HAMAMYOLU İLGİ GÖRÜYOR

25 Ağustos 2018 14:35
HAMAMYOLU İLGİ GÖRÜYOR

Park ve Meydan Düzenleme Projesi ile yeni çehresine kavuşan Hamamyolu Caddesi yoğun ilgi görüyor. Güzel havanın tadını çıkarmak isteyen Eskişehirliler tercihini Odunpazarı Belediyesi tarafından işletilen kafelerden yana kullanıyor.

Piyasaya göre uygun

Odunpazarı Belediyesi, Hamamyolu Caddesi’nde vatandaşların daha iyi ve temiz hizmet

alabilmesi için Çocuk Kafe, Dondurma Büfe, Tost Büfe, Türk Kahveleri, Dünya Çayları ve Dünya Kahveleri adı altında 6 adet kafe hizmet vermeye devam ediyor. Dünyanın çeşitli ülkelerinden çayların, kahvelerin ve Türk Kahvesinin yer aldığı kafelerde, tostan dondurmaya birçok seçenek de mevcut. Piyasaya göre daha uygun fiyata satış yapılan kafelerde vatandaşlar, ince belli cam bardakta 1 Liraya çay içmenin keyfini çıkarıyor.

Ücretsiz internet

Gündüz saatleri dışında akşam ve gece saatlerinde yoğun bir şekilde Hamamyolu Caddesi’ne gelen vatandaşlar, kafelerde çayını kahvesini içerken ücretsiz internetin keyfini sürüyor. Hamamyolu Caddesi’nde Sanat Köprüsü’nden Sabahattin Günday Parkı’nın girişine kadar olan alanda vatandaşlar interneti ücretsiz kullanabiliyor. Vatandaşların ücretsiz Wi-Fi uygulamasını kullanabilmesi için bir kereye mahsus sisteme üye olmaları yeterli.

Yorumlar (17) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Ela

26 Ağustos 2018 15:54
Güzelim şehri iş bilmezler mahvetti

Sema

26 Ağustos 2018 15:53
Dünyanın hiç bir yerinde şehrin ortasına kurulan öyle çirkin bir yapı yok.....

Yolcu

26 Ağustos 2018 15:41
Esra y adlı şahıs, yeni gelecek olan belediye başkanı da sana soracakmış zaten:) Sizin estetik anlayışınız zaten ancak ve ancak böyle estetikten uzak, kaba, vasat projeleri beğenir. Bence bu bana söylediğin lafı sen git, Kazım Bey”e söyle! Zira kendisi Mart”ta yolcu ☺️

Sema

25 Ağustos 2018 20:59
Internet çekiyor mu bari??????

Sema

25 Ağustos 2018 20:58
Ilgi ücretsiz internet e olmasın?????

işte opera

25 Ağustos 2018 18:30
yeni seçilecek belediye başkanının düzelteceği çok iş var çok , daraltılan , kapatılan , her yere duba konulan yollardan . park sorunundan daha neler neler .

150 senedir kalabalık

25 Ağustos 2018 18:19
sanki buraya insanlar sefte , ilk defa geliyor - eskişehir kuruldu kurulalı burası , hamamyolu kalabalık olur - eskiden buraya çarpa şeklinde pazar kurulurdu , yan yana geçemezdiniz , demekki o zaman daha çok ilgi görüyormuşşşş . ha ha hıııy .

aras

26 Ağustos 2018 22:58
ben buranın en eski halini ortasından su geçtiği zamanları yaşım dolayısıyla bilmiyorum ama eski fotoğraflardan gördüm. o kadar hoşuma gitti ki keşke öyle olsa

Yolcu

26 Ağustos 2018 15:51
Esra kardeş belli ki Eskişehir in eski halini bilmiyorsun...... Hamamyolundan porsuk nehri geçerken daha doğal ve güzeldi.........

eskihamamyolulu

25 Ağustos 2018 17:09
Hamam yolunda takılan ve o bölgeye yakın evi olanların çoğu kesinlikle oranın 15-20 yıl öncesi insanları gibi değiller. Çoğu suriyeli, ıraklı veya belçikalı veya almancı gurbetçiler. o bölgenin eski zengin, varlıklı, maddi güç sahibi kesiminin çoğu oradan uzun zaman önce taşındı.

Ahmet

26 Ağustos 2018 13:14
Şehirde yürüyecek başka yer yokta ondan 1 adalar 2 hamamyolu Var mı başka yer yok, ya tramvay geçer, ya taşıt trafiği olur

X bey diyeceksiniz

26 Ağustos 2018 05:26
Kim ne derse desin , önceki halinden daha modern ve çağa ayak uydurmuş bir proje olduğu aşikar. Fakat yinede akar deresinin ortasından geçtiği daha da önceki haline bir Eskişehirli olarak özlem duyuyorum

Esra y

26 Ağustos 2018 00:15
Yolcu isimli şahıs o berbat olmuş dediğin yere insanlar oturuyor çocuklar eğleniyor siz neyin peşindesiniz zaten sen Eskişehir halkından olsan bu şekilde konusmazsin gelecek olan belediye başkanına bekle yıktırırız orayı begenmiyorsan geçmezsin oturmazsın olur biter yolcu seni tutmayalım yolcu yolunda gerek

Turgay

25 Ağustos 2018 18:39
Bundan önceki haline göre gayet güzel. Hergün dolu,çocuklar eğleniyor,ucuz.Ne bekliyordunuz,Central Park'mı?

Esnaf

25 Ağustos 2018 20:57
Allah başkandan razı olsun.Vatandaşın çarşının göbeğinde oturup çay içebileği halk kafeleri yaptı Esnafda satışdan memnun .Daha ne olsun

halibborekci.

26 Ağustos 2018 12:29
Her şeyi siyasi olarak görmeyin.Eski haliyle yenisini karşılaştırın yeter.Oturulacak çay içilecek,tuvalete gidilecek yer varmıydı bir karşılaştırın.Siyasi yazı yazmayın, insanları kabak gibi ikiye bölmeyin artık.

Yolcu

25 Ağustos 2018 15:42
Berbat olmuş ne ilgisi inşallah gelen belediye Başkanı yıkar
İŞTE ALDIĞI CEZA
İŞTE ALDIĞI CEZA
Eskişehir’de 2013 yılında 17 yaşındaki bir kızın yanağını ısıran ve darp eden şahsa 3 yıl hapis cezası verildi. 
AKIL ALMAZ BİR AÇIKLAMA
AKIL ALMAZ BİR AÇIKLAMA
CHP İl Başkanı Rabia Akman, AK Parti İl Başkanı Zihni Çalışkan'ın tramvaylara zam konusunda yaptığı açıklamayı eleştirdi. Akman “Açıklamayı anlamak mümkün değil” dedi.
BÜYÜKERŞEN İLK 10'DA
BÜYÜKERŞEN İLK 10'DA
Bilgi Toplama Merkezi, Yerel Gündem Araştırması yaparak vatandaşa “Yaşadığınız ilçe ve büyükşehir belediye başkanlarını başarılı buluyor musunuz?” diye sordu. Listede Büyükerşen de yer aldı.
SONU SEKA'YA BENZEMESİN
SONU SEKA'YA BENZEMESİN
Eskişehir Kazım Taşkent Şeker Fabrikası 2018-2019 üretim dönemi kampanya açılış törenine katılan CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer, özelleştirilen 15 şeker fabrikasının akıbetinin SEKA’ya benzememesi çağrısında bulundu.
KÖYLÜLER İSYAN ETTİ
KÖYLÜLER İSYAN ETTİ
Mahmudiye'nin Doğanca Köyü'nde vakıf arazisi olan meranın bir şirkete kiralanmasına köylüler tepki gösterdi. Mera alanında kazı yapmaya gelen ekipler çalışmalarını jandarma eşliğinde yaptı.
ŞEKER FABRİKALARI ÇOK ÖNEMLİ
ŞEKER FABRİKALARI ÇOK ÖNEMLİ
Kazım Taşkent Eskişehir Şeker Fabrikası’nın 2018-2019 Yılı Pancar Alım ve Şeker Üretim İşleme döneminin açılışı düzenlenen törenle yapıldı.
OKULDA SİYASET OLMAZ
OKULDA SİYASET OLMAZ
Eğitim İş Şube Başakanı Abdülkadir Önder AK Parti İl Başkanı Zihni Çalışkan'ın okulları ziyaret etmesine tepki gösterdi. Önder “Okullar siyaset dışında tutulmalı” dedi.
ESKİŞEHİR'DE USTURA DEHŞETİ
ESKİŞEHİR'DE USTURA DEHŞETİ
Eskişehir'de, usturayla kendisini yaralayan şahıs, polis ekiplerinin müdahalesiyle etkisiz hale getirilip hastaneye kaldırıldı. 
TRAMVAY ALTINDA CAN PAZARI
TRAMVAY ALTINDA CAN PAZARI
Eskişehir'de yolun karşısına geçerken tramvayın çarpması sonucu 1 kişi yaralandı. Tramvayın altına kalan genç, çevredeki vatandaşların yardımıyla kurtarıldı.