FUAT ÇAPA TAKIMA ZARAR VERİYOR

Son Güncelleme : 04 Eylül 2019 14:09
FUAT ÇAPA TAKIMA ZARAR VERİYOR

Eskişehirspor Tesislerinde basın açıklaması yapan Başkan Osman Taş, önemli açıklamalarda bulunuyor.

Osman Taş Teknik Direktör Fuat Çapa'nın sözleşmesini fesh ettiğini söyledi. Taş, "Fuat Çapa'nın sözleşmesindeki rakamı ben ödemeyi kabul ediyorum. Yeterki gitsin. Bu takıma en büyük zararı o veriyor. Sözleşmesini feshediyorum. Kulüp para ödemeyecek. Ben ödeyeceğim" dedi. Kongre kararı hakkında da konuşan Osman Taş, "Ben bu karardan yana değilim. Yönetim böyle bir karar almış. Bu kararı geri almalarını bekliyorum.Birazcık hatrım varsa bu kararı geri alırlar. Benim tek istediğim bu. Biz Eskişehirspor'a zarar vermedik, iyi çalıştık. Ama bazı insanlar bize karşı çalıştı. İstifa etmek isteyen edebilir. Ben yanımda birkaç kişinin kalmasını istiyorum, gerisinin istifa etmesini istiyorum. Ben kongreye gitmek istemiyorum" dedi. Osman Taş, yeni bir hocayla anlaştıklarını de ifade etti. 

Yorumlar (18) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

La Bi Git

04 Eylül 2019 14:26
Hacı sen gidiyon mu kalıyon mu? Bi karar ver artık. Nesin, kimsin, necisin, amacın ne, gırgır geçmek için EsEs'imi buldun?

Ceylan

04 Eylül 2019 14:34
Ulan koca klübü sirke çevirdiniz be!!! Koca başkan , yönetime " birazcık hatırım varsa " diye ayar çekiyor. Şaka sanırım bu ? Ya da başkanın yine kafası güzel...

Eses

04 Eylül 2019 15:29
Efsane eses imize zarar vermeyenmi var. Begiter,pancarci,hoscan,diri daha sayamadigimiz bi suru insan hepiniz cebinizi doldurmaniz pesindesiniz.yaziklar olsun hepinize

Eses

04 Eylül 2019 14:58
Sayın başkan, yönetim kurulu sadece sizden oluşmuyor. Hoca göndermek, yerine yeni hoca getirmek gibi bağlayıcı kararları almak, fevri davranmak, kongreye giden bir kulüpte ileirde gelecek yönetimi zora sokmaz mı? Ya da diyelim ki onlar da başka bir hoca ile çalışmayı düşünüyorsa senin getirdiğin hocayı mı kovacaklar? O hocanın tazminatını kim ödeyecek? Sağlıklı düşünmek lazım ya hocayı göndermeyin, ya da yerine hoca almayın. Takım antrenörle de hazırlanabilir.

Hyt

04 Eylül 2019 17:23
Sayın başkan ..Biraz tutarlı olun.Tamam yanında olmadılar,sıkıntı çektin...ama bir kere istifa ettin..sonra geri döndün. kongre kararı aldınız.şimdi hayır devam edeceğim.Bunlar kulubü zarar verir..Camialar bunları kaldırmaz.Tekrar seçime gir.kazanırsan devam et.

bugra

05 Eylül 2019 09:08
Bu Osman Taş feriştah olsa ne yazar,bir dediği diğer dediğine tutmuyor,istikrarsız biri. Fuat çapa olmasa geçen yıl ; takım kesin düşmüştü..

Murat itilis

04 Eylül 2019 17:26
Birakin bu isleri...takim daha kötüye gidiyor osman taş ne yaptigini bilmiyor..Fuat hoca gitmemeli bu borcla bu zorlukla kim mucadele eder lütfen giderken osman tas murat diri beyi de yaninizda götürün

uğur

04 Eylül 2019 18:31
bu işler ciddi işler bu yönetim hem güven vermedi hemde bi denge tutturamadı dediklerinide yapamadılar yapacak kim varsa onlar gelsin

Ahmet

05 Eylül 2019 12:10
Paran varsa. Eskişehirspora başkanlık yapacaksın. Paran yoksa maçı tribünden seyredeceksin. Fazla lafa gerek yok.

İsmail Nediyeyimki

05 Eylül 2019 08:18
Senaryo devam ediyor. Kötü son olacak gibi. Bunlar piyon. Kulübü batıranlar veya onların yakınları unutturulmaya çalışılıyor.

Yesari Asım

05 Eylül 2019 16:21
Osman Taş önce temiz bir öz geçmiş yayınlasın. Bu işlere soyunup ta bilinmeyen tek adam. Belki kulübü ele geçirmeye çalışan bir grubun adamı. Neyin nesi kimin fesi?

şahin

05 Eylül 2019 10:40
kardesim eskişehirli hemen seni içine almadı söyle bir denedi 3 ay sonra hersey ortada artık bırak git gercek eses sevdalıları bu kulubun yolunu cızer koca sanlı gecmişımizi 11 yıldır mahvettiniz yeter artık yeterrrrrrrrrrr

Dgn

05 Eylül 2019 21:47
Fuat capa nin tazminatini dusunecegine, transfer tahtasini veya bosver tahtayi ter doken cocuklarin paralarini vermeyi dusunseydin keske syn Taş. Yonetmeye talip oldugunuz klup babanizin ciftligi degil, is adamiysaniz lutfen adam gibi davranin degilseniz ve ne yapacaginiza karar veremiyorsaniz lutfen terkedin sehri bizim eses sevgimiz bize yeter. Gecen yil bu klup ligde kaldiysa Çapanın emeğini kimse gözardı edemez !!!!

Murat

05 Eylül 2019 16:16
Kulubun en sağlam ayağı fuat çapa kaldı. ESES i imha etmek için biri Osman Taşı mı içeri enjekte etti nedir? Fuat Capa yönetim boşluğunu bile doldurmaya çalışıyorken gitdin demek düşündürücü.

tarık

05 Eylül 2019 08:26
Turkiye den gidiyor haberleri vardı. Gündemi mi kacırdım. Kalıyor mu baskan şimdi. biri açıklasın sunu.

Bulent

07 Eylül 2019 07:48
Bu takima ve eskisehir'e en buyuk zarari sen veriyorsun farkinda bile degilsin yeter artik.

Es

04 Eylül 2019 20:55
Hele sükür

Murat Diriliş

04 Eylül 2019 14:49
Osman Başkanın hakkı yeniyor,20 milyon tl cebinden ödeme yapmış futbolculara daha ne yapsın.el insaf yani bence başkan olarak devam etmeli.