ESOGÜ'YE ASALETEN REKTÖR ATANDI

17 Haziran 2018 17:08
ESOGÜ'YE ASALETEN  REKTÖR ATANDI

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 8 üniversiteye rektörler atadı. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Rektörlüğünde vekaleten bulunan Kemal Şenocak görevine asaleten atandı.


Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezinden yapılan açıklamada, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın Yükseköğretim Kurulunun (YÖK) önerdiği adaylar arasından Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Rektörlüğüne Prof. Dr. Kemal Şenocak’ı tadığı bildirildi.

Yorumlar (12) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Serdar

18 Haziran 2018 08:47
2 uyduruk makale ile öğretim görevlisi olunan ülkenin bilimde sonlarda olması gayet normal.O kadar üniversite var bazıları köy okulu gibi.

Vay halimize

18 Haziran 2018 08:49
Eş ,dosr,tanıdık,yandaş hepsi üniversitelerde Maaş çok güzel,imkanlar süper.

Tespit

18 Haziran 2018 06:27
Üniversiteyi yönetemeyen Hsan Gönen in üniversiteyi getirdiği durumun bir sonucudur bu olay.

Nada

17 Haziran 2018 20:33
EsEs gibi....Yöneticileri bile ithal..

Üzgünüz ama gerçek bu.

17 Haziran 2018 20:35
Üniversitelerin pek çok bölümü orta halli lise gibi.Hata daha da düşük deviye de olan bölümler.Üzgünüz ama gerçek bu.

Yaz gazeteci-yazabirsen

18 Haziran 2018 09:21
stephan hawking'İ bakıyorum,bir de bizimkilere..Maşallah bizimkiler kızlı erkekli manken gibiler.Seçilirken kriterler farklı galiba.Üniversitelerde fizik anlayışımız değişik.

B.l.ntt.........

17 Haziran 2018 23:57
Bu güne kadar hangi cumhurbaşkanının M.K.ATATÜRK'ün portresinin yanına asıldı......Heryere siyaset bulaştırmaktan başka birsey değil....rektör devletin rektörüdür....hükümetin değil....

Kral çıplak

18 Haziran 2018 12:44
İstisnalarında üzür dileriz ama üniversiteler çiftlik gibi.Denetim yok,Para ve kaynak müthiş.Karşılığında siyasi çekişme aşk meşk eğlence yeri...Her şey ithal..Sıfırdan orjinal hiçbi araştırma ,buluş,fiki yok.Bol bol ünvan ,dik kafalar birbirlerine göstermelik saygılar.hepsi sanal.

Sorgulayan vatandaş

18 Haziran 2018 12:34
Türkiye büyük acılar görmeden mümkün değil düzelmez. Eğitim ve vasıflı hoca eksikliği olduğu sürece alt kümelerde oynamaya devam...Ortadogu ülkeleri seviyelerindeyiz artık anlayana?

Arslan Baytore.

17 Haziran 2018 20:05
DiPLOMASIN birisi Universiteye REKTOR atiyor !!.Balerin'in GURES ANTRENOR'lugu gibi bir sey !!.

Klc

18 Haziran 2018 21:14
Her üniversite rektorunun arkasnda Atatürk ve cu.hurbaskani fotosu vardir bu bir kuraldir. C bskani rektoru atar. Siyasetle alakasi yok c baskani degisirse degisenin fotosu asilr. Universiteye ve calisanlara hayrli olur insallah

Uzaklardan Eskişehirli

18 Haziran 2018 12:47
Rektör Bey'e hayırlı olsun. Ancak, Rektör Bey'in arkasında Cumhurbaşkanımızın fotoğrafı var, yarın birgün Cumhurbaşkanı değiştiğinde arkasına partili başka bir cumhurbaşkanının fotoğrafını mı asacak acaba, kişi liyakatına güveniyor ise böyle şekillere niye gerek duyar anlamıyorum.
KORKUNÇ CİNAYETE 2 TUTUKLAMA
KORKUNÇ CİNAYETE 2 TUTUKLAMA
Eskişehir'de tartıştıkları kişiyi tiner döküp yakarak ölümüne neden oldukları ileri sürülen 4 kişiden 2'si tutuklandı.
ÇEVRE YOLU'NDA KAZA
ÇEVRE YOLU'NDA KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında 4 kişi yaralandı. 
CİNAYETE 18 YIL HAPİS
CİNAYETE 18 YIL HAPİS
Eskişehir'de, daha önceden aralarında husumet bulunan şahsı 5 yerinden bıçaklayarak öldüren sanığa 18 yıl hapis cezası verildi. 
KADIN SÜRÜCÜLER TRAFİKTE KAPIŞTI
KADIN SÜRÜCÜLER TRAFİKTE KAPIŞTI
 Eskişehir'de kadın sürücüler arasında çıkan yol verme kavgası karakolda bitti. 
ESKİŞEHİR İÇİN FIRTINA UYARISI
ESKİŞEHİR İÇİN FIRTINA UYARISI
Aralarında Eskişehir'in de olduğu 4 il için saatteki hızı 80 kilometreye ulaşacak fırtına beklendiği bildirildi.
CİNAYET ZANLILARI ADLİYE'DE
CİNAYET ZANLILARI ADLİYE'DE
Eskişehir'de tartıştıkları madde bağımlısı kişiyi tiner döküp yakarak ölümüne neden oldukları ileri sürülen 4 kişi Adliye'ye sevk edildi.
KÖPEĞE VELAYET DAVASINDA YENİ GELİŞME
KÖPEĞE VELAYET DAVASINDA YENİ GELİŞME
 Eskişehir’de, ayrıldıktan sonra sahip oldukları köpeği paylaşamayan eski sevgililerin davasında, davacı taraf davalı tarafın belgede sahtecilik yaptığını iddia etti. 
AVUKAT BÜROSUNA SİLAHLI SALDIRI
AVUKAT BÜROSUNA SİLAHLI SALDIRI
Avukat Heval Yıldız Karasu'nun bürosuna dün sabah silahlı saldırı gerçekleştirildi. Baro, yazaılı bir açıklama yaparak konunun takipçisi olacaklarını söyledi.
DUYGU SÖMÜRÜSÜ YAPMA
DUYGU SÖMÜRÜSÜ YAPMA
 Eskişehir'de Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) üyesi olduğu iddia edilen tutuklu sanığın yargılanmasına devam edildi.