paykasa astropay astropay astropay ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

ESKİŞEHİRSPOR YALNIZ KALDI

09 Ekim 2018 11:04
ESKİŞEHİRSPOR YALNIZ KALDI

Eskişehirspor futbol takımını zor günler bekliyor. Yönetim ve taraftarlardan defalarca kulübe sahip çıkılması yönünde mesajlar verilmesine karşın şehrin ileri gelenleri, siyasiler ve oda temsilcileri şehrin arması etrafında toplanmıyorlar.

SORUNLAR DİZBOYU
Eskişehirspor'da sıkıntılar sadece sportif alanda değil. Siyah kırmızılı kulübün aylardır kapısını çalan çok. Çalışanlar aylardır maaşlarını alamıyor. Yönetim ve taraftar kesimlerinden defalarca yardım çağrısı yapmalarına karşın şehrin ileri gelenleri Es Es'in yanına koşmuyorlar.

ESKİŞEHİRSPOR ZORDA

Anadolu'ya futbolu sevdirip İstanbul takımlarına karşı ilk baş kaldırıp önemli başarılara imza atan Eskişehirspor, tarihinin en zor sezonlarından birisini yaşıyor. Sahipsizlik, ilgisizlik nedeniyle kulüp sadece sahada değil saha dışında da sorunlarla boğuşmaya devam ediyor. Kulübün yaş gruplarında oynayan 6 takımı güçlükle deplasmanlara giderken A takımda ise zaman zaman gıda sorunu da yaşanıyor. Kulüpte çalışanlarda aylardır maaşlarını alamıyor.

TARAFTARDA TEPKİLİ

Eskişehirspor'un gerek transfer tahtasını açamaması gerekse yüksek miktarlardaki borçları nedeniyle taraftarlarda çaresiz bir şekilde gelişmeleri takip ediyor. Zaman zaman atanmışları ve seçilmişleri göreve çağırmalarına karşın bu seslenişe şehrin ileri gelenleri bir türlü beklenen olumlu adımı atmıyor.

Yorumlar (17) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Ahmet yanğın

09 Ekim 2018 14:53
Atanmışlar /seçilmişler /işadamları /belediyeler/taraftarlar/iddaa/spor toto bu dipsiz kuyuya o kadar çok para attılar ki baktılar ki attıkları paraların çoğu ne personel maaşlarına, ne sporculara ne de borçlara gidiyor.ver ver ver. Gene ver, bir daha ver. Bir baktılar ki vermekle vermemek arasında hiç bir fark olmuyor. Şimdi hangisine sorsan ben 3 ay önce verdim, 4 ay önce kampanya yaptım tüm personelin maaşından kestim verdim diyor.gerçekten vermeyen yok. Herkes verdi. Ama bir gerçek var. Ortada para yok ve acı gerçek tesislerin durumu da içler acısı.şimdi bu para verenler soruyor. Verdiğimiz Paralar nerde.

ERTUĞRUL ERDİR

09 Ekim 2018 20:43
HALİL BEY BİR BASIN TOPLANTISINDA HERKESİN ÖNÜNDE TÜM ESKİŞEHİRLİLERDEN ÖZÜR DİLEYEREK KULÜBÜ BIRAKMALI. HİÇ KİMSE PARA VERME KONUSUNDA HALİL BEYE VE EKİBİNE GÜVENMİYOR. KULÜBÜN TEK ÇIKIŞ YOLU ANONİM ŞİRKETİ OLMAKTIR. ANONİM ŞİRKETTE HER ŞEY DENETLENİR. ZATEN HER AN DENETİME AÇIKTIR. BUNU HER KES BİLİR.

Yanık kahveci

09 Ekim 2018 17:46
Reçeteci arkadaş. Bir kere tirilyon değil trilyon. Tıransfer değil transfer. Paraynan değil para ile.

Cafer

09 Ekim 2018 18:16
Dün yenen hurmalar bugün sizi tırmalar kusura bakmayın gelen parayı ye şimdide herkesten 200 TL iste yok öyle Ben sadece gençlere ve taraftarlara üzülüyorum

Eses

09 Ekim 2018 18:07
Uyanın takım bilerek öldürülüyor 'YENİ' Eskişehirspor getiriliyor

Tolga

10 Ekim 2018 16:17
Kimse kusura bakmasın ben kuruş para vermem vatandaştan alacaklarına kulüp başkanı taraftar liderinden ve zamanında eskişehirspor maçına bedava girenler versin. Gerçek taraftar bilet bulamıyorken bazı kişiler bedavaya maçlara gitti. Burada sorun taraftarda var bir gün olsun boykot edilmedi protesto edilmedi. Yok cumaydı yok 2 hafta sonraydı her seferinde oyaladılar her seferinde bahaneleri oldu ama taraftar bir umut herşeyi görmezden geldi. Bu işin artık çözülmesi şahsen zor. Bu borçla kimse kulübe talip olmaz. Şahsen çözüm Yönetim değişecek hesaplar cezalılar belirlenecek ve hesabı sorulacak ancak o zaman bu kulüp düzelir. Saygılar

Tnr1

10 Ekim 2018 10:35
Yalnız bırakanlar belli. Evimiz her maça 10-15 bin EsEs taraftarı maça gidiyor.Bu rakam bu lig ve kadro için müthiş.

Nevzat Ajder

09 Ekim 2018 20:48
Acı gerçek günümüz şartlarında geliri olmayan takımların ayakta kalması çok zor .Bunun içindir ki ülkemizde futbol takımları tamamen yerli ve milli olmalı . Böyle devam ederse İstanbul takımları ligleri kendi aralarında oynarlar . Bu gelir adaletsizliğin de ANADOLU takımlarına yer yok . KÜME DÜŞEN TAKIMLARA BAKIN , BATAN TAKIMLARA BAKIN ANLARSINIZ ....

Cecey

09 Ekim 2018 14:21
TARAFTAR ESESİ yaşatmak için ÇOCUGUNUN RIZKINDAN VERİRKEN zengin,siyasetçi kesimi ÖLDÜRMEYE AND İÇMİŞ

kayyum

09 Ekim 2018 17:00
bu işin tek bir yolu var klup yönetimi teslim edilecek ve bağımsız şirket tarafından geçmişe dönük kontroller yapılarak tek tek tüm hesaplar gelenler gidenler hesaplanacak. Sonuçlar kamuoyu ile paylaşılacak ve kuruşuna kadar sorumlular kimse bu sorumlulardan tahsi edilecek.

mehmet

10 Ekim 2018 11:09
Kırılma noktası, Eskişehirsporun Göztepe maçında maçı yarım bırakması. Bu travmayı atlatamadı Eskişehirliler.

111

09 Ekim 2018 19:12
Reçete kardeşim sen komikmisin ne içiyon bilmiyom ama yaşın küçük sanırım gerçekleri göremiyor ve hayal dünyasında yaşıyorsun gel madem bişey yapcan o 800 bin kişi bu parayı inç edenler hakkında suç duyurudunda bulunsu be zaten içiöizdeler hesapları ve mal varlığını na el konularak bu para geri gelir

Cerol

09 Ekim 2018 17:40
Hiç dosya kapatılmıyor hep. Yalan dolan inanan kalmadı es-es i iki kişi bitirdi Halil Ünal ve mesut hoşçan kına yapsınlar kapatalim Eskişehir Demirspor u süper lig e çıkartalim bu iki yalanci ve yancilarinin dediklerine inanmayalim

sahipsiz değil

09 Ekim 2018 17:03
sürekli eskişehirspor sahipsiz , destek görmüyoruz vs gibi kamuoyunu yanıltıcı haberlere medya da alet oluyor malesef. Bundan yıllar önce bu kişiler yine eskişehirspor başındayken herkes takıma destek verirken bu takımı nasıl bugünlere getirdiler önce bunları açıklasınlar. bunlar ortaya çıktığında şu anda takıma destek verilmemesinin nedenleri kendiliğinden zaten ortaya çıkacaktır. Eskişehirsporu bu hale getirenler herşeyin çok iyi farkındalar ve farklı gündem yaratma telaşındalar. bugüne kadar klup başkanlığı yapmış kişilerden hesap soracak, bütün hesapları bir bir ortaya dökecek bir kurum / kuruluş / yönetici yokmudur ?

Ömer. Yılmaz

09 Ekim 2018 20:31
Halil. Ünal...sen. Sen. Esese...set..olma. Yeter.... Eskişehir... sahipsiz... değil...

göki

09 Ekim 2018 20:28
gitsin fuat capa

reçete

09 Ekim 2018 12:04
arkadaşlar hesap çok basit,şimdi eskişehirde sekizyüzbin vatandaş ikamet etmekte,her vatandaştan bir defaya mahsus eskişehirlik vergisi olmak üzre 200 tele para toplaşsak yaklaşık olarak 160 tirilyon gibi bi gelir elde edilir,ve bu paraynan tıransfer tahtası açılır,bence ilimizin önde gelenleri bu fikiri değerlendirmeli diye düşünüyom.
SOKAK HAYVANLARI ÜŞÜMEYECEK
SOKAK HAYVANLARI ÜŞÜMEYECEK
Eskişehir Kent Konseyi, sokak hayvanlarının barınabilmesi için özel olarak yapılan 5 kulübeyi şehrin belirli noktalarına yerleştirdi.
EĞİTİM SİSTEMİ YETERSİZ
EĞİTİM SİSTEMİ YETERSİZ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Emek Gençlik Merkezi’nde 16 ayrı branşta açılan atölyeye katılan 440 öğrencinin velisi ile bir araya geldi.
ODUNPAZARI'NDAN YENİ EVLENECEKLERE HEDİYE
ODUNPAZARI'NDAN YENİ EVLENECEKLERE HEDİYE
Evlenecek çiftlere destek olmak isteyen Odunpazarı Belediyesi, çiftlerin en mutlu günlerine mutluluk katmak için talep eden vatandaşlara gelinlik ve damatlık veriyor.
FACİADAN DÖNÜLDÜ
FACİADAN DÖNÜLDÜ
Çevre yolu üzerinde seyir halinde olan şehir içi toplu taşımada kullanılan Büyükşehir Belediyesi'ne ait otobüste yangın çıktı. Otobüste yolcu olmaması olası bir facianın önüne geçti.
ZEHİR TACİRLERİ YARGI ÖNÜNDE
ZEHİR TACİRLERİ YARGI ÖNÜNDE
Eskişehir'de düzenlenen drone destekli uyuşturucu operasyonunda gözaltına alınan 5 kişi adliyeye sevk edildi. 
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
Yaz aylarının vazgeçilmezlerinden çilek, kış aylarında kilosu 16 liraya da olsa tezgahlarda satılmaya devam ediliyor. 
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
Eskişehir Gençlik Kolları Danışma Meclisi Toplantısına katılan Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Burhan Sakallı, “Eskişehir'de siyaseti gençleştireceğiz” dedi. Rahibi Yılmaz Büyükerşen için ise, “Onun adaylığı da yeni kesinleşti. Bende memnun oldum. Hayırlı uğurlu olsun. Henüz yeni başlıyoruz yola. Eskişehir ne yapacak göreceğiz bakalım”
DAĞ BAŞI DEĞİL  71 EVLER!
DAĞ BAŞI DEĞİL 71 EVLER!
Eskişehir'in merkeze yakın mahallelerinden 71 Evler'de büyük mağduriyet yaşanıyor. Yaklaşık 23 bin kişinin yaşadığı mahallenin bazı sokaklarında ne internet çekiyor ne de telefon.
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
CHP Eskişehir Milletvekilleri Utku Çakırözer ve Jale Nur Süllü, ilçe ziyaretlerine İnönü’de devam etti. Jale Nur Süllü yerel seçimlere vurgu yaparak “İnanıyoruz ki Mart'ın sonunda bahar gelecek” dedi.