ESKİŞEHİRSPOR'DA OSMAN TAŞ DÖNEMİ

Son Güncelleme : 30 Mayıs 2019 22:05
ESKİŞEHİRSPOR'DA OSMAN TAŞ DÖNEMİ

Eskişehirspor'un yapılan genel kurulunda başkanlığa Osman Taş seçildi.

Eskişehirspor Kulübü Genel Kurul toplantısında seçime tek aday olarak giren Osman Taş Başkan seçildi. 
Eskişehirspor’un Olağanüstü Seçimli ve Mali Genel Kurul Kongresi gerçekleştirildi. Hasan Polatkan Kültür Merkezi’nde önce Mali Genel Kurul düzenlendi. Kongre üyelerinin çoğunluğunun oyuyla eski Başkan Kaan Ay ve yönetimi ibra edildi. Burada veda konuşması yapan Kaan Ay, "Ben Eskişehirspor’a vefa borcumu ödediğimi düşünüyorum. Seçildiğimiz günden beri eleştiriliyoruz. Ne yapsak eleştirildik. En son Afyonspor maçından sonra istifaya davet edildik ve bana iftiralar atılmaya başladı. Ben iftiranın olduğu yerde asla olmam. Görev sürem boyunca çileli yolda bana destek olan herkese teşekkür ederim. Oturup ağladığımız günler oldu. Eskişehirspor bizlerin sevdasıdır bu sevda bitmez. Başım dik olarak geldim buraya başım dik olarak gidiyorum. Yaşasın Eskişehirspor" dedi. 
Daha sonra kongre üyelerinin kararı ile seçime tek aday olarak giren Osman Taş Eskişehrispor’un yeni başkanı oldu. Seçilmesinin ardından bir konuşma yapan Eskişehirspor Başkanı Osman Taş, "Biz önümüze bakacağız, biz Eskişehirsporluyuz, biz dilenci değiliz, biz bir markayız. Bize bu imkânı verdiğiniz için elimizden geleni yapacağımıza emin olabilirsiniz. Çok teşekkür ediyorum" diye konuştu. 
Konuşmasının ardından Osman Taş, Divan Kurulu başkanının elinden mazbatasını aldı. 

Osman taş'ın listesi şu isimlerden oluştu: 

Mustafa Polat

Mustafa Topkaya

Ahmet Ertyörük

Mehmet Şİmşek

İhsan Acar

Ertan Civak

Engin Öztürk

Selim Demircioğlu

Yasin Özkaya

Rasim Bob

Hasan Hüseyin Ertuğrul

Ali Kunter

Nuh Kıyaklı

Serhat Tunç

Yorumlar (16) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Aras

30 Mayıs 2019 21:04
Başkan kimdir, nedir, ne işle meşguldür yani kısacası yeni başkanı bizlere tanıtıcı bir haber yapsanız güzel olur aslında.

ömer uslu

31 Mayıs 2019 12:30
2 ayda bir başkan oda güzel bu arada MAVİŞ midir nedir her yerde cıkyor eskşehir spor bunların sayesinde bu duruma gelmedimi

Ali

31 Mayıs 2019 04:08
Yine mi yönetimde Mustafa Polat. Başkan kim oluyorsa bir şekilde her yönetime giriyor tabi oğluda saçma sapan futboluyla 11 de yer alıyor

Kadir

30 Mayıs 2019 19:52
Önceki başkanın da hakkını vererek yeni başkana başarılar diliyoruz.

EsEs

30 Mayıs 2019 19:51
Taraftar olarak EsEs'i tek yürek görmek tek yumruk sevindirdi.Yaşasın EsEs ve EsEs'liler.

262645

30 Mayıs 2019 19:48
Hayırlı olsun....İnşallah çok başarılı olurlar.

veli

31 Mayıs 2019 10:01
Furgan 'ın demekki babası yönetimde. Bende bu kadar ruhsuz,yeteneksiz ,takıma zararı olan birisi bu takımda nasıl oynuyor diye düşünüyordum. Varmış bir sebebi.

balon

31 Mayıs 2019 16:28
Şirketleşmenin Ş ' sinden bahsedilmedi. Stat isim hakkı ve/veya isim sponsorluğu gibi kulübe büyük miktarda para girişi sağlayacak geniş çaplı hiçbir çalışmanın yapılmayacağı görülüyor.

esesemirdağlı

31 Mayıs 2019 20:47
allah sizi nası biliyosa öyle yapsın eski yünetimler lafım size.....

balon

31 Mayıs 2019 10:56
projelerin hepsi balon

mustafa

01 Haziran 2019 13:46
Kaan Ay efendi ne çileli yolu, kaç gün başkanlık yaptın sanki. Hangi sorunu çözdün, kendi reklamını yapmaktan başka. Vefa borçuymuş. Cebinden kaç para verdin kulübe. Bu takımın taraftarını yok sayıp, taraftarın istemediği kişileri önümüze getirmeyecektin. hadi şimdi anca gidersin. Her başkanın listesine girenlerde gitmeli, çoluk cocuk takımı mahvettiler.

Hasan

31 Mayıs 2019 11:34
YENİ BAŞKANIMIZA VE CAMİAMIZA HAYIRLI OLSUN iNŞALLAH ES ES İMİZ YAKIŞTIĞI YERLERE GERİ DÖNER..

ÇOK ZOR

31 Mayıs 2019 14:51
Haziran - Temmuz - Ağustos 3 ay veriyorum keşke yanılsam ama ESES eylül ayını göremez yönetim demiyorum Kim olursa olsun bu şartlar altında ekstra bir destek olmadan işin içinden biraz zor çıkılır. Yeni yönetimde iyi niyetlidir tanımıyorum ama çok zor. Bu sene seçim de yok bakalım kaynak bulunabilecek mi. Gerçi sayın B. Şehir belediye başkanımız ziyarette gidildiğinde bolca nasihat vererek desteğe başlamış. Hayırlısı bakalım.

Sıradan Vatandaş

31 Mayıs 2019 12:51
Hayırlı uğurlu olsun, Allah utandırmasın diyelim. Çok zor bir dönemde sorumluluk aldılar; umarım altından kalkabilirler ve güzel günler görürüz. Öncelik "bizim çocukları" ve Fuat hocayı elde tutmak olmalı..

Rahmi

09 Haziran 2019 10:13
Tüm dualarımız ESES'e ve taraftarına ..

ajax

30 Mayıs 2019 18:11
siz kimsiniz la ne ayaxınız.