ESKİŞEHİRLİLER BUGÜN SAAT 17.00'A DİKKAT!

09 Temmuz 2018 11:40
ESKİŞEHİRLİLER BUGÜN SAAT 17.00'A DİKKAT!

Eskişehir Valiliği, Şelale Park'tan 101 pare top atışı yapılacağını açıkladı.

Valilikten yapılan açıklamada, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın göreve başlaması nedeniyle 9 Temmuz Pazartesi (bugün) saat 17.00'da Şelale Park tepesinden 101 pare top atışı yapılacağı belirtildi. 

Yorumlar (27) / Onay bekleyen (3)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Yasin

09 Temmuz 2018 12:49
Eskişehir'ide kaybettik.

Neriman

09 Temmuz 2018 13:16
Şaka mısınız? Millet ne ile uğraşıyor siz ne ile yazık

Onur

09 Temmuz 2018 12:03
Dün faili mechul 24 insanimiz öldü ve onlarca agir yarali var, asevleri dolu ekonomi cökmüs, buyrun beyler 101 pareyi ulusal yas icin atin.

Eses

09 Temmuz 2018 14:18
Suudi Arabistan kralı ölünce üç gün yas ilan edilen ülkemizde 24 insanımız canını vermiş, onlarcası yaralı, belki sakat kalacak. Neden yas ilan edilmez?

yazık

09 Temmuz 2018 14:50
24 can gitmiş... neyimize... :(

Sami Karagöz

09 Temmuz 2018 15:20
Dün yaşanan tren kazasından sonra yaşamını yitiren onca yuttaş için yas ilan edilmesi gerekirken top atışları ile kutlama yapılmasını uygun bulmuyorum.

Aynur

09 Temmuz 2018 15:00
Anca bu kadar aptal olunur ya

Metin

09 Temmuz 2018 16:40
Başka ülkenin kralı vefat edince yas ilan edenler 24 vatandaşımız vefat ettiğinde neredeler

Ali

09 Temmuz 2018 16:59
Atin atin top atin havayi fisek patlatin partiler yemekler duzenleyin hoplayin ziplayin sonra ortadoguda birileri olunce oturup aglayin el kol figurleri yapin yas ilan edin ama milletinizi vatandasinizi dusunmeyin... 35 Yasindayim hayatimin en verimli zamaninda karsima cikan Turkiye ve ekonomi yetmiyor gibi simdi saygisizliklarda dizboyu olmaya basladi...

Nedim can

09 Temmuz 2018 19:28
Valilik top yerine baskalari gibi sampanya patlatsaylardi eminim gikiniz cikmazdi şerefeden baska..isinize geldigi zmn cenaze sehit.isinize gelmeyince teror taktik.

Ahmet Açık

09 Temmuz 2018 17:07
Sultan 1.Tayyip Erdoğan'ın tahta cülusu sebebiyle 101 pare top atışı yapılacak ve merasim sonunda cülus bahşişi olarak Sultanımız tebaasına gülsuyu şerbeti ve üzümlü kek dağıttıracaktır. İsteyenler sevinçlerini Şelale Parktan ailece yuvarlanarak gösterebileceklerdir.

SEYİT AHMET

10 Temmuz 2018 10:44
BAKIYORUM BÜTÜN SOLCULAR DOLUŞMUŞ YOK ESKİŞEHİRİ DE KAYBETTİK FALAN FİLAN EVET SİZİN İSTEDİĞİNİZ ESKİŞEHİR OLMAYACAK BUNDAN SONRA BUNLAR DAHA BAŞLANGIÇ VESSELAM

Üstat

10 Temmuz 2018 01:00
Kudurun hazimsizlar o olen vatandaslar ile siz öldünüz mü .aksam piyize okeye vs fit burdan at tut oh ne ala memleket devletin başı ne ile ugrasir bun lar bokuyla oynar

Ayşe

09 Temmuz 2018 19:37
Rabbim utandırmasın. Hazımsızlar kudurmuş. 3 parti bir oldunuz 1 cacık olmadı kudurun

Murat

10 Temmuz 2018 14:55
24 can dıyorsunuz ondan oncesıde var naptınız pekı veya ne yaptık uzulduk ertesı gun devam ettık gulmeye eglenmeye mantıksız yorumlar yapmayan ecel her sekılde bulur nerde olursan ol bugun en yakınınız bıle vefat ettıgınızde 40 gun yas tutamıyorsunuz meyın kafasını yasıyorsunuz anlamıs degıl

İsimsiz

10 Temmuz 2018 13:18
Bir gün önce 24 can gitti kutlama yapiyosun zihniyete bak aleni oldu ayuka çıktı artık insana saygisizlik

Kadir

10 Temmuz 2018 17:48
Rte ve yandaşlarının arap hayranlığı sürdüğü sürece Türkiye de ölen vatandaşlarının değerinin olmadığını bu millet ne zaman bilecek acaba

Selcuk

09 Temmuz 2018 22:02
Ben saat 17 de top atışı felan duymadım! Siz duydunuz mu?

Mehmet

10 Temmuz 2018 00:07
Bu haberle chpkk hdp spkk lıların vatan millet sevdası oluşmaya başladı.RTE BAŞKAN

F

09 Temmuz 2018 13:21
Neden 1101 değil..olmuşken öyle olmalı

Metin

09 Temmuz 2018 16:38
E Kendimiz ettik kendimiz bulduk. Başka devlette iki vatandaş öldüğünde yas ilan ederler bizde ise kutlama yapar aradaki fark bu işte. AKP vereceği

Ak Dünya

09 Temmuz 2018 13:22
Reise yakışır

halk

09 Temmuz 2018 13:15
Bunun Anlamı çok farklı. Çevremizdeki Ülkeler, Dost düşman duysun. Yakışır.

Tayfun

09 Temmuz 2018 14:55
Reisime yakışır-sonunda es es ise aldık-allh izin verirse belediye de bizim olacak

Selo.

09 Temmuz 2018 13:41
Allaha şükür.milletimiz öz degerlerine dönmenin top sesleri olur.İcimicdeki ecnebileşmişler istemesede bu olacak inşallah.

turgut

09 Temmuz 2018 14:03
cok sukur eskisehiride kazandik

YAŞASIN

09 Temmuz 2018 13:12
Çok şükür Eskişehir de bugünleri de görecekmiydik. Çok yaşa Başkan RTE. Başkanımız vatanımıza, milletimize, geleceğimize hayırlı uğurlu olsun.
SİMİTÇİ MEMNUN VATANDAŞ TEPKİLİ
SİMİTÇİ MEMNUN VATANDAŞ TEPKİLİ
Simite yapılan 25 kuruşluk zam vatandaşların tepkisine neden oldu. Simitçi esnafı ise zamdan memnun. Vatandaşlar, "Simit ekmekten bile pahalı" diyerek tepkilerini dile getirdiler.
'Neden sevgilime baktın?' dedi! Sonrası...
'Neden sevgilime baktın?' dedi! Sonrası...
Eskişehir'de açık hava sinemasında çıkan tartışma sonucu arkadaşını bıçaklayarak öldüren tutuklu sanık ile suça sürüklenen 3 tutuksuz çocuğun yargılanmasına devam edildi.
EŞ ZAMANLI UYUŞTURUCU OPERASYONU
EŞ ZAMANLI UYUŞTURUCU OPERASYONU
Eskişehir'de, uyuşturucu madde ticareti yaptıkları iddiasıyla 9 şüpheli gözaltına alındı.
ANKARA ÇIKARMASI
ANKARA ÇIKARMASI
Eskişehir Ticaret Odası Başkanı Metin Güler ve beraberindeki heyet, Ankara’da Eskişehir milletvekillerini ziyaret etti. Güler, şehrin geleceği için tüm kurumların, tüm milletvekillerinin birlik ve beraberlik içinde hareket etmesi gerektiğinin altını çizdi.
SAHTE POLİSLER  BİRBİRİNİ DOLANDIRDI
SAHTE POLİSLER BİRBİRİNİ DOLANDIRDI
Aralarında Eskişehir'in de yer aldığı i 10 ilde telefon dolandırıcılarına yönelik düzenlenen "Son alo" operasyonunda çökertilen çetenin sahte polislerinin de birbirini dolandırdığı ortaya çıktı.
 15 TEMMUZ  ŞEHİDİNİ  UNUTMADILAR
15 TEMMUZ ŞEHİDİNİ UNUTMADILAR
Eskişehir Göç İdaresi Müdür Vekili Gökhan Akyıldız ve beraberindeki 10 yabancı öğrenci, FETÖ'nün darbe girişimi sırasında İstanbul'da şehit olan polis memuru Fatih Dalgıç'ın Eskişehir'in Çifteler ilçesindeki kabrini ziyaret etti, ailesiyle bir araya geldi.
 YAVRU KÖPEĞİ  İTFAİYE KURTARDI
YAVRU KÖPEĞİ İTFAİYE KURTARDI
Günyüzü ilçesinde kuyuya düşen yavru köpek, Belediye İtfaiye Müdürlüğü ekipleri tarafından kurtarıldı.
ÇALIŞMA ARKADAŞLARI EBEDİYETE UĞURLADI
ÇALIŞMA ARKADAŞLARI EBEDİYETE UĞURLADI
Eskişehir’de, çalıştığı Devlet Hastanesi'nde tedavi görürken hayatını kaybeden güvenlik görevlisi Zerrin Demir, mesai arkadaşları ve hastane personeli tarafından ebediyete uğurladı.
ASKERLERE FETÖ GÖZALTISI
ASKERLERE FETÖ GÖZALTISI
Eskişehir'de Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması'na (FETÖ/PDY) yönelik operasyonda, muvazzaf askerlerin de aralarında yer aldığı 9 zanlı gözaltına alındı.