FUTBOLCULAR BÜYÜKERŞEN'E GİTİ

01 Aralık 2017 08:35
FUTBOLCULAR BÜYÜKERŞEN'E GİTİ

Eskişehirsporlu bazı futbolcular dün sürpriz bir şekilde Teknik direktör Yücel İldiz ile birlikte Büyükşehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen'i ziyaret etti. Kaptan Erkan Zengin'in yanı sıra görüşmeye giden futbolcular fikirlerini Büyükerşen'e anlatırlarken görüşme basına kapalı yapıldı ve soru alınmadı.

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Mehmet!e

01 Aralık 2017 13:35
mehmet efendi istersen maaşımızı da esesine aktaralım ister misin.çoluk çocuğa verdiğimiz harçlıkları da esesine aktaralım olur mu.hey allah'ım sen akıl fikir ver.

Spor ve Siyaset

01 Aralık 2017 22:22
Siyasetin sporun icine girmesi ve taraftarlarin trollesmesi mide bulandirici. Eskisehirspor Belediyenin degil sehrin takimidir. Is adamindan, valilige, belediyeden burada atip tutanlara kadar herkesin sorumlulugundadir. Tutturmussunuz bir heykel.. o heykeller sayesinde katlanan yerli turist gelirlerinin kaymagini yiyorsunuz ama. Her tarafa ecis bucus cami yapilmiyor diye mi tum bu saldirganliginiz?

cemal

04 Aralık 2017 11:24
Profesyonel futbol, "DİPSİZ KUYU"dur. Ne atarsan içine kaybolur! Eskişehir'in bu mali gücü kaldıracak kudreti ve kuvvetinin olmadığı anlaşılmıştır.

Altan Çelik

01 Aralık 2017 15:35
Damacana başına 0.20 kuruş Eskişehirspora verseniz bile çok şey olur. Eskişehirspor olmassa sizin heykellerinizin bile boynu bükük kalır.

YILMAZ DENİZ

01 Aralık 2017 13:50
ESKİŞEHİR BÜYÜK ŞEHİR BELEDİYE SPOR! Olsun hem yönetim ve denetim kontrol altında olur,hem de kolay kolay bir daha ekonomik sıkıntı yaşamaz.

Tekin

01 Aralık 2017 11:15
Sonuc cikcagini zannetmiyorum

Tekin

01 Aralık 2017 11:13
Sonuc ?

Recai cakır

01 Aralık 2017 21:04
Birazda futbolcular fedakarlık yapsın cok para kazanıyorlar yasamları cok luks degirmenin suyuna ortak olsunlar hep vatandastan beklemesinler diye dusunuyorum

başkan

01 Aralık 2017 10:24
sayın başkan emin olun size çok yardımcı olacaktır.

mehmet

01 Aralık 2017 09:21
Madolyonun bir yüzü Eskişehrin markası Eskişehirspor. Gücü elinde bulunduran kulube yardım etmeli. Madolyonun diğer yüzü rızası olmayanın emlak vergisini, su parasını, pahalı olarak kullandığı otobüs parasını Eskişehirspora aktar. Karar vermek zor. En adili reklam pano gelirlerinin ve çürümüşlüğe terk edilen otagar akaryakıt istasyonunu ve alıveriş kompleksinin gelirlerini olduğu gibi esese aktarılması,

es

01 Aralık 2017 11:07
gördük bugüne kadar yaptığı yardımları.ooo
İNCE'YE BÜYÜK DESTEK
İNCE'YE BÜYÜK DESTEK
Cumhurbaşkanı Adayı Muharrrem İnce’nin, Amasya Mitingi’nde başlattığı yardım kampanyasına Eskişehir’den büyük destek geldi.
HAYATA YENİDEN TUTUNDU
HAYATA YENİDEN TUTUNDU
Yaklaşık 40 yıl önce yaşadığı iş kazası sonucu bacaklarını kaybeden, 8 ay önce de geçirdiği felç ile kollarını kullanamayan Erol İzmit, fizik tedavi sonrasında kollarını kullanabilmenin mutluluğunu yaşıyor.
TENCERESİNİ ALAN GELDİ
TENCERESİNİ ALAN GELDİ
Odunpazarı Kent Konseyi Büyükdere Mahalle Meclisi ‘Tencereni al gel iftarda buluşalım’ iftar programı düzenledi.
TEİ'DEN OTİZMLİ ÇOCUKLARA DESTEK
TEİ'DEN OTİZMLİ ÇOCUKLARA DESTEK
TEI, Eskişehir’e olan sosyal sorumluluğunun bilinciyle projelerine devam ediyor.
ETB'DEN EMNİYET'E ZİYARET
ETB'DEN EMNİYET'E ZİYARET
Eskişehir Ticaret Borsası (ETB) Yönetim Kurulu Başkanı Ömer Zeydan, Meclis Başkanı Hasan Öztürk ve yönetim kurulu üyeleri, Eskişehir Emniyet Müdürü Engin Dinç'i makamında ziyaret etti.
4 BİN KİŞİ İFTARDA BULUŞTU
4 BİN KİŞİ İFTARDA BULUŞTU
Odunpazarı Belediyesi tarafından hazırlanan iftar programları, Yenikent Mahallesi’nde düzenlenen iftar ile devam etti.
ESKİŞEHİR'E MİLLET BAHÇESİ YAPACAĞIZ
ESKİŞEHİR'E MİLLET BAHÇESİ YAPACAĞIZ
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Eskişehir'de eski stadyumun olduğu alana 'Millet Bahçesi' yapılacağını söyledi.
CEZAEVİNDEN İZNE ÇIKTI OTOMOBİL ÇALDI
CEZAEVİNDEN İZNE ÇIKTI OTOMOBİL ÇALDI
Eskişehir’de, yarı açık cezaevinden izinli çıktıktan sonra bir şahsa ait kamyoneti çalan ve polisin takibi sonucu yakalanan şüpheli adli makamlara sevk edildi.
KILIÇDAROĞLU GELİYOR
KILIÇDAROĞLU GELİYOR
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, 27 Mayıs Pazar günü Eskişehir’e geliyor.