GAZİANTEP'TEN FARK YEDİK!

Son Güncelleme : 08 Ocak 2017 17:01
GAZİANTEP'TEN FARK YEDİK!

Eskişehirspor, hazırlık maçında karşılaştığı Gaziantepspor'a 5-0 mağlup oldu.

Kırmızı Şimşekler, Antalya'daki kampın son hazırlık maçında Süper Lig ekiplerinden Gaziantepspor ile karşılaştı. Karşılaşmaya Kayacan, Kamil, Jerry, Hakan, Bilal, Uğur, Hürriyet, Ramazan, Erkan, Ofoedu ve Semih ilk 11'i ile çıkan Eskişehirspor, ilk yarıyı 3-0 geride kapattı. Gaziantepspor'un ilk yarıdaki 3 golünü de Nabil Ghalis attı. 

Maçın ikinci yarısında ise Gaziantepspor farkı açarak maçı 5-0 galip tamamladı. Gaziantepspor'un ikinci yarıdaki gollerini ise Nabil Ghalis ve İlhan Parlak kaydetti. 

Yorumlar (31) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Hakan malalı

08 Ocak 2017 20:58
BOFFİN OLMAYINCA OLMUYOR takımda birkaç oyuncu kart cezalısı veya sakatlandığı zaman sonuç hüsran. Gaziantep'in son sırasındaki takımından 5 yiyoruz.Transfer yasağımızı anlıyorum ama transfere ihtiyacımız yok denilmesi düşündürücü hele diğer rakiplerimiz kadrosunu güçlendirir iken.

Utanın

08 Ocak 2017 18:47
Antep'in şamar oğlanı olduk.Antep 2 takımla ayakta..Koskoca EsEs bencil beceriksiz yöneticiler yüzünden bu hallerde.

Utanın

08 Ocak 2017 18:48
Şimdiye kadar EsEs'i idare edenler..Ne bıraktınız..Borç bıraktınız...borç....Takım 2 tane oyuncu alamıyor.

Dikkat

08 Ocak 2017 18:43
Yönetim uyuma..Bu hazırlık maçları sinyal..

Na oluyoruz

08 Ocak 2017 18:42
Hazırlık maçı da olsa bu nasıl sonuç

Ahmet Sezgin

08 Ocak 2017 18:40
İşte takım başarısı. Fazla söze gerek yok....

Kasım

08 Ocak 2017 18:45
Alpay ne oluyor..Takım amatör takım değil.

Harun

08 Ocak 2017 18:44
Hazırlık maçı da olsa EsEs 'e böyle sonuç yakışır mı.

Hakan

08 Ocak 2017 18:41
Takımda bir şeyler eksik mı..

EsEs

08 Ocak 2017 18:40
Bu nasıl hazırlık maçı..

atakan

09 Ocak 2017 10:52
Oynanan hazırlık maçları gösterdi ki bu takıma transfer şart ama transfer yasağından dolayı malesef yapılamıyor.Halil başkan transfere ihtiyacımız yok dese de,Alpay hoca en azından iki transfere ihtiyacım var diyor.Hey Halil Başkan zamanında bu kulübü sen ve Mesut Hoşcan bu durumlara sizler getirdiniz.Sende sütten ak çıkmış kaşık degilsin.Hep yardım,hep yardım Kulüp Başkanı olmuşsun ne yap et bu yasagı kaldır ve acilen transfer yap,yoksa bu durumda şampiyonluk çok zor.Diğer rakipler,gücüne güç katıp güçlendiler.bizim elimiz,kolumuz bağlı kalması biz taraftarları endişelendiriyor.Haydi Halil Başkan çöz sorunları,Yap ses getirecek transferleri.......

cema koyun

09 Ocak 2017 10:08
hala defans defoları kapanmadı 2.yari başlıyor iki maçta sekiz gol yendi uyumaya devam ediliyor hayırlısı

Naci-s

08 Ocak 2017 22:56
Takımın defansı sıkıntılı..Eğer şampiyon olmak isteniyorsa transfer yasağı kalkmalı..ya da bu oyuncularda en iyi verim alınması için ne gerekiyorsa yapılmalı..Büyük ihtimalle paraları ödenmiyordur.

demir

09 Ocak 2017 08:18
Ne kadar ekmek okadar köfte.

AOD

09 Ocak 2017 00:54
Topculara bir sözüm yok.Kapasiteleri bu kadar.Ancak yönetim ve teknik heyetin hala sampiyon olacagiz.Transfer ihtiyacimiz yok demecleri taraftarida sogutuyor.Laf olsun diye demec verenler iste kapasiteniz.Bu takim ilk 6 yada giremez.Takimi bu duruma dusürenler transfer yasagini kaldiracak destegi versinde arada bir insan icine cikacak yuzleri olsun.

cemal yıldız

09 Ocak 2017 14:48
Panik yapmayalım ! İtidal tavsiye ediyorum. Hemen yönetim ve idarecilere yüklenmeyelim... Takımın daha güçlüler karşısında yenilmesini kabul edelim. Futbolun yapısında bunun var olduğunu kabul edip, takıma daha güçlü destek verelim.

Ayhan

09 Ocak 2017 10:39
Eskişehirin tarihine bir bakın paralı ve eskisehir sevgisi bir başkan gelmis hep kendilerinin reklamını yapmıslar adam gibi adam yönetici gelsin eskisehir süper lig de bile şampiyonluğa oynar yazıklar olsun size

Olmadı EsEs

08 Ocak 2017 23:14
Takım nasıl çalışmış böyle..Antep de Antep belediyede fark attı.

Kadir

08 Ocak 2017 23:12
EsEs'in Antalya tatili mi..Bu nasıl sonuç..

EsEs

08 Ocak 2017 22:59
Elbette bu kötü günler gececek ama borçla anılmaktan utanır olduk.Şimdiye kadar bu takımda başkanlık yapanlar iyi yöneticilik yapamamışlar.Bu kadar borç nerelere harcanmış..Yuh olsun

Kanka

08 Ocak 2017 22:51
Koskoca EsEs ..Antep kadar olamadı.Bravo Antep'e...Bizim oyuncudan önce iyi ve de dürüst yöneticilere ihtiyacımız varmış.Şimdiye kadar takımın içi oyulmuş..Yuh olsun..

Ne oluyor.

08 Ocak 2017 22:48
Yazık EsEs...Antep takımları 3 er 5 er atıyor.Herhalde Antep amatör takımını getirse yine yenileceğiz.

Taco

08 Ocak 2017 22:41
Takım iyi sinyal vermiyor..Ne demek 5-o .....Alpay hocam eldekiler fazlasıyla yeterli diyor da bu sonuç ne..

ergin26

09 Ocak 2017 08:44
kaleciyi kaleye koymayımı unuttular yoksa?

Es Es

09 Ocak 2017 19:39
Es Es taraftarı her zaman takımın yanında....ama gerçekleri görelim..5-0 ve 2-3 iyi sinyal değil..çaresi neyse bakılmalı ki bu süper lige çıkalım.

Suat Surer

09 Ocak 2017 21:03
Ben koyu bir eses taraftarı olarak defalarca yazdim IZMIR de oturuyorum bu Alpay denilen teknik direktör kendine sahip olamiyorki takıma sahip çıksın hocalık yok kurs görüyor onuda beceremiyor takımı bırak ağır adam hermacda suç bastirir gibi hareketleri var lütfen git transfer yoksa hocada gitsin bilen iyi bir hoca gelsin git gjt git

hamdi yavuz

09 Ocak 2017 02:47
sayin alpay hoca kendi ruhsuzlugunu takima da angeje etmis. TAKIMDA RUH YOK

musa ay

09 Ocak 2017 00:13
ya bu belediye baskanlari mac gunu herkesten onco kuruluyor killi bacaklari seyretmeye . unutmadik.ne yapsinlar para yok.cevrenize bir bakin para yok diye aglayan bld varmi.bizim kultur sanat festivalden baska seylerede ihtiyacimiz var.yasasin en basarili bld baskani asli yok yaylasinda.

hamdi yavuz

09 Ocak 2017 02:52
antrenormu istiyorsunuz? koyun takimin malzemecisini takimin basina: verin yetkiyi: bakin nasil top oynar o futbolcu ; alpay senden bu takima malzemeci bile olmaz

hamdi yavuz

09 Ocak 2017 03:04
gitmeyelim es es maclarina 2/3 hafta tribunleri bos birakalim. BAK NASIL KENDINE GELIR BU FUTBOLCU BOZUNTULARI

hamdi yavuz

09 Ocak 2017 03:06
ES ES kardes bundan sonra yiyecegi GOLLER icin MABADINI ALISTIRIYOR FUTBOLCU DENEN .......... LER
Eski Maliyeciler FETÖ'den yargılanıyor
Eski Maliyeciler FETÖ'den yargılanıyor
Eskişehir'de, Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik soruşturma kapsamında gözaltına alınan 6 eski vergi dairesi çalışanından 2'si adliyeye çıkartıldı.
Böyle olay milyonda bir olur!
Böyle olay milyonda bir olur!
Eskişehir'de otomobiliyle seyir halindeki bir vatandaşın kulağına saçma isabet etti.
Çifteler-Seyitgazi- Mihalgazi ve Alpu'da birbirinden ilginç olaylar
KAMYON DEVRİLDİ, SÜRÜCÜ ÖLDÜ
KAMYON DEVRİLDİ, SÜRÜCÜ ÖLDÜ
Eskişehir'de malzeme yüklü bir kamyonun devrilmesi sonucu, sürücü olay yerinde hayatını kaybetti.
550 BİN KİŞİ HAVACILIKLA TANIŞTI
550 BİN KİŞİ HAVACILIKLA TANIŞTI
Eskişehir'in İnönü ilçesinde 1935'te kurulan Türk Hava Kurumu (THK) Türkkuşu İnönü Havacılık Eğitim Merkezinde, bugüne kadar 554 bin 500 kişi havacılıkla tanıştı.
Çaldığı motosikletle hırsızlık yaptı
Çaldığı motosikletle hırsızlık yaptı
Eskişehir’de akaryakıt istasyonunun bahçesindeki elektrik trafosundan hırsızlık yaptığı öne sürülen şüpheli, gözaltına alındı.
BOĞAÇ, 100 BİN LİRA!
BOĞAÇ, 100 BİN LİRA!
Eskişehir’de Tepebaşı Belediyesinin katkılarıyla düzenlenen '2'nci Küçükbaş Çoban Festivali'ne tanıtım için getirilen 100 bin lira değerindeki 'Boğaç' adlı Anadolu Çoban köpeği ile fotoğraf çektirmek isteyen vatandaşlar sıraya girdi.
Uyuşturucu tacirine şok baskın!
Uyuşturucu tacirine şok baskın!
Eskişehir'de uyuşturucu madde ticareti yaptığı iddia edilen zanlı, polisin düzenlediği operasyonla yakalandı.
KARACAN BİRLEŞTİRDİ
KARACAN BİRLEŞTİRDİ
Karadeniz'in iki kadim ve kardeş kenti Gümüşhane ve Bayburt illerimizin Eskişehir de faaliyet gösteren dernekleri bundan böyle güç birliği yaparak aynı çatı altında dernek faaliyetlerine devam etme kararı aldılar.