ESKİŞEHİR'İ ÇOK BEĞENDİLER

22 Temmuz 2019 17:03
ESKİŞEHİR'İ ÇOK BEĞENDİLER

Gaziemir Belediye Başkanlığı görevine seçilen Halil Arda, Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen’e nezaket ziyareti gerçekleştirdi. Ziyaret sonrası başkanlar Eskişehir’i birlikte gezdiler.

Belediyecilik modeli

Eskişehir’in güzelliklerini ve şehircilik anlayışını birçok kez duydukları için Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen’i ziyaret ettiklerini belirten Gaziemir Belediye Başkanı Halil Arda, “Eskişehir’i çok beğendik. Yılmaz Büyükerşen’in belediyecilik modelini Gaziemir’de hayata geçirmek istiyoruz” dedi.

Teşekkür etti

Gerçekleştirdikleri nezaket ziyareti için Halil Arda ve eşine teşekkür eden Başkan Büyükerşen, Gazimemir’in kendisi için ayrı bir yeri olduğunu belirterek askerliğini orada yaptığını belirtti.

Yorumlar (13) / Onay bekleyen (1)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

usta

22 Temmuz 2019 23:05
Son kalabak suyu zammında halkçılık ve emekçilik kavramları chp'li belediyeye yakışmamıştır. Bu zammın geri alınması temennimdir.

hasan

23 Temmuz 2019 12:42
Göz önüne yatırım, kenar mahalleler batsın. Böyle belediyecilik olmaz. Fevzi çakmak uzakta, yeşiltepe, sakintepe tepenin arkasında gelen giden görmüyor nasılsa. İstediğin kadar yırtın. İmar planı bile yapılmadı, yazık.

tatar

23 Temmuz 2019 14:19
milletin içme suyuna %43 zam yapan ve kenar mahallelere tek yatırım yapmayan bir başkandır büyükerşen aman belli yerler var orayı gezin

TALAT

23 Temmuz 2019 13:40
Es Es 26 Konuyu saptırmayınız. Konu şu parti, bu parti meselesi degil, belediye başkanı hangi partiden seçilirse seçilsin kenar mh. Hizmet etmeli diyoruz. Atatürk de bizim tüm şehitlerimiz oldugu gibi bu vatanı kanlarıyla kurtaran Çanakkale şehitlerimiz de bizim. Demogpzi yapmayın BİZ BELEDİYECİLİK HİZMETİ 'neden bahsediyoruz. Konunun özünü anlayanlara teşekkür ederim

Seko

23 Temmuz 2019 13:25
Y. Büyükerşen sayesinde Eskişehir çıplak, dövmeli, gecelikle gezen hatun kaynıyee

Parkçılar

23 Temmuz 2019 13:54
Kenar mahalleler rezalet tabi sizin işiniz olmadığı için kenar mahalleleri görmüyorsunuz sadece küçük görüyorsunuz iktidara ders verelim derken kendinize ders verdiniz 83 yaşındaki hocanızla mutlu yıllar ha adli tabip kontrol ettimi?

ES ES 26

23 Temmuz 2019 06:22
Talat Kardeş, bu tür yorumları sürekli okuyorum. Size soru soracağım cevaplama yaparsanız sevinirim. Bundan evvel yapılmış olan yerel seçimlerde Tepebaşı ve Odunpazarı belediyeleri hatırladığım kadarıyla AKP'li belediye başkanları tarafından yönetildi hemde EBB meclisinde çoğunluk AKP üyelerinde olmasına rağmen. Peki neden o dönemlerde kenar mahalle dediğiniz Fevzi Çakmak mah hizmet etmemişler hiç bu soruyu AKP'li belediyelere yönelttinizmi yönelttiyseniz ne cevap aldınız. Ayrıca sosyal faaliyet olan Çanakkale veAnıtkabir ziyaretlerinden bahsediyorsunuz sizi tebrik ediyorum tabiiki yorum yapacaksınız. Unutmayınki Çanakkale geçilmez bir zaferdir ATALARIMIZIN bu VATAN ve MİLLET ugruna canlarını feda etmiş ŞEHİTLERİMİZİN bulunduğu yerdir, Anıtkabir'de ise TC'nin kurucusu Önderimizin naaşının bulunduğu yerdir. Bu yerleri ziyaret etmek kadar güzel birşey olamaz. Gelelim diğer bir konuya Seçim dönemlerinde iktidarın kapı kapı dolaşıp kömür, yağ, şeker, un, makarna, çay yardımlarının kaynaklarını hiç sordunuzmu. Bence olaylara objektif bakmanız gerekiyor. Şuandaki belediyeleri eleştire biliyorsanız hahsetmiş olduğunuz 21 yıllık hizmette geçmişteki yönetimleride eleştirmeniz gerekir.

Talat

22 Temmuz 2019 17:54
21. Yılına girmiş Eskişehir Büyükşehir Belediyesi başkanı Yılmaz Büyükerşen elbette başarıları vardır. Eskişehir için güzel işler de yapmıştır. Zaman uzundur 21 senede bu kadar mı iş olurdu. Akılcı, mantıklı düşünmek lazım. Kenar mh. Hizmet getirmedi. Burada oturanlar da Eskişehir halkı. Bazı yorumculara bakıyorum. Taşın yorumunu yapıyorlar. Egitim çok şart. Bu mh. De belediye hizmeti almalıdır. Hele kendini Halkcı olarak topluma lanse edilen siyasiler daha çok EŞİT HİZMET etmeli. Soruyorum size Büyükerşen Fevziçakmak mah. Hiçbir hizmet getirmiş mi 21 senede. Tepebaşı belediye başkanı Ahmet Ataç seçim zamanı kadınları Çanakkale veAnıtkabire götürerek işi bitiriyor. Seviyeli dürüst yorumlarınızı lütfen yapınız.

Ceylan

26 Temmuz 2019 09:17
Büyük başkanımızdan fevzi çakmak mahallesine de bir devasa park istiyoruz. İçinde bol bol heykeller ve plaj olsun... Ayrıca çarşı içinden direkt ekpres seferli tarmvay hattıyla ulaşım sağlansın. Başka hiç bir durakta durmasın...

TATAR

24 Temmuz 2019 09:04
Deniz isimli yorumcu milletin ne yorum yapcanadamı siz karar vereceksiniz ülke borca girdiyse sen sen kendi adına ne yapabilirsin onu düşün adamın mahallesini bok götürüyo tabi yazcak

Elitçiiiiiiiii.........

24 Temmuz 2019 00:39
Konu kenar mahalleler değil , eskişehir de belediyeler kültür , sanat , festival lay lay lom 'la gün geçiriyor . Eskişehirin halini zamanı gelince gören görür . Belediyeler sanayiyle ve yatırımcıyla yan yana bile gelmiyor . Yatırımcı kendi önünü açan belediye ister . Yereldeki destek iş ve aş tedarikine katkı sağlar . Bizimkiler her gün bir ekibi ağırlayıp methiye dinlemeyi yaşam tarzı yaptılar , şehre dönüp bakmıyorlar .

deniz

23 Temmuz 2019 14:10
Talat kardeşim Yılmaz Büyükerşenle ilgili ne zaman haber yapılsa....Fevzi Çakmak , Fevzi Çakmak , Fevzi Çakmak diye şikayet duymaktan artık öööö getirdiniz...Yahu sizden başka şikayet eden yok yorumlarda....Harbiden bıktırdınız Fevzi Çakmak tan...Ondan sonra CHP zihniyeti AKP zihniyeti....Bırakın zihniyeti mihniyeti....Türkiyede bir tane akıllı adam yok mu? Ülke batmış borca bayır aşşağı gidiyoruz....hala siz Fevzi Çakmaktan bahsediyorsunuz yapmayın allah aşkına ya...

M ali