FUAT ÇAPA'DAN TARAFTARA TEŞEKKÜR

19 Kasım 2018 16:17
FUAT ÇAPA'DAN TARAFTARA TEŞEKKÜR

Eskişehirspor Teknik Direktörü Fuat Çapa, Osmanlıspor ile oynanan özel maça ilgi gösterip her zaman takıma destek veren taraftarlara teşekkür etmeyi ihmal etmedi.

Sosyal medya hesabından mesajlar vermeye devam eden Çapa özetle şunları şunları söyledi: “ Ben ve futbolcularım nasıl bir camianın parçası olduğumuzu bir kez daha anladık. Günümüzde bir hazırlık maçı için stadyuma 7 Bine aşkın taraftarı çekecek çok az kulüp vardır. Eskişehirspor neden ayakta kalmalı bunu bir kez daha gördük. Ben bu şehrin ve kulübün çok özel olduğuna inanıyorum. Hiçbir yere, hiç bir kulübe benzemiyor. İçinde bulunduğumuz bu süreçten yine benzersiz bir hikaye ile çıkacağımızdan eminim.”

Yorumlar (9) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

AK PARTİ BİNASI ÖNÜNDE TOPLANALIM

20 Kasım 2018 08:46
DEĞERLİ ARKADAŞLAR MADEM BİRLİK OLACAKSAK AZ BİR ZAMANIMIZ KALDI O ZAMAN AK PARTİ BİNASININ ÖNÜNDE ESKİŞEHİRSPORUMUZA YARDIM ETMESİNİ VE OYNAMAYAN FUTBOLCULARIN LİSANSLARINI CIKARMASINI İSTİYELİM.BİZLER TARAFTARLAR OLARAK HER KOŞULLARDA HİZMET EDİYORSAK BİR KEREDE BURDA SESİMİZİ DUYURALIM,HA YARDIM EDER ETMEZ HİÇ OLMASSA DENEMEKTE YARAR VAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.BU İŞ ANCAK BU ŞEKİLDE ÇÖZÜMLENİR ŞİMDİ HERKES BU YAZIMA KIZAR AMA ARKADAŞLAR BİR ÜST LİGE CIKTIĞIMIZDA RAHMETLİ KEMAL UNAKITAN YARDIM ETMEDİMİ BUNU HERKESİM BİLİYOR BU İŞİN SİYASİSİ YOK O KADAR!!!!!!

2626

19 Kasım 2018 20:52
EsEs taraftarı gerçekten büyük taraftar.Yönetim ve kulup taraftara cevap veremiyor.

yaşar

22 Kasım 2018 10:55
Eskişehirspor anonim şirket olsun, hisseleri satılarak kaynak yaratılsın, mevcut yönetim tasfiye edilsin, hesaplar geriye dönük incelensin .....

Vatandaş

22 Kasım 2018 10:23
Yorumları okuyorumda, herkes başkasının cebi üzerinden efelik taslıyor. Pasolige kayıtlı 70bin taraftarsınız. Hepiniz verin madem 500-600TL borç kalmasın. Tutturmuşsunuz bir AKP ve Buyukersen edebiyatı gidiyorsunuz. Herkes kendi kapısının önünü süpürse keşke önce.

can

20 Kasım 2018 09:46
Sürekli Büyükerşene yüklenmeye gerek yok evet yardım edebilir ama etmiyor bunun yanında diğer seçilmişlere nedemeli bizim için çok olan para onlar için çerez parası ya takımı bu hale getiren eski yöneticileri ne yapmalı,mal varlıklarından bu borç ödetilmeli.Şu ekonomik krizde çocuklarının okul servis paralarını ödemediği için soğukta okula yayan götürenler var. Bazılarının tuzu kuruysa onlar 300 lira versin taraftar fazlasıyla yapacağını zaten yapıyor

EsEs

19 Kasım 2018 20:53
EsEs ayakta kalırsa taraftarı sayesinde olur.

Hakikiesesli

19 Kasım 2018 20:48
300 tl ne la.kelle başı 750 tl topla.

MÜCAHİD AK

20 Kasım 2018 00:07
NERDE YILMAZ BÜYÜKERŞEN KURU KURUYA ESKİŞEHİR AŞIĞI OLMAK YOK. ESKİŞEHİR ESKİŞEHİRSPOR DUR. BU SAKARYA GAZETESİ DE YILMAZ BÜYÜKERŞENE TOZ KONDURMUYO AMA YİNEDE YAZALIM NE ÇIKICAK

özesesli

19 Kasım 2018 16:34
kuru kuruya herkes bağırır taraftar fedakarlık yapacaksa adambaşı 300 tl para toplasınlar camiya kurtulsun,adambaşı 300 tl para çokmu madem fedakarlık bir kereye mahsuz topyekün üçyüzer tl toplasınlar.