HELAL OLSUN SİZE

Son Güncelleme : 19 Şubat 2018 08:02
HELAL OLSUN SİZE

Eskişehirspor, Ümraniyespor'u kendi evinde 1-0 mağlup etti.

LİDERİ DE DEVİRDİK! 0-1

Ligde son iki haftada aldığı iki galibiyetle tehlikeli bölgeden uzaklaşan Eskişehirspor İstanbul deplasmanında lider Ümraniye'yi de yendi. Karşılaşmanın tek golünü 40, dakikada Hasan Hüseyin attı. 0-1

ÜÇTE ÜÇ YAPTIK

Siyah kırmızılılar 20. haftada deplasmanda Denizlispor'u 2-0, 21. haftada ise evinde Giresunspor'u 3-2 yenmişti.

Bu haftada deplasmanda lider Ümraniyespor'u yenen Eskişehirspor üç haftada aldığı dokuz puanla ligdeki yükselişini sürdürdü.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Cemali CCCC

18 Şubat 2018 22:26
Helal olsun , galibiyet güzel, mücadele daha da güzel...Böyle oynayın bütün şehir peşinizden koşsun...Başta hocamız Yücel İldiz'i ve tüm futbolcularımızı tebrik ediyorum...Hepinize sonsuz teşekkürler.

Hüseyin Özkan

18 Şubat 2018 23:49
Şerefli mücadeleniz için hepinizin gözlerinden öpüyorum. Kaleci Kayacan'ın iki kere gözlerinden öpüyorum. Hele ikinci yarı da bir kurtarışı var ki benim diyen milli takım kalecileri o topu çıkaramazdı. Böyle mücadele edin yenilin. Hiç önemli değil bir maç yenilir, 5 maç yenersiniz. Başarılar...

Es Es

18 Şubat 2018 14:30
Demekki neymiş bu takımda egolu futbolcuların yeri yokmuş erkan zengin gibi inşallah hep böyle devam ederiz yenilgisiz

Nafiz ARISOY

19 Şubat 2018 08:49
YÜREĞİMİZLE, ONURUMUZLA,GURURUMUZLA GELİYORUZ. BAŞTA KALESİNDE DEVLEŞEN KAYACAN OLMAK ÜZERE TERİNİN SON DAMLASINA KADAR MÜCADELE EDEN TAKIMIMIZI KUTLUYORUZ.YAZARKEN BİLE İNANIN TÜYLERİM DİKEN DİKEN....İŞTE SEVDA BU, ES ES Lİ OLMAK BU...YÜREĞİNDE HİSSETMEK....

Gb26

18 Şubat 2018 15:48
Doğru kadronun bulunması, takımda oluşan birlik beraberlik ortamı ve taraftar desteğiyle eskişehirspor bu seriyi devam ettirip hedefine ulaşacaktır.

ULAŞ

19 Şubat 2018 09:00
GURBETTEYİZ BİZİ GURURLANDIRDINIZ TEBRİKLER DAHA DA İYİ OLACAK İNŞAALAH

mearl

19 Şubat 2018 04:19
ES-ES sizlerden gurur duyuyoruz.

İsmail

18 Şubat 2018 19:24
Altın değerinde 3 puan.Teşekkürler EsEs.

neKati

18 Şubat 2018 19:12
gençler verilen şansı iyi kullanırlarsa hem kendileri hem ESES kazanır; işte ALPER örneği.

Es Es (Bursa)

19 Şubat 2018 15:37
Gurbette Es Es 'li olmak çok güzel !.. Helal olsun sizlere, bekle bizi play off !...

Viktor hugo

19 Şubat 2018 13:06
Kayacan'ın başarısı göz ardı edilemez. Tebrikler. Ama defansımızın eksikliği mutlaka teknik heyetce görülmelidir. Kayıpsız devam edersek neden play of olmasın.

İsmail YÜCEL

19 Şubat 2018 07:53
Giresun 3 ün 1 ni almıştı 3 ün 2 sini değil
TRAMVAYDA GASP İDDİASI
TRAMVAYDA GASP İDDİASI
Eskişehir'de, tramvayda Türkmenistan uyruklu bir kişinin saatini gasbettiği öne sürülen şüpheli gözaltına alındı.
SIRAEVLER TRAMVAY İSTİYOR
SIRAEVLER TRAMVAY İSTİYOR
 Şeker Mahallesi TOKİ Sıraevler sakinleri, Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan Opera-Otogar tramvay hattından bölgeye bir bağlantı hattı çekilmesini istedi. 
 YOLLAR YENİLENİYOR
YOLLAR YENİLENİYOR
Büyükşehir Belediyesi Yol Yapım Bakım Onarım Dairesi’ne bağlı ekipler iş programları kapsamında üstyapı çalışmalarını sürdürüyor.
NESİLLER ARASI  KÖPRÜ KURUYORLAR
NESİLLER ARASI KÖPRÜ KURUYORLAR
Üç yıl önce kurulan Eskişehir Kayı Boyu Derneği; kültürel, sanatsal ve tarihi organizasyonları ile geçmiş ve gelecek nesiller arasında köprü oluyor.
METALE HAYAT KATANLAR
METALE HAYAT KATANLAR
Eskişehir Sanayi Odası'nın (ESO) sanayicilerin birbirleri daha çok tanımasına ve birlikte iş yapma kültürünün gelişmesine yönelik gerçekleştirilen fuarların ikincisi gerçekleştirildi.
İYİ PARTİ'DEN  ETB'YE ZİYARET
İYİ PARTİ'DEN ETB'YE ZİYARET
İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Berna Sukas, Eskişehir Milletvekili Arslan Kabukçuoğlu ve İl Başkanı Ramis Tunca Eskişehir Ticaret Borsası Başkanı Ömer Zeydan ve Yönetim Kuruluna ziyarette bulundular.
SORUNLARI ELE ALDIK
SORUNLARI ELE ALDIK
AK Parti Eskişehir Milletvekili Emine Nur Günay, Avrupa Konseyi Parlamenterler Meclisi’ndeki görevi için yurtdışına çıkmadan önce önemli temaslarda bulundu.
ESKİŞEHİR'E AYRI  ÖNEM VERİYORUZ
ESKİŞEHİR'E AYRI ÖNEM VERİYORUZ
AK Parti Teşkilatlardan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Erkan Kandemir, Eskişehir'de parti teşkilatını ziyaret ederek, tanışma ve istişare toplantılarına katıldı.
GAZİLER GÜNÜ KUTLANDI
GAZİLER GÜNÜ KUTLANDI
Eskişehir’de 19 Eylül Gaziler Günü düzenlenen etkinlik ile kutlandı.