ESKİŞEHİRSPOR SAHİPSİZ DEĞİL

29 Kasım 2017 14:24
ESKİŞEHİRSPOR SAHİPSİZ DEĞİL

Kongreye saatler kala Halil Ünal sessizliğini bozdu. Eskişehirspor eski Başkanlarından Halil Ünal 'Eskişehirspor sahipsiz değil. Kayyuma kalmaz' dedi.

Sakarya Gazetesi'ne özel açıklamalarda bulunan Halil Ünal "Sinan Özeçoğlu ve arkadaşları kendi istedikleri için göreve geldiler. Ancak iyi yönetmek yerine takımı kötülediler, eski yönetimleri suçlayıcı açıklama yaptılar. Biz geçen yıl yoktan bir takım yarattık. Eskişehirspor geçtiğimiz sezondan daha iyi durumda. Eskişehirspor sahip değil. Kayyuma kalmaaz" dedi.

Başkan Ünal 'Kongrede aday olacak mısınız?' sorusuna ise "Şu anda kesin bir kararımız yok. Ancak kongreye katılacağız. Aday çıkarsa destekleriz. Ancak kimse çıkmaz ise de kayyuma bırakmayız" dedi.

Yorumlar (21) / Onay bekleyen (8)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

ayhan

29 Kasım 2017 20:30
aman hiscan gelmesin kayyum gelsin da yicek ne kalditarihe gomcen hoscan defol yeter iki takan bir araya gelmesin mubarek aksam sende esesden beter ol insllh

111

29 Kasım 2017 18:41
Aaa o Amca gene geldi borc 200 se 5 sene 600 yani

Cemali CCCC

29 Kasım 2017 23:36
Her seferinde Halil Ünal gelmesin diyorlar ama onsuz olmuyor...Kim ne derse desin Avrupa 'ya oynayan takım bıraktı sonra birileri adamı kötüledi aday oldular şeffaf meffaf yönetim dediler takımı düşürdüler , kimse aday olmazken zor durumdaki camiayı yine sahiplenip takımı finale taşıdı , uzatmadaki son dakika goli ile süper lig kapısından dönüldü.Taraftar adı altında birileri bir oyunlar çevirdi.. Eskişehirsporu ateşe attılar..Sinan başkanı çok sevdik bizim için dürüst ve işbilir , karizmatik bir başkan oldu ona çok güvendik ama 4 ay sonra takımı bırakıp kongreye gitti..Onunla bir alt lige düşmeye bile göze aldık ama güvenimiz boşa çıktı başkan devam etmeye cesaret edemedi... Yani başkan adayı çıkmasa kayyum filan derken Eskişehirspor bitik duruma gelecek..Ne oldu bu takımı kayyuma bırakmam diyerek Halil Ünal sahneye yine çıktı , gerekirse başkan olurum dedi , kongreden birlik beraberlik çıktı..Bence bu duruma düşmüş camiayı yine Halil Ünal gibi gözükara bir başkan ayağa kaldırır..Futbol ligleri kurtlar sofrası olmuş , kuzuların hiç şansı yok..Kendi ADIMA Tekrar güçlenene kadar Halil Ünal'ın başkan olmasının camianın yararına olacağına inanmaya başladım.. Halil Başkana haksızlık yapılmamalı bu zor günlerde EsEs i şahlandıracak tek adam.....Ayaklarımız sağlam basmaya başladıktan sonra da hemen şirketleşip Sinan başkan gibi şirket yönetmeyi , iyi bilen yöneticiler şirketin başına geçmeli...

hep aynı nakarat

29 Kasım 2017 16:03
Devamlı halil gelmesin, halil gelmesin diyen arkadaşlar kim gelsin yahu... ne yapmış halil ünal. avrupaya giden takım bırakmış, o takımı darmaduman etmişler. geçen sene yoktan takım yaratmış kıl payı süper ligi kaçırmış. şu anda tek çare halil ünal...

Altan Çelik

29 Kasım 2017 15:17
TARİH YAZ TARİH OLMA ESESİM !

Sıradan Vatandaş

29 Kasım 2017 14:48
Eskişehirspor'un bu hale gelmesinde katkısı olanların bu kulüpten uzak durmasını umuyorum. Elbette sahipsiz kalmaz takım. Kulübün gerçek sahipleri taraftarlardır ve amatör kümeye de düşsek öyle kalacaktır.

Eses

29 Kasım 2017 14:45
İstemese de aday olacak. Başka yolu varmı? Kulüp kayyuma kalırsa M.H. de kendisi de mahkemelik olacak.

mustafa

29 Kasım 2017 14:47
Aman kayyum gelsin daha iyi.

Siradan vatandas

29 Kasım 2017 16:06
Eskisehire yazik ne olduysa hoscan doneminde oldu ve bu takim artik toparlanmasi cooook cokkkk zor yok olma degil yok oldu zaten bu sene oyke boyle gecer ama seneye dahada kotuye gidecektir

efsane

29 Kasım 2017 15:02
Eskişehirspor'un son dönemdeki bütün başarıları halil ünal ile oldu. Evet eleştirelim ama bu takımı halilden başkası da kurtaramaz...

Serdar

29 Kasım 2017 17:30
Arkadaşlar eleştirmek tabiki hakkınız fakat halil ünal kadar bu kulübü iyi yöneten kimse çıkmadı belki nebi hatipoğlu fakat oda suoerligde takım yonetemez.halil unal acilen geri dönmeli ve donecektirde.

Başkan

29 Kasım 2017 22:00
Evet geçmiş yönetimler falan suçlu tabi.. Ama fark ettiyseniz hep birbirimizle uğraşıyoruz. Daha önce yardım eden ak parti liler şimdi etmeyince suçlu oluyo. Hiç bir zaman yardımcı olmayan belediyeler suçlu oluyo... Ama esas suçluları gözden kaçırıyoruz. Önceki sene küme düşerken es es in küme düşmesi için her şeyi yapan hakemler ve onları atayan federasyon hiç mi suçlu değil. Hatırlamıyor musunuz o seneki hakem facialarını.. Barış şimşek leri falan... Veya geçen sene ki göztepe maçı Serkan tokat... Veya daha öncesine gidelim, Avrupa'ya gitme hakkı kazandık ta fetö kumpası ile gidemedik te bütün gelirlerimiz çalındı ve bütçe bozulmadı mı??? Neden kimse bunları yazmıyor...

m.t

30 Kasım 2017 08:38
tepebaşı belediyesi 2018 bütçesi 285 milyon ve ataç 350 000 kişiye bakacak.es es in borcu 200 milyon. kimin parasını kime vereceksiniz.ver dediğiniz kızılay,çocuk esirgeme falan değil yıllık 2 milyona oynayan futbolcular

Geecek

30 Kasım 2017 07:46
Dün kongrede h. Ü. Döneminde kayıt olmadığı söylendi. Gık diyemedi. Kayıt altına almadan nasıl para harcanıyor Halil korku ve panik içinde konuştu. Bence bir kere daha Halil’e teslim edilmemeli

serdar

29 Kasım 2017 15:16
halil unal dönmeli

Osman Yusuf

02 Aralık 2017 15:56
Bay Ünal nasıl, hangi yüzle konuşabilir anlaşılır değil. "Yoktan bir takım yarattık" diyebiliyor. Eee tabii "Koca Eskişehirspor'u batık duruma getirdim" diyecek hali yoktu elbette...

Excello

30 Kasım 2017 13:16
Al iste es es bu kadar kotu olurken bu adamlarin isleri bozuldumu hayir baska sorum yok

YORUMCULARIN HEPSİ KIVIRDI

30 Kasım 2017 10:58
YA KARDEŞİM DAHA DÜNE KADAR HALİLE MESUTA ATIP TUTUYORDUNUZ NE OLDUDA ŞİMDİ BU BŞK LAR İYİ OLDU.BENDE DİYOMKİ KEŞKE KAYYUMA KALSAK AŞAĞIDAN TEMİZLENİR GELİRDİK İKİ SENE SONRA BAŞA DÖNERİZ.İNŞALLAH DESDEKLEYENLER HAKLI ÇIKAR.

gürcan

02 Aralık 2017 18:29
ne yimişler ama

kazım kartal

29 Kasım 2017 23:55
Halil başkan olsun Mesut eşbaşkan olsun.

es es

29 Kasım 2017 16:10
büyükerşen 10 - kazım kurt 5 - ahmet ataç 5 milyon = 20 milyon bu iş çözülür .
TRAMVAYDA GASP İDDİASI
TRAMVAYDA GASP İDDİASI
Eskişehir'de, tramvayda Türkmenistan uyruklu bir kişinin saatini gasbettiği öne sürülen şüpheli gözaltına alındı.
SIRAEVLER TRAMVAY İSTİYOR
SIRAEVLER TRAMVAY İSTİYOR
 Şeker Mahallesi TOKİ Sıraevler sakinleri, Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan Opera-Otogar tramvay hattından bölgeye bir bağlantı hattı çekilmesini istedi. 
 YOLLAR YENİLENİYOR
YOLLAR YENİLENİYOR
Büyükşehir Belediyesi Yol Yapım Bakım Onarım Dairesi’ne bağlı ekipler iş programları kapsamında üstyapı çalışmalarını sürdürüyor.
NESİLLER ARASI  KÖPRÜ KURUYORLAR
NESİLLER ARASI KÖPRÜ KURUYORLAR
Üç yıl önce kurulan Eskişehir Kayı Boyu Derneği; kültürel, sanatsal ve tarihi organizasyonları ile geçmiş ve gelecek nesiller arasında köprü oluyor.
METALE HAYAT KATANLAR
METALE HAYAT KATANLAR
Eskişehir Sanayi Odası'nın (ESO) sanayicilerin birbirleri daha çok tanımasına ve birlikte iş yapma kültürünün gelişmesine yönelik gerçekleştirilen fuarların ikincisi gerçekleştirildi.
İYİ PARTİ'DEN  ETB'YE ZİYARET
İYİ PARTİ'DEN ETB'YE ZİYARET
İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Berna Sukas, Eskişehir Milletvekili Arslan Kabukçuoğlu ve İl Başkanı Ramis Tunca Eskişehir Ticaret Borsası Başkanı Ömer Zeydan ve Yönetim Kuruluna ziyarette bulundular.
SORUNLARI ELE ALDIK
SORUNLARI ELE ALDIK
AK Parti Eskişehir Milletvekili Emine Nur Günay, Avrupa Konseyi Parlamenterler Meclisi’ndeki görevi için yurtdışına çıkmadan önce önemli temaslarda bulundu.
ESKİŞEHİR'E AYRI  ÖNEM VERİYORUZ
ESKİŞEHİR'E AYRI ÖNEM VERİYORUZ
AK Parti Teşkilatlardan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Erkan Kandemir, Eskişehir'de parti teşkilatını ziyaret ederek, tanışma ve istişare toplantılarına katıldı.
GAZİLER GÜNÜ KUTLANDI
GAZİLER GÜNÜ KUTLANDI
Eskişehir’de 19 Eylül Gaziler Günü düzenlenen etkinlik ile kutlandı.