paykasa astropay astropay astropay seo ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

ESKİŞEHİRSPOR'DA GÜZEL GÜNLER ÇOK YAKIN

Son Güncelleme : 02 Aralık 2017 16:12
ESKİŞEHİRSPOR'DA GÜZEL GÜNLER ÇOK YAKIN

TFF 1. Lig'de zor günler geçiren Eskişehirspor, Samsunspor depmasmanında patladı. Rakibini 4-0'la geçen Kırmızı Şimşekler, gelecek güzel günlere göz kırptı.

Karşılaşmada Eskişehir'e 3 puanı getiren golleri Chico Ofoedu (2), Mezenga ve Erkan Zengin kaydetti.
Bu sonuçla Eskişehirspor aldığı 3 puanla rahat bir nefes alırken puanını 15 yaptı ve 12. sıraya yükseldi. Samsunspor ise 15 puanla 14. sıraya geriledi.

Yorumlar (17) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Gb26

02 Aralık 2017 17:17
Bu takım kötü değil. Play off u da sonuna kadar zorlayacaktır. Enseyi karartmaya gerek yok. Saha dışındaki sorunlardan futbolu konuşamıyoruz. İşin kötü yanı bu.

Hayati

02 Aralık 2017 19:39
EsEs kazanırsa mutluyuz.Kaybederse üzgün.İnşallah devamı gelir.

Nadir

02 Aralık 2017 19:47
EsEs biraz destekle iş yapar.Kadromuz iyi .

EsEs

02 Aralık 2017 19:38
EsEs büyük marka.Eskişehir ileri gelenleri bunu iyi anlamalı.EsEs kazanırsa Eskişehir daha çok kazanır.Valimizden belediyelerimize ,iş adamlarımıza kadar zor günleri beraber aşmalı.

Aras

02 Aralık 2017 16:59
Hadi bakalım inşallah

Selahattin Şener

02 Aralık 2017 17:28
Muazzez Türk=Edepsiz

Olacak

02 Aralık 2017 20:14
Şehirde en azından eski başkanlar düzeyinde bir bütünleşmenin ilk adımı bile saha içine yansıdı. Bu takım biraz parasını alsın, şu -24 ihtimali bir engellensin bu yolun sonu play-off olur. Şehrin tüm ileri gelenleri, belediyeler, valilik, m.vekilleri, iş adamları ve üniversiteler ön ayak olursa çok kapsamlı bir destek kampanyası başlatılır en azından bu sezonluk acil problemler çözülür.. önümüzü görürüz.

Serdar

02 Aralık 2017 21:45
Satın arif diri ve muazzez isimli arkadaşlar sizin burada negatif yorumlarınıza gülüyorlar.bu takım bu sene süper lige çıkacak. Rica ediyorum o günde yazın.24 puan silinme roskilde ortadan kalkti

Onur sezen

03 Aralık 2017 19:42
Takımımız Samsun deplasmanından iyi futbol ve guzel bir skor ile döndü. Başkanlar gelir gider yönetimler gelir geçer Baki olan sadece Eskişehirspor ve büyük taraftardır!!! Bu kötü günler geçecek inanın 6 sıra ile puan farkı 5 sadece Karamsar olmaya gerek yok futbolcu kardeşlerimiz yureklerini ortaya koyarak mücadele ediyor Inşallah çarşamba günü güçlü bir yönetim kurulu oluşacak bizlerde tribünde herzaman olduğu gibi destek olacağız... Arma aşkı ile ESES

Ali Mert

03 Aralık 2017 09:52
Yorumlar bilinçsiz.Size kaçıncı yorumum.Alt yapının yani yaş gruplarının boşa geçen her günü bir felakettir.Alt yapı sorumluları acilen bir araya gelin futbolcu olduklarını zanneden bu çocuklara gerçekleri söyleyin.Anne ve babaları da maçlara gitsin gerçekleri görsün.Aşırı baskı başarısızlık getirir.Alt yapı alt yapı yine alt yapı.Bu genç çocuklarımıza çalışma çalışma yine çok çalışma öneriyorum.

Hakan

02 Aralık 2017 23:25
Muzo kardesim halil sana birşeyim yaptı halil diyorsun hala utanmadan

gerçek şu muz cumhuriyetinin elemanı muz

03 Aralık 2017 01:31
bir daha kümesin anahtarı asla çakala teslim edilmeyecek.

erkan yolkapan

03 Aralık 2017 12:32
abi balıktan bir galibiyet alındı.....daha dün burada bittik.. battık. yandık.... diyenleri şimdi gaza gelmiş görüyorum......bir öz güven patlaması var.....nedir bu şimdi :))))) bu takımdan bir şey olmaz bu kadar borç varken.....neden seviniyorsunuz gaza geliyorsunuz.....daha 24 puan silme cezasını unuttunuz sanırım....

nedim

03 Aralık 2017 07:06
Bu kadar teknik direktör değiştirip para saçacağına futbolcuların parasını verseydiniz.

arif diri

02 Aralık 2017 18:41
kendinizi kandırmayın.....

Muzo