FUAT ÇAPA'YLA YOLLAR AYRILDI

Son Güncelleme : 12 Eylül 2019 09:09
FUAT ÇAPA'YLA YOLLAR AYRILDI

Eskişehirspor Teknik Direktörü Fuat Çapa, akşam yapılan antrenmana katılmadı.

Eskişehirspor Teknik Direktörü Fuat Çapa antrenman öncesi tesislerden ayrılırken, Eskişehirsporlu futbolcular akşam yapılan antrenmana Fuat Çapa olmadan başladı. Antrenmanı altyapı hocaları Serdar Eroy ile Ergin Işık yaptırdı.

Kulübün resmi sitesinden konuyla ilgili şu açıklama yapıldı:, 

Kulübümüzde son günlerde yaşanan ve kamuoyunun yakından takip ettiği konular hakkında camiamızı bilgilendirme gereği doğmuştur. Başkanımız ve yönetim kurulumuz göreve geldiği günden bu yana kulübümüzün sorunlarını çözebilmek için büyük bir özveri ile çalışmaya devam etmektedir. Yönetim anlamında şeffaflıktan hiçbir zaman vazgeçmedik. Takımı toplamak ve bir arada tutabilmek için maddi manevi büyük bir emek sarf edilmiştir. Kulübümüzün önüne getirilen Toko'dan kaynaklı -6 puan silme cezası yönetimimizde fikir ayrılıkları yaratmış, kulübün önünü açabilmek için çözüm odaklı yol izlenmiş ve genel kurul kararı alınmıştır. Yönetime talip olduğunu açıklayan grup temsilcileri ile yapılan görüşmeden de olumlu bir sonuç alınamamıştır. Bu grubun Başkan adayını ve yönetim kurulunu kamuoyunun bütün ısrarlarına rağmen açıklamak istememesi akıllarda soru işaretleri yaratmıştır.  Bunun üzerine kulübü farklı bilinmezlere sürüklemenin camiada telafisi mümkün olmayan zararlara yol açacağı kanaatine varıldığından alınan genel kurul kararının iptali cihetine gidilmiştir. Yönetim kurulumuz Eskişehirspor'umuzun geleceği adına ilk günkü gibi çalışmaya devam etmiş ve Toko dosyası protokole bağlanarak -6 cezası önlenmiştir. Fuat Çapa İle yapılan görüşmeler neticesinde olumlu bir sonuç alınamamış, karşılıklı fesih şartlarında anlaşma sağlanamamıştır. Akabinde Fuat Çapa ve teknik heyet antrenmana çıkmayarak tesisleri terk etmişlerdir. Alt yapı hocalarımız antreman programını uygulayarak takımı Altınordu maçına hazırlamaya devam etmiştir"

ESKİŞEHİRSPOR YÖNETİM KURULU

Yorumlar (19) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Eses

11 Eylül 2019 23:15
Maçları kendiniz gidin oturun tabi diri dahil

Dgn

11 Eylül 2019 20:50
Osman tasin kulubu batirmaya geldigin belli, Eskisehirspor un dustugu duruma bak. fuatcapa nin gectigimiz yil yaptiklarinin 10 da 1 ni yapamadiniz!!! Kulup baskanligi icin kriter getirilmeli herkes baskan olmamali !!!! Derhal istifa edin !!!

Es

12 Eylül 2019 09:19
Şehrin ileri gelen büyüklerinden bir kişi çıkıp Osman Taş ‘a bir dur desin Yoksa kulüp yok olmaya kadar gidecek.

Zihni Pakdemir

12 Eylül 2019 09:11
Dışarıdan görünen şu: Hoca o kadar işe asıldı ki, yönetimin önüne çıktı. Doğru dürüst yönetim olmadığı için boşluğu doldurdu ama göze battı. Hem koş aslansın deyip, sonra da biz varken sana ne oluyor demek gibi bir şey. Bu arada acilen biri takımın başına geçmeli. Hadi Fuat Çapa'da çekildi. Buyurun bakalım.

es es 34

12 Eylül 2019 08:41
nihayet....es es in idam fermanı onaylandı..

Eses

11 Eylül 2019 21:22
Yazık! Oysa bu yönetim seçilince İnşallah istikrar olur, esas problemlere yönelinir, barış içinde başarıya odaklanılır, borç yapılandırması bu durumda daha kolay olur. Derken şu anki duruma bakın. Neymiş efendim aday olan grup belirsizliğini koruyormuş ta kulübün geleceğini riske edemezlermiş: Asıl şu anki yönetimle kaos kaçınılmaz olmuştur. Başkanı istifa eder, mağazayı kapatır, istifadan vazgeçer, mağazayı kapatmaktan vazgeçer. Yönetim kongre kararı alır, sonra vazgeçer. Doğru düzgün bir tek hoca vardı. Onu da kovdunuz. Lütfen artık gölge etmeyin.

bekir yıldırım

12 Eylül 2019 12:31
Genel kurul kararı alındıysa neden yerine getirilmedi?kendilerinden sonra gelenleri gözleri tutmamış böyle bir bahane olurmu? sizden daha kötü olamazlar kim gelirse gelsin yeterki bir dedikleri bir dediklerini tutmayan sizler gidin. Fuat hocayı da çok ararsınız.

ESESALİ

12 Eylül 2019 11:50
Bu iş burda bitmez derhal Osman Taş istifa edip Fuat hoca görevine devam etmeli. Büyük Eskişehir taraftarı nerdesiniz. Tepkinizi ortaya koyun ve bu yönetim istifa etmeden maçları protesto edin yoksa bu gidişatın sonu hayır değil.Babalarının şirketini yönetmiyorlar yazık, bir tarihin yok oluşuna müsaade etmeyin.

2626

12 Eylül 2019 08:49
Haydi bakalım.İstanbul takımlarının eski oyuncularına kapılar açıldı.Borçlar katlanır.Ukalalıkları da tuzu biberi olur.

Zihni Pakdemir

12 Eylül 2019 10:58
Bu arada Fuat ÇAPA, beinsports'tan yılın fair play ödülünü almış. Kovulmakla ödül aynı anda allahtan. Biraz hocaya moral olmuştur. Osman Taş hadi bir özgeçmiş yayınla. Sayın gazeteciler lütfen şu adamla bir röportaj yapsın. Merak ediyor kamuoyu. İnsan kaynakları şirketin var. Kendi cv'nde vardır. şunu bir görelim desinler. adam eses'i tarihten silmek üzere kulübe sokulmuş saatli bomba gibi.

dansık

12 Eylül 2019 08:45
Es es bahtsız ne yazıkki. Gelen herkes kendi cebini doldurdu gitti. Başlarında kimse yok. Ama talip olanlarda da iş yok, şimdiden söylemesi.

Suat Avni...

11 Eylül 2019 19:54
KAYYUM gelmeden çözüm olmaz...

ergin

12 Eylül 2019 10:41
hocası teknik bilmez taktik bilmez, başkanı yırtık pantolon yırtık tşhort giyer, kulübun ağırlığı vardı onuda yok ettiniz. helal olsun

dost

11 Eylül 2019 20:16
kaçan balık büyük olur umarım bundan sonra gelecek antrönör takımı tanıyana kadar tavşan bayırı aşmaz. ve umarımki şimdiki mevcut başkan ve yönetim kurulu günü geldiğinde victanlarına hesap vermek zorunda kalmazlar

bursa lı orhan.

11 Eylül 2019 20:43
es es i amatör kümede göreceğiz.

cetin uslu

12 Eylül 2019 18:53
osman taş yapacagını yaptı eses bitmiştir bu saaten sonra murat diriyle osman taş yönetisn takımı

şahin

11 Eylül 2019 21:56
fuat capa hocama tesekkurler artık hor görülen eskişehirli hocaların zamanı ne serdar hoca nede ergin hoca altyapı hocaları değildir ikiside pro lisanslı tff rahatlıkla antrenörlük yapacaK HOCALARDIR iş bilmez yabancı hayranı bizans kalıntılarıyla yıllarımız gecti yonetim bu 2 teknik adamı takımın basına tam yetkiyle getirin göreceksiniz herseyin nekadar güzel olacagını biran önce genel kurul kararı alınmalı kulubumuzun onu acılmalıdır tum eskişehir ve eses sevdalıları bunu bekliyor benden söylemesiiiiiiiiii

ihsan ayar

12 Eylül 2019 08:55
ikinci başkan mustafa topkaya ve köylülerinden oluşan işinsanı heyeti kulübe karşilıksız 80 milyon tl bagış yapacaklarmış ve yine mustafa başkan, teknik direktör fuat hocanın yerine liverpoolun hocası yurgen kılop ve maldini ile görüşmeler yapıyormuş,anlaşma saglanırsa buyuk ihtimalle hafta sonuna kadar yurgen kılop hoca eskişehire gelecekmiş.

.

12 Eylül 2019 12:15
Banane