ESKİŞEHİRSPOR'DA KRİZ

Son Güncelleme : 09 Ağustos 2018 03:08
ESKİŞEHİRSPOR'DA KRİZ

Ligin başlamasına sayısı günler kalmasına karşın yeni sözleşme yapılan futbolcuların lisansları henüz çıkmadı. Yarın akşama kadar gereken ödemeler yapılmazsa Giresun deplasmanına geçen yıldan kalan futbolcular gidecek.

LİSANS KRİZİ SÜRÜYOR

Eskişehirspor'da yeni sezon öncesinde lisans sorunu düne kadar çözülemedi. Yaklaşık 30 dosya üzerinden çalışma yapılmasına karşın ilk etapta gereken 15 Milyon TL gibi bir maddi kaynağı bulamayan Başkan Halil Ünal ve yöneticiler yarın son dakikaya kadar sorunu çözmek için mesai harcayacak. Sorun çözülmezse futbol takımı ligin ilk haftasındaki Giresun maçına ise geçen yıldan kalan futbolcularla çıkmak zorunda kalacak. Başkan Ünal, Başkan vekili İsmail Hakkı Gül ile dünde temaslarını sıklaştırmasına karşın olumlu bir gelişme olmayınca umutlarını bugüne taşımak zorunda kaldılar.

KRİZ KAPIDA

Eskişehirspor kulübü gerek puan silme gerekse transfer yasağının önüne geçebilmesi için ilk etapta 15 Milyon TL gibi bir kaynağı bulmak zorunda. Bu ay sonuna kadar bu maddi kaynak bulunmazsa kulübü zor günler bekliyor. Ilerleyen süreçte ise yönetilm yalnız kalırsa olağan üstü genel kurul kararı alınabilecek.

YENİLERİN DURUMU

10'a yakın yeni transfer yapmasına karşın bu isimlerin lisansını çıkartamayan yönetim, bu sorunu çözemezse ikinci kriz kapıda olacak. Yeni gelen isimler hiç bir bedel ödemeden başka kulüplere gidebilecek.

Yorumlar (10) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Eses

09 Ağustos 2018 13:23
Hep laf, hep laf. Kadrodaki adamlar kalmak istemiyorsa boynundan iple bağlayacak durmumuz yok. Ayrıca lütfedip kaldılar da geçen sene ahım şahım top mu oynadılar? Noel tatiline gitmek için kart gören adamın kime ne hayrı dokunacak? Halilin parası kalmadı, yolacak diyenler. Yapılacak yardıma yönetimin karışmıyor. Direkt bir kurul var Valinin başkanlığında bütün hesaplar açık ve şeffaf. Verilen paralar bankalarda bulunan kayıtlı borçlara dekont karşılığı ödenecek. Maalesef Eskişehirde yıllardır bitmeyen bir yapı var. Kim bir ağaç dikmeye kalksa hemen dedikodu ve kötüleme yarışı başlar. Yok dalından kendine şunu aldı, yaprağından bunu yaptı. Artık şunu anlamamız gerekiyor. Bu şekilde yapa yapa şehir olarak kendimizi bitiriyoruz. Ben 22 yıl Antalyada kaldım. Bayburtluların, Karslıların derneklerine bakardım bisikletle inşaattan gelen de orada Mecedesle gelen de orada. Yani birliktelik var. Bizim hemşehrilerimiz benim bildiğim en az beş defa dernek kurdu. Bu dediğim meselelerden yürümedi. Şuna inanın biz varken bizm düşmana, rakibe ihtiyacımız yok.

Vatandaş

09 Ağustos 2018 10:24
İş bilmez yöneticilerin yaptığı hataların bedelini hep taraftar hep halk mı ödemek zorunda? Lisans alacak paran yoksa oyuncu almak neyine?

İsmail

09 Ağustos 2018 09:00
Madem lisans alinamayacak neden takimi dağıtıp bunca tranfert yapilir

Hakan

09 Ağustos 2018 16:54
Sonuna kadar takimin yanında olalım.Elimizen gelen yardımı yapalım.Yonetim elbette gerekeni yapacaktır

Es

09 Ağustos 2018 09:42
Böyle bişey olamaz. Bir tarih Yok oluyor,Efsane ölüyor. 800.000bin nüfuslu şehir uyuyor. Neyi bekliyorsunuz kulübün kapısına kayyum’un gelip daha sonra da kilit vurulup ESKİŞEHİRSPOR’un yok oluşunu mu bekliyorsunuz. İyi uykular..

İ. Ethem Çelik

09 Ağustos 2018 18:01
Eskişehir ' in zenginleri...15 milyon sizler için leblebi parası. Daha ne bekliyorsunuz?

A.Kahraman

09 Ağustos 2018 12:07
Yıldırım abisi halleder. Hani onun emriyle aday olduydu ya.

Dgn

10 Ağustos 2018 14:09
Artik kimse zenginler para verin, taraftar para verin, belediye para verin lugati yapmasin. Paran yoksa transfer yapmazsin alt yapidan oyuncu ceker gerekirse kume dusersin ama YONETIRSIN. Simdiki gibi idare etmezsin. Birakin artik su guzelim takimi...bu taraftar amatorde de eses li... yeterki basimiz dik anlimiz ak olsun... vizyonunuz olsun. Puan silme cezasi alacagiz herkesin bilgisi olsun.

efsanec26

09 Ağustos 2018 23:27
Her sene lig ler başlarken prüz 3 puan silme'ya stat kapalı taraftara ceza; ya lisans cıkmaz daha şimdiden bunalım bu takım bu transferler fazla gitmez dağılır

hakkı saıp

09 Ağustos 2018 11:12
halıl ÜNAL sanırım parasız kaldı yıne olan hep eskişehirspora oluyor
TÜRK YILDIZLARI ESKİŞEHİR'DE UÇACAK
BAYRAMDA ULAŞIM ÜCRETSİZ
BAYRAMDA ULAŞIM ÜCRETSİZ
Büyükşehir Belediyesi, Kurban Bayramı süresince tramvay ve otobüslerin ücretsiz olarak hizmet vereceğini duyurdu.
İNÖNÜ'DE UÇUŞ KEYFİ
İNÖNÜ'DE UÇUŞ KEYFİ
İnönü ilçe belediyesi ile Türk Hava Kurumu'nun, "İnönü’yü Uçuruyoruz" adıyla düzenlenen proje kapsamında, hayatında hiç uçağa binmemiş ilçe halkı bu deneyimi yaşadı.
SÖKÜLEN AĞAÇLAR  TOPRAKLA BULUŞTU
SÖKÜLEN AĞAÇLAR TOPRAKLA BULUŞTU
Emek Mahallesi’ni Şehir Hastanesi üzerinden 75. Yıl Mahallesi’ne bağlayacak tramvay uzatma projesinde çalışmalar devam ederken, Selami Vardar Bulvarı’ndan sökülen ağaçlar, Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Üretim Tesisleri’nde yeniden toprakla buluştu.
YUNUSEMRE CADDESİ  YENİLENİYOR
YUNUSEMRE CADDESİ YENİLENİYOR
Büyükşehir Belediyesi Yol Yapım Bakım ve Onarım Dairesi Başkanlığına bağlı ekipler Yunusemre Caddesi’ndeki asfalt yenileme çalışmalarını sürdürüyor.
EMNİYET'TEN  BAYRAM TEDBİRİ
EMNİYET'TEN BAYRAM TEDBİRİ
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü tarafından yaklaşan Kurban Bayramı için, gerekli tedbirleri aldığını duyurdu. Alınacak tedbirlerle huzurlu bir bayram geçirilmesi hedefleniyor.
EŞİMLE KATALOG EVLİLİĞİ YAPTIK!
EŞİMLE KATALOG EVLİLİĞİ YAPTIK!
Eskişehir'de Fetullahçı Terör Örgütü (FETÖ) üyesi oldukları iddiasıyla 23'ü tutuklu, biri firari 58 sanığın yargılanmasına devam edildi.
CANKIZ YİNE AFFETMEDİ
CANKIZ YİNE AFFETMEDİ
Eskişehir’de yurt dışı tarifeli uçakla gelen yolcuların valizlerinde yapılan kontrollerde uyuşturucu madde ele geçirildi. 
DEAŞ ŞÜPHELİLERİ ADLİYE'DE
DEAŞ ŞÜPHELİLERİ ADLİYE'DE
Eskişehir'de önceki gün yakalanan terör örgütü DEAŞ ile irtibatlı olduğu iddia edilen 4 şüpheli sağlık kontrolünden geçirildi.