettin.Niye Çaldın vs sanık - Alkollüydüm hakim bey.

oktay

04 Temmuz 2018 11:24
HEPTEN KALDIRIN ŞU İLLETİ

bugra

04 Temmuz 2018 13:47
eyyyy ayyaşları bu ku kadar kuvvetli savunan memleketlilerim.
SİMİTÇİ MEMNUN VATANDAŞ TEPKİLİ
SİMİTÇİ MEMNUN VATANDAŞ TEPKİLİ
Simite yapılan 25 kuruşluk zam vatandaşların tepkisine neden oldu. Simitçi esnafı ise zamdan memnun. Vatandaşlar, "Simit ekmekten bile pahalı" diyerek tepkilerini dile getirdiler.
'Neden sevgilime baktın?' dedi! Sonrası...
'Neden sevgilime baktın?' dedi! Sonrası...
Eskişehir'de açık hava sinemasında çıkan tartışma sonucu arkadaşını bıçaklayarak öldüren tutuklu sanık ile suça sürüklenen 3 tutuksuz çocuğun yargılanmasına devam edildi.
EŞ ZAMANLI UYUŞTURUCU OPERASYONU
EŞ ZAMANLI UYUŞTURUCU OPERASYONU
Eskişehir'de, uyuşturucu madde ticareti yaptıkları iddiasıyla 9 şüpheli gözaltına alındı.
ANKARA ÇIKARMASI
ANKARA ÇIKARMASI
Eskişehir Ticaret Odası Başkanı Metin Güler ve beraberindeki heyet, Ankara’da Eskişehir milletvekillerini ziyaret etti. Güler, şehrin geleceği için tüm kurumların, tüm milletvekillerinin birlik ve beraberlik içinde hareket etmesi gerektiğinin altını çizdi.
SAHTE POLİSLER  BİRBİRİNİ DOLANDIRDI
SAHTE POLİSLER BİRBİRİNİ DOLANDIRDI
Aralarında Eskişehir'in de yer aldığı i 10 ilde telefon dolandırıcılarına yönelik düzenlenen "Son alo" operasyonunda çökertilen çetenin sahte polislerinin de birbirini dolandırdığı ortaya çıktı.
 15 TEMMUZ  ŞEHİDİNİ  UNUTMADILAR
15 TEMMUZ ŞEHİDİNİ UNUTMADILAR
Eskişehir Göç İdaresi Müdür Vekili Gökhan Akyıldız ve beraberindeki 10 yabancı öğrenci, FETÖ'nün darbe girişimi sırasında İstanbul'da şehit olan polis memuru Fatih Dalgıç'ın Eskişehir'in Çifteler ilçesindeki kabrini ziyaret etti, ailesiyle bir araya geldi.
 YAVRU KÖPEĞİ  İTFAİYE KURTARDI
YAVRU KÖPEĞİ İTFAİYE KURTARDI
Günyüzü ilçesinde kuyuya düşen yavru köpek, Belediye İtfaiye Müdürlüğü ekipleri tarafından kurtarıldı.
ÇALIŞMA ARKADAŞLARI EBEDİYETE UĞURLADI
ÇALIŞMA ARKADAŞLARI EBEDİYETE UĞURLADI
Eskişehir’de, çalıştığı Devlet Hastanesi'nde tedavi görürken hayatını kaybeden güvenlik görevlisi Zerrin Demir, mesai arkadaşları ve hastane personeli tarafından ebediyete uğurladı.
ASKERLERE FETÖ GÖZALTISI
ASKERLERE FETÖ GÖZALTISI
Eskişehir'de Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik operasyonda, muvazzaf askerlerin de aralarında yer aldığı 9 zanlı gözaltına alındı.