ESKİŞEHİRSPOR İÇİN KRİTİK GÜNLER

05 Aralık 2016 20:40
ESKİŞEHİRSPOR İÇİN KRİTİK GÜNLER

Eskişehirspor Taraftar Birliği Başkanı Murat Diri, Eskişehirspor'un kapanmanın eşiğinde olduğunu iddia etti.

Twitter üzerinden açıklama yapan Diri şu ifadeleri kullandı:

"Önce güven diye ortada gezenler artık kına yakabilirsiniz. Zira görevinizi başarıyla yerine getirdiniz.!! Başkanımız şuan valimize istifasını sunuyor. Fetö yapılanması olan Önce Güven Ekibine verdiği desteği bize vermeyenler unutulmayacak.. Evet çıkın hırsız Halil nemacı murat diye bağırmaya devam edin. Bu süreç kimin ne mal olduğunu herkese gösterdi. Ama KANDIRILDINIZ değil mi!

Bas bas bağırdık yapmayın dedik. Avrupaya giden kulüp 3 sezonda kapanma noktasına geldi. Bunu anca Eskişehirspor düşmanları yapabilirdi..!

Şuan kulübümüzde Transfer yasağı ve 39 puan silme cezası geliyor. Herkes kör sağır dilsiz. Halil Başkan'ımızın artık yapacak bişeyi kalmadı. Eski yöneticiler, eski kulüp personeli herkes icraya verdi kulübü. Hadi onlar zaten alçak. Ancak şuan futbolcular da tesisi terketme peşinde..

Önce güvenin filozofik tribüncü abileri; şimdide çıkıp boyalı kalemlerinizle süslü bir kaç açıklama yapın da görelim. Nerdesiniz hainler..

Sayın bakanımız bu işe el atmazsa Eskişehirspor KAPANACAK. Devre arasını göremeyiz. Bu süreçte susup oturan taraftarımız yarın konuşamayacak.." 

Yorumlar (18) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Es26

06 Aralık 2016 08:17
Esesin tek kurtuluş yolu klübün sponsorluk antlaşması ESKİŞEHİRSPOR ETİ FUTBOL gibi...

doğrucu davut

05 Aralık 2016 21:49
niye sadece senin haberin var ve başkan neden istifa etmek için valiye gitsin, istifasını kulübe gönderir, valiye neden sunulsun kamu görevlisimi ki atıyorsan biraz usturuplu at

Tolga

05 Aralık 2016 22:03
Eskişehirin bu zor günlerinde, Eskişehirden ekmek yiyen tüm ticaret ve sanayicileri, belediyeler, sivil toplum örgütleri destek olmak zorunda, taraftar daha ne yapsın, Eses düşerse bir daha çok zor çıkar. Herkes yönetime destek olsun.

tolga

05 Aralık 2016 22:01
Klübe icra gönderenler, klübün neyi varda neyini alacaksınız? Esesin puanı silinirse, yönetim istifa eder kayyum atanırsa paranızı zaten alamayacaksınız. Akıllı olun, Eses süper lige çıkarsa gelirleri artar o zaman paranızı alırsınız. Kimsenin parası Eses te kalmaz. En büyük ESES.

neKati

05 Aralık 2016 21:59
yolunda gitmeyen bir şeylerin varlığı fark ediliyordu. Hani nefes alırken görülmeyen ama yokluğu hemen fark edilen hava gibi. Bir tek dileğim var; Ali Erdoğan Truva atı çıkmaz inşallah! Neden geldi, ilk maçtan önce niye gitti? Çok ilginç ve karışık bir durum. Eski yönetici ve eski personel hareket birliği; İHANET kokuyor!

esesli

06 Aralık 2016 00:11
bu nerden çıktı şimdi yaa,,,bizim niye haberimiz yok gırtlağımıza kadar borçtayızda?

Enver Öztürk

06 Aralık 2016 10:40
Bu olay doğrudur TRT de bile dile getirildi Yönetim zor durumda kalırsa kulubü valiye teslim eder. Eskişehir spora tarihinde en kötü günlerini hoşcan yaşatmıştır. Bu şerefsize Eskişehir esnafı iş vermesin,sokakta yürüyen vatandaş yüzüne tükürsün hak etti.

Es26

06 Aralık 2016 07:54
Esesin tek kurtuluş yolu stadın isim hakkı...

yasan nasdar

06 Aralık 2016 07:57
yaw yalan dolan haber koymusunuz öle bısı olsa tum haberller yazar bızım 16 yas gurub bu adama ınanırllar oldum olası sevmıyorum bu adamı cıkarı olmasa orda durmaz dedım ya koca eskısehırspor kımse kapatamaz nellerden geldık rahat ol bunu yonetıcller neden yazmıyor neden konusmuyor muratdırı eskısehırspor nesı oluyor dune kadar eskı baskanın yanında yer alıp şakşakcılık yapıyordu sımdı kalkmıs kötülüyor kım ıyıse herkes onun yanında bırak murat dırı herkes bılıyor eses kapanmıcanı yalanlları kendıne sakla

nagi

06 Aralık 2016 10:45
bu fotoğraftaki vatandaş kimki kimdirde bunun fotoğrafını koyup klüp hakkında yorumlar yazıp yayınlıyorsunuz ? koca kulüp bu kişiyemi kaldı

ali baba

06 Aralık 2016 09:06
bu gerçekse çok vahim ve sadece sakarya gazetesinde haber olamayacak kadar önemli.yok bu haber gerçek değilse murat diri diye biri bundan sonra ne söylerse söylesin yalan.

tatar

06 Aralık 2016 06:11
Bana pek inandırıcı gelmedi bu haber.Bekleyip görelim.

dsdasda

06 Aralık 2016 09:43
kulübe destek olunacakmış, destekten gelen paralar nereye gidecek; önceki paralar nereye gitti?

Serdar

05 Aralık 2016 22:46
Kulüp hesap numarasini paylasmali hemen

rahmi

06 Aralık 2016 21:33
spora hiçbir şekilde siyaset karıştırılmasın lütfen.

Nirvana

06 Aralık 2016 17:14
Tamamen siyaset anlayin artık

Ahmet. Ay

06 Aralık 2016 11:46
Bifa bisküvi stadı olsun

Mustafa

06 Aralık 2016 07:48
Bu takımı süper lige çıkaran Akpartidir. Şimdi bu unutuldu mu? Murat DİRİ bey açıklama yapıyor. Şimdi para kaynağı olarak gördüğünüz Büyükşehir takım düşerken nerede idi. 11 tane kıllı bacağa vereceğim param yok demiyor muydu? Adaletli olun.Ters siyaset yapmayın Bir olma diri olma zamanı.
ELEKTRİK ZAMMI GERİ ALINSIN
ELEKTRİK ZAMMI GERİ ALINSIN
Konutlarda 80- 100 lira gelen elektrik faturları 140-150 liraya çıktı. Bu duruma tepki gösteren vatandaşlar elektrik kurumu önünde eylem yaptı.
KİREÇ KÖYÜ'NDE SU SEVİNCİ
KİREÇ KÖYÜ'NDE SU SEVİNCİ
Hayvancılık yaparak geçinen Kireç Mahallesi sakinleri yıllardır çektikleri su sıkıntısının ESKİ’nin yaptığı çalışmayla giderilmesinin mutluluğunu yaşıyor.
TÜRKİYE ASLA IRKÇILIK YAPMAMIŞTIR
TÜRKİYE ASLA IRKÇILIK YAPMAMIŞTIR
Eskişehir’e gelen 26 Afrika ülkesinin büyükelçileri ve ticaret ataşeleri onuruna Eskişehir Valiliği tarafından yemek verildi.
EMNİYET'TEN ASAYİŞ UYGULAMASI
EMNİYET'TEN ASAYİŞ UYGULAMASI
Eskişehir Emniyet Müdürlüğü ekipleri kent genelinde Genel Asayiş Uygulaması gerçekleştirildi.
KARDEŞ CEMİYET OLABİLİRİZ
KARDEŞ CEMİYET OLABİLİRİZ
Hamburg Türk Basın Birliği mensubu 15 gazeteci, Eskişehir Gazeteciler Cemiyeti’ni ziyaret etti. Başkan Yılmaz Karaca "Kardeş cemiyet olabiliriz" dedi.
CİĞERİMİZİ ALDILAR ONLAR DA YANSIN
CİĞERİMİZİ ALDILAR ONLAR DA YANSIN
Eskişehir’de, üstüne tiner dökülüp yakılan Ahmet Çelik’in (40) öldürülmesiyle ilgili davanın ilk duruşması görülürken, ablası yürekleri dağladı. Basın mensuplarına açıklamalarda bulunan abla Nilüfer Çakmak, “Ciğerimizi aldılar, onlar da yansın” dedi. 
ESKİŞEHİR'DE 5 FETÖ ŞÜPHELİSİ YAKALANDI
ESKİŞEHİR'DE 5 FETÖ ŞÜPHELİSİ YAKALANDI
 Eskişehir'de, FETÖ/PDY'ye yönelik gerçekleştirilen operasyonda, "ByLock" kullandığı iddia edilen 2'si kadın toplam 5 şüpheli yakalandı. 
O KURYENİN CEZASI BELLİ OLDU
O KURYENİN CEZASI BELLİ OLDU
 Eskişehir’de, bir kuryenin müşteriye götürmüş olduğu pizzaya tükürmesi sonucu açılan tazminat davası sonuçlandı. 
'ŞAHANESİNİZ YILMAZ BÜYÜKERŞEN'
'ŞAHANESİNİZ YILMAZ BÜYÜKERŞEN'
Ünlü oyuncu Begüm Kütük, bir etkinlik kapsamında geldiği Eskişehir'e hayran kaldı.