ESOGÜ'DE SİLAHLI SALDIRI:4 ÖLÜ

Son Güncelleme : 06 Nisan 2018 12:04
ESOGÜ'DE SİLAHLI SALDIRI:4 ÖLÜ

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Eğitim Fakültesinde, araştırma görevlisi Volkan B., Eğitim Fakültesi'n de yaptığı saldırı sonucu 4 kişiyi öldürerek katliam yaptı. Olay sırasında çevrede korku ve panik yaşandı.

Gözaltına alındı

Gerçekleştirilen silahlı saldırıda, Eğitim Fakültesi Dekan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi Mikail Yalçın, Eğitim Fakültesi Fakülte Sekreteri Fatih Özmutlu, Dr. Öğr. Üyesi Serdar Çağlak ve Arş. Gör. Yasir Armağan hayatını kaybetti. Olayın ardından fakülte binasının kapısına gelen saldırgan elindeki tabancayla birlikte polise teslim oldu.

Rektörden açıklama

ESOGÜ Rektörü Prof. Dr. Hasan Gönen, "Volkan ismindeki bir araştırma görevlimiz, dekan beyin odasına giriyor. Dekan bey orada tesadüfen yokmuş. Fatih bey varmış, onu vurmuş. Daha sonra dekan yardımcımız ve üst katta 2 araştırma görevlimizi de vurmuş. Daha sonra elinde tabanca ile binayı terk ettikten sonra güvenlikçilerimiz takip ekmişler. Biraz ileride polis derdest etmiş. Durum bundan ibaret. Şu anda şimdilik 4 ölümüz var. Başımız sağ olsun. ” dedi.

Hakkında soruşturma vardı

Volkan B'nin Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi’nden doktora yapmak üzere üniversiteye geldiği, akademik ve idari personele yönelik sözlü saldırıları nedeniyle hakkında yürütülen soruşturma olduğu öğrenildi.





Yorumlar (13) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Vatandaş

05 Nisan 2018 18:10
Orda çok masum insanlara iftiralar atarak zarar verdiler orası karışacak

mustafa yılmaz

05 Nisan 2018 17:45
Siyasete bulaşmış bir Rektör, öğretim üyeleri birbirinin kuyusunu kazarken, ihaleleri takip eden bir bölüm varken, burada nasıl öğrenci yetiştirilebilir? Onu bunu bilmem Siyasetin içinden gelen Kim Rektör varsa başarılı olamıyor,yönetemiyor,başka şeylere kafaları çalışıyor. Çok yazık! Allah Rahmet Eylesin

Şahin

05 Nisan 2018 17:39
Rektörlük görevden alınması elzem oldu.

Cahil

05 Nisan 2018 22:06
Ey.Rektör.madem herifin psikolojik sorunları var dı, ne halt yemeye çalıştırıyorsun üniversitede!!!

cemal

05 Nisan 2018 18:22
Bu olay üstünkörü geçiştirilecek bir hadise gibi görünmüyor. Rektörün TV.ye verdiği röportaj da; "Psikololojik sorunları vardı" gibi. Olayı küçümseyici, basitleştirici bir söyleşinin olduğunu sezdim. Bu şahıs FETÖ örgütünün silahlı bir eylemcisi gibi görünmektedir. Bu katilin arkasında koruyucuları mı var? Acaba hücre harekete mi geçti? Bunun için adalet bakanlığının ve emniyetin dışarıdan müfettişleri soruşturma yapmalıdırlar. Şüpheli görüyorum..!

Kadir

05 Nisan 2018 21:46
Gençlere yardım eden başkasının Araştırma Görevlilinini alıp başkasına verip birdaha da mobbing uygulayıp iftira atarsa Ptt zamanında ulaştırmayıp mektupları yada hiç getirmiyorsa olacağı budur Rektörün gençlere yardım değil kötülük yapıyor bana da etrafındakiler çok yaptı.Rektör ve etrafındakileri görevden alın. Personel rahatlasın.

Acele

06 Nisan 2018 00:00
Rektör ve yardımcıları görevden alınmalıdır. Bu olay yaşanana kadar da zaten esogü'de kaynayan kazan başka üniversitedekilere hiç benzemiyordu. Rektörün kankaları arasında öğrencisinden rüşvet alıp mezun edeninden, kadın asistanını kendisine kapatma yapanına kadar namları ayyuka çıkmış şaibeli insanlar var. Bunlar hep ballı koltuklardalar. En son ihraç edilen rektör yardımcısının yerine getirdikleri insan da özellikle araştırılsın. Torpilcilikte nasıl çığır açtığını görmeli bu millet. Gideni ayrı beter, yerine gelen ayrı beter.. bu devran hep böyle.. esogü'de senelerdir huzur yok.

Insanlık

05 Nisan 2018 18:05
Çocuklarımızı emanet ettiğimiz okullarda insanlık dışı olayların yaşanması çok üzücü bu çocuklar yaşanan bu olayları ömürleri boyunca unutmayacaklar etkilenecekler öğretmenler sizler örnek insanlarsınız çocuklarımızı ahlaklı terbiyeli yetiştirelim böyle öğretmenlere ihtiyacımız var

Recep ar

05 Nisan 2018 17:53
Sebep büyük demekki

NURi

06 Nisan 2018 09:35
Başkaları bu kişi öldürmekle korkutup bu yüzden cinayet işlemesine sebep olmuş olabilirler.Eski eşinin de elinden bahane ile işini aldılar görünen. Bu kişi üzerinden asılsız ihbarlar yapıldı . Suç bunun üzerine atıldı.Dekan biraz şüpheli geldi gülüyor. Hayatımı mahvettiler dediyse çok büyük oyunlar yapılmış.Kimse durduk yerde kendini ateşe atmaz.Keşke Allaha havale etseydi.

Vatandaş

06 Nisan 2018 00:14
2010-2015 yılları arası özellikle MEB bursuyla yurtdışına ve özellikle ABD ye giden öğretim görevlilerini araştırsın devlet çok şey çıkar çok.

halil

05 Nisan 2018 16:28
Çok düşündürücü bir olay,bu insan mı öğretmen yetiştirecekti?

GECECi

05 Nisan 2018 18:14
Yine fetöye bagladik olmasaydi napardik.
LİSEDE KANLI KAVGA
LİSEDE KANLI KAVGA
Diyarbakır’da bir grup öğrenci arasında çıkan bıçaklı kavgada 4 kişi yaralandı.
BARO'DAN BÜYÜKERŞEN'E ZİYARET
BARO'DAN BÜYÜKERŞEN'E ZİYARET
Baro Başkanlığına seçilen Av. Mustafa Elagöz ve beraberindeki yönetim kurulu üyeleri Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’e nezaket ziyareti gerçekleştirdi.
BAŞKAN KURT İZCİLERLE BULUŞTU
BAŞKAN KURT İZCİLERLE BULUŞTU
Odunpazarı Belediyesi, Eskişehir’de bulunan üniversitelerdeki kol, kulüp ve STK’lar ile iş birliği yapmaya devam ediyor.
AK PARTİ'DEN MUHTARLAR BULUŞMASI
AK PARTİ'DEN MUHTARLAR BULUŞMASI
AK Parti Eskişehir İl Başkanı Av. Zihni Çalışkan, AK Parti Tepebaşı İlçe Teşkilatı tarafından düzenlenen ‘Muhtarlar Buluşması’ organizasyonuna katıldı. 
KAR GELİYOR
KAR GELİYOR
Eskişehir ve çevresinde hava sıcaklığının hafta ortasında ani olarak 8 dereceye kadar düşeceği ve yüksek kesimlerde kar yağışının beklendiği belirtildi. 
ÜNİVERSİTEDEKİ KAZA UCUZ ATLATILDI
ÜNİVERSİTEDEKİ KAZA UCUZ ATLATILDI
Anadolu Üniversitesi Yunus Emre Yerleşkesinde yokuş aşağı inerken sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği kamyonet ağaca çarparak durabildi.
ŞANTİYE CİNAYETİ ZANLISI TUTUKLANDI
ŞANTİYE CİNAYETİ ZANLISI TUTUKLANDI
Eskişehir’de, tartıştığı proje müdürü kadını silahla öldüren şahıs adliyeye sevk edildi. 
ESKİŞEHİR'DE YİNE CİNAYET
ESKİŞEHİR'DE YİNE CİNAYET
Eskişehir'de çıkan silahlı kavgada 1 kişi yaşamını yitirdi.
VATANDAŞ HAMSİYE DOYACAK
VATANDAŞ HAMSİYE DOYACAK
Eskişehir’de balıkçılar, beklenenin aksine vatandaşın bu sene hamsiye doyacağını öngörüyor.