GÜÇ ALMAYA GELDİM

30 Ocak 2019 14:46
GÜÇ ALMAYA GELDİM

Cumhuriyet Halk Partisi İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Adayı ve mevcut Seferihisar Belediye Başkanı Tunç Soyer, Başkan Büyükerşen’i makamında ziyaret etti.

Samimi bir ortamda geçen ziyarette iki başkan karşılıklı fikir alışverişinde bulundu. Soyer yaptığı açıklamada “Eskişehir'in efsane Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'i ziyaret ettim. Başkanlığın aşkla yapıldığında ne kadar güzel ve başarılı olduğunu bir kez daha gördüm. Dilerim bu bilge insan genç kuşakları aydınlatmaya, onlara örnek olmaya uzun yıllar devam eder. İyi ki varsın Yılmaz Büyükerşen!” dedi. Nazik ziyareti için Soyer’e teşekkür eden Başkan Büyükerşen ise “Hayata geçirdiği projeler ile Seferihisar’ı örnek bir ilçe haline getiren Sevgili Kardeşim Tunç Soyer'e başarılar diliyorum. İnanıyorum ki vizyonu ve projeleri ile Büyükşehir Belediye Başkanı olarak da Güzel İzmir'i çok daha ileriye taşıyacak ve başarılı olacaktır” dedi.

Yorumlar (14) / Onay bekleyen (4)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

raşit dağatan

30 Ocak 2019 14:51
güç almana gerek yok sevgili soyer , al götür hocamızı sana baş danışman olsun..

berkecan

30 Ocak 2019 15:41
tunç soyer ..175 kere yurt dışına çıkmış , 500 milyar uçak parası ödenmiş bizim cebimizden . hocadan güç mü , borç mu alacak bilmem .

menderes - türkeş

30 Ocak 2019 16:32
arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim , sanki bunlar için söylenmiş . esk. örfi idare ilanı meselesi .

davut dıoğru

30 Ocak 2019 15:37
körler sağırlar birbirini ağırlar......

Fikir Dağıtan

30 Ocak 2019 15:25
Tunç Soyer Yılmaz Hoca'yı yukarı değil aşağı çeker.

sır kutusu

30 Ocak 2019 15:35
- alpaslan türkeşe idam cezası isteyen babası nurettin soyer kimdir , nedir , nerelidir , kaç çoçuğu akrabası kimse bir şey bilmiyormuş .

ATİLLA

30 Ocak 2019 20:03
Ak sakallı bilge hocam sizin olsun üste ne istersiniz sayın SOYER inanın davul zurna ile uğurlarız yeterki gitsin.

vatandaş

31 Ocak 2019 09:36
hoca izmirde elden gittii onun derdindeler

İyi dersler

30 Ocak 2019 21:42
83 yaşındaki enerjisi bitmiş Belediye Başkanınından ne gücü alacaksın ancak milletin canını yakan istimlak dersi alırsın arkandan bol dua ettirirsin

Nusret

30 Ocak 2019 20:52
Kaybedenler kulübüne hoşgeldiniz

Sabriye Takımcı

03 Şubat 2019 11:16
Tunç beyin HDP savunucusu olduğu netleşti. .Bu iş sana puan kaybettirir hocam. .

Muhtar

31 Ocak 2019 15:19
Tunç soyerin babası feto adisini hapse yollayan tek kişi bu ülkede babasına dil uzatanların hepsine terör örgütü propagandasından dava açılmalı...

Kurtuluş Mahallesi seninle