ESKİŞEHİRSPOR TERK EDİLMİŞ!

27 Kasım 2017 13:55
ESKİŞEHİRSPOR TERK EDİLMİŞ!

Eskişehirspor'un tecrübeli golcüsü Semih Şentürk "4 aydır 5 kuruş para almadan idmanlara maçlara çıkıyoruz, her şeyin bir sonu var ama. Bu süreç devam ederse oynatacak futbolcu bulamazlar" dedi.

Tarihinin en sıkıntılı dönemlerinden birini geçiren Eskişehirspor’da tecrübeli golcü Semih Şentürk takımın içinde bulunduğu duruma isyan etti.

Semih Şentürk Eskişehirspor’da yaşanan sıkıntılar ile ilgili şunları söyledi: “Eskişehirspor’un bu kadar sahipsiz kalacağını hiç tahmin etmiyordum. Dikkat çekmek için bunu yaptık. 4 aydır 5 kuruş para almadan idmanlara maçlara çıkıyoruz, her şeyin bir sonu var ama. Bu süreç devam ederse orada oynatacak futbolcu bulamazlar. Eskişehirspor terk edilmiş bir takım gibi duruyor. Taraftarı bu takımı sahiplenmese daha kötü günler görürdü”

Yorumlar (18) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

sinem koçak

27 Kasım 2017 21:14
kardeşim belediyelerden neden yardım istiyorsunuz........yöneticiler........futbolcular çatır çatır para yiyecek sonrada belediyeler yardım etsin ...yok öyle bi dünya....benim ve milletin verdiği vergiler........ futbolcusu....yöneticisi...tiribün liderlerleri yesin diye verilmiyor.......

Aras

27 Kasım 2017 17:22
Birileri gelsin kulübün parasını yesin 20 yaşındaki çocukları milyonluk arabalara binsin sonrada vatandaş yada belediye yardım etsin desin ayıptır

111

27 Kasım 2017 19:04
Boyle bir haber okuduğum icin YAZIKLAR OLSUN bu takimi bu duruma getiren iki kisiye

2655 eses

28 Kasım 2017 00:06
Eses i düşünen yok herkes kendi cebini dolduruyor. Acil adli yetkililer müdahale etmelidşr

ABİDİN YÜKSEL

28 Kasım 2017 13:26
160 TİRİLYON BU ZAMANA KADAR ALINAN FUTBOLCULARA BORÇ HALA BİENVENÜ YE BORÇ VARMIŞ BU NE KARDEŞİM BU FUTBOLCULARLA ANLAŞAN YÖNETİCİLER BU ADAMLARIN PARASINI ÖDEMEMİŞ SE BELEDİYELERİN SUÇU NE? OYSA O KADAR İYİ PARAYA TOPÇU SATTILAR NERDE BU PARALAR ?!!! AMA BUNUN HESABINI SORAN YOK?!!!!!!

can kule

30 Kasım 2017 06:12
esesi bu duruma y. büyükersen mi getirdi bu kulübü hoşcan ve h.ünal getirdi bu duruma onlar yesin millet ödesin iyi ya şimdi kulüb sıfıra çıksa borcu 5 yıl sonra yine aynı olur kafa değişmeli önce hoşcan/ünal hesabını versin bu borçların (yada dönemlerindeki izahını veremediklri ni üzerine alsınlar)

berkay

29 Kasım 2017 16:19
semih orada konuşacak en son insansın. final maçında göztepe ye atamadığın penaltı aklıma geldikçe deliriyorum. sen başta üzerine düşen görevi yapamıyorsun ondan sonra eses terk edilmiş diyorsun. es es hiç bir zaman terk edilmedi edilmeyecek. çocukluk aşkımı sevdamı inancımı hayallerimi kimse benden alamaz. herşeyin üstesinden gelen eses bunlarında üstesinden gelecektir.

Erkan

28 Kasım 2017 12:38
Futbol kulübünün bana ne faydası var da bağış kampanyası düzenliyorum. Meraklı olan varsa evini satsın gitsin bağış yapsın. Bağış yapacaksam karnı aç soğukta kalan insanlara veririm. Sokaktaki kedi köpekle paylaşırım.

Mehmet Günaydın

30 Kasım 2017 22:02
Kulübü kim batırdıysa o kurtarsın. Kulübü belediye yönetmedi. Kim parayı çarçur ettiyse kim peşkeş çektiyse o kurtarsın. Onların yakasına yapışın. Belediyenin işi alt yapı yol ulaşım vb hizmetler. Eline geçen parayla Aşevine vereceği ödeneği artırmak, otobüs tramvay almak yada belediyeye ait borçları ödemek yerine, milyonlar alıp yüreğini ortaya koymayan topçulara yedirirse kimse hakkını helal etmez. Birilerinin günahını hepimiz çekemeyiz. Kimse kusura bakmasın.

Eses

28 Kasım 2017 18:07
Sayın Sinem Koçak senin belediyeni bilen kaç kişi var? Kim ne derse desin bu şehrin reklamını yapabilecek en büyük unsur Eskişehirspordur. 1970li yıllarda dahi Eskişehir denince akla Eskişehirspor gelirdi. Hala da öyle. Bu değeri yaşatmak ta en başta belediyeler olmak üzere bu şehirde yaşayan herkesin görevidir.

111

28 Kasım 2017 18:50
Yaziklar olsun yazdim bu durumu begenmeyen arkadasslar size de saygi duymuyom bunu da boye bilesiniz

Eskişehir spor yok olmasın

27 Kasım 2017 14:41
Herkez belediye versin vermesin muhabbeti yapmasın ortada bir tane ESKİŞEHİR spor var herkez elini taşın altına koysun tüm belediyeler kamu alanları iş adamları taraftarlar kenetlensin şaka maka bir tarafa eskişehir spor kapanıyor arkadaşlar belediyeler para vermez diyenler yeni malatya ankara gücü gaziantep spora baksınlar boş konuşmayın kim verirse ersin yeterki versin başka eskişehir yok...

Mehmet Özgür

28 Kasım 2017 06:10
Eskişehirspor taraftarı başka hiçbir takımda yok, bu şehrin siyasetçileri, işverenleri hafife alınmayacak bu tutkulu kitleyi düşünerek elini taşın altına koymalı.

boncuk emre

28 Kasım 2017 11:03
ya bu aşağıdaki yorumları beğenmeyenlerde bir öneri sunsunlar butona gidip basmak kolay

ES.ES.SEVDALISI

27 Kasım 2017 20:28
ESKİŞEHİR SPORUMUZA SAHIB ÇIKALİM HAKIL DEĞIL PARA

İşte taraftar

27 Kasım 2017 14:56
Es-es için tüm ESKİŞEHİR halkı ayaklanmalı ESKİŞEHİRSPOR'UMUZ tek sevdamız 900.000 bin nüfusa sahibiz herkes 25₺ ES-ES'e yardım kampanyası başlatalım 80 ilede örnek olsun Suriyelilere vereceğimize sokaklarda ESKİŞEHİRSPOR'UMUZU kurtaralım herkes 25₺ verince 22 milyon (eski parayla TRİLYON) ediyor yetmiyor bu borca vb ama futbolcuların emeği puan silme vb cezaların da önüne geçiyor biz ESKİŞEHİRLİYİZ VE BUNU BİZ BAŞARABİLİRİZ siyasiler doydu nasılsa takım tutar gibi parti tutuyorlar oylarda bir değişiklik olmaz diye kendi çıkarları için ESKİŞEHİRSPOR'U ve bu cefakar taraftan da tanımıyorlar

TUNÇ

28 Kasım 2017 08:16
SEMİH FUTBOLCULAR İÇİNDE EN SON KONUŞACAK ADAMSIN. BÜYÜK ES ES TARAFTARI ESKİŞEHİR İN HER KÖŞESİNE YARDIM SANDIKLARI KURALIM. ESKİŞEHİR HALKI 100.00 TL ( YÜZ LİRA) VERSİN.. TOPLANAN PARAYLA ESKİŞEHİR SPOR RAHAT Bİ NEFES ALIR.. HAYDI ESKİŞEHİR HAYDI ES ES SEVDALILARI..

Duyum

28 Kasım 2017 10:57
belediye etmesin 2019 seçimde görüşürüz Akhisar ediyor Osmanlı başak şehir bunlara da belediye desteği var eyer bu şekilde yine 2019 belediye başkan olsun taraftar olarak söylüyorum hiç ağlamayın amatör düşeriz ona göre aklınız başınıza alın şimdi ne yorumlar göreceğim Tüm Türkiye yanlış görüyor Eskişehir Doğru görüyor
İŞTE ALDIĞI CEZA
İŞTE ALDIĞI CEZA
Eskişehir’de 2013 yılında 17 yaşındaki bir kızın yanağını ısıran ve darp eden şahsa 3 yıl hapis cezası verildi. 
AKIL ALMAZ BİR AÇIKLAMA
AKIL ALMAZ BİR AÇIKLAMA
CHP İl Başkanı Rabia Akman, AK Parti İl Başkanı Zihni Çalışkan'ın tramvaylara zam konusunda yaptığı açıklamayı eleştirdi. Akman “Açıklamayı anlamak mümkün değil” dedi.
BÜYÜKERŞEN İLK 10'DA
BÜYÜKERŞEN İLK 10'DA
Bilgi Toplama Merkezi, Yerel Gündem Araştırması yaparak vatandaşa “Yaşadığınız ilçe ve büyükşehir belediye başkanlarını başarılı buluyor musunuz?” diye sordu. Listede Büyükerşen de yer aldı.
SONU SEKA'YA BENZEMESİN
SONU SEKA'YA BENZEMESİN
Eskişehir Kazım Taşkent Şeker Fabrikası 2018-2019 üretim dönemi kampanya açılış törenine katılan CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer, özelleştirilen 15 şeker fabrikasının akıbetinin SEKA’ya benzememesi çağrısında bulundu.
KÖYLÜLER İSYAN ETTİ
KÖYLÜLER İSYAN ETTİ
Mahmudiye'nin Doğanca Köyü'nde vakıf arazisi olan meranın bir şirkete kiralanmasına köylüler tepki gösterdi. Mera alanında kazı yapmaya gelen ekipler çalışmalarını jandarma eşliğinde yaptı.
ŞEKER FABRİKALARI ÇOK ÖNEMLİ
ŞEKER FABRİKALARI ÇOK ÖNEMLİ
Kazım Taşkent Eskişehir Şeker Fabrikası’nın 2018-2019 Yılı Pancar Alım ve Şeker Üretim İşleme döneminin açılışı düzenlenen törenle yapıldı.
OKULDA SİYASET OLMAZ
OKULDA SİYASET OLMAZ
Eğitim İş Şube Başakanı Abdülkadir Önder AK Parti İl Başkanı Zihni Çalışkan'ın okulları ziyaret etmesine tepki gösterdi. Önder “Okullar siyaset dışında tutulmalı” dedi.
ESKİŞEHİR'DE USTURA DEHŞETİ
ESKİŞEHİR'DE USTURA DEHŞETİ
Eskişehir'de, usturayla kendisini yaralayan şahıs, polis ekiplerinin müdahalesiyle etkisiz hale getirilip hastaneye kaldırıldı. 
TRAMVAY ALTINDA CAN PAZARI
TRAMVAY ALTINDA CAN PAZARI
Eskişehir'de yolun karşısına geçerken tramvayın çarpması sonucu 1 kişi yaralandı. Tramvayın altına kalan genç, çevredeki vatandaşların yardımıyla kurtarıldı.