ESKİŞEHİRSPOR İÇİN HERKESLE GÖRÜŞÜYORUM

19 Ağustos 2018 23:59
ESKİŞEHİRSPOR İÇİN HERKESLE GÖRÜŞÜYORUM

BBP Genel Başkanı Mustafa Destici, "Bütün siyasetçilerimiz, iktidar ya da muhalefet fark etmez, sivil toplum örgütlerimiz, Eskişehir halkımız el ele gönül gönüle verirsek birlik içinde Eskişehirspor'u bulunduğu bu zorluktan kurtarıp süper lig içinde görmeyi sağlarız." dedi.

Spor Toto 1. Lig'de 2018-2019 sezonunun ikinci hafta karşılaşmasında Eskişehirspor ile Balıkesirspor Baltok Spor müsabakasını izlemeye gelen Destici, maç öncesi gazetecilere Eskişehirspor ile ilgili açıklamada bulundu.

"Birlik ve beraberlik çok önemli"

Eskişehirspor'un zor günler geçirdiğini hatırlatan Destici, şunları kaydetti: 

"Eskişehirspor zor günlerden geçiyor. Öncelikle hepimizin sahip çıkması lazım. Ben Eskişehir'in bir evladı olarak elimden gelen tüm gayreti gösteriyorum. İnşallah bu gayretlerimiz sonuç verir. Buna da yürekten inanıyorum. Öncelikle birlik ve beraberlik çok önemli. Statta görüyoruz, bir bütünleşme var. İnşallah bu bütünleşme yukarıya da yansır. Bütün siyasetçilerimiz, iktidar ya da muhalefet fark etmez, sivil toplum örgütlerimiz, Eskişehir halkımız el ele gönül gönüle verirsek birlik içinde Eskişehirspor'u bulunduğu bu zorluktan kurtarıp süper lig içinde görmeyi sağlarız. Kulüp başkanı, yöneticiler gayret gösteriyorlar. Dolayısıyla ben gayret gösteren herkese teşekkür ediyorum." 

Destici, siyaset kanadında Eskişehirspor ile ilgili görüşmelerinin devam ettiğini söyleyerek, "Şu anda kiminle görüşmem gerekiyorsa bu konu ile ilgili görüşüyorum. Sonuçlandırdığımızda kamuoyuna bilgi vereceğim." ifadelerini kullandı.    

Yorumlar (15) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Editttttttt....

20 Ağustos 2018 21:36
Şimdi Tamam oldu ..Bir sen eksiktin......akapenin küçük yandan çarkı..

vatandaş

20 Ağustos 2018 10:16
Ya bir bırak seni kim ciddiye alıyor.

Vatandaş

21 Ağustos 2018 00:08
Laf var icraat yok

Muhalifff

23 Ağustos 2018 05:49
Akp yerel secimde 1. Parti çıkar ise ESES super lige cikar. Eskişehirli Akp ye oy vermiyor diye ESES bu durumda. Olay tamamen politik. Maalesef gerçek bu. Bence namerte boyun eğmektense gençlerle devam edelim 3. Lige düşsek de 20.000 taraftara oynar yine cikariz. Boyun eğmeyelim..

Muhaifff

23 Ağustos 2018 05:45
Hayret ya. Sen önce partini bi kurtar.. bi dik dur, eğilme... sana mı kaldı Eses'i kurtarmak.

Ahmet

22 Ağustos 2018 22:43
Lisanslar çıkacak kimse Meral etmesin

murat uslu

24 Ağustos 2018 12:48
eskişehire ne faydan oldyda şimdi konuşuyorusn kendini ve ailen zengin ettin BBP Bitirrdin hala ne yüze cıkyorusn oralaraa

ESES

20 Ağustos 2018 15:00
100 verip mutlaka kombine alalım.Yardım kampanyalarına katılalım.El birliği bu krizden çıkalım.Haydi büyük taraftar .

Cemali CCCC

21 Ağustos 2018 00:36
Kim ne yapacaksa bir an önce yapsın artık.Bütün Eskişehir dokuz doğuruyor ...Bu çocuk okuyacak mı? Yeni lisanslar çıkacak mı?Siz ondan haber verin.Kendi derdimizi unuttuk Esesimizin derdine düştük.Bayramı da buruk geçireceğiz böyle giderse.Hem gençlerimizin, hemde lisansların çıkmasını sabırla ve büyük umutlarla bekleyen 13 aslan yürekli kardeşimizin videolarını izleyip de içi burkulmayan var mı acaba?Pardon, var tabii ki , olmasaydı lisanslar çoktan çıkardı, benimki de boş laf.Şu unutulmamalıdır ki bu şehirin insanları ve büyük taraftarı aptal değil , her şeyin farkında.Kim Eses için bir adım attı ise bu şanlı taraftar da onu bağrına basmasını bilir...Bu durumu umursamayalar da kendileri bilir.....

Eses

23 Ağustos 2018 00:56
Chp il başkanı hanımefendi hani para hazırdı? Bulunamadığına göre bunu senin ödemen lazım. Bildiklerini neden anlatmıyorsun. Yoksa bunun vebaline hoca ile birlikte sende ortak olursun.

mehmet

20 Ağustos 2018 12:01
yağmasanda gürleyeceksin.helal olsun.

Çağlar

20 Ağustos 2018 10:29
Hep destekliyor eskişehirli seviyoruz böyle insanları

EsEs

20 Ağustos 2018 01:21
Teşekkürler başkanım.İmkanların öteki siyasiler kadar fazla değil.ama yüreğin kocaman.Siyaset bir tarafa seni EsEs yanında EsEs taraftarı yanında görmek bizim için büyük bir güç.

Tayfun

20 Ağustos 2018 11:45
Helal olsun. EsEs sizi unutmaz.

Kadir

20 Ağustos 2018 01:23
Ötekiler nerede ne iş yaparlar görsek.Zannederim Nabi Avcı biraz destek oluyor.
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI
BORSA ÜYELERİNE KREDİ FIRSATI