HAMAMYOLU GEZİSİ

Son Güncelleme : 21 Şubat 2018 13:02
HAMAMYOLU GEZİSİ

Odunpazarı Kent Konseyi Büyükdere Mahalle Meclisinin düzenlediği “Hamam Yolu” ve Tarihi Odunpazarı Evleri ve Müzeler gezisine Çağlan Kayapınar ve Avdan Kültür ve Dayanışma dernekleri katılarak ,yaşadıkları şehirdeki değerleri görme fırsatı buldular.

Projeyi anlattı

Odunpazarı Kent Konseyi Başkanı İsmail Kumru katılımcılara “Hamam Yolu “projesini anlattı. Geziye katılan grup “Hamam Yolu” köprüsünden geçerek Hamamyolunda yapılan çalışmaları ve Hamamyolunun yeni halini çok beğendiklerini dile getirerek gezilerine Odunpazarı Evleri bölgesinde devam ettiler.

Yorumlar (28) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

batıkentin tilkisi

21 Şubat 2018 15:06
kazım beg olmasaydı şu kadınlar köprüden geçemeyeceklerdi.

işin özeti

21 Şubat 2018 14:55
beton + çimento + plastik + demir + pvc = hamamyolu

POLAT

22 Şubat 2018 08:46
Hamamyolu Hamamyolu olalı böyle zulüm görmedi.

MUSTİ

21 Şubat 2018 15:03
Körler sağırlar birbirini ağırlar. Yazıklar olsun mahvettiniz şehri .

biz çevreciyiz

21 Şubat 2018 14:46
bu ödüllü 2018 - cantakıy fay cıkın muttalıp contry .com. hamam yolu projesi baya ilgi görmüş , beton ve plastiğin çevre ve insana nasıl uyum sağladığını , yeşil çim ve ağaçların nasıl gereksiz doğal malzemeler olduğunu açıkça gösteriyor . demekki kazım başkan tam bir çevreci ve doğa aşığı olduğunu kanıtladı .

mert

21 Şubat 2018 21:17
O oturma yerlerinde basamak ve oturma yeri bellimi birinin ayak bastığı yere başkasını oturacak. Bu en basitinden bir örnektir. Esas sorun hamamyolunda tamamen betonla kaplandı ve üzerine ne olduğu bilinmeyen pvc veya plastik yada talaştan yapılmış bir malzeme ile makyaj yapıldı. 10 garantisi varmış . Bu garantisini muhatabı olacak mı 10 yıl.

bu bir ilk .

21 Şubat 2018 16:14
Erdoğan Avrupa yı Asya ya bağlayan 3 cü devasa köprüyü yaptı , hamam yolu na yapılan bu köprü kadar ses getiremedi . ( ne yapsın garibanlar ne de olsa ilk köprüleri )

Gurbet

22 Şubat 2018 01:59
Gereksiz ve yapılan madraf daha nice kaldırımları sokaklar asfalt olurdu bunuda değer olarak görürler yazık ettiniz esese

Dost

21 Şubat 2018 14:51
Şehirdeki değerlerden biriside Hamamyolu köprüsü mü?

mehmet

21 Şubat 2018 14:26
hamam yoluna köprü neiçin lazım trafik akışı rahat lıyacakmı israf yazık bu ülkeye yazık sanki nuhun gemisi oköprüyü kızlisesinin oraya yapılsa hiç olmazsa herkes alahrazı olsun derdi trafik rahatlardı

nedim

21 Şubat 2018 19:58
Kimse kusura bakmasın da böyle zevksiz, abuk subuk bir şey görmedim. Bir defa böyle yığın böyle dar bir cadde ye sıkıştırırsan göründüğü gibi gayet sıkıcı ve kasvetli bir görünüm alır. Bir de üst üste stadyum tarzı oturma yerleri.Sanırsın karga sürüsü gibi orada herkes tüneyecek. Züppenin biri de utanmadan falan bahsetmiş. Her ne yapıldıysa orası babanın malı değil terbiyesizlik etme!

dünyanın 7. harikası

21 Şubat 2018 20:36
yarın da buranın sanat diye millete yutturmalarını izleyeceğiz , gelen turistlerin buraya bayıldığını , sırf burasını görmek için , 100 binlerin yurt dışından yeni zelenda dan bile geldiğini duyacağız .

Aras

21 Şubat 2018 22:08
Hahahhhhhahh

Nazlı

22 Şubat 2018 13:13
hamamyolu değil..betonyolu oldu..rezalet...bu fotoğraftakiler Eskişehirli olamaz,bu kadar insan Doğa düşmanı olamaz,yapılan projeyi böyle görmeye gelmesi desteklemesi yazık...

G.O. R .A

21 Şubat 2018 20:22
doğa da bulunan 4 element , beton , demir , plastik --- tahtaa ,,,, İŞTE HAMAM YOLU İşte en güzel örnek ( biz çevreciyiz doğa ya saygılıyız , santral a karşıyız , ) palavraları .

cadde - yol daraltma politikası

22 Şubat 2018 13:56
20 tirilyon mu - bu parayla kaç tane heykel yapılırdı , demiyeceğim , eskişehir in en büyük sorunu olan bir nebze olsun trafik sorunu çözülürdü .

Engel mi ,,,,

22 Şubat 2018 12:58
Bazı arkadaşlar engellendi diye yazmış. Anlamadım ben bunu. Ne engeli bitmiş işte. 29ekimde mı bitcekti ne. 6 ay geçmiş üstünden . Bi de 20 trilyon harcanmış buraya. Yazık be.

Sıradan Vatandaş

22 Şubat 2018 10:42
Şu siyasilerdeki beton sevdasını anlamak güç. Sağ parti, sol parti değişmiyor.. Çocuklarımıza hamamyolunun eski fotoğraflarını göstererek "eskiden çok güzeldi, yemyeşildi" diyeceğiz sanırım.. Şehircilik sadece film seti gibi ortamlar yaratmak olmamalı.

heykelciiiiii.....

21 Şubat 2018 18:39
Esnaf kardeş başını kumdan çıkarda bir bak.En son eskişehirden başka bir ile ne zaman gittin? Bak ellalem neler yapmış.iki heykel,iki parkla debelenip durmayın.Ha hamamyolumu tam bir yaz boz.

adil

21 Şubat 2018 14:09
bu kalabalık tramvay mı bekliyor?

onuris

26 Şubat 2018 11:06
TAM BİR UCUBE milyonlarca para harcandı

selin

24 Şubat 2018 12:26
güzel oldu diyenler bence kör olmuşlar böyle bi betonlaşma ve kötü görüntü kabul edilemez. harcanan paraya yazık. bunun gibi saçma projeler yerine tramvay kalabalıgına ve trafik sorununa çözüm bulsunlar sayın belediye başkanları. üzelim hamamyolu ne hale geldi ağlanacak halimize alkış tutanlar var üstelik bunların hiçbiri Eskişehirli olamaz. tamamen reklam kokan hareketler bunlar. sehir için daha yararlı planlamalar yapılmalı.

Okan

22 Şubat 2018 10:10
Büyük başarı

esnaf

22 Şubat 2018 10:05
Eleştiri yapabilmek ve eleştiriyi sindirebilmek demokrasininin gereğidir.Hakaret veya küfür e başvurmak ise bunu yapanın çapsızlığını ve seviyesizliğini gösterir.nedim rumuzlu Zatı Şahane de seviyesini gsötermiş birde üstine ZÜPPELİĞİNİ ilave etmiş....

murat saki

21 Şubat 2018 18:29
ayran pide dagılırken bu millete yazık deyilmiydi mehmet 10 numara oldu helal kazım kurta calışıyr

Esnaf

21 Şubat 2018 17:11
Esnaf istedi bu porojeyi bilerek kabul erti belediyenin suçu yok öncü seçti esnaf kac kere toplantı oldu en sonunda buna karar verildi bunda belediyenin ne suçu var gayet güzel oldu meyvelerini ileride toplayacak esnaf inşallah

Şükran

22 Şubat 2018 08:19
Eskişehirimize dünya standartlarında son derece modern bir Hamamyolu nu kazandırdığı için SN Kazım Kurt a sonsuz teşekkürler ediyoruz...Hertürlü iftira ve engellemelere rağmen başardı.TEBRİKLER.....

esnaf

21 Şubat 2018 14:45
Projeyi engellemek için ellerinden geleni yapan seviyesizler bakalım hangi suratla Hamamyoluna gelecekler.Utanmayı biliyorlarsa gelmezler......Mükemmel oldu Hamamyolu......
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
İNÖNÜ'DE ÖLÜMLÜ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 1 çocuk öldü, 6 kişi yaralandı. 
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
ÜSTÜNDEN 620 LİRA ÇIKTI
Vatandaşların duygularını sömüren dilencinin üzerinden tam 620 lira çıktı.
SARICAKAYA'DA  PALMİYE GÜZELLİĞİ
SARICAKAYA'DA PALMİYE GÜZELLİĞİ
Eskişehir'in Sarıcakaya ilçesine giren vatandaşları palmiye ağaçları karşılıyor.
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
SAĞLIK SOKAĞI İLGİ GÖRDÜ
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğünce 3-7 Eylül 2018 tarihleri arasında Porsuk Bulvarı Adalar mevkiinde düzenlenen, bazı genel sağlık hizmetlerinin ücretsiz olarak verildiği Halk Sağlığı Sokağı etkinliğine vatandaşların ilgisi büyük oldu.
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ  SAVUNULMALI
LAİK EĞİTİM SİSTEMİ SAVUNULMALI
Eğit – Der Eskişehir Şubesi eğitim öğretim yılının başlamasının ardından basın açıklaması gerçekleştirdi. Şube Başkanı Emin Dağlı, Laik eğitim sisteminin savunulması gerektiğini söyledi.
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
KÖY ENSTİTÜLERİNDEN YARARLANILMALI
Yeni Kuşak Köy Enstitülüler Derneği (YKKED Eskişehir Şube Başkanı İlyas Küçükcan yeni eğitim öğretim yılı ile ilgili basın açıklaması yaptı. Küçükcan "Nitelikli-işlevsel bir eğitim sistemi için, Köy Enstitüleri deneyiminden yararlanılmalı" dedi.
KERBELA ANILDI
KERBELA ANILDI
Odunpazarı Belediyesi, Aleviler için kutsal olan Muharrem Ayı nedeniyle Sahra-i Kerbela Yas-ı Matem etkinliği düzenledi.
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
GÖÇMEN AİLEYE YARDIM ELİ
Geçen sene zihinsel engelli çocuğu ile birlikte savaştan kaçarak Irak’tan gelen Türkmen annenin yokluk içinde yaşadığını tespit eden Eskişehir Havacılar Sosyal Yardımlaşma ve Kültür Derneği, ailenin evine yaklaşık 15 bin liralık eşya bağışladı.
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
DESTİCİ'DEN DESTEK SÖZÜ
Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı ve Ankara Milletvekili Mustafa Destici, Eskişehir Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Nadir Küpeli ve Yönetim Kurulu üyelerini ziyaret etti.