paykasa astropay astropay astropay seo ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

ESOGÜ'YE ASALETEN REKTÖR ATANDI

17 Haziran 2018 17:08
ESOGÜ'YE ASALETEN  REKTÖR ATANDI

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 8 üniversiteye rektörler atadı. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Rektörlüğünde vekaleten bulunan Kemal Şenocak görevine asaleten atandı.


Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezinden yapılan açıklamada, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Yükseköğretim Kurulunun (YÖK) önerdiği adaylar arasından Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Rektörlüğüne Prof. Dr. Kemal Şenocak’ı tadığı bildirildi.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Serdar

18 Haziran 2018 08:47
2 uyduruk makale ile öğretim görevlisi olunan ülkenin bilimde sonlarda olması gayet normal.O kadar üniversite var bazıları köy okulu gibi.

Vay halimize

18 Haziran 2018 08:49
Eş ,dosr,tanıdık,yandaş hepsi üniversitelerde Maaş çok güzel,imkanlar süper.

Tespit

18 Haziran 2018 06:27
Üniversiteyi yönetemeyen Hsan Gönen in üniversiteyi getirdiği durumun bir sonucudur bu olay.

Nada

17 Haziran 2018 20:33
EsEs gibi....Yöneticileri bile ithal..

Üzgünüz ama gerçek bu.

17 Haziran 2018 20:35
Üniversitelerin pek çok bölümü orta halli lise gibi.Hata daha da düşük deviye de olan bölümler.Üzgünüz ama gerçek bu.

Yaz gazeteci-yazabirsen

18 Haziran 2018 09:21
stephan hawking'İ bakıyorum,bir de bizimkilere..Maşallah bizimkiler kızlı erkekli manken gibiler.Seçilirken kriterler farklı galiba.Üniversitelerde fizik anlayışımız değişik.

B.l.ntt.........

17 Haziran 2018 23:57
Bu güne kadar hangi cumhurbaşkanının M.K.ATATÜRK'ün portresinin yanına asıldı......Heryere siyaset bulaştırmaktan başka birsey değil....rektör devletin rektörüdür....hükümetin değil....

Kral çıplak

18 Haziran 2018 12:44
İstisnalarında üzür dileriz ama üniversiteler çiftlik gibi.Denetim yok,Para ve kaynak müthiş.Karşılığında siyasi çekişme aşk meşk eğlence yeri...Her şey ithal..Sıfırdan orjinal hiçbi araştırma ,buluş,fiki yok.Bol bol ünvan ,dik kafalar birbirlerine göstermelik saygılar.hepsi sanal.

Sorgulayan vatandaş

18 Haziran 2018 12:34
Türkiye büyük acılar görmeden mümkün değil düzelmez. Eğitim ve vasıflı hoca eksikliği olduğu sürece alt kümelerde oynamaya devam...Ortadogu ülkeleri seviyelerindeyiz artık anlayana?

Arslan Baytore.

17 Haziran 2018 20:05
DiPLOMASIN birisi Universiteye REKTOR atiyor !!.Balerin'in GURES ANTRENOR'lugu gibi bir sey !!.

Klc

18 Haziran 2018 21:14
Her üniversite rektorunun arkasnda Atatürk ve cu.hurbaskani fotosu vardir bu bir kuraldir. C bskani rektoru atar. Siyasetle alakasi yok c baskani degisirse degisenin fotosu asilr. Universiteye ve calisanlara hayrli olur insallah

Uzaklardan Eskişehirli

18 Haziran 2018 12:47
Rektör Bey'e hayırlı olsun. Ancak, Rektör Bey'in arkasında Cumhurbaşkanımızın fotoğrafı var, yarın birgün Cumhurbaşkanı değiştiğinde arkasına partili başka bir cumhurbaşkanının fotoğrafını mı asacak acaba, kişi liyakatına güveniyor ise böyle şekillere niye gerek duyar anlamıyorum.
ESKİŞEHİR'İN FİNAL GURURU
ESKİŞEHİR'İN FİNAL GURURU
Eskişehir, Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen şehircilik projeleri ile Dünya’nın dört bir yanından 115 kentin yaklaşık 200 projeyle yarıştığı WRI Ross Ödülü’nde finale kaldı.
DEMOKRAT VE GÜVELİ ŞEHİR
DEMOKRAT VE GÜVELİ ŞEHİR
Erasmus Plus Öğrencileri, Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt’u ziyaret etti. Odunpazarı Belediyesi Meclis Salonu’nda gerçekleşen ziyarette 6 ülkeden 42 katılımcı yer aldı.
MUHTARLARDAN  BÜYÜKERŞEN’E TEŞEKKÜR
MUHTARLARDAN BÜYÜKERŞEN’E TEŞEKKÜR
Tepebaşı İlçesi Gazipaşa Mahalle Muhtarı Gülnazik Yüksel ve Mihalıççık İlçesi Kayı Mahalle Muhtarı Hüseyin Geren Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’e, gerçekleştirilen altyapı çalışmalarından dolayı teşekkür ziyaretinde bulundu.
CAN DOSTLARINA GÜZEL DESTEK
CAN DOSTLARINA GÜZEL DESTEK
Edebali Anadolu Lisesi öğrencileri, soğuyan hava ile birlikte yemek bulmakta zorlanan sokak canlıları için gönüllü öğretmenlerinin de desteği ile bir farkındalık çalışması başlattı.
AHMET SİVRİ'NİN ACI GÜNÜ
AHMET SİVRİ'NİN ACI GÜNÜ
AK Parti Tepebaşı Belediye Başkan aday adayı Ahmet Sivri’nin annesi Hafize Sivri son yolculuğuna uğurlandı.
SIKINTILARI BİLİYORUZ
SIKINTILARI BİLİYORUZ
AK Parti İl Başkanı Zihni Çalışkan esnaf ziyaretlerine devam ediyor. Geçtiğimiz gün Asarcıklı Caddesi’nde bulunan esnafları ziyaret eden Çalışkan, vatandaşlarla sohbet etti.
SARAR'I GEZDİLER
SARAR'I GEZDİLER
Ankara Merkezli İslam Ülkeleri İstatistik, Ekonomik, Sosyal Araştırmalar ve Eğitim Merkezi Genel Müdürü Büyük Elçi Musa Kulaklıkaya, BEBKA Genel Sekreteri İsmail Gerim ve Mehmet Fatih Serenli Sarar'ı ziyaret etti.
İÇİMDEKİ KADINLAR BEĞENİ TOPLADI
İÇİMDEKİ KADINLAR BEĞENİ TOPLADI
Ressam Eda Baran’ın İçimdeki Kadınlar Resim Sergisi, Büyükşehir Belediyesi Kent Müzeleri Kompleksi Sergi Salonu’nda açıldı.
DENEYİMLERİNİ PAYLAŞTI
DENEYİMLERİNİ PAYLAŞTI
2017 Yılın Dünya Basın Fotoğrafı Ödülü’nü kazanan usta gazeteci Burhan Özbilici, Anadolu Üniversitesi’nde genç gazeteci adayları ile buluştu.