GENÇ KADRO GÖZ KAMAŞTIRIYOR

26 Eylül 2018 09:40
GENÇ KADRO GÖZ KAMAŞTIRIYOR

 Eskişehirspor’un içinde bulunduğu transfer yasağı nedeni ile lige sürdüğü genç kadro herkesin beğenisini kazandı.

Gençler, takımın geçen sezon gösterdiği performansın 1 puan üzerine çıktı. 
Maddi sıkıntılar dolayısıyla lisans çıkartamayan Eskişehirspor’da gençlerin mücadelesi taraflı tarafsız herkesin takdirini topluyor. 2018-2019 futbol sezonunun ilk 6 haftası itibariyle Fuat Çapa önderliğinde 5 puan toplayan Kırmızı Şimşekler, 1 galibiyet 2 beraberlik 3 mağlubiyet ile 15. sırada bulunuyor. Geçen sezon Erkan Zengin, Ofoedu, Bruno Mezenga ve Uğur İnceman gibi isimlerin olduğu takım ise ilk 6 haftada galibiyet alamazken 4 beraberlik 2 mağlubiyet ile 16. sırada bulunuyordu. 

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

26 Eylül 2018 14:22
Her haberin altında Kayyum gelmeli,Abbas yolcu,kulüpte tiyatro oynanıyor yorumu ve imza Suat Avni...Eses düşmanlığı yapan Suat Avni...İyi de merek ediyorum bütün Avniler aynı mı ya?Resmen adam zehirini akıtıyor...Anlaşıldı ki henüz Deve Dilaver'i tanımamış galiba.

ms26

26 Eylül 2018 09:50
bu çocukların tamamı ile beşer yıllık sözleşme imzalanması lazım...

bugra

27 Eylül 2018 08:55
suat fuat'ın kardeşi galiba;)

eses

26 Eylül 2018 10:31
çok geç kalınmış bir karar başka yerlerin döküntülerini alacağımıza kendi alt yapıdaki öz evletlarımıza şans tanıyalım eses aşkıyla oynasınlar para aşkıyla değil

Ismail

26 Eylül 2018 15:20
Beklentim bu yöndeydi. Fuat Çapa hoca ile bu takım ligde kalır. Yönetim hocaya ve gençlere sahip çıkarsa seyirci bu takımı destekler. Takımda ekonomik sıkıntılardan kurtulur. Ama en az 5 yıl sabretmek lazım.Başarılar,...

YİRMİALTI

28 Eylül 2018 11:52
küçük harfli yirmialtı ben büyük harfli YİRMİALTI yım beni sobote etme kendine başka rumuz bul sen le ben aynı değiliz

Ekrem

29 Eylül 2018 13:46
Yıllardır özlenen tablo mecburiyetten gerçekleşti

yirmialtı

26 Eylül 2018 10:05
avutun kendinizi bakalım. düşersek nereye kadar kovalıyacaksınız o zaman bu gençleri. kardeşim akıllı olun neyin kafasını taşıyorsunuz. koskaca es es eridi bitti gitti. es es i bu hale getirenler yazıklar olsun . medyada dahil.

Ali

26 Eylül 2018 09:52
Feyzi hariç

Eses26

26 Eylül 2018 12:20
Gençler iyi hoş güzel ama tecrübe sıfır bencil oyun üst safada bulundugumuz lig bunların hiç birini kaldırmaz lig 5 haftadan ibaret değil bunu bilmek gerekir daha önümüzde çok zorlu maçlar var ve bu gençler bu kadar dayanacak kondisyona sahip değiller bu iş bu müthiş taraftarla bir yere kadar gider daha sonra düşüş başlar sezon sonu yine hüsran olur bu işlerin tez zamanda cozulup önümüzdeki hedeflere bakmak gerekiyor bu şekilde playoff falan hikaye gibi gözüküyor kimse kimseyi kandırmasın avutmasin geçen zaman bize büyük zararlar veriyor kimse farkında değil yada farkındalar ama aldırış etmiyorlar yazık yazık eriyip gidiyoruz...

Suat Avni

26 Eylül 2018 10:05
Kardemir'i yendik...Abartmayalım...
EKONOMİDE SIKINTI BÜYÜK
EKONOMİDE SIKINTI BÜYÜK
Kristal İş Şube Başkanı Erdal Akyazı, sahte enflasyon rakamlarına karşı gerçek enflasyonu göstermek istediğini belirterek alışverişe çıktı. Alışverişi 102 lira tutan Akyazı “Aldığım ürünler 2 kişiye 2 gün zor yeter” dedi.
ESKİŞEHİR ANİMASYON MERKEZİ OLACAK
ESKİŞEHİR ANİMASYON MERKEZİ OLACAK
Bursa Eskişehir Bilecik Kalkınma Ajansı (BEBKA) Genel Sekreteri İsmail Gerim, öncelikli amaçlarının Eskişehir'i animasyon merkezi yapmak olduğunu belirtti.
PERSONELE YANGIN EĞİTİMİ
PERSONELE YANGIN EĞİTİMİ
Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı, okullar başta olmak üzere resmi ve özel kuruluşlardaki yangın eğitimlerine devam ediyor.
ŞANS ODUNPAZARI'NA GÜLDÜ
ŞANS ODUNPAZARI'NA GÜLDÜ
On Numara oyununun bu haftaki çekilişinde Odunpazarı'ndab bir kişiye ikramiye çıktı. Şahıs 85 bin 659 lira 25'er kuruş ikramiyenin sahibi oldu.
DAYANIŞMA VURGUSU
DAYANIŞMA VURGUSU
Eskişehir Ticaret Borsası Başkanı Ömer Zeydan, enflasyonla mücadelede de oda ve borsaların dayanışma içinde hareket edeceğinin altını çizdi.
HALK MARKET 3 YAŞINDA
HALK MARKET 3 YAŞINDA
Odunpazarı Belediyesi'nin ihtiyaç sahibi vatandaşlara erzak kolisi göndermek yerine, ihtiyaç duydukları ürünleri kendilerinin seçmesini sağladığı sosyal yardım modeli olan Halk Market, 3 yılı geride bıraktı.
GASP ZANLISI YAKALANDI
GASP ZANLISI YAKALANDI
Eskişehir'de silahlı gasp ve hırsızlık suçundan aranan şüpheli, tren garında uygulama yapan polis ekipleri tarafından yakalandı.
PROJELERE HAYRAN KALDILAR
PROJELERE HAYRAN KALDILAR
Tekirdağ’dan Eskişehir’i gezmek için gelen Cumhuriyet Kadınları Derneği üyeleri ve CHP Kadın Kolları üyeleri, Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’i ziyaret etti.
ÇAKACAK'TAN FIRSATÇILIK UYARISI
ÇAKACAK'TAN FIRSATÇILIK UYARISI
 Eskişehir Valisi Özdemir Çakacak, esnaf, firma ve her türlü işletmeyi, sunulan mal ve hizmetlerin haklı bir neden olmaksızın fiyatlarının yükseltilmemesi, stokçuluk yapılmaması, üretim yeri Türkiye olan mallar için Ticaret Bakanlığınca tespit ve ilan edilen şekil, logo veya işaret şartlarına uyulması hususlarına riayet edilmesi konusunda uyardı.