FUTBOLCULARIN ALDIĞI PARAYI KİM ALIYOR?

19 Haziran 2017 17:50
FUTBOLCULARIN ALDIĞI PARAYI KİM ALIYOR?

Eskişehirspor Kulübü Başkanı Halil Ünal'ın güç birliği yönetimi çağrısına da cevap veren Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, "O güç birliği olmaz. Yapı bozuk. Belediyelerin nasıl yardım yapacağını birisi gelsin anlatsın bana. "dedi.

HEP UYARDIM OLMADI

Dernek sistemi ile futbolun yönetilemeyeceğini ifade eden Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen, “Rakiplerin dernek değil şirketler. Şirketi de iyi yönetmek lazım. Belediyeler hisse alınırsa şirket kurulurmuş. Hisse alma hakkım olsa altın alırım. Ben hissedar olamam. Aşkla meşkle olmaz. Taraftarı avutuyorlar. Şu futbolcuyu alalım diyorlar. Futbol para işi ticaret işi olmuş. Futbolcuların aldıkları parayı kim alıyor. Nobel ödülü almış bilim adamı bile almıyor o parayı. Ama bunlar maaşlarını alamayınca oynamıyorlar. Oynayacak onlar, şampiyon yapacak onlar” dedi.

İMAR DEĞİŞİKLİĞİ OLABİLİR

Eskişehirspor’un yararlanacağı bir alana ‘kolay ve hızlı bir imar planı gerçekleştirilir mi” sorusuna Büyükerşen, “Belediyelerin yasal anlamda yapabileceği ve yardım edebileceği tek alan bu. Tabi ki yapılır” diye görüş bildirdi. Büyükerşen, Para lazım ya, belediyeler yolunu bulurlar diyorlar. Köşe yazarları, akıl hocaları ve yöneticiler bana anlatsınlar. İmar yolu dışında nasıl başka bir yol bulunur. Kanun yasaklarsa, kanunun arkasından dolan diyorlar. Ya bu ne demek, üç kağıt demek. Bunları söyleyen akıl hocaları taraftarları heyecanlandırıyorlar, ümit veriyorlar. Bana yol göstersinler belediyelerden nasıl yardım edilir. Mümkün değil. Belediyelerin hali ortada. Bunun dışında yardım edemez belediyeler. Allah'tan kanunla yasaklamışlar. Taraftarın oyunu alırız diye yapılıyordu, sonra bunu kanunla yasakladılar."

Yorumlar (20) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

aziz

19 Haziran 2017 18:58
doğru valla topçuların aldığı parayı kim kazanıyor askeri ücretli birinin 50 yıllık maaşını1 senede kazanıyorlar

Bilal

19 Haziran 2017 22:15
Sanki Yılmaz Büyükerşen kaçırdı penaltıları adam yüklenip günah keçisi aramayı bırakın

essen

19 Haziran 2017 20:41
Hocam sende haklısın

ziya

20 Haziran 2017 00:13
Evet bu sefer doğruyu söylemiş! milyonlarca doları 20-28 yaşlarında bir veledin ayağına ser sonra oynasın diye bir taraflarını parçala. Eğer bunun mantığı varsa birisi bana söylesin. Hadi diyelim süper lige çıktı sonra ne olacak? Konya torkusporu örnek almalıyız. Eskişehirimizinde dev şirketleri var bunlardan birisine 10-15 yıllık sponsorluk verilir mesele hal olur. Yoksa bu takım mafya kılıklı tiplerin elinde rezil olur.

AZİz

20 Haziran 2017 14:57
hoca halkın parasını belediyeden alıp takıma verse kaç yazar, o para da eriyip gider. mesele para bulmak değil, daha önce de para bulundu. mesele bulunan parayı işletmek. es es bulduğu paraları vasıfsız futbolculara dağıttı, şimdi para gelse o da eriyecek. kar edecek bir yönetim sistemi lazım, ayrıca afrikadan ne idüğü belirsiz futbolcu getirip para bayılmaktansa bu şehirden gençler yetiştirmek daha karlı.

selami

20 Haziran 2017 14:00
ben hayatımda maç seyretmedim hiç bir takımda tutmam onlar parayı alacak ben gözlerimi kafamı meşgul edecem parada az olsa gam yemem vatandaş öyle bir parayı ömrü boyunca görmez bizim ensemizde boza pişiyo asgari ücet alcaz diye onlar iki top tepiyo

Hakan

19 Haziran 2017 22:10
Bu takım elbette bir gün süper ligde de şampiyon olacak.Bu zor günler geçer .Dibe vursa nile güneşin doğması yakındır.

ertan

20 Haziran 2017 13:51
bu futbolcuları maaşla çalıştıracaksın gol atarsa sadece bir maaş ikramiye vereceksin bak o zaman kaç gol atıyorlar vatandaştan ne farkları var

okan

20 Haziran 2017 14:53
o futbolculara verilen paradan kat kat azını düzenli maaş olarak altyapı futbolcularına versek ne kadrolar kurarız. acilen şirketleşmek gerekiyor ve eskişehirin varlıklıları ve halkı şirketten hisse almalılar, bağış ve sadaka gibi para vermek yerine hisse almaları daha anlamlı. böylece ekonomi yönetimi daha ciddi olur.

ŞİRKETİ KURUN ARTIK

19 Haziran 2017 18:50
büyükerşenin yetiştirdiği bir kişiyi külübün başına geçirelim , şirketi o kursun o yönetsin büyükerşen olmadan bu iş olmazzzzzzzzzzzzzz

hamdi üçpınarlar

20 Haziran 2017 10:38
futbol takımı için imar olayı yanlış.isterse amatör kümeye düşsün.kanunsuz işler doğru değil

Kiraz26

20 Haziran 2017 15:00
Bayern Münih modelini uygulamalı, İşi bilen ve seven duayen futbolcuların yönetiminde olan şirketleşmiş bir kulüp.

EsEs

20 Haziran 2017 23:27
Belediye elbette yardımcı olur.Başkan doğru söylüyor.Şimdiye kadar neden şirketleşmeye gidilmedi.Gelecek yönetim önce bu işi çözmeli.Ayrıca giden oyuncular var ama hala iskelet kadro korunabilir.Seçim bir an önce yapılmalı.

Es Es li

20 Haziran 2017 01:44
Futbol işi tabi ki para işi, para olmadan futbolcu oynar mı dalga mı geçiyorsun?? Futbolu hiç mi bilmiyorsunuz dünyadaki bütün bu sektör para ile dönüyor, oyuncu da babasının hayrına değil tabi ekmek parası için oynuyor, on sene içinde hayatını kurtarmaya çalışıyor. Büyükerşen in Eskilehirspor a hiç bir faydası olmamıştır. Seyirciye de yaranmak güç tabi, bu kulüp üçüncü ligden üç senede süper lige çıktı , on sene ligi iyi yerlerde tamamladık, borçlar ödendi, stad yapıldı, ama bunları yapanlar tribünler tarafından yuhalandı.. Büyükersen alkışlandı. Burada bir tuhaflık yok mu?? Büyükerşen Es Es amatör lige düşse umrunda değil.. Büyükerşen in tabi ki diğer hizmetlerini övmek takdir etmek lazım, ama bu konuda eleştirmemek, Es Es e haksızlık olur...

sinan ayvaz

19 Haziran 2017 18:59
adam ilk defa doğru söylemiş....::)))) es es amatör lige düşer.....

muhittin

20 Haziran 2017 00:51
yav şu büyükerşeni bi abartmayı bırakın artık adam zamanında yapmış bişeyler ne güzel saygımız sonsuz ama körü körüne peşinden koşmayla bu iş olmaz. eskişehirde bir sürü sorun var gitsin bari ona çözüm bulsun

Murat Kara

20 Haziran 2017 10:18
Anlaşılan hocadan hayır yok, boşuna nefes tüketmeyin. Seçimde bir daha oy istemeyin benden, ben senin zevkin olan heykele, tiyatroya birşey demiyorsam ve bunları benim gibi birçok Eskişehirspor sevdalisinin vergisiyle yapıyorsan kusura bakma ama sende bizim zevkimize destek vereceksin.

taraftar

21 Haziran 2017 08:56
on kere söz verip açığın üstüne tenekeden çatı bile yapamadınız hocam.

Es26

20 Haziran 2017 04:21
Ne demek takım icin imar degisikligi yapilir!!!Bu dusunce ben tüm imar degisikliklerini sehrin menfaati icin degil sahsi menfaatler icin yaparim demektir.Size verilen imar yetkisi sahislar ve kurumlar icin kullanilamaz..Ancak sehir halki ulasim ve konforu dikkate alinir..Demokrat olun biraz...

Maciek PAJDA

20 Haziran 2017 09:08
Eskişehirspor artık ölmüştür....Toprağı bol olsun...İmiemodzja / İsina / İduha / Schwientego amen...( + )
BANA 'ADAY OL' DEDİ
BANA 'ADAY OL' DEDİ
Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, ETİ'nin kurucusu Firuz Kanatlı'nın cenaze töreninde, Sözcü Gazetesi'nden Derin Gökçe'nin sorularını yanıtladı.
KISITLAMALAR KABUL EDİLEMEZ
KISITLAMALAR KABUL EDİLEMEZ
Torba yasanın 78’inci maddesinde gazi ve engelli yurttaşların alacakları otomobiller için 1600 cc motor hacmi sınırlaması ile aracın vergisiz değerinin 70 bin TL’nin altında olması şartının getirilmesine CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer tepki gösterdi.
HUZUR TOPLANTISI
HUZUR TOPLANTISI
İl Emniyet Müdürü Engin Dinç ve beraberindeki müdür yardımcılarının da katıldığı huzur toplantısı düzenlendi.
ÖLÜMDEN DÖNDÜ
ÖLÜMDEN DÖNDÜ
Eskişehir’de seyir halindeki bir aracın devrilmesi sonucu 1 kişi yaralandı.
KAVŞAĞA ÖNLEM ALINDI
KAVŞAĞA ÖNLEM ALINDI
Vadişehir Mahallesi'nde sık sık kazaların yaşandığı Ender Sokak ve bağlantı noktaları için hız kesici konuldu.
HİJYEN MESAİSİ
HİJYEN MESAİSİ
Odunpazarı Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü’nün daha hijyenik ve modern bir çöp toplama sistemi için ilçe geneline yerleştirdiği yer altı çöp konteynerleri, Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından düzenli olarak ilaçlanıyor.
ZOMBİ HAPI UYARISI
ZOMBİ HAPI UYARISI
Kimya Mühendisleri Odası Bölge Temsilciliği Başkanı Kenan Çalışır, 'flakka' isimli uyuşturucu maddenin bonzaiden çok daha tehlikeli olduğunu söyleyerek çeşitli uyarılarda bulundu.
ŞEHİT EVİNİ ZİYARET ETTİLER
ŞEHİT EVİNİ ZİYARET ETTİLER
Gençlik ve Spor Bakanlığı Yüksek Öğrenim Kredi Yurtlar Kurumu'na (KYK) bağlı yurtlarda kalan üniversite öğrencileri, Irak'ın kuzeyindeki Zap bölgesinde şehit olan Piyade Uzman Çavuş Seçkin Arıkan'ın Eskişehir'deki ailesine ziyarette bulundu.
RESTORASYONDA TEPKİ ÇEKEN GÖRÜNTÜ
RESTORASYONDA TEPKİ ÇEKEN GÖRÜNTÜ
Seyitgazi ilçesine bağlı Kümbet köyünde Seyyid Battal Gazi’nin silah arkadaşlarının bulunduğu tarihi bölgenin restorasyonunu yapan işçilerin, kullandıkları yemek içme malzemelerini mezarların üzerine bırakmaları dikkat çekti.