FOTOĞRAFTAKİ KADIN KONUŞTU

Son Güncelleme : 22 Şubat 2019 10:02
FOTOĞRAFTAKİ KADIN KONUŞTU

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun grup toplantısında Eskişehir’de çöpten yemek toplama fotoğrafını ‘bu kadıncağızın tanzim satış noktasına gidecek parası yok’ diyerek gösterdiği Aysun Demir konuştu. Kılıçdaroğlu’nun söylediği sözleri yalanlayan Demir, “Ben sokak hayvanları için yemek alıyordum, maddi durumum iyi, dört katlı evim var, Yazıklar olsun onlara, beni çekip de bu duruma düşürdüler” dedi. 

CHP’nin 2 gün önce gerçekleştirdiği parti grup toplantısında konuşan Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu, Eskişehir’den bir fotoğraf karesi göstererek bazı açıklamalarda bulunmuştu. Bir kadının çöpten bir şeyler topladığı fotoğraf ile ilgili konuşan Kılıçdaroğlu, “Bu tablo 21. yüzyılın tablosudur. Bu tabloyu oluşturan en önemli aktöre de bu tabloda gözüküyor. Erdoğan bu tabloda görülüyor. Bu kadıncağızın tanzim satış noktasına gidecek parası bile yok. Bu kadıncağızın otobüse binecek parası bile yok. Bu 21’inci yüzyılın Türkiye’sidir. Orta çağın değil” demişti. 
Gösterilen fotoğraf karesinin, Eskişehir’in Odunpazarı ilçesinde yaşayan Aysun Demir’e ait olduğu ortaya çıktı. Olayın ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Aysun Demir, maddi durumunun iyi olduğunu, hiçbir şeye ihtiyacının olmadığını ve bu durumdan büyük zarar gördüğünü belirterek, Kılıçdaroğlu hakkında suç duyurusunda bulunduğunu söyledi. 

Yorumlar (71) / Onay bekleyen (5)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Mermerci

22 Şubat 2019 10:01
İnsanların haysiyeti onuru bukadar ucuz olmamalı bu hadsizliği yapanlar derhal bu insandan özür dilemelidir.

espala26

22 Şubat 2019 09:20
maddi durumun iyiyse sokak hayvanları için neden kendini rezil ettin.maddi durumun iyiyse gidersin mama alırsın 4 katlı evin varmış.tamamen volkan doğan ın kurmacası.kadının yüzü görünmeden kadına ulaşan volkan doğan sana ayrıca tebrikler müge anlı ile yarışıyorsun

ÇÖPTEKİ PİDELER

22 Şubat 2019 10:56
- EKMEĞE - NİMETE - KİTABA - VATANA - MİLLETE SAYGI YOK , ( cenabu ALLAH bize gene iyi ekmek veriyor )

Nasıl bir yardımda bulundunuz

22 Şubat 2019 09:33
Volkan bey bizde sokak köpeklerine bakıyoruz ama çöpleri karıştırmıyoruz inanmıyorum kimseye bayanada sizede

Salih

22 Şubat 2019 09:19
Ben o kadını tanıyorum. Oyle evi falan yok.bunlar para verip kadina olayı yalanlatiyorlar..

TEYZE

22 Şubat 2019 15:53
BU TEYZEMİN DURUMU YOKSA BELEDİYE NEDEN SAHİP ÇIKAMADI ACABA

Atilla

22 Şubat 2019 09:32
Ne oldu chp liler dilimizi yuttunuz

eskişehir

22 Şubat 2019 09:53
5 gündür nerdeydin bayan ve volkan kanmıyoruz artık. zenginmiş hali vakti yerindeymiş ???? okul çocukları görüyorum para biriktirip sokak hayvanlarına yiyecek alıyorlar. bu zengin bayan neden bu çocukların yaptını yapmadı. işiniz yalan üzerine inanmıyorm.

İsmet

22 Şubat 2019 11:45
diyorsunuz ya volkan doğan bu kişiye nasıl ulaştı. işte HAKKI SAĞLAM kadının kızını isim ve soy isim vererek açıklıyor. DESTEK YERİNE ZARAR VEREN HABERLER: http://www.sakaryagazetesi.com.tr/makale/destek-yerine-zararveren-haberler-6072/ detaylar bu haberde resimdeki bayanın kızı gazeteyi arıyor ve haber ve foğrafın kaldırılmasını istiyor. hakkı bey ise kaldırmayız. kişinin yüzü belli değil diyor.

dili olmayan

22 Şubat 2019 10:11
dili olmayan resimlere inanıp, şahsiyetlerin sözlerine inanmamak ne ola ki. (sokak hayvanları için lokantalardan atık toplayan 10 larca kişi var ayrıca)

Recep Boyraz

23 Şubat 2019 11:39
Ülke de her şey normal o şekilde yaşayan yokmu yazık haklı davada haksız olmak budur

ESRAY

22 Şubat 2019 13:57
15 temmuz kalkışmasında , bankalara , marketlere koşanlar , bu ablanın kediye köpeğe kurda kuşa yaptığı iyiliğe tabii akıl erdiremez . BU DA MI GOL DEĞİL . VOLKAN DOĞAN .

Seyit

22 Şubat 2019 15:02
Kardeşim Kılıçdaroğlu Eskişehir bile demiyor ya. El insaf be. El insaf. Allahtan korkun. Kim tanır o kadını o fotoğraftan yahu. Bu teyzeye de çok ayıp, siyasete alet oluyor kızları ile farkında değil.

Yazık

22 Şubat 2019 10:25
Kadına yazık.rencide edildi parasız pulsuz diye lanse edildi tanzim satış meselesine siyasi malzeme yapıldı.onunda ailesi çocukları çevresi var.teyzeye geçmiş olsun.

Sedef

22 Şubat 2019 09:42
Durumun iyiyse neden cop bidonuna abandin oyle marketten alsaydin

Eses

22 Şubat 2019 10:18
Sari cizmeli volkan dogan,siyasi hirsini, cocukca davranislariyla giderek cigirdan cikariyor.Yazik.Biz kendisinden, Eskisehirin tamami icin projeler bekliyorduk ,o ise, gereksiz asfalttan,kilit tasi dosemekden, cop bidonunu karistiran vatandasi ifsa etmekle ugrasiyor.... Danismani olan zat- i sahanenin, kisisel kinine alet olmaya, dolayisiyla yanlislara devam ediyor.Bizden soylemesi.......

Sedef

22 Şubat 2019 09:44
Cokmu gurur yaptin cop bidona abanirken gururun nerdeydi

Hayal Gerçeker

22 Şubat 2019 10:36
YALAN. Ucuz hareketler bunlar. İlk fotoğrafta kadının yüzü gözükmüyordu. Kadını nasıl teşhis ettin. Bu resimdeki kadını teşhir etmeye hakkınız yok sayın Volkan Konak.

Admin

22 Şubat 2019 14:43
Admin sende az fena değilsin ha.. yorumları saatine göre sıralamıyor,işine gelen yorumu önde tutuyorsun.seninde görüşün belli oldu.yorumları saate göre sıralasan ya..senin de haberciliğin tartışılmasın.Yoksa amacın başka mı?

tades

22 Şubat 2019 14:19
4 katlı evin tapusunu görelim doğruysa tamam ama yalansa ne bileyim o kadar zenginsen niye köpeklere çöpten yiyecek arıyorsun böyle aslı varmı yokmu belli olmayan şeyleri oy uğruna kullanmak iki partiye de yakışmıyor

ALLAH ADAMI ÇARPAR .

22 Şubat 2019 10:11
,, başta çöpe nimet , ekmek atılmaz ve çöp e atılan bu nimetleri değerlendirmek , marketten aldığın mamadan daha hayırlıdır . ( bir chp li kediye ,köpeğe marketten mama alır ) çöpe eğilmek onlar için gurur meselesidir . LA GALİBE İLLALLAH - galip olan ALLAHTIR .

VAY BEEEEEEEEEEE

22 Şubat 2019 10:48
BİZİM DİNİMİZDE EKMEĞE , NİMETE SAYGI VARDIR , ÇÖPE - YERE , YEMEK , EKMEK , NİMET , ATILMAZ . çöpten nimetleri toplamak hayvanlara kurda kuşa vermek , bazı zanguşların zoruna gitmiş .

------------ VOLKAN DOĞAN ------------

22 Şubat 2019 11:08
------------ BU DA MI GOL DEĞİL --------------- vurduğun gol olsun volkan doğan .

NK

22 Şubat 2019 10:52
http://www.sakaryagazetesi.com.tr/sosyal-medyayi-sallayan-fotograf-n173514/ şu fotoğrafta bere var. bu teyzede bere giyecek bir tip var mı? ilk fotoğraf düzmece ve olay planlanmış. Kılıçdaroğlu böyle şeylere nasıl atlıyor anlamadım.

idris kıronkıl

22 Şubat 2019 09:37
durumun iyiyse gider marketten viskıs kedi maması alıp dağıtırsın bilader

Özün Bilir

24 Şubat 2019 01:19
Bende bazen kedi ve köpeğime duyarlı insanların çöp civarina bıraktıkları artık ekmek ve yiyeceklerle besliyorum. Artık yemekleri çöpe atıp,beslemek için mama mı alalım? Bu ne israf zihniyeti!! Topladım diye çöpçü mü oldum aşağılık bir insan mı oldum??? CHP liler bırakın bu sonradan görme kibarlık budalalığını!!!

SEVİM

22 Şubat 2019 14:33
Taş döşeme daha inandırıcıydı...

Hakkı bolayır

23 Şubat 2019 01:50
Eğer bu kadın sevgili cumhuriyet teyzelerden birisi olsaydı söylediklerine kayıtsız şartsız inanırdınız . Ya kardeşim kılıçtaroğlu bütün türkiyenin önünde resmi sallamadımı ? Bu abinin kırdığı yumurta kırkı geçti.

EN EĞİTİMLİNİZ BÖYLE İSE

23 Şubat 2019 08:02
KILIŞTAROĞLU GENE ÇUVALLADI - BUNUN ARKASINDAN GİDENLER - YÜKSEK ÖĞRETİM GÖRMÜŞ EĞİTİMLİ KİŞİLERMİŞ .

okur

22 Şubat 2019 11:59
Maddi durumu bunca iyiyse çöpten sokak hayvanları için yiyecek toplamasın bu bayan, gitsin adam gibi temiz hijyen mama alsın canlara..yalanın kuyruklusu olur mu? olmuş işte..

ahmet akdere

22 Şubat 2019 10:39
Bu işin arkasından biri de çıkıp, o fotoğraftaki bendim diyor mu? Bakın işe. hiç bu kadına benzemiyor o fotoğraf.Ayrıca nasıl buldunuz bu kadını be arkadaş, anlaşıp konuşturdunuz? Volkan dogan partide ne kıvrak adam diye oy topluyor ama uyanık halkın gozunde işi bitiyor.

Yalancilar

05 Mart 2019 00:35
Fotoğraftaki teyzenin üzerinde kahve rengi yelek var. Sen ise sahtekarlık yapmayı bile beceremeyip , kahve rengi hırka giyip sahtekarlık yapmışsın. Kaç para aldın bunun için yaşından başından utan.

MÇakır

23 Şubat 2019 08:10
Bu kadın istisna olabilir fakat Türkiye’de özellikle büyük kentlerde çöp bidonlarının defalarca karıştırıldığına şahit oluyoruz.Ekonomi berbat, işsizlik, enflasyon tavan yaptı, insanlar aç bunu rahatlıkla görebiliyoruz.Büyük firmalar bile işçi çıkarmaya başladı. Seçimden sonra durum çok daha vahim olacak. Volkan Bey bu gerçekleri görmezden gelemeyiz.Bence başka şeylerle uğraş.Ekonomi üzerinden yürürsen duvar yıkılır altında kalırsın:)))

esra kutlu

22 Şubat 2019 19:23
bu ne yalan böyle ya bu teyze benim komşum yıllardır böyle yolardan ekmek marketlerden atılmış meyve sebze toplayarak geciniyor biz neden bilmiyoruz 4 katlı evi varmış gülüyorm sadece yaaaaa

Cemil

22 Şubat 2019 14:53
Bu numaralar maalesef Melih Gökçek numaraları. Aynı kişiler akıl veriyor sanki. Yeni bir Melih Gökçek geliyor.

salih eken

22 Şubat 2019 10:04
tamam büyük başarı secimi kazandın hadi baklm

rg

22 Şubat 2019 19:50
hikayeciler ülkesi...birvarmış bir yokmuş...

Esesevdalısı

22 Şubat 2019 11:09
Bumudur projemiz Volkan bey?

eses

22 Şubat 2019 10:16
yalan areketler bunlar kadınınevi vardır ama çarşıda cuma günleri dileniyor esnaftan para topluyor volkan kaç para verdi bakalım

MİT FBI CIA

23 Şubat 2019 10:36
Adamlar yüzü gözükmeyen kadını bulmuşlar. Kayıp arananları da bulmak zor olmaz o zaman. Bu arada aşağıda bir yorum dikkatimi çekti: "Ben o kadını tanıyorum. Oyle evi falan yok.bunlar para verip kadina olayı yalanlatiyorlar.."

roninn

23 Şubat 2019 09:48
Volkan dan kurmaca hikayeler , kilit taşı biraz daha iyiydi.Ne yaparsan yap senden bi numara olmaz Volkan.

ms26

23 Şubat 2019 09:43
Afferin Volkan birde hatıra fotoğrafı çektirmişsin helal olsun seçimi kazandın gibi ............proje üret proje Eskişehir için ve Odunpazarı için ne yapacaksın..........bütün projen bundan ibaret ise bırak bu işi.............

Mahmut Can

22 Şubat 2019 22:08
Ya Volkan Doğan sen siyaseti boş ver senden iyi.artist olur.

Ahmet

22 Şubat 2019 21:29
Durumu iyi olan vatandaş fırınlardan bayat ekmekleri bir gün sonra 50 krş. alıyor. 5 tl. verdin mi on tane ekmek alırsın en az iki üç gün hayvanlar yer. BİM 500 gr. hayvan salamı beş lira. Bedava hayvan bakacaksan bakma millete rezil olursun.

Seyit

22 Şubat 2019 15:03
Artık bu Volkan Doğan'dan sıkıldık yahu. Sempatik değil görünmese daha iyi.

rana

22 Şubat 2019 11:20
Bir insan kendini hayvanlara yemek bulmak için çöp tenekesinin içine sokmaz. Volkan bey çok yalancısınız. Bu yalanlar sizi seçtirmeye yetmez. Doğru ve dürüst olun lütfen

ELLERİNİZE SAĞLIK

22 Şubat 2019 11:03
O ÇÖPTEN ALINAN PİDELER EKMEKLER , SOKAK HAYVANLARINA VERİLİYOR , BUNDAN HAYIRLI İŞ Mİ OLUR . (15 temmuz ta , domates biber ,patlıcan viskas hayvan yemcileri gene markete koşuyorlar )

Onur

22 Şubat 2019 13:57
Bu volkan konuşmayı bi öğrenirse dünya bizi kıskanır.

Bursa

23 Şubat 2019 10:16
Bu kadının açıklaması ve görüntü bir araya geldiğinde hiç inandırıcı değil.. Çünkü fotodaki kadının bu kadın olması ihtimali yok..yüz belli değil. Eğilmiş çöpün içine girmiş.burada çok açık bir şekilde kötü kokular geliyor..vaat yada projeler ile değilde böyle ucuz numaralara Eskişehirli kanmaz.. Volkan efendi

Ender

22 Şubat 2019 22:02
AKP siyaseti beceriksizlerin eline bırakırsa böyle rezil olurlar. Volkan Doğan denen zat kaç günlük siyasetçi acemice işler yapıyor. Madem kadın çok zengin kira geliri ile köpeklere mama alabilir. Mazallah çöpten mikrop kaparsa şehir hastaneniz bile iyileştiremez. Bu manzara Türkiyede cok yerde var. Pazarların dağildığı zaman volkan Doğan bir gezsinde insanlar çöpleri nasıl karıştırıyorlar.

Musti

22 Şubat 2019 09:58
Kurmaca olduğunu ispatlayın o zaman.

Selim İŞÇİ

22 Şubat 2019 15:27
Vayyy beeeeh volkan ne iş becerdin kesin puanları topladın. Unutma ki burası Eskişehir öyle ucuz politikalara inanacak filan değiliz. Sen bu şehre adaysan projelerinle konuş. Konuşamazsın çünkü projen yok. Eskişehir böyle çok güzel bizce yeterki siz gölge etmeyin. Ha unutmaki o kadın kesinlikle o kadın değil bu kadını nereden buldunuz bilemem ama eğer öyle manzaralar görmek istiyorsun anşak saat 17 den sonra semt pazarlarına bakıver yüzlercesini görürsünüz.

* BU DA MI GOL DEĞİL *

22 Şubat 2019 14:36
----------- VOLKAN DOĞAN GENE GOLÜNÜ ATTI --------------------

GECECİ

22 Şubat 2019 12:48
Bundan sonra volkanda çöp karıştırabilir.

dönerrrrrrrr

22 Şubat 2019 10:39
KILIÇTAROĞLUNU MAHKEMEYE VERMİŞ - İNŞALLAH MİLYONLUK BİR PARA KAZANIR DA - ( biz döner - sucuk istemeyiz ) ESKİŞEHİR SOKAK HAYVANLARINA GÜZEL BİR BARINAK YAPARLAR . ( chp li millet vekillerinden kesilen yalan dolan kesintisi şehrimize yarar )

demet aktaş

22 Şubat 2019 10:37
Gerçekten ucuz politik malzeme toplama bunlar. Sayın başkanım hiç bir şey yapmadan dursaydın daha iyi puan toplardın. Sizi destekleyecek bir olarak hayatl kırıklığına uğruyoruz. Kilit taşı, bu konu insan kendine bu kadar zarar verebilir ancak.

opera - heykel yaptı ya

22 Şubat 2019 10:27
madem öyle - bu şehirde 20 senedir belediye başkanı olan büyükerşen , neden kadına yardım yapmamış - sizin herşeyiniz yalan - dolan .

MANTIKKK

23 Şubat 2019 13:02
O KADAR MALI MÜLKÜ OLDUĞUNU SAVUNAN KİŞİ GURURU İNCİTİLMİŞ SEN BÖYLE ÇIKIP AÇIKLAMA YAPINCA İYİMİ OLDU? GURURUN YERİNE Mİ GELDİ? BU KADAR ACİZ BİR DÜŞÜNCE OLAMAZ A-B PARTİSİ DEĞİL ELEŞTİRİM AMA SENLE AYNI DÜŞÜNCEDE OLANLA BENİM OYUM BİR DEĞİL DİR...

deniz

23 Şubat 2019 12:37
ben bu kadını tanıyorum ne evi ne 4 katı? yahu yine para vermişler bu insanlara bunları dedirtmişler :)

Karma

22 Şubat 2019 12:43
Bu AKPyi Eskişehir’de her dönem kendini şöhret ilan eden birileri batırıyor bu seferki şöhret Volkan batıracak

İmam

22 Şubat 2019 11:04
Volkan efendi Ölüyü fazla yıkadın kokuttun

harun

22 Şubat 2019 10:52
Vay be Belediye başkan adayı hazine bulmuş

Nazlı

22 Şubat 2019 10:37
EE be teyze 4 katlı evin varsa,birini satıp hayvanlara barınak yapıp yiyecek,mama alsana,yada veteriner aç,çöpleri karıştıracağına..Hiç inandırıcı gelmedi söyledikleri..

süleyman

23 Şubat 2019 08:31
yüzü gözükmeyen kadını nasıl buldunuz :) sokak hayvanları için yemek alıyormuş bak sen

Serkan

22 Şubat 2019 13:24
Yorum yapanların hepsi kadını linç ediyor.Hangi partiden oldukları anlaşılıyor.PKK nın,HDP nın desteklediği CHP,İYİ,SP partili bunlar.K.Kılıçdaroğlunda hiç suç bulmuyorlar.Yalanları yiyip yutuyorlar.Çok yazık,doğru dürüst bir muhalefet olmayacak mı? bu ülkede....

bundan iyi hayır mı olur

22 Şubat 2019 12:01
bu ablanın yaptığı , evde oturmuyor , elinden geldiğince hem çöpten nimetleri topluyor , hemde hayvanatın karın doyurmasına vesile oluyor , bazı chp lilere bunu anlatamazsın ..

chp kafası bu işte

22 Şubat 2019 10:19
-- efendim marketten alsaydın ----- o çöpten , yerden alınan ekmek , nimet tir ----- onun sevabı --- marketten alınandan binlerce fazlasıdır .

Kaç oldu yaw

22 Şubat 2019 10:18
Yaw bu sahte haberler kaç oldu chplilerin. Hep boş arkası olmayan düzmece haberler. Neyse chpli vekiller yine toplarlar aralarında tazminat. Teyze de barınak yaptirir bu parayla. :)

Bülent

22 Şubat 2019 11:12