ESKİŞEHİRSPOR İÇİN KRİTİK GÜNLER

05 Aralık 2016 20:40
ESKİŞEHİRSPOR İÇİN KRİTİK GÜNLER

Eskişehirspor Taraftar Birliği Başkanı Murat Diri, Eskişehirspor'un kapanmanın eşiğinde olduğunu iddia etti.

Twitter üzerinden açıklama yapan Diri şu ifadeleri kullandı:

"Önce güven diye ortada gezenler artık kına yakabilirsiniz. Zira görevinizi başarıyla yerine getirdiniz.!! Başkanımız şuan valimize istifasını sunuyor. Fetö yapılanması olan Önce Güven Ekibine verdiği desteği bize vermeyenler unutulmayacak.. Evet çıkın hırsız Halil nemacı murat diye bağırmaya devam edin. Bu süreç kimin ne mal olduğunu herkese gösterdi. Ama KANDIRILDINIZ değil mi!

Bas bas bağırdık yapmayın dedik. Avrupaya giden kulüp 3 sezonda kapanma noktasına geldi. Bunu anca Eskişehirspor düşmanları yapabilirdi..!

Şuan kulübümüzde Transfer yasağı ve 39 puan silme cezası geliyor. Herkes kör sağır dilsiz. Halil Başkan'ımızın artık yapacak bişeyi kalmadı. Eski yöneticiler, eski kulüp personeli herkes icraya verdi kulübü. Hadi onlar zaten alçak. Ancak şuan futbolcular da tesisi terketme peşinde..

Önce güvenin filozofik tribüncü abileri; şimdide çıkıp boyalı kalemlerinizle süslü bir kaç açıklama yapın da görelim. Nerdesiniz hainler..

Sayın bakanımız bu işe el atmazsa Eskişehirspor KAPANACAK. Devre arasını göremeyiz. Bu süreçte susup oturan taraftarımız yarın konuşamayacak.." 

Yorumlar (18) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Es26

06 Aralık 2016 08:17
Esesin tek kurtuluş yolu klübün sponsorluk antlaşması ESKİŞEHİRSPOR ETİ FUTBOL gibi...

doğrucu davut

05 Aralık 2016 21:49
niye sadece senin haberin var ve başkan neden istifa etmek için valiye gitsin, istifasını kulübe gönderir, valiye neden sunulsun kamu görevlisimi ki atıyorsan biraz usturuplu at

Tolga

05 Aralık 2016 22:03
Eskişehirin bu zor günlerinde, Eskişehirden ekmek yiyen tüm ticaret ve sanayicileri, belediyeler, sivil toplum örgütleri destek olmak zorunda, taraftar daha ne yapsın, Eses düşerse bir daha çok zor çıkar. Herkes yönetime destek olsun.

tolga

05 Aralık 2016 22:01
Klübe icra gönderenler, klübün neyi varda neyini alacaksınız? Esesin puanı silinirse, yönetim istifa eder kayyum atanırsa paranızı zaten alamayacaksınız. Akıllı olun, Eses süper lige çıkarsa gelirleri artar o zaman paranızı alırsınız. Kimsenin parası Eses te kalmaz. En büyük ESES.

neKati

05 Aralık 2016 21:59
yolunda gitmeyen bir şeylerin varlığı fark ediliyordu. Hani nefes alırken görülmeyen ama yokluğu hemen fark edilen hava gibi. Bir tek dileğim var; Ali Erdoğan Truva atı çıkmaz inşallah! Neden geldi, ilk maçtan önce niye gitti? Çok ilginç ve karışık bir durum. Eski yönetici ve eski personel hareket birliği; İHANET kokuyor!

esesli

06 Aralık 2016 00:11
bu nerden çıktı şimdi yaa,,,bizim niye haberimiz yok gırtlağımıza kadar borçtayızda?

Enver Öztürk

06 Aralık 2016 10:40
Bu olay doğrudur TRT de bile dile getirildi Yönetim zor durumda kalırsa kulubü valiye teslim eder. Eskişehir spora tarihinde en kötü günlerini hoşcan yaşatmıştır. Bu şerefsize Eskişehir esnafı iş vermesin,sokakta yürüyen vatandaş yüzüne tükürsün hak etti.

Es26

06 Aralık 2016 07:54
Esesin tek kurtuluş yolu stadın isim hakkı...

yasan nasdar

06 Aralık 2016 07:57
yaw yalan dolan haber koymusunuz öle bısı olsa tum haberller yazar bızım 16 yas gurub bu adama ınanırllar oldum olası sevmıyorum bu adamı cıkarı olmasa orda durmaz dedım ya koca eskısehırspor kımse kapatamaz nellerden geldık rahat ol bunu yonetıcller neden yazmıyor neden konusmuyor muratdırı eskısehırspor nesı oluyor dune kadar eskı baskanın yanında yer alıp şakşakcılık yapıyordu sımdı kalkmıs kötülüyor kım ıyıse herkes onun yanında bırak murat dırı herkes bılıyor eses kapanmıcanı yalanlları kendıne sakla

nagi

06 Aralık 2016 10:45
bu fotoğraftaki vatandaş kimki kimdirde bunun fotoğrafını koyup klüp hakkında yorumlar yazıp yayınlıyorsunuz ? koca kulüp bu kişiyemi kaldı

ali baba

06 Aralık 2016 09:06
bu gerçekse çok vahim ve sadece sakarya gazetesinde haber olamayacak kadar önemli.yok bu haber gerçek değilse murat diri diye biri bundan sonra ne söylerse söylesin yalan.

tatar

06 Aralık 2016 06:11
Bana pek inandırıcı gelmedi bu haber.Bekleyip görelim.

dsdasda

06 Aralık 2016 09:43
kulübe destek olunacakmış, destekten gelen paralar nereye gidecek; önceki paralar nereye gitti?

Serdar

05 Aralık 2016 22:46
Kulüp hesap numarasini paylasmali hemen

rahmi

06 Aralık 2016 21:33
spora hiçbir şekilde siyaset karıştırılmasın lütfen.

Nirvana

06 Aralık 2016 17:14
Tamamen siyaset anlayin artık

Ahmet. Ay

06 Aralık 2016 11:46
Bifa bisküvi stadı olsun

Mustafa

06 Aralık 2016 07:48
Bu takımı süper lige çıkaran Akpartidir. Şimdi bu unutuldu mu? Murat DİRİ bey açıklama yapıyor. Şimdi para kaynağı olarak gördüğünüz Büyükşehir takım düşerken nerede idi. 11 tane kıllı bacağa vereceğim param yok demiyor muydu? Adaletli olun.Ters siyaset yapmayın Bir olma diri olma zamanı.
İŞTE ALDIĞI CEZA
İŞTE ALDIĞI CEZA
Eskişehir’de 2013 yılında 17 yaşındaki bir kızın yanağını ısıran ve darp eden şahsa 3 yıl hapis cezası verildi. 
AKIL ALMAZ BİR AÇIKLAMA
AKIL ALMAZ BİR AÇIKLAMA
CHP İl Başkanı Rabia Akman, AK Parti İl Başkanı Zihni Çalışkan'ın tramvaylara zam konusunda yaptığı açıklamayı eleştirdi. Akman “Açıklamayı anlamak mümkün değil” dedi.
BÜYÜKERŞEN İLK 10'DA
BÜYÜKERŞEN İLK 10'DA
Bilgi Toplama Merkezi, Yerel Gündem Araştırması yaparak vatandaşa “Yaşadığınız ilçe ve büyükşehir belediye başkanlarını başarılı buluyor musunuz?” diye sordu. Listede Büyükerşen de yer aldı.
SONU SEKA'YA BENZEMESİN
SONU SEKA'YA BENZEMESİN
Eskişehir Kazım Taşkent Şeker Fabrikası 2018-2019 üretim dönemi kampanya açılış törenine katılan CHP Eskişehir Milletvekili Utku Çakırözer, özelleştirilen 15 şeker fabrikasının akıbetinin SEKA’ya benzememesi çağrısında bulundu.
KÖYLÜLER İSYAN ETTİ
KÖYLÜLER İSYAN ETTİ
Mahmudiye'nin Doğanca Köyü'nde vakıf arazisi olan meranın bir şirkete kiralanmasına köylüler tepki gösterdi. Mera alanında kazı yapmaya gelen ekipler çalışmalarını jandarma eşliğinde yaptı.
ŞEKER FABRİKALARI ÇOK ÖNEMLİ
ŞEKER FABRİKALARI ÇOK ÖNEMLİ
Kazım Taşkent Eskişehir Şeker Fabrikası’nın 2018-2019 Yılı Pancar Alım ve Şeker Üretim İşleme döneminin açılışı düzenlenen törenle yapıldı.
OKULDA SİYASET OLMAZ
OKULDA SİYASET OLMAZ
Eğitim İş Şube Başakanı Abdülkadir Önder AK Parti İl Başkanı Zihni Çalışkan'ın okulları ziyaret etmesine tepki gösterdi. Önder “Okullar siyaset dışında tutulmalı” dedi.
ESKİŞEHİR'DE USTURA DEHŞETİ
ESKİŞEHİR'DE USTURA DEHŞETİ
Eskişehir'de, usturayla kendisini yaralayan şahıs, polis ekiplerinin müdahalesiyle etkisiz hale getirilip hastaneye kaldırıldı. 
TRAMVAY ALTINDA CAN PAZARI
TRAMVAY ALTINDA CAN PAZARI
Eskişehir'de yolun karşısına geçerken tramvayın çarpması sonucu 1 kişi yaralandı. Tramvayın altına kalan genç, çevredeki vatandaşların yardımıyla kurtarıldı.