GİRESUN'DAN ÇIKAMADIK!

11 Eylül 2017 01:16
GİRESUN'DAN ÇIKAMADIK!

TFF 1. Lig'in 4. haftasında Eskişehirspor deplasmanda Giresunspor'a 3-1 mağlup oldu.

6. dakikada Korkishko ve 26. dakikada Recep Aydın'ın golleriyle devreye 2-0 önde giren Karadeniz ekibi, 79'da Maurice Dale ile farkı üçe çıkardı. Eskişehirspor'da Semih Şentürk'ün son anlarda gelen golü ise maçın skorunu belirled: 3-1. 
Bu sonuçla üst üste 3. galibiyetini alan Giresunspor, 10 puanla haftayı 2. sırada kapattı. Eskişehirspor ise 2 puanda kaldı.
Stat: Giresun Atatürk
Hakemler: Onur Karabaş, Bahtiyar Birinci, Bersan Duran
Akın Çorap Giresunspor: Anıl Atağ, Caner Arıcı, Onur Demir, Özgür Yılmaz, Hüsamettin Tut, Dialiba (Dk. 81 Sinan Özkan), Dodo, Dimitriadis, Korkishko (Dk. 85 Mehmet Akyüz), Recep Aydın (Dk. 74 Fatih Atik), Dale
Eskişehirspor: Kayacan Erdoğan, Kaan Kanak, Akaminko, Semih Güler, Bilal Aziz Özer (Dk. 46 Muhammet Serdar Yazıcı), Hasan Hüseyin Acar (Dk. 70 Semih Şentürk), Dorukhan Toköz, Hürriyet Gücer (Dk. 46 Ofoedu), Aykut Akgün, Hasan Ayaroğlu, Bruno Mezenga
Goller: Dk. 6 Korkishko, Dk. 26 Recep Aydın, Dk. 80 Dale (Akın Çorap Giresunspor), Dk. 90+2 Semih Şentürk (Eskişehirspor)
Sarı kartlar: Dk. 33 Onur Demir, Dk. 39 Özgür Yılmaz, Dk. 73 Caner Arıcı, Dk. 82 Korkishko (Akın Çorap Giresunspor), Dk. 52 Aykut Akgün, Dk. 90+1 Bruno Mezenga (Eskişehirspor)

Yorumlar (27) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

26estd

11 Eylül 2017 12:29
EsEs in kumaşıda dikişide sağlamdır şükürler olsun ...Dikiş de tutar , sökülmez de !..Yeterki şu olumsuz , karamsar havadan uzaklaşalım.Bu sezonun zor olacağını hepimiz biliyoruz.Sabırlı olmak ve dik durmak zorundayız.Başkan istifa , Sergen istifa söylemleri yakışmıyor...Zor şartlarda birşeyler yapmaya çalışanların emeklerine saygı göstermeliyiz.Hele Başkan'a saygısızlığı kabul etmiyorum.Aksini düşünenlerin olaylara bakış açılarını tekrar gözden geçirmelerini rica ediyorum....

Altan Çelik

11 Eylül 2017 09:00
Defansımızın performansı bütün takımı etkiledi. Defasımız diyoruz lakin rakibin hucum oyuncuları da istekliydi. Henuz seyircisinin önüne çıkmamış oyununda önemli etkisi olan Erkan sahaya dönmemiş. Bu günler saha içinden çok saha dışında yaşadığımız maddi sıkıntıların içimizi acıttığı günler. Kimseyi haksız yere eleştirmeyelim eski başkanlar hariç tabiki.

Hayati

11 Eylül 2017 07:59
EsEs toparlan....kız gibi oyanan yarım saat..2 gol..Sonra ne kadar iyi oynarsan oyna..atı alan çoktan varacağı yere varmış oluyor.

Kadir

11 Eylül 2017 13:15
Cemal adlı yorumcu..Bilmiyorum gerçekten EsEs taraftarımısın..Yoksa büyük takım hayranımısın.Bu takım maç ta kazanır.İlk 6 da girer.Olmasa bile dünyanın sonu değil.Gönüllerde EsEs sevgisi bitmez.

alı

11 Eylül 2017 11:03
bu kendını bılmez bazı taraftarların eserı super lıgden dusduk 4 mac kendı saha cezası ployof macından sonra 2 maz ceza alsana takımın halı bunlar kesinlıkle tarftar degıl bunlarda esesın vatan haınlerı takıma zarar verenler toplulugu gercek taraftar bunları ayırsın desıfre etsın bunları maca giden gercek taraftarlar bılır hoscan la unalı asla kulubun yanınada dahı sokmasınlar kendı menfatları ıcım esesı harcayanlar eses bu sene duserse vebalı sizlerın boynuna ısımız cok zor bu takım bu sene dusmemek ıcın oynasın sampıyonluk ıcın bızım yuzde 1 sansımız yok

EsEsEs

11 Eylül 2017 13:12
EsEs taraftarı gerçek EsEs taraftar ..zor zamanda takımın yanındadır.Ceza bitti.Bir şekilde takımla bütünleşir kazanmaya başlarız.

EsEs

11 Eylül 2017 13:09
Başta yönetim ve başkan 'a çok teşekkür ediyoruz.Adamlar zor zamanda görev aldılar.Sergen ve oyuncularımızda karekterli insanlar.Takıma gelince taşlar yerine oturacaktır.Yönetim boşluğu oldu, hoca yoktu çalışmaya çok geç başladılar.Bu sezon böyle oldu.Taraftar takıma sahip çıkar ve çıkıyorda yani biraz zaman alacak ama takım düzelir.Kimse karamsar olmasın.

cemal

11 Eylül 2017 09:05
ESES artık dikiş tutmaz! Sökülür gider! Takıma da en büyük zararı ise, play-off Göztepe maçında Eskişehir seyircisinindir. Dikkat edin! o zamandan bu zamana, grafik oku hep aşağıyı gösteriyor. Seyirci takımını mahvetti..!

EsEs

11 Eylül 2017 08:03
Bu takım 16.sırada olacak takım değil.Elbette toparlanacak.Zaten maçın 2.yarısı iyiydi.bir türlü gol olmadı.Bu sene sabır yılı.

Ufuk

11 Eylül 2017 13:22
Gönlünde azıcık EsEs sevgisi olanlar..Takıma destek zamanı..herkes kombine alsın.Azıcıkta olsa katkımız olsun.

Es Es şi

11 Eylül 2017 10:48
Erkan Zengin ve Offedeu bu takımın olmazlarındandır. İnceman 30 dakika futbol oynayamaz mı ? Yoksa Sergen inde takıntıları mı var. Sahaya böyle takım çıkarsa küme düşeriz veya hoca istifaya davet edilir.

Davut

11 Eylül 2017 07:55
Bu maçta kalecimiz biraz toparlanmı ama öteki oyuncular top ayaklarına geldiklerinde ne yapacaklarını bilemiyorlar.

Hasan-s

11 Eylül 2017 07:53
Bazı oyuncular çok gayretli bazıları tam tersine silikti.Hasan Hüseyin cesur oyna kardeşim .Ne yapmak istediğinizi anlayalım.

Serkan

11 Eylül 2017 13:25
Eskişehirde sıcak parayı toplayan marketler.Eskişehir de kazanıp İstanbul takımlarının promosyonlarını satacağınıza toplu kompine alın.EsEs promosyonları getirin.

Refik

11 Eylül 2017 08:09
EsEs gol yemeden bir maç bitirin.Özledik eski günleri.

Nadir

11 Eylül 2017 08:06
Bazı oyuncular yerlerini garanti görüyorlar..EsEs oyuncular..sizlere güvenenleri mahcup etmeyin.Aykut,Serdar,Hasa Hüseyin,Ayaroğlu .......

Teşekkürler.

11 Eylül 2017 13:30
Metro Eskişehir!e teşekkürler.Mağazalarında EsEs logolu promosyonlar gördük..gurulandık.

Harun

11 Eylül 2017 07:57
Serdar yazıcı top oynayacaksan biraz zayıfla....Siyasi oyuncu yanından tren gibi geçti.

Taha

11 Eylül 2017 07:50
Takım silik başladı.Geriye düştü.2.yarı toparlandı.ama gol atamayınca sonuca razı oldu.

Zalim63

11 Eylül 2017 13:16
Bu takım küme düşmez inşaalah ayrıca para yok yönetimin işi zor sergen yalcın yakın da kaçıp gider

Fevzi

11 Eylül 2017 08:10
Oynadığımız takımlara verdiğimiz puanlara yazık.Keşke bizden iyi takımlar olsalar.

Kadir

11 Eylül 2017 13:20
Taraftarlardan bazıları yanlış yapmış olabilir.Savunmuyoruz y,apılmamalıydı .Yüklenmeye gerek yok.Het takımın taraftarı içinde yanlış yapanlar var.Bunlar bilerek EsEs zarar vermediler.

can

11 Eylül 2017 12:21
taraftar dışında takıma destek veren kimse yok,yeni yönetim dahil.

ümüt

11 Eylül 2017 08:05
sergen hocayla bu iş olmaz erkan ile hoca arasında kesin problemler var ofeodu bu takımda son 20 dakikalık futbolcu değil banko 11 de oynar dorukan kesinlikle sağ bek oynamaz hasan hüseyin cok kötü

ufukaltintas@hotmail.de

11 Eylül 2017 13:18
Yönetim ve Sergen istifa

Yıldırım

11 Eylül 2017 08:33
Bu kafayla bu ruhsuz fulbolcularla bu kadar.2.lige merhaba. Bu saatten sonra Halil Ünal ve hoşcandan kalan enkaz eses ten bir nane olmaz.

cemal

11 Eylül 2017 12:21
Benim önerim şudur : ESES ligden çekilsin. Asgari dört-beş yıl alt kadrodan (gençlerden) oyuncu yetiştirsin. Yeni bir amatör anlayışla, yeni bir güçle lige dahil olsun. Yoksa; hezimetler devam edecek gibi görülmektedir! Yorumlara bakıyorum. " Önceleri; Alpay'la bu olmaz! Denizli'yle yürümez! Şimdi ise, Sergen'le bu iş yürümez! teraneleri coşkuyu kırmaktadır. Bu yorumcular bunun farkında mı ?
ESKİŞEHİR'E GÖKYÜZÜNDEN BAKIŞ
BENİM GİBİ  KANMAYIN
BENİM GİBİ KANMAYIN
Eskişehir'de kendilerini telefonda polis veya savcı olarak tanıtarak dolandırıcılık yapanlara karşı oluşturulan özel ekip, şehir dışından gelip dikkati çekmemek için ucuz otellerde kalan, taksi tutan ve uydu haritalarından yararlanarak kandıracakları kişileri yakınlarındaymış gibi yönlendiren şüphelilerin, kurbanlarını daha çok 60 ve üzeri yaş grubundan seçtiğini belirledi
OKUL SERVİSLERİNE SIKI DENETİM
OKUL SERVİSLERİNE SIKI DENETİM
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü ve Büyükşehir Belediyesi ekipleri, kent genelinde faaliyet gösteren öğrenci servislerine yönelik denetim yaptı.
YAŞLI ÇİFT KAZA KURBANI
COŞKULU KUTLAMA
COŞKULU KUTLAMA
Sivrihisar'ın düşman işgalinden kurtuluşunun 96'ncı yıl dönümü gerçekleşen tören ile coşkuyla kutlandı.
ARSLAN ADAY OLMAYACAK
ARSLAN ADAY OLMAYACAK
Ak Parti Mahmudiye İlçe Başkanı Mustafa Arslan, 2010 yılından bu yana yapmış olduğu ilçe başkanlığına tekrar aday olmayacağını açıkladı.
GÜNEYDOĞU GAZİSİ UNUTULMADI
KİTLE ÖRGÜTLERİ ÖNEMLİDİR
KİTLE ÖRGÜTLERİ ÖNEMLİDİR
Odunpazarı Belediye Başkanı Av. Kazım Kurt, demokratik kitle örgütleri ve hemşehri dernekleri ile bir araya gelmeye devam ediyor.
HER ZAMAN YANINIZDAYIZ
HER ZAMAN YANINIZDAYIZ
'19 Eylül Gaziler Günü' münasebetiyle, Eskişehir Valiliği ile Aile ve Sosyal Politikalar İl Müdürlüğü tarafından gaziler onuruna yemek programı düzenlendi.