ESOGÜ'YE ASALETEN REKTÖR ATANDI

17 Haziran 2018 17:08
ESOGÜ'YE ASALETEN  REKTÖR ATANDI

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 8 üniversiteye rektörler atadı. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Rektörlüğünde vekaleten bulunan Kemal Şenocak görevine asaleten atandı.


Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezinden yapılan açıklamada, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Yükseköğretim Kurulunun (YÖK) önerdiği adaylar arasından Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Rektörlüğüne Prof. Dr. Kemal Şenocak’ı tadığı bildirildi.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Serdar

18 Haziran 2018 08:47
2 uyduruk makale ile öğretim görevlisi olunan ülkenin bilimde sonlarda olması gayet normal.O kadar üniversite var bazıları köy okulu gibi.

Vay halimize

18 Haziran 2018 08:49
Eş ,dosr,tanıdık,yandaş hepsi üniversitelerde Maaş çok güzel,imkanlar süper.

Tespit

18 Haziran 2018 06:27
Üniversiteyi yönetemeyen Hsan Gönen in üniversiteyi getirdiği durumun bir sonucudur bu olay.

Nada

17 Haziran 2018 20:33
EsEs gibi....Yöneticileri bile ithal..

Üzgünüz ama gerçek bu.

17 Haziran 2018 20:35
Üniversitelerin pek çok bölümü orta halli lise gibi.Hata daha da düşük deviye de olan bölümler.Üzgünüz ama gerçek bu.

Yaz gazeteci-yazabirsen

18 Haziran 2018 09:21
stephan hawking'İ bakıyorum,bir de bizimkilere..Maşallah bizimkiler kızlı erkekli manken gibiler.Seçilirken kriterler farklı galiba.Üniversitelerde fizik anlayışımız değişik.

B.l.ntt.........

17 Haziran 2018 23:57
Bu güne kadar hangi cumhurbaşkanının M.K.ATATÜRK'ün portresinin yanına asıldı......Heryere siyaset bulaştırmaktan başka birsey değil....rektör devletin rektörüdür....hükümetin değil....

Kral çıplak

18 Haziran 2018 12:44
İstisnalarında üzür dileriz ama üniversiteler çiftlik gibi.Denetim yok,Para ve kaynak müthiş.Karşılığında siyasi çekişme aşk meşk eğlence yeri...Her şey ithal..Sıfırdan orjinal hiçbi araştırma ,buluş,fiki yok.Bol bol ünvan ,dik kafalar birbirlerine göstermelik saygılar.hepsi sanal.

Sorgulayan vatandaş

18 Haziran 2018 12:34
Türkiye büyük acılar görmeden mümkün değil düzelmez. Eğitim ve vasıflı hoca eksikliği olduğu sürece alt kümelerde oynamaya devam...Ortadogu ülkeleri seviyelerindeyiz artık anlayana?

Arslan Baytore.

17 Haziran 2018 20:05
DiPLOMASIN birisi Universiteye REKTOR atiyor !!.Balerin'in GURES ANTRENOR'lugu gibi bir sey !!.

Klc

18 Haziran 2018 21:14
Her üniversite rektorunun arkasnda Atatürk ve cu.hurbaskani fotosu vardir bu bir kuraldir. C bskani rektoru atar. Siyasetle alakasi yok c baskani degisirse degisenin fotosu asilr. Universiteye ve calisanlara hayrli olur insallah

Uzaklardan Eskişehirli

18 Haziran 2018 12:47
Rektör Bey'e hayırlı olsun. Ancak, Rektör Bey'in arkasında Cumhurbaşkanımızın fotoğrafı var, yarın birgün Cumhurbaşkanı değiştiğinde arkasına partili başka bir cumhurbaşkanının fotoğrafını mı asacak acaba, kişi liyakatına güveniyor ise böyle şekillere niye gerek duyar anlamıyorum.
SİMİTÇİ MEMNUN VATANDAŞ TEPKİLİ
SİMİTÇİ MEMNUN VATANDAŞ TEPKİLİ
Simite yapılan 25 kuruşluk zam vatandaşların tepkisine neden oldu. Simitçi esnafı ise zamdan memnun. Vatandaşlar, "Simit ekmekten bile pahalı" diyerek tepkilerini dile getirdiler.
'Neden sevgilime baktın?' dedi! Sonrası...
'Neden sevgilime baktın?' dedi! Sonrası...
Eskişehir'de açık hava sinemasında çıkan tartışma sonucu arkadaşını bıçaklayarak öldüren tutuklu sanık ile suça sürüklenen 3 tutuksuz çocuğun yargılanmasına devam edildi.
EŞ ZAMANLI UYUŞTURUCU OPERASYONU
EŞ ZAMANLI UYUŞTURUCU OPERASYONU
Eskişehir'de, uyuşturucu madde ticareti yaptıkları iddiasıyla 9 şüpheli gözaltına alındı.
ANKARA ÇIKARMASI
ANKARA ÇIKARMASI
Eskişehir Ticaret Odası Başkanı Metin Güler ve beraberindeki heyet, Ankara’da Eskişehir milletvekillerini ziyaret etti. Güler, şehrin geleceği için tüm kurumların, tüm milletvekillerinin birlik ve beraberlik içinde hareket etmesi gerektiğinin altını çizdi.
SAHTE POLİSLER  BİRBİRİNİ DOLANDIRDI
SAHTE POLİSLER BİRBİRİNİ DOLANDIRDI
Aralarında Eskişehir'in de yer aldığı i 10 ilde telefon dolandırıcılarına yönelik düzenlenen "Son alo" operasyonunda çökertilen çetenin sahte polislerinin de birbirini dolandırdığı ortaya çıktı.
 15 TEMMUZ  ŞEHİDİNİ  UNUTMADILAR
15 TEMMUZ ŞEHİDİNİ UNUTMADILAR
Eskişehir Göç İdaresi Müdür Vekili Gökhan Akyıldız ve beraberindeki 10 yabancı öğrenci, FETÖ'nün darbe girişimi sırasında İstanbul'da şehit olan polis memuru Fatih Dalgıç'ın Eskişehir'in Çifteler ilçesindeki kabrini ziyaret etti, ailesiyle bir araya geldi.
 YAVRU KÖPEĞİ  İTFAİYE KURTARDI
YAVRU KÖPEĞİ İTFAİYE KURTARDI
Günyüzü ilçesinde kuyuya düşen yavru köpek, Belediye İtfaiye Müdürlüğü ekipleri tarafından kurtarıldı.
ÇALIŞMA ARKADAŞLARI EBEDİYETE UĞURLADI
ÇALIŞMA ARKADAŞLARI EBEDİYETE UĞURLADI
Eskişehir’de, çalıştığı Devlet Hastanesi'nde tedavi görürken hayatını kaybeden güvenlik görevlisi Zerrin Demir, mesai arkadaşları ve hastane personeli tarafından ebediyete uğurladı.
ASKERLERE FETÖ GÖZALTISI
ASKERLERE FETÖ GÖZALTISI
Eskişehir'de Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik operasyonda, muvazzaf askerlerin de aralarında yer aldığı 9 zanlı gözaltına alındı.