GENÇ KADRO GÖZ KAMAŞTIRIYOR

26 Eylül 2018 09:40
GENÇ KADRO GÖZ KAMAŞTIRIYOR

 Eskişehirspor’un içinde bulunduğu transfer yasağı nedeni ile lige sürdüğü genç kadro herkesin beğenisini kazandı.

Gençler, takımın geçen sezon gösterdiği performansın 1 puan üzerine çıktı. 
Maddi sıkıntılar dolayısıyla lisans çıkartamayan Eskişehirspor’da gençlerin mücadelesi taraflı tarafsız herkesin takdirini topluyor. 2018-2019 futbol sezonunun ilk 6 haftası itibariyle Fuat Çapa önderliğinde 5 puan toplayan Kırmızı Şimşekler, 1 galibiyet 2 beraberlik 3 mağlubiyet ile 15. sırada bulunuyor. Geçen sezon Erkan Zengin, Ofoedu, Bruno Mezenga ve Uğur İnceman gibi isimlerin olduğu takım ise ilk 6 haftada galibiyet alamazken 4 beraberlik 2 mağlubiyet ile 16. sırada bulunuyordu. 

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

26 Eylül 2018 14:22
Her haberin altında Kayyum gelmeli,Abbas yolcu,kulüpte tiyatro oynanıyor yorumu ve imza Suat Avni...Eses düşmanlığı yapan Suat Avni...İyi de merek ediyorum bütün Avniler aynı mı ya?Resmen adam zehirini akıtıyor...Anlaşıldı ki henüz Deve Dilaver'i tanımamış galiba.

ms26

26 Eylül 2018 09:50
bu çocukların tamamı ile beşer yıllık sözleşme imzalanması lazım...

bugra

27 Eylül 2018 08:55
suat fuat'ın kardeşi galiba;)

eses

26 Eylül 2018 10:31
çok geç kalınmış bir karar başka yerlerin döküntülerini alacağımıza kendi alt yapıdaki öz evletlarımıza şans tanıyalım eses aşkıyla oynasınlar para aşkıyla değil

Ismail

26 Eylül 2018 15:20
Beklentim bu yöndeydi. Fuat Çapa hoca ile bu takım ligde kalır. Yönetim hocaya ve gençlere sahip çıkarsa seyirci bu takımı destekler. Takımda ekonomik sıkıntılardan kurtulur. Ama en az 5 yıl sabretmek lazım.Başarılar,...

YİRMİALTI

28 Eylül 2018 11:52
küçük harfli yirmialtı ben büyük harfli YİRMİALTI yım beni sobote etme kendine başka rumuz bul sen le ben aynı değiliz

Ekrem

29 Eylül 2018 13:46
Yıllardır özlenen tablo mecburiyetten gerçekleşti

yirmialtı

26 Eylül 2018 10:05
avutun kendinizi bakalım. düşersek nereye kadar kovalıyacaksınız o zaman bu gençleri. kardeşim akıllı olun neyin kafasını taşıyorsunuz. koskaca es es eridi bitti gitti. es es i bu hale getirenler yazıklar olsun . medyada dahil.

Eses26

26 Eylül 2018 12:20
Gençler iyi hoş güzel ama tecrübe sıfır bencil oyun üst safada bulundugumuz lig bunların hiç birini kaldırmaz lig 5 haftadan ibaret değil bunu bilmek gerekir daha önümüzde çok zorlu maçlar var ve bu gençler bu kadar dayanacak kondisyona sahip değiller bu iş bu müthiş taraftarla bir yere kadar gider daha sonra düşüş başlar sezon sonu yine hüsran olur bu işlerin tez zamanda cozulup önümüzdeki hedeflere bakmak gerekiyor bu şekilde playoff falan hikaye gibi gözüküyor kimse kimseyi kandırmasın avutmasin geçen zaman bize büyük zararlar veriyor kimse farkında değil yada farkındalar ama aldırış etmiyorlar yazık yazık eriyip gidiyoruz...

Ali