GİRESUN MAÇINA GENÇLERLE ÇIKIYORUZ

10 Ağustos 2018 16:40
GİRESUN MAÇINA GENÇLERLE ÇIKIYORUZ

Eskişehirspor futbol takımında geçen yıldan sözleşmeleri devam eden 20 futbolcunun lisansları çıktı. Yine teknik heyetinde vizeleri yapıldı. Yeni transferlerin ise lisansları ekonomik sorunlardan dolayı çıkmadı.

YENİLERE VİZE YOK

Eskişehirspor'da Giresunspor maçına gidecek kadro  şekillendi. Geçen yıldan kalan ve sözleşmeleri devam eden 20 futbolcunun vize işlemleri yapıldı.

İşte o isimler:

Alperen Kocabaş, Batuhan Berk Kökdere, Bedirhan Altunbaş, Cemali Sertel, Ebrar Yiğit Aydın, Ekrem Kılıçarslan, Fıratcan Üzüm, Furgan Polat, Görkem Çelik, Hasan Kısacık, İbrahim Halil Öner, İsmail Oykun, Kaan Gül, Kaan Öztürk, Mehmet Özcan, Mehmet Feyzi Yıldırım, Semih Güler, Talha Erdoğan, Tolga Yakut, Utku Kızılkaya.

HAFTA BEKLENECEK

Öte yandan yeni transferlerin işlemleri ise  olmadı. Başkan Halil Ünal ve Başkan vekili İsmail Hakkı Gül yoğun bir hafta geçirmelerine karşın beklenen maddi destek gelmeyince İstanbul'dan üzgün döndüler. Başkan Halil Ünal ise, " Beklenen ekonomik destek gelmedi. Giresun maçına gençlerden kurulu bir kadro ile gidiyoruz." dedi. Öte yandan ay sonuna kadar yeni transferlerin lisansları çıkmadığı taktirde imza atan isimler boşa çıkmış olacak. Yönetimin kaynak bulduğu taktirde yenileri Balıkesir maçına yetiştireceği öğrenildi.

YOLCULUK OTOBÜSLE

Siyah kırmızılı takım Pazar günü saat 19.30'da Giresun şehir stadında Giresunspor ile yapacağı maçın son idmanını ise  tesislerde yaptı. Takım Cumartesi sabah erken saatlerde Otobüsle Karadeniz yolculuğuna çıkacak. Yeni transferler ise  tesislerde idmanlarına devam edecek. 

Yorumlar (23) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

libero

10 Ağustos 2018 17:47
En azından gençleri uçak ile götürün o yol otobüsle çekilmez.

Es Es

10 Ağustos 2018 17:10
Yazıklar olsun.Ne diyelim

AOD

11 Ağustos 2018 11:21
Hata senin Halil Başkan. 1.Her zaman söz veripte kılını kıpırdatmıyanların sözüyle yola çıkmayacaktın.2.Transfer yasğını kaldırmadan trasfer yapmıyacaktın.3.Her zaman yaptığınız hatayı gene yaptınız.ismleri erken açıklıyıp başkasına kaptırdınız.TAVSİYEM Bulacağın parayla puan silmeyi önlemeye bak,Yeni transferlerini bırak kulüp bulup gitsinler onlara vereceğin parayı gençlere pirim olarak ver (ama ver maçtan hemen sonra soyunma odasında) Bak ligin tozunu atıyorlarmı atmıyorlarmı.Seçilmişinde.Atanmışında,şehir dinamiklerininde,Taraftarında bü işe inancı kalmadı başkan kalmadı,Bak kaç kombine satıldı.Yeni projeye kaç katılım var.Bu hafta çocuklar galip gelsinler haftaya Edirneden gelip Çocukları alkışlayıp.Yalancıları,Çıkarcıları yuhalayacğım.65 ten beri Es Es in peşindeyim hiç bu kadar aciz görmemiştim.Haydı çocuklar bana şu fırsatı verin

Mehmet Kale

10 Ağustos 2018 18:16
Eskişehir Basket gibi çekin takımı ligden, taşıma suyla nereye kadar.

Büyük şehir belediye başkan ne iş yapar.bu şehir ondan soruluyor...

11 Ağustos 2018 12:21
Vay be Giresun'a otobüs ile ulaşım yapılacak vah benim sevdiğim es es sim ...

SELAHATTİN ŞENER

10 Ağustos 2018 20:15
İNANIN BEN GENÇ TAKIM İLE DEPLASMANA GİTTİKLERİNE ÇOK SEVİNDİM. BUNLAR KENDİLERİNİ GÖSTERMEK İÇİN ELLERİDEN GELENİ YAPACAKLAR. ZATEN ESESİN KURTULUŞU BUNLARIN ELINDE.BU KONUYU ONLARA AŞILAMAK LAZIM.BEN GALIBIYETE INANIYORUM.ANCAK BÜYÜK BİR TARAFTAR CAMİASINA SAHİP OLDUĞUMUZUN AKSİNE ÇOK ACİZ SİYASİ VE İŞADAMI CAMİASINA SAHİBİZ.

Es

10 Ağustos 2018 23:28
KAPATIN ESKİŞEHİRSPOR’u daha fazla onurumuz ve gururumuz kırılmasın.İçimizde yanmasın. Basket gibi Es-Es’imizi de çekin liğ den.. Bizler içimize soğuk su serper yüreğimize taş basarız.

Yunus

11 Ağustos 2018 11:51
Emre Güral,E.Saglam gibilerin oyuncağı oldu koskoca EsEs.

Can

11 Ağustos 2018 09:19
Görünen belli oldu bu takım bırakın kafaya oynamayı düşecek takımların başında olmaya aday bir takım yazık hemde çok yazık bu takımı bu hallere. Dusurenlere.yaxik yardım etmeyenler yaxik eskisehir de yaşıyorum diyen bazı kisilere begeiyorsaniz terk edin diyenlere yazık sonunu iyi gormuyorum

nedim turan

11 Ağustos 2018 12:46
kulübün ekonemik yapısı iflas durumundayken yapılması gereken altyapıdaki gençlerle taraftarla kucaklaşıp bu gençlere destekle mümkün aslanlar gibi çıkacak gencler oynayacak taraftarı arkasına alarak ve yönetimde hemen seçime gidip bırakacak şeffaf kulübün gelirlerini kulübe kullanacak dürüst bi yönetim oluşmalı ve geçmiş yönetimlerden hesap sorulmalı kaç yıl sürecekse ve hangi ligde olunacaksa olsun

hasan

11 Ağustos 2018 01:08
BUGUNKÜ DÖVİZ AŞAĞIYA GELMEZSE BAŞTA FB,GS,BJK,TS DEN BAŞLAYARAK KLÜPLER RESMEN BATTILAR DEMEKTİR MÜMKÜN DEĞİL BUNUN KURTULUŞU YOK İÇİNDEN ÇIKAMAZLAR

Es

10 Ağustos 2018 21:23
YAZIKLAR OLSUN..

Altug0726

12 Ağustos 2018 09:37
Antalyada gorevliyim;taraftar destegi ve takima bakislari Eskisehirsporla hic bir sekilde kiyaslanamayacak kadar kotu bir camiada siyaset ve is adamlarinin Antalyaspor icin yaptiklarini gorunce imreniyorum.

Oğuz

11 Ağustos 2018 13:56
Esesin süper lige çıkması demek, otellerin dolması, esnafın para kazanması demek. Peki niye iş adamları yardım etmiyor. Ben bir emekli memur olarak bağış yapmaya hazırım. Olmadı Şirketleştirin takımı satın zengin bir holdinge.

Hasan

11 Ağustos 2018 13:02
Samet Aybaba .Skibbe o kadar transfer yaptırdilar,takimi düşürdüler.Slmdi donup bakan yok.Alacaklarinin peşindeler.Kapatin kulübü.Alsinlar ...

Allah selamet versin...

11 Ağustos 2018 10:56
Ne denir ki?

Ali Mert

11 Ağustos 2018 21:42
İki senedir gençler gençler diyordum.Sözümün doğruluğu çıktı.Izmitli Adapazarlı arkadaşlar bu borcunuzla gideceğiniz yer belli diyordu.O da gerçekleşmez üzere.Allah bu dövizdeki krizden bu ülkeyi kurtarmazsa büyük kulüplerle birlikte ne olacağı belli.Eskişehirspora yazık.

Nadir

11 Ağustos 2018 11:45
Yönetim böyle olacağını bilmiyormuydu.Neden ümit verildi.Bunca transfer neden yapıldı.Eldeki kalmak isteyen bazı oyuncular da gitti.Herseye rağmen taraftar kombine almali.Genclerlede olsa mücadeleye devam diyoruz.Sonuna kadar onurlu . mücadele

Es

10 Ağustos 2018 22:45
Siz sayın seçilmişlerimiz bugün şehrinizin önemli markası ve değerli ESKİŞEHİRSPOR’umuzu nasıl kaderine terk ettiyseniz seçim zamanı Eskişehir ‘li vatandaşlarımızdan ve seçmen’den nasıl oyunuzu bize verin diyeceksiniz merak ediyorum.

esfan

11 Ağustos 2018 10:44
Hani hayata bi es veriyoduk noldu hani şehrin dinamitleri yazıklar olsun şu takımı bu durumlara kim yada kimler düşürdü arkadaşlar,bağıra bağıra bu ligdende düşcez,vay be efsane eses in düştüğü durumlara bakarmısınız.bravo diyorum.

Dgn

13 Ağustos 2018 00:03
Gercegi goremeyen yonetim, borc odemeden transfer yapmaya kalkti SONUC??? Ben gencleri desteklemeye ve gerekirse guclenerek geri gelebilmek icin kume dusmeye raziyim. Yeterki duzluge cikalim

raşit

10 Ağustos 2018 20:50
büyük taraftar nerde hani büyüklüğünü göstersin daha kobineleri satın almıyorsunuz nasıl taraftarsınız.kombine almayan maçlara gelmesin bence

Suat Avni

11 Ağustos 2018 13:16
Para hazır..Haftaya cuma yatar..Başkan duygu sömürüsü yapmakta...Özetle bu çocuk okumaz....
UYUŞTURUCU OPERASYONU
UYUŞTURUCU OPERASYONU
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü'nün gerçekleştirdiği uyuşturucu operasyonunda yakalanan 3 şüpheliden biri 'Uyuşturucu madde ticareti yapmak' suçundan adliyeye sevk edildi.
YAKIT HIRSIZLARI TUTUKLANDI
YAKIT HIRSIZLARI TUTUKLANDI
Park halindeki araçlardan yakıt çaldıkları iddiasıyla adliyeye sevk edilen 4 şüpheli tutuklandı.
REKTÖR ÇOMAKLI MARDİN'DE
REKTÖR ÇOMAKLI MARDİN'DE
Anadolu Üniversitesi Rektörü Şafak Ertan Çomaklı, Mardin’de bir dizi ziyaretlerde bulundu.
GÖZ ARDI EDİLMESİNLER
GÖZ ARDI EDİLMESİNLER
CHP Eskişehir Milletvekili Jale Nur Süllü, TBMM Kadın Erkek Fırsat Eşitliği Komisyon toplantısında eşi cezaevinde olan kadınların ve ailelerin birçok sorunla mücadele etmek zorunda bırakıldığını söyledi.
BÜYÜKERŞEN'E TEŞEKKÜR ZİYARETİ
BÜYÜKERŞEN'E TEŞEKKÜR ZİYARETİ
Büyükşehir Belediyesi’nin kırsalda hayata geçirdiği alt yapı ve üst yapı çalışmaları nedeniyle Danişment, Kızılcaören, Yakakayı, Gündüzler ve Beyazaltın Mahalle sakinleri Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’e teşekkür ziyareti gerçekleştirdi.
HEMŞEHRİ DERNEKLERİNİ ÖNEMSİYORUZ
HEMŞEHRİ DERNEKLERİNİ ÖNEMSİYORUZ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt Eskişehir Malatyalılar Derneği’ni ziyaret etti.
TUĞLA FABRİKASINA TOMBALA BASKINI
TUĞLA FABRİKASINA TOMBALA BASKINI
Eskişehir İl Jandarma Komutanlığınca, eski bir tuğla fabrikasına kumar operasyonu düzenlendi. Gerçekleşen operasyonda 3 kişi gözaltına alınırken, 74 kişiye 259'ar lira ceza kesildi. 
SAĞLIKSIZ EKMEKLERE EL KONULDU
SAĞLIKSIZ EKMEKLERE EL KONULDU
Eskişehir’de, açıkta uygunsuz bir şekilde satışı yapılan toplam 59 ekmeğe zabıta ekipleri el koyup imha etti. 
MİNİK AZRA YARDIM BEKLİYOR
MİNİK AZRA YARDIM BEKLİYOR
Eskişehir’de, doğuştan hidrosefali hastası olan 2 yaşındaki Azra bebek, ameliyat masraflarının karşılanması için yardım ellerinin uzanmasını bekliyor.