HELAL OLSUN SİZE

Son Güncelleme : 19 Şubat 2018 08:02
HELAL OLSUN SİZE

Eskişehirspor, Ümraniyespor'u kendi evinde 1-0 mağlup etti.

LİDERİ DE DEVİRDİK! 0-1

Ligde son iki haftada aldığı iki galibiyetle tehlikeli bölgeden uzaklaşan Eskişehirspor İstanbul deplasmanında lider Ümraniye'yi de yendi. Karşılaşmanın tek golünü 40, dakikada Hasan Hüseyin attı. 0-1

ÜÇTE ÜÇ YAPTIK

Siyah kırmızılılar 20. haftada deplasmanda Denizlispor'u 2-0, 21. haftada ise evinde Giresunspor'u 3-2 yenmişti.

Bu haftada deplasmanda lider Ümraniyespor'u yenen Eskişehirspor üç haftada aldığı dokuz puanla ligdeki yükselişini sürdürdü.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Cemali CCCC

18 Şubat 2018 22:26
Helal olsun , galibiyet güzel, mücadele daha da güzel...Böyle oynayın bütün şehir peşinizden koşsun...Başta hocamız Yücel İldiz'i ve tüm futbolcularımızı tebrik ediyorum...Hepinize sonsuz teşekkürler.

Hüseyin Özkan

18 Şubat 2018 23:49
Şerefli mücadeleniz için hepinizin gözlerinden öpüyorum. Kaleci Kayacan'ın iki kere gözlerinden öpüyorum. Hele ikinci yarı da bir kurtarışı var ki benim diyen milli takım kalecileri o topu çıkaramazdı. Böyle mücadele edin yenilin. Hiç önemli değil bir maç yenilir, 5 maç yenersiniz. Başarılar...

Es Es

18 Şubat 2018 14:30
Demekki neymiş bu takımda egolu futbolcuların yeri yokmuş erkan zengin gibi inşallah hep böyle devam ederiz yenilgisiz

Nafiz ARISOY

19 Şubat 2018 08:49
YÜREĞİMİZLE, ONURUMUZLA,GURURUMUZLA GELİYORUZ. BAŞTA KALESİNDE DEVLEŞEN KAYACAN OLMAK ÜZERE TERİNİN SON DAMLASINA KADAR MÜCADELE EDEN TAKIMIMIZI KUTLUYORUZ.YAZARKEN BİLE İNANIN TÜYLERİM DİKEN DİKEN....İŞTE SEVDA BU, ES ES Lİ OLMAK BU...YÜREĞİNDE HİSSETMEK....

Gb26

18 Şubat 2018 15:48
Doğru kadronun bulunması, takımda oluşan birlik beraberlik ortamı ve taraftar desteğiyle eskişehirspor bu seriyi devam ettirip hedefine ulaşacaktır.

ULAŞ

19 Şubat 2018 09:00
GURBETTEYİZ BİZİ GURURLANDIRDINIZ TEBRİKLER DAHA DA İYİ OLACAK İNŞAALAH

mearl

19 Şubat 2018 04:19
ES-ES sizlerden gurur duyuyoruz.

İsmail

18 Şubat 2018 19:24
Altın değerinde 3 puan.Teşekkürler EsEs.

neKati

18 Şubat 2018 19:12
gençler verilen şansı iyi kullanırlarsa hem kendileri hem ESES kazanır; işte ALPER örneği.

Es Es (Bursa)

19 Şubat 2018 15:37
Gurbette Es Es 'li olmak çok güzel !.. Helal olsun sizlere, bekle bizi play off !...

Viktor hugo

19 Şubat 2018 13:06
Kayacan'ın başarısı göz ardı edilemez. Tebrikler. Ama defansımızın eksikliği mutlaka teknik heyetce görülmelidir. Kayıpsız devam edersek neden play of olmasın.

İsmail YÜCEL

19 Şubat 2018 07:53
Giresun 3 ün 1 ni almıştı 3 ün 2 sini değil
KAPIMIZ HERKESE AÇIK OLACAK
KAPIMIZ HERKESE AÇIK OLACAK
Hasan Tuç Tepebaşı Belediye Başkanlığı için AK Parti'den aday adaylığını açıkladı. Tuç "Seçimlerden sonra Tepebaşı'nı herkese kapısı ve gönlü açık yönetim anlayışına kavuşturacağız" dedi.
ESKİŞEHİR'E HAYRAN KALDILAR
ESKİŞEHİR'E HAYRAN KALDILAR
Çeşitli temaslarda bulunmak üzere Almanya’nın çeşitli kentlerinden Türkiye’ye gelen gazeteciler, Eskişehir’e hayran kaldı. Kent gezisi sonrası Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i ziyaret eden gazeteciler, hayata geçirdiği başarılı projelerden dolayı Başkan Büyükerşen’i tebrik ettiler.
VALİ ÇAKACAK ŞEHİR HASTANESİ'NDE
VALİ ÇAKACAK ŞEHİR HASTANESİ'NDE
Vali Özdemir Çakacak, tüm poliklinikleriyle hasta kabulüne başlayan Eskişehir Şehir Hastanesini gezerek, yapılan çalışmalar hakkında İl Sağlık Müdürü Uğur Bilge’den bilgi aldı.
VEZNELER HAFTA SONLARI AÇIK
VEZNELER HAFTA SONLARI AÇIK
Odunpazarı Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğü, hafta sonunda da mesai yapacak. Hizmet almak isteyen vatandaşlar, 09.00-16.00 saatleri arasında vezneleri kullanabilecek.
ZEHİR TACİRİ YARGI ÖNÜNDE
ZEHİR TACİRİ YARGI ÖNÜNDE
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından uyuşturucuyla mücadele kapsamında yürütülen çalışmalarda yakalanan İran uyruklu uyuşturucu satıcısı adliyeye sevk edildi.
HAMİLE KADIN HIRSIZLIK YAPARKEN...
HAMİLE KADIN HIRSIZLIK YAPARKEN...
Eskişehir'de, bir kadının çantasından yankesicilik yöntemiyle bin 40 lira çaldığı öne sürülen, kadın hükümlü, polis ekipleri tarafından suçüstü yakalandı. 
ARTIK İLACA ULAŞABİLECEKLER
ARTIK İLACA ULAŞABİLECEKLER
Eskişehir'de yaşayan Spinal Muskuler Atrofi (SMA) tip-1 hastası 2,5 yaşındaki Çağan Meriç Demir'in ailesi, Sağlık Bakanlığı tarafından tüm SMA hastalarına ilaç temini için süreç başlatılmasını mutlulukla karşıladı.
ÖRNEK UYGULAMA
ÖRNEK UYGULAMA
Eskişehir'de bir işletme sahibi, sokak hayvanları için mama getiren müşterilerine yüzde 50 indirim yapmasının yanı sıra kafedeki oyun konsollarında biriken paralarla aldığı mamaları, sokak hayvanlarını besleyenlere ücretsiz temin ediyor.
UYUŞTURUCU OPERASYONU
UYUŞTURUCU OPERASYONU
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü'nün gerçekleştirdiği uyuşturucu operasyonunda yakalanan 3 şüpheliden biri 'Uyuşturucu madde ticareti yapmak' suçundan adliyeye sevk edildi.