ESKİŞEHİRSPOR'DA KRİTİK GÜN

Son Güncelleme : 17 Ağustos 2018 08:08
ESKİŞEHİRSPOR'DA KRİTİK GÜN

Eskişehirspor'da futbol takımı Pazar günü sahasında Balıkesirspor ile yapacağı maçın hazırlıklarını sürdürürken Başkan Halil Ünal ve yöneticiler ise dış transferde kadroya dahil ettikleri yerli ve yabancı futbolcuların lisanslarını bugün TFF'den onaylatamazsa kulüp kapanma noktasına kadar gidecek.

LİSANS SORUNU SÜRÜYOR

Eskişehirspor'da yerli ve yabancı futbolcuların yeni lisansları bugün çıkmadığı taktirde kulüp kapanma sürecine girmeye başlayacak. Yaklaşık 17 yeni isimle anlaşmasına karşın ekonomik sıkıntıları bir türlü çözemeyen camiayı yeni bir süreç bekliyor

KRİTİK SAATLER

Başkan Halil Ünal ve yöneticilerden Harun Adıgüzel üç gündür İstanbul'da sorunu çözmek için çalışmalar yapıyor. Yerli ve yabancı futbolculardan kaynaklanan dosyalardan kriz çıkmaması için mesai harcayan yönetim tıkanma noktasına geldi. Bugün mesai bitimine kadar dış transferdeki yeni lisanslar çıkmadığı taktirde Pazar günü yine Balıkesir maçına geçen yıldan kalan ve Giresun maçında forma giyen gençler çıkacak.

KULÜP KAPANABİLİR

Öte yandan 1. lig kulüpler Birliği ve Giresunspor Kulübü Başkanı Mustafa :Bozbağ, " Özellikle alt liglerdeki takımların durumu çok kötü. Borçların dolayı zorluklar çekiyor. Bu ekipler arasında tarih bir geçmişi olan Es Es'de var. Kulübün kapanma noktasına geldiğini öğreniyoruz." dedi. Toplantıya katılan Başkan Halil Ünal ise, genel kurul dahil kulübün geleceği ile ilgili olarak gelecek günlerde sorun çözülmezse toplantı yapacağı ileri sürüldü.

Yorumlar (15) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Taraftar

17 Ağustos 2018 10:59
Cok degil 5 sene geriye gidin alper potuku kim satti sezeri kim satti erkani veyseli ve tarıgı hangi yonetim hangi baskan sattida takimi bozdu yukardaki fotifrafta eliyle kagidi kaldirmis kisi olabilirmi

kral

17 Ağustos 2018 10:51
kim bu duruma düşürdüyse hesap sorulsun varsa malına mülküne el koyulsun

Rezalet.

17 Ağustos 2018 10:23
Başkan herkesi yanılttı.Transfer yapıyordu,şampiyonluk gelecek diye sevindik.Şimdi U 21 sahaya çıkıyoruz.15 adam tesislerde bekliyor.Herkesten yardım isteniyor.3 para için dilenciye döndük Kendini dünyanın en önemli oyuncuları sananların ayağına kapanıyoruz..Türkiye EsEs'i gülerek açıyor.Kızıyoruz ama Basket takımı iyi yaptı.Kestirip attı.

Eses

17 Ağustos 2018 15:38
Yazılanların hepsi doğru. Ancak bu güne ilaç değil. Yapabilecek olan ne varsa yapmalı. Hesap sorulacaklara da mutlaka hesabı sorulmalı.

Ali

17 Ağustos 2018 09:24
Deveye sormuşlar ya, boynun neden eğri diye.Nerem doğru demiş ya .Ülkedeki durum da bu.Herşey borç.Üretmeden tüket,sonra ALLAH kerim.

murt asl

17 Ağustos 2018 11:25
halil ünal bırak şu eskişehirsporu allah aşkına yedigin yeter millet zengin oldu eskişehir spor sayesinde birsen şimdi yüzüne bakmyor eskişehir sporun köşeyi döndü

Yavuz

17 Ağustos 2018 10:40
Koskaca yarım asırlık anadolu ihtllainin öncüsü kulubün kapanacağını başka bir kulubün başkanı açıklıyor.Yani ayaklar altındayız

Turgut

17 Ağustos 2018 11:24
30 yıldır hep söylenir .... kulup şirketleşmeli. Kim neden engel oldu da şirketleşmedi.Bilenler varsa açıklasın.

Serkan

17 Ağustos 2018 10:42
Hani büyük camia idik.

Suat Avni...

17 Ağustos 2018 10:02
Son dakikada para yatar...Ama gelecek maalesef çok kötü....

Vatandaş

17 Ağustos 2018 14:27
Madem lisansını çıkartmaya bile paran yok, neye güvenerek hangi kafayla oyuncular alındı. Ne kadar para daha çöpe atıldı. Kimlere ne paralar ödenmiş açıklanmalı. Yöneticilerin mal varlığı acil soruşturulmalı.

Ne diyelim

17 Ağustos 2018 10:24
EsEs taraftarının başını öne eğdirenlere...

hamdi karahan

17 Ağustos 2018 11:11
Bir Bursaspor taraftarı olarak Eskişehirspor'un bu durumuna gerçekten üzülüyorum.Anadoluda futbolun gelişiminde öncülük yapan bir klübü bu hale getirenler ve destek vermeyenler utansın..

TERMİNALİ

17 Ağustos 2018 10:19
ASLAN A SORMUŞLAR NEDEN ENSEN KALIN DİYE, KENDİ İŞİMİ KENDİM GÖRRÜM DEMİŞ, NACİZANE

Srr

17 Ağustos 2018 15:15
Koskoca Sarar bir içkili lakantaya söz söz geçiremez mi?Yoksa içkili yer bahane mi?
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI