paykasa astropay astropay astropay seo ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

GENÇ KADRO GÖZ KAMAŞTIRIYOR

26 Eylül 2018 09:40
GENÇ KADRO GÖZ KAMAŞTIRIYOR

 Eskişehirspor’un içinde bulunduğu transfer yasağı nedeni ile lige sürdüğü genç kadro herkesin beğenisini kazandı.

Gençler, takımın geçen sezon gösterdiği performansın 1 puan üzerine çıktı. 
Maddi sıkıntılar dolayısıyla lisans çıkartamayan Eskişehirspor’da gençlerin mücadelesi taraflı tarafsız herkesin takdirini topluyor. 2018-2019 futbol sezonunun ilk 6 haftası itibariyle Fuat Çapa önderliğinde 5 puan toplayan Kırmızı Şimşekler, 1 galibiyet 2 beraberlik 3 mağlubiyet ile 15. sırada bulunuyor. Geçen sezon Erkan Zengin, Ofoedu, Bruno Mezenga ve Uğur İnceman gibi isimlerin olduğu takım ise ilk 6 haftada galibiyet alamazken 4 beraberlik 2 mağlubiyet ile 16. sırada bulunuyordu. 

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

26 Eylül 2018 14:22
Her haberin altında Kayyum gelmeli,Abbas yolcu,kulüpte tiyatro oynanıyor yorumu ve imza Suat Avni...Eses düşmanlığı yapan Suat Avni...İyi de merek ediyorum bütün Avniler aynı mı ya?Resmen adam zehirini akıtıyor...Anlaşıldı ki henüz Deve Dilaver'i tanımamış galiba.

ms26

26 Eylül 2018 09:50
bu çocukların tamamı ile beşer yıllık sözleşme imzalanması lazım...

bugra

27 Eylül 2018 08:55
suat fuat'ın kardeşi galiba;)

eses

26 Eylül 2018 10:31
çok geç kalınmış bir karar başka yerlerin döküntülerini alacağımıza kendi alt yapıdaki öz evletlarımıza şans tanıyalım eses aşkıyla oynasınlar para aşkıyla değil

Ismail

26 Eylül 2018 15:20
Beklentim bu yöndeydi. Fuat Çapa hoca ile bu takım ligde kalır. Yönetim hocaya ve gençlere sahip çıkarsa seyirci bu takımı destekler. Takımda ekonomik sıkıntılardan kurtulur. Ama en az 5 yıl sabretmek lazım.Başarılar,...

YİRMİALTI

28 Eylül 2018 11:52
küçük harfli yirmialtı ben büyük harfli YİRMİALTI yım beni sobote etme kendine başka rumuz bul sen le ben aynı değiliz

Ekrem

29 Eylül 2018 13:46
Yıllardır özlenen tablo mecburiyetten gerçekleşti

yirmialtı

26 Eylül 2018 10:05
avutun kendinizi bakalım. düşersek nereye kadar kovalıyacaksınız o zaman bu gençleri. kardeşim akıllı olun neyin kafasını taşıyorsunuz. koskaca es es eridi bitti gitti. es es i bu hale getirenler yazıklar olsun . medyada dahil.

Eses26

26 Eylül 2018 12:20
Gençler iyi hoş güzel ama tecrübe sıfır bencil oyun üst safada bulundugumuz lig bunların hiç birini kaldırmaz lig 5 haftadan ibaret değil bunu bilmek gerekir daha önümüzde çok zorlu maçlar var ve bu gençler bu kadar dayanacak kondisyona sahip değiller bu iş bu müthiş taraftarla bir yere kadar gider daha sonra düşüş başlar sezon sonu yine hüsran olur bu işlerin tez zamanda cozulup önümüzdeki hedeflere bakmak gerekiyor bu şekilde playoff falan hikaye gibi gözüküyor kimse kimseyi kandırmasın avutmasin geçen zaman bize büyük zararlar veriyor kimse farkında değil yada farkındalar ama aldırış etmiyorlar yazık yazık eriyip gidiyoruz...

Ali

26 Eylül 2018 09:52
Feyzi hariç

Suat Avni

26 Eylül 2018 10:05
Kardemir'i yendik...Abartmayalım...
ESKİŞEHİR'İN FİNAL GURURU
ESKİŞEHİR'İN FİNAL GURURU
Eskişehir, Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen şehircilik projeleri ile Dünya’nın dört bir yanından 115 kentin yaklaşık 200 projeyle yarıştığı WRI Ross Ödülü’nde finale kaldı.
DEMOKRAT VE GÜVELİ ŞEHİR
DEMOKRAT VE GÜVELİ ŞEHİR
Erasmus Plus Öğrencileri, Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt’u ziyaret etti. Odunpazarı Belediyesi Meclis Salonu’nda gerçekleşen ziyarette 6 ülkeden 42 katılımcı yer aldı.
MUHTARLARDAN  BÜYÜKERŞEN’E TEŞEKKÜR
MUHTARLARDAN BÜYÜKERŞEN’E TEŞEKKÜR
Tepebaşı İlçesi Gazipaşa Mahalle Muhtarı Gülnazik Yüksel ve Mihalıççık İlçesi Kayı Mahalle Muhtarı Hüseyin Geren Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’e, gerçekleştirilen altyapı çalışmalarından dolayı teşekkür ziyaretinde bulundu.
CAN DOSTLARINA GÜZEL DESTEK
CAN DOSTLARINA GÜZEL DESTEK
Edebali Anadolu Lisesi öğrencileri, soğuyan hava ile birlikte yemek bulmakta zorlanan sokak canlıları için gönüllü öğretmenlerinin de desteği ile bir farkındalık çalışması başlattı.
AHMET SİVRİ'NİN ACI GÜNÜ
AHMET SİVRİ'NİN ACI GÜNÜ
AK Parti Tepebaşı Belediye Başkan aday adayı Ahmet Sivri’nin annesi Hafize Sivri son yolculuğuna uğurlandı.
SIKINTILARI BİLİYORUZ
SIKINTILARI BİLİYORUZ
AK Parti İl Başkanı Zihni Çalışkan esnaf ziyaretlerine devam ediyor. Geçtiğimiz gün Asarcıklı Caddesi’nde bulunan esnafları ziyaret eden Çalışkan, vatandaşlarla sohbet etti.
SARAR'I GEZDİLER
SARAR'I GEZDİLER
Ankara Merkezli İslam Ülkeleri İstatistik, Ekonomik, Sosyal Araştırmalar ve Eğitim Merkezi Genel Müdürü Büyük Elçi Musa Kulaklıkaya, BEBKA Genel Sekreteri İsmail Gerim ve Mehmet Fatih Serenli Sarar'ı ziyaret etti.
İÇİMDEKİ KADINLAR BEĞENİ TOPLADI
İÇİMDEKİ KADINLAR BEĞENİ TOPLADI
Ressam Eda Baran’ın İçimdeki Kadınlar Resim Sergisi, Büyükşehir Belediyesi Kent Müzeleri Kompleksi Sergi Salonu’nda açıldı.
DENEYİMLERİNİ PAYLAŞTI
DENEYİMLERİNİ PAYLAŞTI
2017 Yılın Dünya Basın Fotoğrafı Ödülü’nü kazanan usta gazeteci Burhan Özbilici, Anadolu Üniversitesi’nde genç gazeteci adayları ile buluştu.