ESKİŞEHİRSPOR'A İCRA GELDİ

25 Mart 2019 16:15
ESKİŞEHİRSPOR'A İCRA GELDİ

2013-2016 yılları arasındaki bazı sezonlarda Atatürk stadındaki resmi maçlarda güvenliği sağlayan ve o dönemlerde yaklaşık 220 Bin TL'yi bulan alacağını alamayan özel güvenlik firması dün kulübe eşya kaldırmalı icra getirdi.

 Eskişehirspor'lu yöneticilerin yanı sıra emniyet yetkilileri tesislere gelerek icra memurlarıyla görüşme yaptı. Uzun süren pazarlıkların yanı sıra tatsızlık çıkmaması içinde Emniyet güçleri önlemler alınırken alacaklı olan firmaya bir kısım ödeme yapılınca icra olayı gerçekleşmedi. Milli maç günü Eskişehirspor cephesindeki olumsuzluk tüm sporseverleri fazlasıyla üzdü.

Yorumlar (9) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Pamir

25 Mart 2019 17:47
Koca efsaneyi bitirdiler.. Yazıklar olsun diyecek başka bir şey yok

Ahmet

26 Mart 2019 07:18
Seçim bitsin kulübe hiç kimse destek vermez. Destek verecek kimse varsa noterden yazılı belge versin. Dereden geçesi ye ayı ya dayı derler. Kulağımın arkası dinlesin.

Alpuspor

26 Mart 2019 14:15
Eskişehirspor'u bu hale getiren Halil Ünal, Alpu'yu batıran, hergün medyaya malzeme eden Belediye Başkanı Rafet Demirtaş'ın kankasıdır. Zihniyet aynı. Volkan Doğan ve Sakallı da seçilirse kareyi kurarlar. Sonrasını Eskişehirli düşünsün.

çiftelerli

26 Mart 2019 08:21
es es imizi bitirdniz be bitirdiniz

mesut ünal

26 Mart 2019 09:12
eski yönetim kimseye ödeme yapmamış galiba gelsin paralar cebe indir bitirdiniz be es es imi yazıklar olsun

erkan 262626

26 Mart 2019 18:19
hiç boşuna sinir olmayın artık eski yönetim paçayı sıyırdı yani ibra edildi helal sldun ne diyeyim adamlar yamanmış (artık sinirlenmiyorum sizede tafsiye ederim)

minyeli hamdullah

26 Mart 2019 09:43
gerekiğinde bizde dinciyiz,nolur akp ye yaklaşsak,akp de para çok yaklaşalımki camiya olarak illaki üç beş destek atarlar, helede içinde bulunduğumuz şu dönemde yaklaşırsak camiya olarak kazançlı çıkacağımıza inanıyorum.

Sinan

26 Mart 2019 06:45
Bu firmanın Eskişehir halkına acilen açıklanması gerekiyor herkes bilsin dostu düşmanı

KOLAY ABİCİM