GÜNAY: HAN'I ALACAĞIZ

12 Kasım 2018 15:50
GÜNAY: HAN'I ALACAĞIZ

AK Parti Eskişehir Milletvekili Prof. Dr. Emine Nur Günay, ilçe ziyaretlerine ve buralarda gerçekleştirdiği istişare toplantılarına Han ile devam etti.

Tam kadro

İlçedeki mevcut durumun değerlendirildiği ve 2019 için yol haritasının ortaya konduğu toplantıya AK Parti İlçe teşkilatının tüm kademeleri ve yürütme kurulu üyeleri tam kadro katıldı.

Potansiyel var

Prof. Dr. Günay, ‘’Han ilçemiz her yönüyle potansiyeli olan bir ilçemiz. Eskişehirimizin bir değeri. Bu potansiyeli en üst düzeyde ortaya çıkarmak ve vatandaşlarımızı AK Belediyecilik ile buluşturmak için var gücümüzle çalışacağız” dedi.

Yorumlar (7) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

yirmialtı

13 Kasım 2018 08:46
alırsınız canım alırsınız . a ke pe nin türkiyede işi bitti. siz kendi vatandaşlarınıza bakmayın süriye lileri düşünün . a ke pe ye oy yokkkk.

okur

12 Kasım 2018 20:49
o belediye daha önce vardı orada ne yaptı? değer olduğunu şimdimi anladınız?

Ahmet

13 Kasım 2018 11:55
Bırakın Han'ı almayı, elinizdeki bazı ilçeleri de kaybetmemeye çalışın. Mesela Seyitgazi. Eskişehir-Afyon arasını yıllardır bir türlü yaptırmıyorsunuz! Kalabak'tan Afyon il sınırına kadar köy yolu gibi yol!!! Yeter artık, seçimlerde görüşeceğiz!

Kadriye Çalışkan

13 Kasım 2018 14:38
Güleyimmi ağlayımmı acaba bu söze Han'ı hangi yüzle alacaksınız acaba bu hayat pahalılığıylamı, bu enflasyonlamı, mazotun bu kadar pahalı olmasıylamı, gübrenin bu kadar fahiş olmasıylamı, insanlar bu yıl tarlalarını ekemediler, hayvancılık bitti, etin kilosu kasaplarda 65 TL olmuş çok merak ediyorum bütün bunlar ortada iken vatandaşın karşısına hangi yüzle ve hangi söylemle çıkacaksınız acaba.

ok

13 Kasım 2018 06:58
alırsın alırsın eyt

mustafa

13 Kasım 2018 08:31
sayın vekilim Han'ı Çifteler'e bağlayın gitsin. Boşuna ilçe vasfı taşıyor. Kaymaz, Gümüşkonak vb yerler gibi burasıda ilçelikten düşürülmeli. Ordaki Kaymakam, emniyet müdürü daha aktif görevlerde çalışacak değerli yöneticiler.

26 ES / ES

14 Kasım 2018 13:01
sayın vekilim 10 olan belediye sayısını öncelikle büyükşehir olmak üzere inşallah arttıracağız .