GENEL KURUL ERTELENDİ

22 Kasım 2017 16:53
GENEL KURUL ERTELENDİ

Eskişehirspor'da yapılan kongre, çoğunluk sağlanamadığı için 29 Kasım Çarşamba gününe ertelendi.

Eskişehirspor'da bugün yapılması planlanan olağanüstü kongre, çoğunluk sağlanamadığı için 29 Kasım Çarşamba 17.30'a ertelendi. Kongre, Anadolu Üniversitesi Atatürk Kültür Merkezi'nde yapılacak. 

Kongre öncesi medya mensuplarına konuşan Eskişehirspor Kulübü Başkanı Sinan Özeçoğlu, " Bugün 74 kişi geldi. 29 Kasım'da sayıya bakılmaksızın kongre gerçekleşicektir. Eskişehirspor için ne gerekiyorsa, bize düşen görevi yerine getireceğiz. Eskişehirspor'un bugün başkanı, yarın taraftarıyız. Biz Eskişehirspor'un neferiyiz" dedi. Destek görürse başkan adayı olup olmayacağı sorusuna Özeçoğlu, "Kesinlikle olmayacağım. Daha önce de bu fikrimi açıkladım" diye konuştu. 

Yorumlar (16) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Utanmazlar

23 Kasım 2017 07:41
İşte eseriniz EsEs. Bir masa bir bayrak.Bir bardak da su.

EsEs

23 Kasım 2017 07:32
Para olsa herkes oradaydı.

Hazin son

23 Kasım 2017 07:40
Ortada sahipsiz bir EsEs bayrağı kalmış.Hazin son..

Kadir

23 Kasım 2017 07:39
Görev almış onca yönetici..hiç mi görmediniz..hiç mi tedbir almadınız.

Utanın

23 Kasım 2017 07:36
İlçe takımlar süper ligde.Semt takımları şampiyonluk peşinde..Koskoca Efsane kapanıyor.

2626

23 Kasım 2017 07:33
EsEs tarihinin en karanlık günleri..

hkt

23 Kasım 2017 07:35
Eskişehir önce yönetici yetiştirmeli.

Hüseyin ÖZKAN

22 Kasım 2017 23:54
Ben bu filmi daha öne görmüştüm. Geçmiş olsun, el birliği ile Şanlı ES-ES bitirilmiştir. Sebep olanları Tanrı'ya havale ediyorum. Temenni ediyorum ki gece yataklarında uyuyamazlar. Tek üzüntüm benim gibi bu takımı seven taraftarlaradır. Artık kimsenin peşinden gitmeyin. Sizi kulanmalarına izin vermeyin. Futbol artık bir temaşa olmaktan çıkmış, ticaret olmuştur. Takım küme düştüğü zaman yedek kulübesinde göz yaşı döken Tarkan Bilal'ler yok. Gidin amatör müsabakaları izleyin...

Aras

22 Kasım 2017 21:10
Çok yazık koca çınarı bitirecekler bu gidişle

EsEs

23 Kasım 2017 08:48
Eğer borçlar çok uzun sürelere yayılır. hemen ödenmesi gerekenler ödenebilir daha da önemlisi gözü kara iş bilir bir kahraman ortay çıkarsa belki bir ışık görülür.

Kirmizi simsekler

22 Kasım 2017 18:53
Buyuk baskan bu kadar yamyamin arasinda sen bizi sahipsiz birakma al su takimi yuru gidelim isimize bakalim bu buyuk taraftar sana yeter

Nadir

23 Kasım 2017 08:45
Bu dönemde başkan adayı çıkmaz..Para yok.Borç dağlar gibi olmuş.

Es26ay

23 Kasım 2017 09:25
Sosyal medya da ve tv haber twitter hesaplarinda sesimizi duyurup bir nebzede olsa sesimizi duyuralim. İllede EsEs

Ekrem

23 Kasım 2017 11:09
Ozecoglu akıllı başkan geçmiş yöneticilerin böyle davranarak hesap soruyor

Eses

25 Kasım 2017 09:28
Şehrin ileri gelenleri. Bırakın artık şu kısır çekişmeleri. O varsa ben yokum. Kimden yardım istediyseniz yine o versin gibi yaklaşımları. Hasta gidiyor. Acil müdahale lazım. Artık şahsi ve politik kaprislerin zamanı değil. Tek dileğim var. Hastayı eğer öldürürseniz. İnşallah bu şehirde göğsünü gere gere dolaşmazsınız. Rezil olursunuz. İnsan içine çıkacak durumunuz olmaz. Ama ben umutlu değilim. Çünkü duyarsızlık ve umursamazlık damarlarınıza işlemiş, üzerinize yapışmış. Ne diyelim Allah ıslah etsin. Nasılsa hiç bir şey olmamış gibi suçlu siz değilmişsiniz gibi yerel TV lerde, ortamlarda ağzınızı doldura doldura nutuk atmaya devam edersiniz.

Eser

23 Kasım 2017 09:07