ESKİŞEHİRSPOR'DA KOMBİNE SATIŞLARI BAŞLIYOR! İŞTE FİYATLAR

16 Temmuz 2018 14:04
ESKİŞEHİRSPOR'DA KOMBİNE SATIŞLARI BAŞLIYOR! İŞTE FİYATLAR

Eskişehirspor'un Spor Toto 1.Lig’de mücadele edeceği 2018-2019 sezonu kombine bilet satışı, bugün saat 15:00 itibariyle internet üzerinden satışa sunulacak.

2018-2019 sezonu kombine biletlerinin satış programı detayları şöyle:

  • Kredi kartlarında tek çekim ve 6 taksit ile satış olacaktır.

  • World, Bonus, Maximum, Passolig kartlarına 6 taksit imkanı olup, %6 komisyon bedeli uygulanacaktır.

  • Kombine biletlerin satışı PassoLig kanallarından yapılacak olup, ileri bir tarihte satış noktalarımız açıklanacaktır.

  • Passolig vize tarihi, 1 Haziran 2019 önceki Passolig kartları kombine satışlarında yeniden yenilenecektir

Yorumlar (11) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Osman

16 Temmuz 2018 15:54
Bıktım artık .. 5 TL 1TL ye maç izleniyor sene içinde. Artık kabul edin Eskişehir halkı bu takıma sahip çıkmıyor. Yonetimin besledigi gruplar maça bedava giriyor. Bunların çoğu serseri alkolik ilaç bağımlısı karanlık tiplerden oluşuyor. Hiç bir zaman kendi koltugunda oturamiyorsun. Eşkıya tipli birtakım şahsiyetler 'burası avrupa degil' diye böğürüyor eğer yerine oturmak istersen. Kurallara uyan insanların çoğunlukta olduğu bir taraftar topluluğu olduğunda kaç lira olursa olsun şehrimin takımını desteklemek için alırım tabiki kombine... EN BÜYÜK ESES

Uras

16 Temmuz 2018 21:25
Maça gidiyoruz keyifle maç seyredemiyoruz ki yarı yaşımızdaki çoluk çocuk bize abiiii çekirdek çıtlayacaksan gelme diyor ulan it sanane desen üzerine saldıracaklar psikopat ruh hastaları

111

16 Temmuz 2018 22:18
Sayın yonetim yorumlari okursaniz kombine 1 saatde biter bir sartla yorumu oku yeter yorumcular derki bilincsiz coluk cougun agzini kapat saygisizlik etmesini engele turbunun fuul olur diyo iyide diyo sayin Es Es yonetimi dikkate al artik al 5 senedir ayni yalvarisimiz ya

Es Es

16 Temmuz 2018 23:12
VIP in iki tarafını 250.00 TL ye satışa çıkarın biz yaşlı kesim maçı oturarak yerlerimizde seyretmek istiyoruz. Çünkü Ekonomik gücümüz VIP den yer almaya yetmiyor. Maratonda malesef yerimizde oturmamıza müsade edilmediği gibi 90 dakika ayakta duramıyoruz. Konunun çözümünü bekliyoruz.

TamEs

22 Temmuz 2018 20:03
Yıllarca EsEs'i destekleyen tribünleri dolduran biz orta yaşlılar ve daha büyükler , maalesef tribünlerden kaçar olduk.Yönetim bu yorumları yapan , kendilerine göre mağdur ki bana göre de öyle , çocuğu yaşındaki yeni yetme taraftarların ayağa kalk , otur lan gibi hakaretlerine ve küfürlerine maruz kalmaktan şikayet eden gerçek EsEs taraftarlarına kulak vermesi gerekiyor artık.Daha kombineler satışa çıkmadan maraton tribünlerine şerh koyan , insanların nerden kombine alacağı konusunda kendilerini söz sahibi gören tayfa ve liderlerinin EsEs'e zarar verdiğini , gerçek EsEs taraftarını tribünden soğuttuğunu görün artık.Bizim hepimizin yıllardır yaptığımız gibi tek ortak tutkumuz EsEs sevdası ve takımımıza destek olmaktır.Takımın kazanıp kazanmasından çok kendilerini ön plana çıkartmaya çalışan ve genç taraftarlarımızı bu uğurda kullananlardan bu camiaya fayda gelmeyeceğini herkes görüyor artık..Bir sorun var ve bu geçiştirilecek bir sorun değil, çözüm bekleyen önemli bir konudur.Ondan sonra birbirimize soruyoruz neden otuz, otuzbeş bin taraftar stadı doldurmuyor diye.Nede acaba?

can

20 Temmuz 2018 09:15
Eskişehirsporu yönetmeye talip olan değerle yöneticiler, lütfen yorumları okuyun arkadaşların dile getirdiği yorumları dikkati alın. Ben kombine alıyorsam aldığım sıradan ve koltuktan maç izlemek istiyorum. Her kişi kadar aklı fikri olan insanlarız takımın ne zaman destekleneceğini bizde herkes gibi biliyoruz ama doksan dakikada oturup kalkmak istemiyorum.Ben oraya Eskişehirsporu madden az olsa da manen arkasında taraftarının olduğunu hissetmeleri, güzel bir hafta sonu geçirmek için gidiyorum.Diğer yorum yapan arkadaşların dedikleri gibi stadın Eskişehirspora zara vermeyen taraftarla dolmasını istiyorlarsa, yorumları dikkate almaları gerekmektedir. Eskişehirspora yeni sezonda başarılar diliyorum.

Taha

16 Temmuz 2018 22:04
Bu sene şampiyon oluruz İnşallah.Yeni takım yeni heyecan.

Nadir

16 Temmuz 2018 22:02
Haydi maça...o sene dediğimiz bu sene olsun..

Murat

17 Temmuz 2018 15:18
Pasoligi Ulusal olan kişiler kombine alamıyor ilgililere duyurulur.

Mcan

16 Temmuz 2018 16:13
Hadi büyük taraftar bu fiyatlara göre bitirmek yakışır

Nefer