HASAN HÜSEYİN ACAR ÖZÜR DİLEDİ

Son Güncelleme : 11 Nisan 2018 23:04
HASAN HÜSEYİN ACAR ÖZÜR DİLEDİ

Eskişehirspor'un Balıkesirspor ile oynanan maçta taraftarla tartışan Hasan Hüseyin Acar kulüp resmi sitesi aracılığı ile kamuoyundan özür diledi. İşte genç futbolcunun taraftara mesajı...

Yorumlar (8) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Nankör Kedi

11 Nisan 2018 20:09
Eskişehirsporun alt yapısından yetişmiş ama gönülden EsEs li olduğu şüpheli...Gitmeyi kafaya koyduğu için olsa gerek , sakatlanırım falan deyip , canı gönülden oynamıyor.Oysa oynadığı zaman neler yapabileceğini gördük .Sezon bitince kim iyi para verirse satın gitsin , ne taraftar ne de Eses umurunda değil bunun. Oysa bilmiyor ki , O' da bizim umurumuzda değil.

Rahmi

12 Nisan 2018 18:53
Özürü mözürü bırakın adam gibi oynayin.Bu taraftar keriz değil. Niyetinizi ortaya koyun bu ligde kalmakmi istiyosun uz.

yüksel

12 Nisan 2018 12:27
Eskişehir çocuğuzun ama Eskişehirspor için varını ,yoğunu ortaya koymuyorsun.Ne mücadele var,ne koşmak var,ne topu takip etmek var,hiçbirisi yok.Şu sahada 35 yaşını geçmiş hürriyetten insan utanır ya.Daha 23 yaşındasın ama topu kaybedince,koşmak yerine sadece bakıyorsun.Mücadele sıfır.Eskişehirspor taraftarları böyle futbolcuyu sevmez sevgili Hasanhüseyin,Benden söylemesi,mücadele şart.

erhan

12 Nisan 2018 15:46
Hepimiz kızıyoruz, özellikle Eskişehir çocukları istediğimiz performansı gösteremeyince. Geçen gün buradan Rizespor mağlubiyeti psikolojisiyle Eskişehirli futbolculara sitem ettim. Bu arkadaşlarında bizler kadar Es-Es li olduğundan şüphem yok. Balıkesir maçındaki futbolculara olumsuz yaklaşımımızda bence hoş değildi. Arkadaşlar bu futbolcular kendi taraftarının önüne çıktığında korkmamalı, unutulmamalıdır ki bizim tutuğumuz takım için bizim şehrimiz için mücadele ediyorlar. Kendi sahamızda oynadığımız maçlar rakip için zor olmalı. İnşallah bu maç trübünlerle futbolcuların barışacağı bir maç olur. Maç öncesi hepsini trübüne çağırarak morallendirelim. Çünkü birlik beraberlik ve motivasyona en çok ihtiyaç duyduğumuz bir süreçten geçiyoruz. Tüm camia olarak birlik beraberlik ve gücümüzü herkese gösterelim.

Nani

14 Nisan 2018 11:06
Özürü sahada dileyin..Yeter artık kazanın be kardeşim.

EsEs

12 Nisan 2018 21:29
EsEs taraftarı oyuncularını değil oynadıkları oyunu ve puan alamadıklarına tepki gösteriyor.Bu maç..... artık bitsin bu çile.

escemes

13 Nisan 2018 10:17
bi git kardeşim sezon sonunu beklemeden bi gidin .rica ediyorum ...

NEVZAT ATIL

12 Nisan 2018 21:56
Sayın editör; ne olduda öğle saatlerinde gönderdiğim yorum yayınlanmadı?? Yoksa zülfiyare mi dokunduk!? Yoksa yaptığımız yorumla seviyeyi mi düşürdük(!) Ne yapayım elimde değil.. Gerçekleri söyleyecek kadar seviyesiz(!) olabiliyorum.Atalarımız "Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar" diye boşuna söylememiş.. Sevimsiz de olsam doğruları eğilmeden bükülmeden söylemeye devam edeceğim.Bir daha görüşmemek üzere selametle kalın.