ESKİŞEHİRSPOR'DA İSTİFA

02 Eylül 2019 16:57
ESKİŞEHİRSPOR'DA İSTİFA

Eskişehirspor’da kulübün Sportif Direktörü Ayhan Taşçı istifa etti. 

Ligde alınan kötü sonuçlar, eski yönetimlerden kalan borçlar ve çeşitli sorunlarla uğraşan Eskişehirspor’da Sportif Direktör Ayhan Taşçı istifa etti. Bugün kulüp yetkilileri ile görüşen Taşçı, karşılıklı anlaşarak görevinden istifa etti. 

Yorumlar (13) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

sıra kimde acaba ?

02 Eylül 2019 23:05
Geç kaldı diyeceğim ama, Bu Garibim de orda maaşla çalışan bir işçi. Bakmayın öyle havalı ünvanlı olduğuna. Futbolcular zeytin peynir yiyorsa bu da ondan yer. Kulüp, uçan kuşa borçlu olduğuna göre buna da yüklü miktarda borçludur. Eee. adam ne diye kalsın ki. Kulüp "Hilal-i ahmer" derneği mi ?

serdar

04 Eylül 2019 09:10
Eskişehirsporu kendi çıkarları için kullanan kulübün bu hale gelmesinde hep halil mesut şakşakçılığı yapan Kaan Ay istifaya zorlayan murat diri denen adamdan kurulmalı artık bu kulüp.

abdi

03 Eylül 2019 11:00
Eses e son bir yıldır yapılan yardımlar, ölmesi kesin olan bir hastaya son zamanlarında ağrılarının dindirilmesi için yapılanlardan hiç farkı yok.Sil baştan başlamak gerek.

Ceylan

03 Eylül 2019 09:39
Gemiyi önce fareler terkedermiş... Güya Eskişehir çocuğu olacak. Memleketi burası mı bilmiyorum ama, 25 senedir Eskişehir futbolundan ekmek yiyor bu arkadaş...

demir kaya

03 Eylül 2019 02:49
by by kara karga 1965 eses ..

İsml

02 Eylül 2019 23:39
Kartal kara kına yak sende.Cinconlumusun yoksa 8 taş'lımısın.

Esliyim

05 Eylül 2019 06:40
Dünyanın en iyi futbolcusu gelse bile tembellik varsa hiçbir şey değişmez ama en baştaki yöneticilerde sorumludur

Eses

02 Eylül 2019 22:19
Kara karga kına var ister misin? Hint kınası.

Yusuf Kırmızı

09 Ekim 2019 19:57
Kimseyi üzmek istemiyorum ama nerede Kocaelispor nerede Sakaryaspor.Uyanın artık zamanında pahalı transfer önereceginize alt yapı nasıl organize edilir konusunu gündemde tutsaydınız.Çocuklara sahip çıkılsaydı şimdi tecrübe kazanırlar ve büyük paralar harcanmazdı.Kimse kimseyi kırması.Artık faydası yok.

yapmahayrettinyapmaaa...

03 Eylül 2019 08:52
yapma hocam bırakma bizi sen olmazsan uefa kupasını hatta şampiyonlar ligi kupasını alamayız...

Eses