ESOGÜ'DEN ANLAMLI VİDEO

Son Güncelleme : 23 Mart 2020 21:03
ESOGÜ'DEN ANLAMLI VİDEO

Yeni tip koronavirüs salgının ardından fedakarca çalışan sağlık görevlileri için Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ), hazırladığı videoyu sosyal medya hesabından paylaştı. ESOGÜ personelinin hummalı çalışmalarını konu alan videoda sağlık personellerinin yorulmadan  birlik ve beraberlik içerisinde olduğunun mesajı 'Şehrin tüm ışıkları söndüğünde biz sizler için görevimizin başındayız' sözleri ile verildi. Paylaşılan videonun üzerine ise, "Ne kadar alkışlasak az! Şehrin tüm ışıkları söndüğünde,sokaklar boşaldığında bizim için görevi başında olan sağlık çalışanlarımızı alkışlıyoruz! İyi ki varsınız" notu düşüldü.

Videoyu tarafımıza gönderen ESOGÜ Rektörü Prof.Dr. Kemal Şenocak'a gazetemiz adına teşekkür ederiz. 

Yorumlar (7) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Sağlıkçı

24 Mart 2020 09:19
Dışarıdan bakınca personeline çok değer verdiği sanılıyor.. Ancak Sağlık bakanlığı yada başka bir genelge ye 3-5 gün sonra ve arıza çıkartarak davranıyor!.. Hamile ve kronik hastalığı olanlara verilen idari izin genelgesi üzerine kaç gün sonra kendi personeline idari izin verdi acaba? yok efendim YÖK e bağlıymış ta bilmem ne!. Banane kardeşim nereye bağlıysan bağlısın sende herkes gibi görüyorsun genelgeyi niye zorluk çıkarıyorsun?

ogü isimli kullanıcıya ek

24 Mart 2020 11:08
mühendislik fakültesinde ki bölümlere şöyle bak, bölümle alakasız kişi ve kişiler bölüm yönetimlerinde bazı bölümlerde, ve sadece işleri öğrenciye eziyet etmek bunların. yok şunu yaparsanız soruşturma açarım, yok şöyle olursa soruşturma açarım tarzı söylemler artık bıktırdı kanka, yeni rektörden ricamız herkes mezun oldugu bölüme gönderilsin.

ogü

24 Mart 2020 05:06
Mühendislik fakülteleri olmasına rağmen uzaktan eğitim veremeyen üniversite olarak kayıta geçtiniz.

ES ES

24 Mart 2020 08:40
Sizleri ne kadar alkışlasak az Allah hepinizden razı olsun

Öğrenciniz

25 Mart 2020 19:17
Bir hemşirelik öğrencisi olarak hastanede bu zorlu dönemde sabah akşam çalışan sadece doktormuş gibi göstermeniz beni gerçekten üzdü. Daha mesleğimi yapmaya başlamadan görmezden gelindiğimizi derinden hissediyorum. Bunu hissetmemi sağlayan sizler hocalarım halkımız bizleri artık göz ardı etmeyin... Hastanede çalışan tek meslek doktor değildir. Bütün hastane çalışanlarına teşekkür ediyorum ve sağlıklı günler diliyorum

emektar...

25 Mart 2020 06:33
birşeyler yazacağım olmayacak.... ağam eğleniyor... kral çıplak diyecek bir personel yok... hangi nerede fark etmez personele sorulsun... çakışma menuniyetsizlik %90 ....

Mühendislik

24 Mart 2020 14:21
Daha jeoloji mühendisliği bölümünde hocalar dua sisteminden sınav yapmayı dys yi kullanmayı bilmiyorlar,vizelerden sınav olursak herkes 100 alırmış,ulan 100 alsak ne almasak ne ? Öğrencilere çektirdiginz çile yetmiyor mu ? Köle gibi davranıyorsunuz,birde notla tehdit etmeler filan yani ayıp be sizin yaptığınız hiç yakışmıyor.okulu bitireceğiz adamlar bitirmeye kim diye elinden geleni yapacaklar bu dönem,yazık haklarınızı helal etmiyoruz,neymiş dys üzerinden sınav yapilmazmis bizim bölümde yav arkadaş diğer tüm muhendisliklerde yapılıyor ama ? Bu nasıl bir mantıktır düzen denilen birşey yok mühendislikte,bıraksalar biz öğrenciler daha iyisini kurarız.verin bir oda bize programlama adı altında oda açın orda biz yapalım herşeyi.

depolama

evden eve nakliyat çeviri şehirler arası nakliyat ofis taşıma