GERGİN İMAR TOPLANTISI

05 Şubat 2019 15:52
GERGİN İMAR TOPLANTISI

Büyükşehir Belediyesi dün Taşbaşı Kültür Merkezi Kırmızı Salon'da 'Yeşiltepe Mahallesi 1. Etap İmar Plan Çalışması' ile ilgili bilgilendirme toplantısı gerçekleştirdi. Yaklaşık 50 kişilik grup salonu terk etti.

Büyükşehir Belediyesi'nin düzenlediği bilgilendirme toplantısı gergin geçti. Katılımcılar toplantının başında Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen'in salona gelmemesine tepki gösterdi. Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Ayşe Ünlüce salondakilere Büyükerşen'in kısa süre içinde toplantıya katılacağını söyledi. Salona gelen Yılmaz Büyükerşen planlar ile ilgili bilgi verirken katılımcılar sık sık sözünü kesti. Büyükerşen sözünü kesenlere "Sakin olun, bağırmadan konuşalım" dedi. Bunun üzerine çıkan gerginlik sonucu yaklaşık 50 kişilik grup toplantıyı terk etti.

Bunun üzerine Yılma Büyükerşen "Burası ruhsatsız olarak yapılmış, geçmişteki partiler iktidara gelebilmek içinn imar affı çıkarmış ve tapu sahibi olmuşlar. 3-4 metre sokak. Ne tramvay geçebilir ne de sosyal donatı alanı yapılabilir. Bu tür alanlara çöküntü alanı derler. Bu evler kat arttırımı yapıldığında yeni nüfus gelecek. Yeni nüfusa kanalizasyon, altyapı, yaşil alan yetecek mi? Sokaklardan ambulans, itfaiye geçebilecek mi? Hayır.Muhtar sizin hakkınızı aradıüğınızı söylüyor. Benden kaç yıl evvelki belediye başkanları zamanında planlar çıkmış. Şimdi ben vatandaşlarımın hakkını arıyorum diyor. Sanki aramızda bir hak davası var gibi. Şimdi AK Partililer ya da AK Parti, MHP ittifakı ve ya siyaset yapanlar hemen bunu büyütecekler. Biz gelelim üstüne para vereceğiz bile diyebilirler. Olmadık şeylere vaat ederler. Bunlara aldanmayın. Onların uzantıları olan, bağırıp çekip gidenler, dinlemiyorlar bile. Nasıl provake edeceğini öğretmişler. Muhtarınıza bu planları vereli aylar oldu. Sizlere gelip gösterdi mi?" dedi.

Yorumlar (38) / Onay bekleyen (8)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

yeşiltepe

06 Şubat 2019 10:39
Bir yeşiltepeli olarak şehrin en güzel mahallesi olmak istiyoruz.hazır fırsatlar varken otoparkı yeşil alanı geniş yolları yüksek olmayan katları ile adı gibi yeşil bir yer hayel ediyorum.

ne gerek var...

05 Şubat 2019 21:11
yeşiltepede kat arttırımına gerek yok mis gb yaşam var ben sütlücede evimi mütahite verdim tek katda sıkıştık kaldık kümes gb isteyen varsa ben dairemi vereyim bana müstakil versinler ama kaybedilince anlaşılıyor bazı degerler

ŞİMAL YILDIZI

05 Şubat 2019 22:15
Yılmaz Büyükerşen'i dinledik. Peki,vatandaşları da dinleseydik. Ne diyorlar. Toplantıyı terkedenlerin, herhalde söyleyecek sözlerinin olmadığı anlaşılıyor.Toplantıya katılıyorsan,hakını sonuna kadar savunacaksın. Terketmek niye? Bilgilendirme toplantısıdır. Bir karar alma toplantısı değil ki.Ayrıca, bu çalışmaların evveliyatı varken mahalle muhtarı ne iş yapar.Vatandaşları aydınlattı mı? Var mı gören bilen.

Eses

05 Şubat 2019 22:09
Herkesin derdi rantı paylaşmak. Kat artırımı gelince altyapı ne olacak? Kanalizasyon hattı taşıyacak mı? İçmesuyu hattı yeterli gelecek mi? Otopark sorunu, yeşil alan sorunu ne olacak? İnsanlar evlerinde güneş ışığına hasret kalacak. Bunları düşünen yok. Benim gecekondum kaç daire yapar? Bütün dert bu.

tepeden bakanlar

05 Şubat 2019 18:38
sayın yeşiltepeliler , seçim nedeniyle sizi muatap alıp konuşmuş gene hoca ya dua edin.

0 .S

06 Şubat 2019 09:19
ADAM 40 YIL ÖNCEKİ EVİNİ HEMEN KAT KARŞILIĞI VERİP YENİ EVDE OTURMAK İSTİYOR 7 METRE YOL ALT YAPI ONA GÖRE PARK SORUNU ZATEN MALUM MUHALEFETTE ONLARI MAŞA OLARAK KULLANIYOR MAHALLEYİ VE ESKİŞEHİRİ DÜŞÜNEN YOK

Yeşiltepe

05 Şubat 2019 23:04
Ekonomik durum malum, bu iş ada oluşturularak ( kümelenme ) sistemiyle çözülür. Bence hocanın dediği sistem ile ilerlemekte fayda görülür

ARICI

05 Şubat 2019 17:19
Vatandaşa tepeden bak herşeyi ben bilirimde olmaz hocam orada belkide bütün birikimleri bu evler olan insanlar var suçu başkalarına yükleyip kendince racon kesmek olmaz.

Ali doğan

06 Şubat 2019 12:43
Adam 40 yıllık evini verip yeni evde oturmak istiyor diyenlere sesleniyorum . Vişne evlerinde oturanlar ev bile vermedi iskanı bile olmayan tarla verdi hem evler , hemde trilyonlar aldı almayada devam ediyor . Hani biraz uyansanız yada şu kör ideolojiden vazgeçseniz diyorum daaaa........

şehir için

06 Şubat 2019 07:38
eskişehir uygulama imar planları 1988-1989 onaylı sayın Büyükerşen 1999 başkan oldu yani planlar ON YILLIKTI üstüne birde deprem oldu DEPREM OLDUĞUNDA planları yeniden yapaydı KİMSE İTİRAZ ETMEZDİ başkanlığından 20 sene sonra aynı şeyleri TARTIŞMAZDIK

Muzo

05 Şubat 2019 20:21
Yesil alan, kanalizasyon, alt yapi yetecekmi diyor. 20 yildir olmayan sorunlar simdimi cikti? Ama kabahat yesiltepelilerde biz mahallemize opera, senfoni , heykel istiyoruz deselerdi simdiye kadar kat artirimini alirlardi

Yetti Artık

05 Şubat 2019 19:23
Yine Erşen yine Sorun yine Çıkmazlar!!!!! Şehri İzbeliğe çevirdin...

ismail

05 Şubat 2019 18:59
Halâ tramvay diyorlar ya inanılır gibi değil.

Çiftçi

05 Şubat 2019 18:17
Ziraat Odasının mezbahane ve hayvan pazarı projesinde de aynı tavrı sergilemişti Oda Başkanı yönetimini ve muhtarları Belediye meclisi toplantı salonundan azarlayarak uzaklaştırmıştı Sayın Büyükerşen 20 senedir Belediye başkanısınız ve vatandaşı her platformda not alacak talebe yerine koyarak parmak sallayamazsınız bu seçimde ESKİŞEHİR HALKI SİZE PARMAK SALLAYACAK

ve millet dişliyi sıyırır.

06 Şubat 2019 13:05
------------ BU MİLLETTE HİÇ SANATTAN ANLAMIYOR ------- hocamın başına çeşit çeşit işler çıkartıyorlar yaav .

dolunay kaya

06 Şubat 2019 12:34
ÇOK ŞÜKÜR DÜN CANIMIZI KURTARDIR. BİRAZ DAHA BEKLESEYDİK HOCA BİZİ CEZAEVİNE GÖNDERE BİLİRDİ. HOCAM HAKLI BİZİM EVLER ÇÖKÜNTÜ ÇÖPLÜK. BİZE VİŞNE EVLERİNDEKİ SÜMERDEKİ AĞAÇLARI KESERKEN Bİ YER AYIRSAYDINIZ KEŞKE

Yazikk

06 Şubat 2019 12:25
Önce karsindaki bayana el kaldirmadan konusmayi ögren!!Haklidan haksizda olsan once haddini bileceksin.Terk edeceksen neden geldin.Bir bitmediniz bir gitmediniz

Lolocu baba

06 Şubat 2019 11:22
Hani hoca alt yapıyı halletmişti ? Koskoca eskişehirin mezbahası yok . Kim kapattı mezbahayı ? En büyük hoca

GÜLE GÜLE

06 Şubat 2019 10:53
Yılmaz Hoca sana güle güle demenin zamanı geldi.Burhan SAKALLI oyum ona

sibel kaya

06 Şubat 2019 09:29
SAKARYA GAZETESİ YORUMLARI YAYINLA. CHP Lİ OLDUĞUNU BELLİ ETME. HOCANIN YANDAŞLARININ YORUMLARINI YAYINLAMA ADİL OL. DÜN BİZİ HOCANIN BİR DÖVMEDİĞİ KALDI. BAĞIRDI ÇAĞIRDI. EVLERİMİZE ÇÖKÜNTÜ DİYO. DOĞRU BİZ ONUN GİBİ GİBİ SÜMERDE VİŞNE EVLERİNDE AĞAÇLARI KESİP VİLLA YAPAMADIK HAKLI.1999 DAN BERİ BAŞKANSIN BAHANE BAHANE OPERA İSTİYOZ HOCAM VAZGEÇTİK EVLERİMİZİ ELİMİZDEN ALMA

ÇÖKÜNTÜ

06 Şubat 2019 09:21
" ŞEHİR İ KOMPLE ÇÖKÜNTÜ ALANINA ÇEVİRDİ ,,

Pusat

05 Şubat 2019 19:00
Ne tramvaymış be kardeşim. Şehrin tüm kimyasını bozdu hala daha tramvayda tramvay diyorlar, oldu olacak her sokağa tramvay sokun da tam olsun.

sakarya bağımsızmı

06 Şubat 2019 09:19
dün akşamdan beri yorumlar yayınlanmıyor ,, hoca yı kızdırmamak veya korkudan yorumları kırpıştırıyorlar galiba .

çöküntü alanı

06 Şubat 2019 09:10
gündoğdu - sanayi - erenköy - esentepe - yeşiltepe , şehrin her yeri çöküntü alanıymış , adama 20 sene ne yaptın diye sorarlar .

Recep

05 Şubat 2019 21:59
Sayın yılmaz hocaya bu toplantıda çok oy kaybetti . Bir yönetici ne olursa olsun vatandaşa yüksek sesle bağırarak konuşamaz.

HOCA HAKLI .

06 Şubat 2019 11:17
hoca sizi , dövmediğine gene dua edin , siz nasıl hocadan utanmadan kat arttırımı ve hizmet istersiniz , kat arttırımı olursa hocanın başına iş mi açacaksınız ,, festivale konsere sanatsal faliyetlere yapılan ödemeleri , birde sizin " çöküntü alanınızamı harcasın . yazık değil mi .

Ahmet

05 Şubat 2019 20:17
Şarhüyük mahallesi eskişehirin en eski mahallesi olamasına karşılık kat irtifakı 3 kat bu mahallaye neden 4 veya 5 kat verilmiyor. 100 metrelik uzaklıktaki muttalıp cd. 7 kat veririliyor. Şarhüyük mahallesi yetim mahallemi. İl başkanı adar kendi mahallesi kendi mahallesiyle neden ilgilenmiyor.

Eskişehirli

06 Şubat 2019 19:50
Yıllar önce kaçak olarak evleri yap politikacılar oy kazanmak için tapuları versin hala yetinme 5-6 kat isteyip o daireleri satıp para kazanma derdinde ol. Arkadaşlar köyde yaşamıyorsunuz şehir burası. Öyle kafanıza göre kat arttırımı alamazsınız.

YEŞİLTEPE

05 Şubat 2019 17:39
HOCAM SANDIKTA SANA GEREKENİ YAPACAĞIZ. BİZ SENİN KÖLEN YADA İŞÇİN DEĞİLİZ. RABBİM İNŞALLAH 31 MART DA SENDEN CHP DEN KURTULMAYI BİZLERE NASİP EDER

Arya

05 Şubat 2019 19:01
Bu şehire yeni bir yönetim anlayışı şart şart. Tramvay diye diye şehir mahvoldu.

varoşlulara azar

06 Şubat 2019 10:47
VAROŞ LARI VE ÇÖKÜNTÜ ALANLARI HOCA PEK SEVMEZ , ( fakat vişnelik ve sümer evlerinin sorunlarını çok iyi biliyor anında da çözer )

Eskisehirli

13 Şubat 2019 11:12
Yol desen yol yok trafik kuralarina belediye araclari uymuyorki vatandas uysun . Erenkoy mahalesinin hali bir koyu andiriyor ! Eskisehirin durumu icler acisi .

Eskisehirli

13 Şubat 2019 11:08
Allahin izninle burhan sakaliyi baskan yapacagiz , sizlerin bos vaadine doydu eskisehir halki !

Eskişehirli

07 Şubat 2019 07:23
Bu söylediklerinin farkında mısın ? 20 senedir Bağlar, Bahçelievler, Güllük, Tunalı, Ömerağa (bunlar birkaç örnektir) mahallelerinde yaptığın nedir? 3 veya 4m genişliğindeki sokaklara 4 kat imar verdin? ve sen ESKİŞEHİR i mahvettin.

musty

07 Şubat 2019 03:25
Zamanında büyükdere içinde denildi aynısını uygulayacaklardı halk isyan etti geçmişe bakın çıkar sonrasında büyükdereye 2 kat imardan 3 bile yapmıyorlar kendi istedikleri olmadı sonuçta

Huloooo

05 Şubat 2019 22:27
Simdi provakasyoncular sirada bekliyrodur yorum yapmaya.Yillardan beri istanbula ihanet edenlerden mi olsun..Her yer beton olsun ne doga kalsin nede iklim.sizin aklinizdan zorunuz mu var!!

Edep edep edep

06 Şubat 2019 12:20
Adamin isi gücu yok sabahtan aksama kadar karalamak icin kötü yorumlar yapiyor.Ayni uslup ayni tavir!!Ne kadar cokmus tranvay dusmani diyecgimde yine uc bes troll sabah aksam camur atmak isleri bu.Arkadas güzel yazmis gercek yesiltepeli olarak ferah yesil otopark alanlari istiyoruz diyor!!Bu saatten sonra provakasyondan baska isi olmayanlara ne düşer anladiniz siz!!Muhtarin amaci koltugu korumak!Oradaki vatandasin amaci nasil güzel bir semt olmaktan ziyade cebim nasil dolar,nasil gaza gelirim,nasil maşa olurum?Gidin istanbulada o sehire nasil ucubeler yapmislar görun belki anlarsiniz diyecegimde zor!!!

Samet

06 Şubat 2019 06:54
Yeşiltepe mahalle muhtarı millettle çok güzel oynuyor yeşiltepenin önünü kesmek için elinden geleni yapıyor. neden kat artırımı istiyor muhtar mütahitlerden hediyemi alacak hocaya karşı ama onlara sıcak muhtarın çıkarı ne ? MERYEM İSTİFA YEŞİLTEPENİN HUZURUNU BOZMA insanları kandırma