GAZİANTEP MAÇINI CİDDİYE ALIYORUZ

Son Güncelleme : 18 Nisan 2018 18:04
GAZİANTEP MAÇINI CİDDİYE ALIYORUZ

- Spor Toto 1. Lig takımlarından Eskişehirspor'un teknik direktörü Yılmaz Vural, 21 Nisan Cumartesi günü deplasmanda karşılaşacakları Gaziantepspor'a saygı duyduklarını ve bu maçı ciddiye aldıklarını söyledi.

Vural, Vali Hanefi Demirkol Tesisleri'nde düzenlediği basın toplantısında, siyah-kırmızılı takımda Ofoedu dışında kadroda eksik futbolcunun bulunmadığını belirtti. Bazı sakatlıkların olmasına rağmen oyuncuların kadroya girmesinde hiçbir engelin bulunmadığını ifade eden Vural, şöyle konuştu:

"Hürriyet Gücer'in kafasında 10 santimetrelik bir yarık vardı. Oyuncuma Samsunspor maçında gösterdiği fedakarlıktan dolayı teşekkür ediyorum. Semih Şentürk kadroya döndü. Bugün ve yarın çalışmalarımızı tamamlayıp, cuma günü Gaziantep'e gideceğiz. Gaziantepspor'un durumu ortada. Gaziantepli çocuklar 'Ben iyi oynayayım. Yılmaz hoca beni görsün, acaba Eskişehirspor'a gidebilir miyim' diye düşüneceklerdir. Geçmişi başarılarla dolu, şampiyonluğa oynayan takım, bugün yok olmak üzere. Gaziantepspor'a saygı duyuyoruz ve onları ciddiye alıyoruz."

Toplantıya katılan kulübün fizyoterapisti Uğur Aydın da sakatlığı bulunan Ofoedu'nun bugün kuvvet egzersizlerine başlayacağını belirterek, "Birkaç gün sonra da koşulara başlar. Ofoedu'yu Boluspor maçına yetiştirmek istiyoruz. Samsunspor maçında başına darbe alan Hürriyet Gücer'e dikiş atıldı. Şu an herhangi bir sıkıntı bulunmuyor." ifadelerini kullandı.

Yorumlar (7) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

TamEs

18 Nisan 2018 19:07
Sen işini bilirsin hocam , aman dikkat! Böyle farklı galibiyet ve güzel oyun oynadığımız maçların ardından futbolcularımız hemen havaya giriyorlar..Geçen sezon sırf bu yüzden istikrarı yakalayamadığımızdan ,direkt çıkacağımız süper ligi kaçırdık...Bu sezonda aynı nedenlerden dolayı zor haftalar yaşıyoruz...Bakıyorsun yenemeyeceğimiz takım yok diyorsun , olmadık maçlarda puan kaybediyoruz...Dediğin gibi hocam ,yok paralarını alamıyorlarmış ,yok antremana çıkmıyorlarmış tuzağına düşmeyelim ...Özellikle bizimle oynadıkları maçlarda rakip oyuncular kendilerini göstermeyi pek severler...Gazantepsporlu futbolcu kardeşlerimiz de geleceklerini düşünmek zorundalar, çıkıp çatır, çatır oynayacaklardır...Kusura bakmayın hocam , siz zaten bunları futbolcularımıza yeterince anlatıp, uyaracaksınız mutlaka , terbiyesizlik olmasın bizimki de boş hasbihal işte...Sizin tecrübeniz yeter..

Kadir

18 Nisan 2018 23:32
Antepspor genç,çok koşan,mücadele eden takım.Hafife alınacak bir takım değil.

2635

18 Nisan 2018 23:30
Yönetim, teknik kadro ,taraftar ve en önemlisi oyuncularımız..Avantaj yakaladık.Artık sonunu getirelim.Antep zor günler geçiriyor.Ama maçı bırakacak değiller.

Furkan

18 Nisan 2018 23:27
Gaziantepspor'un zor durumda olması maç kolay geçer anlamına gelmesin.Belki daha da hırs yaparak maça çıkacaklar.Yapılması gereken maçın sonuna kadar aynı ciddiyetle oynamak.

neKati

19 Nisan 2018 12:54
17.04 Salı gecesi TRTSpor "1Lig Gündemi" proğramı biterken ilginç provakatif sözler söylendi. Hayri (?) isimli Urfa doğumlu Samsun'da top tepmiş şişman adam ESES'i ayıpladı. İşte kayyuma kalmış takıma karşı soyunma odasına 500-800 bin prim getirdiler, işte Samsun'un gücü belli acımadan 5 tane attılar, ama Gaziantepspor küme düşmüş olsa bile mert ve genç oyuncuları var, teslim olmayacaklardır, ESES 2 adım önde ama olmaz diye bir şey yok küme düşecek diğer 2 takımı bu hafta oynanacak maçlardan sonra söyleyeceğim" diyor. Denizli'nin NASIL kurtarıldığından hiç söz etmiyor, A.Gücünü yenen Rize'yle berabere kalan GÜÇLÜ takım olarak söz ediyor. Gaziantepspor maçını gerçekten tehlikeli hale getirmeye çalıştılar.

Cemali CCCC

20 Nisan 2018 00:10
Haklısın NeKati bu Hayri denilen zat-ı muhterem geçen sezonda ,en iyi oynadığımız maçlardan sonra bile Esesin süper lig ayarında ve bütçesinde takım olduğunu ama futbolun yürekle oynandığını, Eses' in işinin zor olduğunu söylediğini ve daha başka küçümseyici yorumlar yaparak , hep Esesin rakiplerinin lehine yorum yaptığını ve geçen sezon Giresun'da oynanan Giresunspor maçında Erdoğan Arıkan'la yaptıkları taraflı yorumları unutmadık..Geçen yıl hemen hemen her programda Giresunspor' un şampiyon olacağını söyleyip ,favori göstermişti...Şirin Baba ayakları ile arada bir Eses'le ilgili yalandan bir iki laf söyleyip geçiştirmişti..Ben inanıyorum ki nasıl geçen sezon Eses süper lige çıkamasın düşüncesindeyse bu yılda Eses'in düşmesi düşüncesinde bu adam ve buna adım gibi eminim..Gitsin Şirin Baba masallarını Gargamel'e anlatsın.Şimdide EsEs'e karşı rakipleri gaza getirerek ,Eses'in düşmesini Samsunspor'un ligde kalmasını arzuluyor...Bütün bu oynanan oyunları bozup kalan her maçı alarak ligde kalmalıyız.Yılmaz hoca ve futbolcularımız bu işin üstesinden gelebilirler..Yeterki onlar istesin , biz de onları destekleyelim.

111

18 Nisan 2018 21:48
Tuhaf isler gecen sezon superligi kacirdik simdi 3.lige dusmemek icin kumeden kurtulmaya oynuyoz 4 sene once ilk yariya avrupa kupalarina giderken sonra dusup ptt de oyunuyoz takimi somuren 2 baskandan biri tekrar secilip basakan oluyo super lige super isimleri guzel paralara satiyoz avrupada taraftar sampiyonuyuz 3. Ligde25 bin cekerken kayseri 3 buyuklerle oynarken 5 bin tataftar forma ve kuru pastayla 5 tl maca geliyor harika bir stadimiz oldu komik bir teknik heyet labiranti var Dedigim gibi sadece Cok TUHAF demi....