ESKİŞEHİRSPOR SAHİPSİZ DEĞİL

29 Kasım 2017 14:24
ESKİŞEHİRSPOR SAHİPSİZ DEĞİL

Kongreye saatler kala Halil Ünal sessizliğini bozdu. Eskişehirspor eski Başkanlarından Halil Ünal 'Eskişehirspor sahipsiz değil. Kayyuma kalmaz' dedi.

Sakarya Gazetesi'ne özel açıklamalarda bulunan Halil Ünal "Sinan Özeçoğlu ve arkadaşları kendi istedikleri için göreve geldiler. Ancak iyi yönetmek yerine takımı kötülediler, eski yönetimleri suçlayıcı açıklama yaptılar. Biz geçen yıl yoktan bir takım yarattık. Eskişehirspor geçtiğimiz sezondan daha iyi durumda. Eskişehirspor sahip değil. Kayyuma kalmaaz" dedi.

Başkan Ünal 'Kongrede aday olacak mısınız?' sorusuna ise "Şu anda kesin bir kararımız yok. Ancak kongreye katılacağız. Aday çıkarsa destekleriz. Ancak kimse çıkmaz ise de kayyuma bırakmayız" dedi.

Yorumlar (21) / Onay bekleyen (8)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

ayhan

29 Kasım 2017 20:30
aman hiscan gelmesin kayyum gelsin da yicek ne kalditarihe gomcen hoscan defol yeter iki takan bir araya gelmesin mubarek aksam sende esesden beter ol insllh

111

29 Kasım 2017 18:41
Aaa o Amca gene geldi borc 200 se 5 sene 600 yani

Cemali CCCC

29 Kasım 2017 23:36
Her seferinde Halil Ünal gelmesin diyorlar ama onsuz olmuyor...Kim ne derse desin Avrupa 'ya oynayan takım bıraktı sonra birileri adamı kötüledi aday oldular şeffaf meffaf yönetim dediler takımı düşürdüler , kimse aday olmazken zor durumdaki camiayı yine sahiplenip takımı finale taşıdı , uzatmadaki son dakika goli ile süper lig kapısından dönüldü.Taraftar adı altında birileri bir oyunlar çevirdi.. Eskişehirsporu ateşe attılar..Sinan başkanı çok sevdik bizim için dürüst ve işbilir , karizmatik bir başkan oldu ona çok güvendik ama 4 ay sonra takımı bırakıp kongreye gitti..Onunla bir alt lige düşmeye bile göze aldık ama güvenimiz boşa çıktı başkan devam etmeye cesaret edemedi... Yani başkan adayı çıkmasa kayyum filan derken Eskişehirspor bitik duruma gelecek..Ne oldu bu takımı kayyuma bırakmam diyerek Halil Ünal sahneye yine çıktı , gerekirse başkan olurum dedi , kongreden birlik beraberlik çıktı..Bence bu duruma düşmüş camiayı yine Halil Ünal gibi gözükara bir başkan ayağa kaldırır..Futbol ligleri kurtlar sofrası olmuş , kuzuların hiç şansı yok..Kendi ADIMA Tekrar güçlenene kadar Halil Ünal'ın başkan olmasının camianın yararına olacağına inanmaya başladım.. Halil Başkana haksızlık yapılmamalı bu zor günlerde EsEs i şahlandıracak tek adam.....Ayaklarımız sağlam basmaya başladıktan sonra da hemen şirketleşip Sinan başkan gibi şirket yönetmeyi , iyi bilen yöneticiler şirketin başına geçmeli...

hep aynı nakarat

29 Kasım 2017 16:03
Devamlı halil gelmesin, halil gelmesin diyen arkadaşlar kim gelsin yahu... ne yapmış halil ünal. avrupaya giden takım bırakmış, o takımı darmaduman etmişler. geçen sene yoktan takım yaratmış kıl payı süper ligi kaçırmış. şu anda tek çare halil ünal...

Altan Çelik

29 Kasım 2017 15:17
TARİH YAZ TARİH OLMA ESESİM !

Sıradan Vatandaş

29 Kasım 2017 14:48
Eskişehirspor'un bu hale gelmesinde katkısı olanların bu kulüpten uzak durmasını umuyorum. Elbette sahipsiz kalmaz takım. Kulübün gerçek sahipleri taraftarlardır ve amatör kümeye de düşsek öyle kalacaktır.

Eses

29 Kasım 2017 14:45
İstemese de aday olacak. Başka yolu varmı? Kulüp kayyuma kalırsa M.H. de kendisi de mahkemelik olacak.

mustafa

29 Kasım 2017 14:47
Aman kayyum gelsin daha iyi.

Siradan vatandas

29 Kasım 2017 16:06
Eskisehire yazik ne olduysa hoscan doneminde oldu ve bu takim artik toparlanmasi cooook cokkkk zor yok olma degil yok oldu zaten bu sene oyke boyle gecer ama seneye dahada kotuye gidecektir

efsane

29 Kasım 2017 15:02
Eskişehirspor'un son dönemdeki bütün başarıları halil ünal ile oldu. Evet eleştirelim ama bu takımı halilden başkası da kurtaramaz...

Serdar

29 Kasım 2017 17:30
Arkadaşlar eleştirmek tabiki hakkınız fakat halil ünal kadar bu kulübü iyi yöneten kimse çıkmadı belki nebi hatipoğlu fakat oda suoerligde takım yonetemez.halil unal acilen geri dönmeli ve donecektirde.

Başkan

29 Kasım 2017 22:00
Evet geçmiş yönetimler falan suçlu tabi.. Ama fark ettiyseniz hep birbirimizle uğraşıyoruz. Daha önce yardım eden ak parti liler şimdi etmeyince suçlu oluyo. Hiç bir zaman yardımcı olmayan belediyeler suçlu oluyo... Ama esas suçluları gözden kaçırıyoruz. Önceki sene küme düşerken es es in küme düşmesi için her şeyi yapan hakemler ve onları atayan federasyon hiç mi suçlu değil. Hatırlamıyor musunuz o seneki hakem facialarını.. Barış şimşek leri falan... Veya geçen sene ki göztepe maçı Serkan tokat... Veya daha öncesine gidelim, Avrupa'ya gitme hakkı kazandık ta fetö kumpası ile gidemedik te bütün gelirlerimiz çalındı ve bütçe bozulmadı mı??? Neden kimse bunları yazmıyor...

m.t

30 Kasım 2017 08:38
tepebaşı belediyesi 2018 bütçesi 285 milyon ve ataç 350 000 kişiye bakacak.es es in borcu 200 milyon. kimin parasını kime vereceksiniz.ver dediğiniz kızılay,çocuk esirgeme falan değil yıllık 2 milyona oynayan futbolcular

Geecek

30 Kasım 2017 07:46
Dün kongrede h. Ü. Döneminde kayıt olmadığı söylendi. Gık diyemedi. Kayıt altına almadan nasıl para harcanıyor Halil korku ve panik içinde konuştu. Bence bir kere daha Halil’e teslim edilmemeli

serdar

29 Kasım 2017 15:16
halil unal dönmeli

Osman Yusuf

02 Aralık 2017 15:56
Bay Ünal nasıl, hangi yüzle konuşabilir anlaşılır değil. "Yoktan bir takım yarattık" diyebiliyor. Eee tabii "Koca Eskişehirspor'u batık duruma getirdim" diyecek hali yoktu elbette...

Excello

30 Kasım 2017 13:16
Al iste es es bu kadar kotu olurken bu adamlarin isleri bozuldumu hayir baska sorum yok

YORUMCULARIN HEPSİ KIVIRDI

30 Kasım 2017 10:58
YA KARDEŞİM DAHA DÜNE KADAR HALİLE MESUTA ATIP TUTUYORDUNUZ NE OLDUDA ŞİMDİ BU BŞK LAR İYİ OLDU.BENDE DİYOMKİ KEŞKE KAYYUMA KALSAK AŞAĞIDAN TEMİZLENİR GELİRDİK İKİ SENE SONRA BAŞA DÖNERİZ.İNŞALLAH DESDEKLEYENLER HAKLI ÇIKAR.

gürcan

02 Aralık 2017 18:29
ne yimişler ama

kazım kartal

29 Kasım 2017 23:55
Halil başkan olsun Mesut eşbaşkan olsun.

es es

29 Kasım 2017 16:10
büyükerşen 10 - kazım kurt 5 - ahmet ataç 5 milyon = 20 milyon bu iş çözülür .
SERVİS VE KANTİNLERE DENETİM
SERVİS VE KANTİNLERE DENETİM
Büyükşehir Belediyesi Zabıta Daire Başkanlığı ekipleri, öğrencilerin sağlıklı beslenme ve güvenli ulaşım ihtiyaçlarını karşılayan kantin ve servis araçlarını denetledi.
HIRSIZLIK ŞÜPHELİLERİ ADLİYE'DE
HIRSIZLIK ŞÜPHELİLERİ ADLİYE'DE
Eskişehir'de 'Kablo hırsızlığı' yaptıkları iddiası ile yakalanarak gözaltına alınan 5 şahıs adliyeye sevk edildi. 
BAKANLIKTAN CEVAP GELDİ
BAKANLIKTAN CEVAP GELDİ
Eskişehir merkez ve ilçelerinde sıklıkla meydana gelen ve mağduriyet yaratan elektrik kesintilerine ilişkin Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’ndan açıklama geldi.
ESKİŞEHİR MERKEZLİ FETÖ OPERASYONU
ESKİŞEHİR MERKEZLİ FETÖ OPERASYONU
Eskişehir merkezli 3 ilde Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik operasyonda 6'sı muvazzaf 7 asker gözaltına alındı.
CUMHURBAŞKANINA HAKARETE TUTUKLAMA
CUMHURBAŞKANINA HAKARETE TUTUKLAMA
 Eskişehir'de, sosyal medya hesaplarından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a hakaret ettiği öne sürülen 2 kişi tutuklandı.
Göçmenler kurtarıldı
Göçmenler kurtarıldı
Ege Denizi'ndeki Yumurta Ada'da mahsur kalan 44 düzensiz göçmenin tamamı Türk Sahil Güvenlik Komutanlığı unsurlarınca kurtarıldı.
GECE YARISI DEPREM TATBİKATI
GECE YARISI DEPREM TATBİKATI
Eskişehir Dorlion Arama ve Kurtarma (DAK) ekibi, olası bir deprem felaketine hazırlıklı olmak amacıyla nefes kesen tatbikata imza attı. 
ESKİŞEHİR'DE FECİ KAZA
ESKİŞEHİR'DE FECİ KAZA
Eskişehir'de meydana gelen trafik kazasında biri çocuk 2 kişi hayatını kaybederken, 2'si ağır 5 kişi de yaralandı. 
VATANDAŞI DİNLEMEK GÖREVİMİZ
VATANDAŞI DİNLEMEK GÖREVİMİZ
AK Parti Eskişehir Milletvekili Emine Nur Günay ilçe gezilerine Beylikova ile devam etti. Günay’ın ilk durağı Batman’da şehit düşen Jand. Uzm. Çvş. Neşet Gök’ün baba ocağı oldu.