ESKİŞEHİRSPOR'DA KONGRE KARARI

Son Güncelleme : 08 Mayıs 2018 17:05
ESKİŞEHİRSPOR'DA KONGRE KARARI

Eskişehirspor Başkanı Halil Ünal ve Yönetim Kurulu üyeleri Olağanüstü Seçimli Genel Kongre kararı aldı. 

Son haftalarda aldığı puanlar ile Spor Toto 1. Lig'de kalan Eskişehirspor, maddi imkansızlıklara bağlı olarak transfer yasağı cezası ile yoluna devam ediyor. Bu süreçte bir çok iyi oyuncusunu kaybeden Eskişehirspor, altyapıdan yetiştirdiği futbolcular ile sezon sonunu getirdi. Fakat acil olarak 35 milyon liranın bulunmaması, Kırmızı Şimşekleri daha kötü günlere götürebilir. Özellikle yabancı oyunculardan gelecek olan puan silme cezaları, Anadolu Efsanesini eksi 30 puan ile lige başlatabilir. Bunun yanında yerli oyuncular ve teknik direktörlere olan ücretlerin ödenmemesi, yine Es-Es'in transfer yasağının devam etmesine neden olacak. Bu tehlikelerden uzaklaşmak için büyük uğraş veren Halil Ünal yönetimi, gelinen noktada bazı taraftar gruplarının ve şahısların kendilerine iftiralarda bulundğunu belirtti. İstenmedikleri yer durmayacaklarını aktaran Halil Ünal, Olağanüstü Seçimli Genel Kongre kararı aldıklarını ve kendisinin aday olmayacağını dile getirdi. Ünal ayrıca takımın zor günlerinde yönetim olarak görevi üstlendiklerini fakat her zor dönemde kendilerine bu yükün yüklenmesinin doğru olmayacağının altını çizdi. 

"İnsanlar istenmediği yerde durmayacaklar" 
Takımın kapanmaması için göreve geldiklerini anlatan Eskişehirspor Başkanı Halil Ünal, sözlerinde durduklarını ve kendilerinden sonraki gelecek olan yönetimin şampiyonluk parolası ile yola çıkmasının gerektiğini belirtti. Büyük uğraşlar ile borçlarda indirime gidildiğini ifade eden Ünal, borcun 180 milyondan daha az olduğunu ve 20 milyonluk bir kaynak üreterek acil dosyaların kapatıldığını hatırlattı. Kongrenin 7 Haziran tarihinde yapılacağını belirten Başkan Ünal, şunları söyledi; 
"Arkadaşlar biz görevimizi yaptığımızı düşünüyoruz. Bu süreçte emeği geçen herkese çok çok teşekkür ediyoruz. Her vakit Eskişehirspor'un yanında olacağımızın da sözünü veriyoruz. Bize düşen her neyse onu da yapalım. Ama geçen sefer bana bir çirkinlik yapıldı ve çok üzüldüm. Para gönderdim ama loca satmadılar, lütfen bir daha öyle yapmasınlar. Eskişehirspor Yönetim Kurulu üyelerimiz bugün aramızda bir istişare yaptık. Kararımız; 7 Haziran'da Olağanüstü Seçimli Genel Kurul yapıyoruz. Ayın 1'inde ilkini, 7'sinde ise ikincisi yapacağız. Yerini ve saatini size bildirecekler. Eskişehirspor'a yakışan bir yerde bu kongre gerçekleşecektir. Şu anda bir ikilik var. Yani birliktelik yok ve bu bizi çok üzüyor. Onun için seçim kararını almış bulunuyoruz. Camiamıza hayırlı ve uğurlu olsun. Biz göreve devam etmeyeceğiz. İnsanlar istenmediği yerde durmayacaklar. İstenmişsen, birlik beraberlik varsa ve bu takımı şampiyon yapacaksak varız. İstenmiyoruz ve isteyen arkadaşlar yapsınlar" dedi. 

Yorumlar (25) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Cemali CCCC

08 Mayıs 2018 21:31
Yine aynı sorunlar...Yine yönetim aranacak, sıkıntıların giderilmesine geç kalınıp , transferler , kamp hepsi gecikecek... Sözleşmesi biten oyuncular beş kuruş bonservissiz başka takımlara kaptırılacak...Yeni hoca bulunacak...Sezona yine hazırlıksız başlanacak...Bütün bunların yaşanmaması ve çalışmaların yapılabilmesi için kongre tarihi çok geç tarihe alınmış, daha erkene alınmalı...Çünkü Halil Başkan aday olmayacaksa , yine başkanlığa talip olacak baba yiğit çıkmayacak , falan, falan uzayacak gidecek hep aynı terane bıktık artık..Halil Başkanı istemeyenlere soruyorum , adam sahipsiz kalan camiaya sahip çıkıp , kulübü ipten almadı mı? Başta Erdal Şahbaz dahil bir çok yönetici takımı ligden düşürmemek için gece gündüz emek harcamadı mı? .......Bırak bunları başkanım , üç beş kendini bilmezin lafı ile camiaya küsme...Yine aday ol , aslanlar gibi takımı Süper lige çıkar , hemde EsEs düşmanlarına inat...Seni takdir eden ediyor , destekliyoruz seni büyük başkan...

Muzo

08 Mayıs 2018 17:53
Haydi murat diri kongrede başkan ol. Öyle herkese atıp tutmakla olmuyor bu işler

Yavuz

09 Mayıs 2018 19:45
Sayın başkan ..kal gelecek senenin planını biran önce yap.Oyuncularımız bedavaya gidiyor.Göz yummayın.Takımı sahipsiz bırakmayın.

Gerçek taraftar

13 Mayıs 2018 16:56
Yıllardır yönetimlerin beslediği ve ceplerini doldurduğu ve adına taraftar grubu denilen , düne kadar hoşcan istifa diye bağırdıgımızda bizi yuhlayan, kötü gün dostu gibi görünen eses düşmanlarının da payı büyük bu duruma düşülmesinde Bir tarafta tepebaşı,bir tarafta ayder ve (Gerçek) kızılcıklı olduğu zamanlar güzeldi... büyük taraftar ozaman büyüktü Takım kayyuma gitse iyimi olacaktı Halil ünal geçti başa da küme düşmedik daha ne istiyorsunuz adamdan Devam et başkan Bize amigo değil iyi bir takım lazım biz her halukarda tribünü doldurup gereken desteği veririz

Davut

09 Mayıs 2018 19:38
Halil başkan..şu takıma düzlüğe çıkar..görevini yap.Sen bunu yapabilirsin.

kaan

10 Mayıs 2018 09:06
adam gereken fedakarlığı yaptı bence.kimsede ahde vefa kalmamış.o taraftar grubu kimse onlarıda görelim.

EsEs

09 Mayıs 2018 19:35
Başkan kal..3-5 taraftarın dediğine bakılmaz.Taraftar elbette eleştirir.

Gule gule

10 Mayıs 2018 22:43
İt ürur kervan yürür baskanim onalr sknti cikariyorsa hersey yolundadir sinan dediler hoscan dediler gorduk

KAHRAMAN

08 Mayıs 2018 21:31
O gitsin bu gitsin diye Eskişehirspor yönetimine ve futbolcularına atıp tutan, küme düşmeye aday bir takıma şampiyonluk çok uzak değil diye tribünlerine tempo tutturan Murat Diri ve tayfasi genel kurulda aday olsunlar baskanliga!!!

Daha bitmedi...

09 Mayıs 2018 09:18
Sayın başkan, daha üzerinize düşen görevi bitirmediniz. En aşağı 50 mil.tl'ye borçları düşürüp, sonrasında bırakıp gitmelisiniz. Bu kadar kolay olmamalı "biz üzerimize düşen görevi yaptık" demek...

Taraftar

09 Mayıs 2018 07:16
Helal Sana Başkan Her Zaman olduğu gibi takımın imdadına yetiştin Eminiz ki seninle birlikte gelecek sene şanlı EsEs süper ligde olacak büyüksün başkanım. Halil Başkan ve Ekibine teşekkür ederiz...........

Gereksiz elestiri

10 Mayıs 2018 22:45
Elestirenler siz olsaniza taraftar guruplari milletin gozunun onunde çıkarsanız masaya koysaniz parayida bizde taraftar olarak mislini versek..cok fazla talip varda halil gitmiyor!!sakamisiniz

Hayret...

09 Mayıs 2018 20:21
Takımın düşmediğine sevinir olduk. Üzerine de 180 öde...

eses

10 Mayıs 2018 09:42
1 haziran bile uzun bir süre biran önce yapılmalı kongre kaybedecek zaman mı kaldı

Aras

09 Mayıs 2018 18:07
Sayın yöneticilerimiz şehrin ileri gelenleri ve en varlıklı kişileri eskişehir için eskişehirspor için aralarında toplasınlar

V.A.0726

10 Mayıs 2018 07:21
Takim icin sehrin ileri gelenleri elini tasin altina sokmadigi surece bu problemler yasanacak;uzun yillardir Antalyada yasiyorum hic bir kulvarda Eskisehirsporun yanina yaklasamayacak Antalyaspora yapilanlari gordukce sasiriyorum,belediyesinden is adamlarina herkes destek veriyor ya bizde?Kacacak delikler tukenmis,Eskisehirspor deyince islik calip arkasini donen kurumlar ve tipler geliyor aklima;bu buyuk camiayi anlamayanlara anlatmak gorevimiz;tepkisiz kalinirsa verecek cevabimizin olacagini bilmeleri gerekir.

şehmuz

11 Mayıs 2018 09:59
Sinan başkan sana güveniyoruz.....

Burhan

08 Mayıs 2018 23:19
Hep mağdur hep mağdur.kasa dolu olup mali sıkıntısı olmayan kulübü sokaktaki simitcide idare eder.yönetim de isen,bulacaksın çözüm ureteceksin.

Ali baba

10 Mayıs 2018 11:31
ESES nasıl kurtulur borç 180 milyon nüfus 700 bin borç bölü nüfus kişi başı 254 tl biz evde 4 kişiyiz 1000 tl ben den eskişehirin yarısı verebilir bu parayı ESES kurtulur ama halil ünal ve mesut hoşcan gibi adamların olmaması kaydıyla.

Eses

10 Mayıs 2018 17:03
Anlasilan 10 yillik zamanasimi suresi doldu. Bundan sonra baglasaniz durmaz.

Ayıp

09 Mayıs 2018 07:43
Halil Ünal ve Mesut Hoşcan artık ismini duymak istemiyoruz.Bıktık ...usandık...para yok demelerinden.Yeter ya adam gibi yönetin ya da kapatalım kulubü..yenisini kuralım.6 ay geçemeden biz yokuz ne demek. oluyor.Yok taraftar istemiyor yok kaynak sıkıntısı..tam da işlerin planlandığı dönem de..ayıp..ayıp..

ali baba

10 Mayıs 2018 11:26
Genel görüntü eses in battığıdır. Kurtulurmu ? Kurtulur.Nasıl? Devlet Desteğiyle.O da zor. Şimdiden başımız sağolsun.

hsn

09 Mayıs 2018 20:16
Takım hem süper ligden düştü, hem de neredeyse 2. Lige gidiyordu. Üstüne üslük 180 milyon borç. Belediyeler zamanında kenar mahallelere birer saha yapsaydı bu hale düşmezdi takım. Denize düşen yılana sarılıyor misali hala bu yönetimden medet umuluyor...

Faruk