ESKİŞEHİRSPOR'DA SESSİZLİK

17 Mayıs 2018 10:57
ESKİŞEHİRSPOR'DA SESSİZLİK

Haziran ayının ilk haftasında yapılacak olan Eskişehirspor'un olağan üstü seçimli genel kurulu öncesinde resmen adaylığını açıklayan yok. Göreve kimse talip olmazsa gözler yeniden Halil Ünal başkanlığındaki ekibe çevrilecek.

TALİPLİ ARANIYOR

Başkan Halil Ünal'ın “ Ben yokum.” demesinden sonra Eskişehirspor'a resmi bir talipli gözükmezken gelecek hafta içinde gelişmelerin olabileceği ileri sürüldü. Haziran ayının ilk haftasında yapılması planlanan seçimli genel kurul için gözler Ünal'ın ekibinde yer alan Erdal Şahbaz ve İsmail Ilgaz gibi isimlere çevrildi.

LİSTE ÇIKMAZSA

Öte yandan kulübün ortada kalmaması için son anda liste olabileceği ileri sürülürken Başkan Halil Ünal'ın yakın çevresine, “ Kim aday olacaksa hemen görüşelim. Yardımcı olalım. Ancak geçen sürede kimseden ses çıkmadı.” dediği ileri sürüldü.

Destek verilecek

Haziran ayının ilk haftasında yapılacak olan genel kurul için halen görevde olan yönetimin hazırlık yaptığı öğrenildi.6 Haziran'da yapılması planlanan genel kurul öncesinde kulübe resmi bir talipli yok. Mevcut yönetimin ise göreve talip olacaklara seçim tarihinden önce gerekli desteği vereceği öğrenildi.

Yorumlar (17) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

KIZILCIKLI

17 Mayıs 2018 15:49
Özlüyoruz maziyi.

Cemali CCCC

19 Mayıs 2018 01:04
Kim aday olursa olsun , önce birlik beraberlik sesleri yükseliyor sonra seçilen kaderi ile başbaşa kalıyor...Bu durumda aday çıkması zor gibi ...Lafta değil , gerçek birlik beraberlik sağlanamadıktan sonra kim gelirse gelsin işi çok zor...Kongreden sonra herkes verdiği sözleri maalesef unutuyor...Ben olmayayım da kim olursa olsun , birinin üzerine yıkalımda ne olursa olsun zihniyeti ile kaçak döğüşerek EsEs' in sorunları çözülemez...Samimi olmak ve inanmak gerekiyor...Yoksa bu sessizliğin arkası fırtına ve önlem alınamazsa EsEs bu fırtınada batacak maalesef...

Bilal

17 Mayıs 2018 14:32
Bu ne ya her sezon sonu aynı manzara sıkıldık artık

Eskiler

17 Mayıs 2018 17:11
Kızılcıklı nickini görünce tüylerim diken diken oldu güzel günlerdi hem de çok güzel

Süha

17 Mayıs 2018 13:40
Bitirdiler efsaneyi

Altug0726

19 Mayıs 2018 09:07
Bir gun imkani olup gereken destegi vermeyenler biterde Eses sevdasi bitmez;elini tasin altina sokmayanlar bir gun o tasin altinda kalacaklardir,gucumuzun farkina varin,mazimizin buyuk taraftarin,degerlerimizin bundan sonra ona gore davranin eyy sehrin sozde ileri gelenleri

Hsn

18 Mayıs 2018 01:40
Babalarını çiftliği gibi idare etmişler.Hiç kimse de ne oluyor dememiş,diyememiş.

Kemal

17 Mayıs 2018 21:24
EsEs kurtulur mu...İşi iyi bilen ekip işi...

ERSEN UZUNTUNA

18 Mayıs 2018 12:03
Kulübe talip olmak önemli değil para ödenmesi gerekli 69 dosya nın parası nereden bulunacak, bu şartlarda kim talip olur kulübe onu açıklasınlar ..!

Savas aykut

08 Haziran 2018 14:12
Nabi avcı yapsın

Winkir

17 Mayıs 2018 12:38
35 milyon paradegil aslinda sadece cok ciddi bir ekip isi paeada kaxanir 3 yilda inanin ha inan da yok oryada sizbilirsiniz pendikspor gibi manav bakkal ogretmen ni takim yaparız galik

Suat Avni..

17 Mayıs 2018 11:07
35 Milyonu bulmak çok zor....

Ktk

17 Mayıs 2018 21:23
Halil Ünal bu takımı yüzüstü bırakmayız diyordu.Pes mi etti.

Hüseyin ÖZKAN

18 Mayıs 2018 13:42
Bir zengin oyuncağı bulmuşsunuz, oynayıp duruyorsunuz. Bakalım ne kadar oynayacaksınız? Yalnız kendi paranızla oynayın. Milletin vergilerine göz dikmeyin. Siyasilere sesleniyorum; Kim ki bu aziz Milletin vergisini, topçuya popçuya iç ettirirse, iki elim yakanızdadır. İki topa dürtene ver milyon avro, yok böyle yağma!

Esbulent

18 Mayıs 2018 18:03
Bundan tam 10 yıl önce 18 mayis 2008 günü boluyu yenip süper lige çıkışımız son mutluluğumuz oldu:(Bir daha toparlanmz bu takim,her sene aynı kaos.Sebep olanlar beter olsun:((

Eses

18 Mayıs 2018 19:01
Halil Ünal 2008 yılından zaman aşımıyla yırttı. Bundan sonra kim beğenirse o alsın diyor.

YAVUZ ESER

17 Mayıs 2018 23:40
Beter olsun.Mevcut yönetimi çağıran taraftar sporu siyasete alet yaparken düşünseydi bu günleri.
SAĞLIKSIZ EKMEKLER İMHA EDİLDİ
SAĞLIKSIZ EKMEKLER İMHA EDİLDİ
Eskişehir’de, açıkta uygunsuz bir şekilde satışı yapılan toplam 59 ekmeğe zabıta ekipleri el koyup imha etti. 
MİNİK AZRA YARDIM BEKLİYOR
MİNİK AZRA YARDIM BEKLİYOR
Eskişehir’de, doğuştan hidrosefali hastası olan 2 yaşındaki Azra bebek, ameliyat masraflarının karşılanması için yardım ellerinin uzanmasını bekliyor. 
ELEKTRİK ZAMMI GERİ ALINSIN
ELEKTRİK ZAMMI GERİ ALINSIN
Konutlarda 80- 100 lira gelen elektrik faturları 140-150 liraya çıktı. Bu duruma tepki gösteren vatandaşlar elektrik kurumu önünde eylem yaptı.
KİREÇ KÖYÜ'NDE SU SEVİNCİ
KİREÇ KÖYÜ'NDE SU SEVİNCİ
Hayvancılık yaparak geçinen Kireç Mahallesi sakinleri yıllardır çektikleri su sıkıntısının ESKİ’nin yaptığı çalışmayla giderilmesinin mutluluğunu yaşıyor.
TÜRKİYE ASLA IRKÇILIK YAPMAMIŞTIR
TÜRKİYE ASLA IRKÇILIK YAPMAMIŞTIR
Eskişehir’e gelen 26 Afrika ülkesinin büyükelçileri ve ticaret ataşeleri onuruna Eskişehir Valiliği tarafından yemek verildi.
EMNİYET'TEN ASAYİŞ UYGULAMASI
EMNİYET'TEN ASAYİŞ UYGULAMASI
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü ekipleri kent genelinde Genel Asayiş Uygulaması gerçekleştirildi.
KARDEŞ CEMİYET OLABİLİRİZ
KARDEŞ CEMİYET OLABİLİRİZ
Hamburg Türk Basın Birliği mensubu 15 gazeteci, Eskişehir Gazeteciler Cemiyeti’ni ziyaret etti. Başkan Yılmaz Karaca "Kardeş cemiyet olabiliriz" dedi.
CİĞERİMİZİ ALDILAR ONLAR DA YANSIN
CİĞERİMİZİ ALDILAR ONLAR DA YANSIN
Eskişehir’de, üstüne tiner dökülüp yakılan Ahmet Çelik’in (40) öldürülmesiyle ilgili davanın ilk duruşması görülürken, ablası yürekleri dağladı. Basın mensuplarına açıklamalarda bulunan abla Nilüfer Çakmak, “Ciğerimizi aldılar, onlar da yansın” dedi. 
ESKİŞEHİR'DE 5 FETÖ ŞÜPHELİSİ YAKALANDI
ESKİŞEHİR'DE 5 FETÖ ŞÜPHELİSİ YAKALANDI
 Eskişehir'de, FETÖ/PDY'ye yönelik gerçekleştirilen operasyonda, "ByLock" kullandığı iddia edilen 2'si kadın toplam 5 şüpheli yakalandı.