GAZİANTEP'TEN FARK YEDİK!

Son Güncelleme : 08 Ocak 2017 17:01
GAZİANTEP'TEN FARK YEDİK!

Eskişehirspor, hazırlık maçında karşılaştığı Gaziantepspor'a 5-0 mağlup oldu.

Kırmızı Şimşekler, Antalya'daki kampın son hazırlık maçında Süper Lig ekiplerinden Gaziantepspor ile karşılaştı. Karşılaşmaya Kayacan, Kamil, Jerry, Hakan, Bilal, Uğur, Hürriyet, Ramazan, Erkan, Ofoedu ve Semih ilk 11'i ile çıkan Eskişehirspor, ilk yarıyı 3-0 geride kapattı. Gaziantepspor'un ilk yarıdaki 3 golünü de Nabil Ghalis attı. 

Maçın ikinci yarısında ise Gaziantepspor farkı açarak maçı 5-0 galip tamamladı. Gaziantepspor'un ikinci yarıdaki gollerini ise Nabil Ghalis ve İlhan Parlak kaydetti. 

Yorumlar (31) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Hakan malalı

08 Ocak 2017 20:58
BOFFİN OLMAYINCA OLMUYOR takımda birkaç oyuncu kart cezalısı veya sakatlandığı zaman sonuç hüsran. Gaziantep'in son sırasındaki takımından 5 yiyoruz.Transfer yasağımızı anlıyorum ama transfere ihtiyacımız yok denilmesi düşündürücü hele diğer rakiplerimiz kadrosunu güçlendirir iken.

Utanın

08 Ocak 2017 18:47
Antep'in şamar oğlanı olduk.Antep 2 takımla ayakta..Koskoca EsEs bencil beceriksiz yöneticiler yüzünden bu hallerde.

Utanın

08 Ocak 2017 18:48
Şimdiye kadar EsEs'i idare edenler..Ne bıraktınız..Borç bıraktınız...borç....Takım 2 tane oyuncu alamıyor.

Dikkat

08 Ocak 2017 18:43
Yönetim uyuma..Bu hazırlık maçları sinyal..

Na oluyoruz

08 Ocak 2017 18:42
Hazırlık maçı da olsa bu nasıl sonuç

Ahmet Sezgin

08 Ocak 2017 18:40
İşte takım başarısı. Fazla söze gerek yok....

Kasım

08 Ocak 2017 18:45
Alpay ne oluyor..Takım amatör takım değil.

Harun

08 Ocak 2017 18:44
Hazırlık maçı da olsa EsEs 'e böyle sonuç yakışır mı.

Hakan

08 Ocak 2017 18:41
Takımda bir şeyler eksik mı..

EsEs

08 Ocak 2017 18:40
Bu nasıl hazırlık maçı..

atakan

09 Ocak 2017 10:52
Oynanan hazırlık maçları gösterdi ki bu takıma transfer şart ama transfer yasağından dolayı malesef yapılamıyor.Halil başkan transfere ihtiyacımız yok dese de,Alpay hoca en azından iki transfere ihtiyacım var diyor.Hey Halil Başkan zamanında bu kulübü sen ve Mesut Hoşcan bu durumlara sizler getirdiniz.Sende sütten ak çıkmış kaşık degilsin.Hep yardım,hep yardım Kulüp Başkanı olmuşsun ne yap et bu yasagı kaldır ve acilen transfer yap,yoksa bu durumda şampiyonluk çok zor.Diğer rakipler,gücüne güç katıp güçlendiler.bizim elimiz,kolumuz bağlı kalması biz taraftarları endişelendiriyor.Haydi Halil Başkan çöz sorunları,Yap ses getirecek transferleri.......

cema koyun

09 Ocak 2017 10:08
hala defans defoları kapanmadı 2.yari başlıyor iki maçta sekiz gol yendi uyumaya devam ediliyor hayırlısı

Naci-s

08 Ocak 2017 22:56
Takımın defansı sıkıntılı..Eğer şampiyon olmak isteniyorsa transfer yasağı kalkmalı..ya da bu oyuncularda en iyi verim alınması için ne gerekiyorsa yapılmalı..Büyük ihtimalle paraları ödenmiyordur.

demir

09 Ocak 2017 08:18
Ne kadar ekmek okadar köfte.

AOD

09 Ocak 2017 00:54
Topculara bir sözüm yok.Kapasiteleri bu kadar.Ancak yönetim ve teknik heyetin hala sampiyon olacagiz.Transfer ihtiyacimiz yok demecleri taraftarida sogutuyor.Laf olsun diye demec verenler iste kapasiteniz.Bu takim ilk 6 yada giremez.Takimi bu duruma dusürenler transfer yasagini kaldiracak destegi versinde arada bir insan icine cikacak yuzleri olsun.

cemal yıldız

09 Ocak 2017 14:48
Panik yapmayalım ! İtidal tavsiye ediyorum. Hemen yönetim ve idarecilere yüklenmeyelim... Takımın daha güçlüler karşısında yenilmesini kabul edelim. Futbolun yapısında bunun var olduğunu kabul edip, takıma daha güçlü destek verelim.

Ayhan

09 Ocak 2017 10:39
Eskişehirin tarihine bir bakın paralı ve eskisehir sevgisi bir başkan gelmis hep kendilerinin reklamını yapmıslar adam gibi adam yönetici gelsin eskisehir süper lig de bile şampiyonluğa oynar yazıklar olsun size

Olmadı EsEs

08 Ocak 2017 23:14
Takım nasıl çalışmış böyle..Antep de Antep belediyede fark attı.

Kadir

08 Ocak 2017 23:12
EsEs'in Antalya tatili mi..Bu nasıl sonuç..

EsEs

08 Ocak 2017 22:59
Elbette bu kötü günler gececek ama borçla anılmaktan utanır olduk.Şimdiye kadar bu takımda başkanlık yapanlar iyi yöneticilik yapamamışlar.Bu kadar borç nerelere harcanmış..Yuh olsun

Kanka

08 Ocak 2017 22:51
Koskoca EsEs ..Antep kadar olamadı.Bravo Antep'e...Bizim oyuncudan önce iyi ve de dürüst yöneticilere ihtiyacımız varmış.Şimdiye kadar takımın içi oyulmuş..Yuh olsun..

Ne oluyor.

08 Ocak 2017 22:48
Yazık EsEs...Antep takımları 3 er 5 er atıyor.Herhalde Antep amatör takımını getirse yine yenileceğiz.

Taco

08 Ocak 2017 22:41
Takım iyi sinyal vermiyor..Ne demek 5-o .....Alpay hocam eldekiler fazlasıyla yeterli diyor da bu sonuç ne..

ergin26

09 Ocak 2017 08:44
kaleciyi kaleye koymayımı unuttular yoksa?

Es Es

09 Ocak 2017 19:39
Es Es taraftarı her zaman takımın yanında....ama gerçekleri görelim..5-0 ve 2-3 iyi sinyal değil..çaresi neyse bakılmalı ki bu süper lige çıkalım.

Suat Surer

09 Ocak 2017 21:03
Ben koyu bir eses taraftarı olarak defalarca yazdim IZMIR de oturuyorum bu Alpay denilen teknik direktör kendine sahip olamiyorki takıma sahip çıksın hocalık yok kurs görüyor onuda beceremiyor takımı bırak ağır adam hermacda suç bastirir gibi hareketleri var lütfen git transfer yoksa hocada gitsin bilen iyi bir hoca gelsin git gjt git

hamdi yavuz

09 Ocak 2017 02:47
sayin alpay hoca kendi ruhsuzlugunu takima da angeje etmis. TAKIMDA RUH YOK

musa ay

09 Ocak 2017 00:13
ya bu belediye baskanlari mac gunu herkesten onco kuruluyor killi bacaklari seyretmeye . unutmadik.ne yapsinlar para yok.cevrenize bir bakin para yok diye aglayan bld varmi.bizim kultur sanat festivalden baska seylerede ihtiyacimiz var.yasasin en basarili bld baskani asli yok yaylasinda.

hamdi yavuz

09 Ocak 2017 02:52
antrenormu istiyorsunuz? koyun takimin malzemecisini takimin basina: verin yetkiyi: bakin nasil top oynar o futbolcu ; alpay senden bu takima malzemeci bile olmaz

hamdi yavuz

09 Ocak 2017 03:04
gitmeyelim es es maclarina 2/3 hafta tribunleri bos birakalim. BAK NASIL KENDINE GELIR BU FUTBOLCU BOZUNTULARI

hamdi yavuz

09 Ocak 2017 03:06
ES ES kardes bundan sonra yiyecegi GOLLER icin MABADINI ALISTIRIYOR FUTBOLCU DENEN .......... LER
35 EMNİYET PERSONELİ TUTUKLANDI
35 EMNİYET PERSONELİ TUTUKLANDI
Kars Cumhuriyet Başsavcılığı'nca aralarında Eskişehir'in de bulunduğu 15 ilde yürütülen FETÖ/PDY soruşturması kapsamında ByLock kullandıkları tespit edilen ve daha önce ihraç edilen 41 emniyet personelinden 35'i tutuklandı.
CİNAYET HÜKÜMLÜSÜ PARMAK İZİNDEN YAKALANDI
CİNAYET HÜKÜMLÜSÜ PARMAK İZİNDEN YAKALANDI
Eskişehir'de polis ekipleri 13 aylık cezaevi firarisini parmak izinden tespit ederek yakaladı.
İHTİYAÇLAR SINIRSIZ İMKANLAR SINIRLI
İHTİYAÇLAR SINIRSIZ İMKANLAR SINIRLI
Eskişehir’e gelen Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan'a gün boyu AK Parti Eskişehir Milletvekili Harun Karacan da eşlik etti.
HIRSIZLIK ŞEBEKESİ ÇÖKERTİLDİ
HIRSIZLIK ŞEBEKESİ ÇÖKERTİLDİ
Eskişehir'de yaşanan bazı hırsızlık olaylarıyla ilgili oldukları iddiasıyla 4 şüpheli gözaltına alındı.
ESKİŞEHİR DENİZE YHT İLE BAĞLANACAK
ESKİŞEHİR DENİZE YHT İLE BAĞLANACAK
Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Eskişehir'i Yüksek Hızlı Trenle Akdeniz'e bağlayarak ulaşımın merkezi haline getireceklerini söyledi.
KÖYLÜLERİ  ELEKTRİK ÇARPTI
KÖYLÜLERİ ELEKTRİK ÇARPTI
Mihalıççık'a bağlı Koyunağılı, Kavak ve Bahtiyar köylerinden geçirilen elektrik hatları nedeniyle yapılan kamulaştırmalarda, bir çok vatandaş kamulaştırma bedellerinin üzerinde vekalet ücreti ödeyince adeta isyan etti.
ARANAN 7 ŞAHIS YAKALANDI
ARANAN 7 ŞAHIS YAKALANDI
Eskişehir’de, haklarında arama kararı bulunan 7 şahıs polis ekiplerince yakalanarak cezaevine gönderildi.
SEN BEN DEME  ZAMANI DEĞİL
SEN BEN DEME ZAMANI DEĞİL
CHP Parti Meclisi Üyesi ve Eskişehir Milletvekili Prof. Dr. Gaye Usluer, DSP Eskişehir İl Örgütünü ziyaret etti. Usluer, “Dayanışmamız ülkenin geleceği içindir. Sen ben deme zamanı değildir” dedi.
SİVRİHİSAR'DA ŞÜPHELİ ÖLÜM
SİVRİHİSAR'DA ŞÜPHELİ ÖLÜM
Sivrihisar ilçesinde evinin bahçesinde hareketsiz yatan adamın hayatını kaybettiği belirlendi.