ESKİŞEHİRSPOR’DA ŞOK GELİŞME

Son Güncelleme : 11 Ocak 2019 11:01
ESKİŞEHİRSPOR’DA ŞOK GELİŞME

Eskişehirspor kaptanı Semih Güler sözleşmesini tek taraflı olarak feshetti.



Oyuncuya dün yaklaşık 300 bin TL ödenmesi gerekiyordu. Bu ödeme yapılmadığı için Semih sözleşmesini feshetti. Semih alacağı için birkaç gün süre verdi, eğer ödeme yapılmazsa takımdan ayrılacak

Yorumlar (14) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

cemal

11 Ocak 2019 12:59
Semih profesyonel topçu. Kazancı buradan. Taksitlendirme yapılabilmeli. Makul olan da bu! Mali durum ortada. Yoksa, takım kendiliğinden dağılır.

ES ES

11 Ocak 2019 11:29
Haklı semih herşey para bu devirde ver ki parasını mücadele etsin sahada son nefesine kadar kim alacağını bırakır herşey paramı diye yazarlar şimdi inanın o yazanlar olsaydı kopa kopa alırlardı parasını

Eses

11 Ocak 2019 14:45
Eleştirenlere. Bir ay maaş almasanız ortalığı ayağa kaldırırsınız. Adam kaç aydır parasını alamıyor. Borcu varmı? Nasıl ödeyecek? Ödeyemezse mahkemelik mi olacak? Bunları kimse düşünmüyor. Ancak sallayın. Hiç "biz asgari ücrete çalışıyoruz da onların kazancı şu" demesin. Büyük başın büyük derdi olur diye bir laf var. Sen kazancına göre 5bin TL borca girer zorlanırsın. O adam da futbolcu. O da belki 1 milyon borca girdi. Parasını ödersen borcunu öder. Sen ödemez ya da ödeyemezsen o ne yapsın? Senin için hapse mi girecek?

Kadir

11 Ocak 2019 20:56
Kaptan Semih....Para önemli...ama sezon sonuna kadar sabret....unutma EsEs yeni Semihler bulur ..Sen yanlış yere gidersen kaybolur gidersin.

Alper es es

11 Ocak 2019 15:32
Merhaba şu ana kadar yapılan yorumları okudum, semih in yerine kendini koy bu çocuklar 5 6 aydır kulüpten doğru düzgün maaş alamıyor. Yorum yapanlar sizde 5 6 maaş almadan iş yerinizde çalışırsınız, maalesef kulübün durumu ortada hiç iç açıcı değil diyelim transfer tahtası açıldı yeni yönetim geldi sezon sonu ligde kaldık ya sonraa koca bir hiç inşallah kulüp kayyuma kalır. Eskişehirimin çocuğuda başka branşlara yönelir saygılarımla.

ibrahim eydir

12 Ocak 2019 18:26
o takım kaptanı idi alacağı vardır elbelte haklı ama gemiyi denizin ortasında bırakıp gitmesi yanlış bu es es ne semihler bulur ancak zaman lazım

4444

13 Ocak 2019 15:42
Şu adamın resmini kaldırın.Gördükçe sinirlerim bozuluyor.

786

13 Ocak 2019 19:55
Demirspora gittin.EsEs i resmen sattın.Kaptanmış. nerenin kaptanı ancak fare olur.

Mustafa

13 Ocak 2019 09:51
Adam haklı para yoksa ne yiyip içecek bu adamlar. Profesyonel oyuncu bu adam bedavaya hayır isimi yapacak versinler adama parasını başkanlar ayağına top değmeden giden oyunculara dunya para ödediler şimdi 300 bin mi odeyemiyorlar

111

11 Ocak 2019 13:21
Ne demek ya genç defik kendi memelektimizğn çocuğu dedik vercekler tabi bu çocuklar haklı parayı vetecen o da oynıyacak yılarc bekledi bunlar beş kuruşsuz bu takıma girmek için şimdi zamanı ödicen tabi cebe indiriken iyi dışarıdan gelene dünya ları veeiekwn iyi ucuza alıo çok paralara satarken iiyi vermeye gelmeyince gem yok hemde iki dakda vatan haini ilan et sende o zaman 5 sene bedava çaluş gel bizğm burda

nirvana

11 Ocak 2019 13:37
Birlik ve beraberliğe ihtiyaç duyulan şu günlerde her vatandaş elini cebine atıp takıma destek vermeli,kardeş kavgasını bırakalım,geleceğe hep beraber umutla bakalım,gerekirse kampanya yapılsın her taraftar bir maaşını kulübe bağışlasın,bu kampanya ile kısa zamanda ciddi yol almış oluruz.

Es es

11 Ocak 2019 12:44
Bunların hepsi aynı genç dedik takım ruhu dedik Eskişehir çocuğu dedik ilk fırsatta kendi menfaatleri işte futbol ve futbolcu bu krizde bunlara para bulacak diye uğraşalım

yazıklarolsun