ESKİŞEHİR'E YENİ TRAMVAY HATTI

05 Haziran 2018 11:39
ESKİŞEHİR'E YENİ TRAMVAY HATTI

Eskişehir yeni bir tramvay hattına daha kavuşacak.

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tramvay hatların uzatılması çalışmalarına hız verdi. Yeni hat 71 Evler Mahallesi son durağından başlayacak ve yeni Şehir Hastanesi ve 75. Yıl Mahallesi'ne (Sultandere) uzayacak. Yeni hattın temel atma töreni 8 Haziran Cuma günü gerçekleştirecek. 

Yorumlar (43) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

ıhlamurkent

05 Haziran 2018 11:53
ıhlamurkente yokmu hoca . 32 numara larda millet üst üste geliyor carsıdan .

IHLAMURKENT

05 Haziran 2018 13:38
IHLAMURKENT MAHALLESİNEDE GEREKLİ.OTOBÜSLERE BİR BAKIN ANLARSINIZ...

çarşı

06 Haziran 2018 09:56
hiç değilse ana arterlerde tramvay ya üste ya alta alınmalı. aynı yolu 4-5 km içinde tramvay 7 kere kesiyor! Polatkanda opera hattı, orduevi önünde tüm hatlar, gar döner kavşakta, espark dönüşünde, hava müzesinde, ssk dönüşte 3 hat birden, uluönderde 3hat birden, metro market dönüşünde..

galip

05 Haziran 2018 16:45
acilen tramvay seti sipariş edilmeli yoksa büyük proplemler yaşanır.

Mustafa

05 Haziran 2018 12:38
Çukurhisar tarafına da istiyoruz tramvay

ALİM

05 Haziran 2018 16:42
hat uzayacak tamam da tramvay araçları yetecekmi . şuan 33 tramvay yetmiyor hatlar 75 . yıl mahallesine uzatılırsa gelen 14 adet set'te yetmeyecektir. birde 2 eylül kampüsüne uzayacağı söyleniyor.

sadettin

05 Haziran 2018 16:31
Aşşağı söğütönü binlerce hane var orda. asıl orayada lazım

hsn

06 Haziran 2018 10:24
Bozüyük-Eskişehir-OSB banliyo gerekiyor. Hem de çok az masrafla... Böylece servisler trafikten düşer. Trafik rahatlar...Tramvay setleri az daha artarsa şehir içi trafik tamamen kitlenecek.

İsmail

02 Temmuz 2018 17:29
Tramway koskoca bir hiç oldu Büyükerşan hoca gelişimden 10 alırken tramvay olayında sınıfta kaldı yaya olanlar için sorun yok aracı olanlar illallah etti trafige acayip zarari var neymiş öncelik tramvayınmış ne alaka yunuskentte 8 dk bekliyorsun ışıkta akmıyor trafik şişiyor bakın bursaya konyaya istanbula trafik tramvayı tramwayda trafigi etkilemiyor birde watmanlara vermişler kumanda tam yeşil ışık yanıyor 2 araba geciyor tramway watmanı basıyor düğmeye kırmızı oluyor eskart fiyatlarından bahsetmiyorum bile vatandaşa hep zarar

Ali Es Es

05 Haziran 2018 13:07
Büyükerşen başkanım çalışıyor,Allah başımızdan eksik etmesin...

HSN

06 Haziran 2018 10:17
Şehrin bir bölümü sefada, bir bölümü cefada...

Hakan

06 Haziran 2018 00:29
Havaalanı ve 2 Eylül kampüsüne de yapılması gerekir.

Esentepeli

08 Temmuz 2018 14:02
Eskişehiri Tranvay Trafigi bitirmiş düzensiz gelişi güzel yapılmış .Çok Kötü bir gelişme yok Eskişehir için Değişim şart.

Es Es li

05 Haziran 2018 16:14
Hocayı beğenmeyenler siz başka şehirde yaşıyorsunuz herhalde, gözleriniz kör olmuş.Kendini Eskişehir'e adamış adam size daha ne yapsın.

hasan

06 Haziran 2018 15:02
operadan kumlubele ,emniyet müdürğüne,sütlüce,yeşiltepe üniversiye kapısı oradan şirintepe,söğütönüne uzanan hat acilen yapılmalıdır.biz üvey evlatmıyız başkanım?asfalt atıyorlar,uyduruktan gönyesiz,kaldırımlar oedaş tarafından mahvedilmiş bakan yok,kaç kere sütlüceye geldin başkanım...biz de sana oy veriyoruz,sen şehrimizin markasısın ama ayrımcılık yapmayın..ataç başkanım aynı şeyler senin içinde geçerli...

gürcan

09 Haziran 2018 06:13
hocam çarşı trafiği bitik yollar yetmiyor ne gibi önerin var tranvaydan önce çözülecek çok iş var

ibrahim

05 Haziran 2018 23:11
Zafermahallesinetramvay istiyoruz otobüs bile yokkkksayın başkan acillllll

kadir.

05 Haziran 2018 16:44
75. yıl hattı ringmi olacak acaba şehir hastanesi son durak mı olacak

batıkent

03 Temmuz 2018 11:07
batıkentte iki otobüs geliyor 54 hiç uymuyor 23 kaçırdınmı yandın tramvay uzak ayrıca otobüs durakları ve tramvay durakları uzak çağfen ilk öğretim taraflarına

FEVZİÇAKMAK

02 Temmuz 2018 09:32
FEVZİÇAKMAK MAHALLESİ İÇİN SEÇİMLERDE TRAMVAY SÖZÜ VEREN HOCA Bİ ÇİVİ ÇAKMADI. BİZİM VERGİLER NEREYE GİDİYOR. FEVZİÇAKMAK MAHALLESİ SÖZ KONUSU OLUNCA BAHANELERİN ARKASI KESİLMİYOR.

Yener

18 Temmuz 2018 15:22
Kirmizi 4 ogrenci tasimada ikieylul kampusune yetersiz kaliyor.aytac caddesi-gaffarr okkan-gazi yakup satar-2eylul kamp.kesinlikle sart.ulasim sorunu varhallettim.ogrenciyi otobus kaldirmiyor hocam.

Levent

17 Temmuz 2018 18:40
Tramvay ne hocanın nede akp nin . Tramvay rahmetli başkanımız Aydın Arat'ın şehrimize armağanıdır. Aslında nüfusu bir milyonun altındaki şehirlerde raylı sisteme izin yoktur. Ancak dönemin TBMM başkanı Hüsamettin Cindoruk sayesinde önce Büyük Şehir olduk. Nüfusumuz buna da yetmiyordu. Sonrada Aydın Arat tramvay projesini başlattı. Kendisi başkanlıktan önce Konya Şeker Fabrikası genel müdürüydü. Şimdi Torku olan. Konya'daki tramvayı görüp bir gün Eskişehir'e getireceğim demiş. Seçim vaatlerinde de vardı. Ancak ömrü yetmedi. Toprağı bol olsun. Tramvay derken kendisine bir rahmet okuyun lütfen. Hocanın eseri gibi görmeyin . Bazı partilerin o dönem raylı sisteme karşı olduğu da biliniyor. Döşenen rayların üzerini örtelim gitsin daha fazla masrafa gerek yok diyenleri de duydum. Sorun şehircilikte . Caddelerimiz çok dar. Ben Kayseri ve Samsun da ki tramvayları da gördüm. Hiç sorun yok. Çünkü cadde ve sokakları geniş. Trafiğe engel değil. Tabi hat sayıları da az. Biz zaten çok olan hat sayımızı daha da artırmak istiyoruz.

Baba dostu

29 Haziran 2018 02:33
Eskisehirin agzina sicti hala hoca hoca diyonuz ne yaptida bu adamin saksakciligini yapiyonuz anlamiyomki adam kiziyla yukunu tutuyo siz saksakciligini yapiyonuz yalakalik yapmayin ne menfatiniz var eskisehiri bitirdi yasanmaz kent yapti

Mahalleli

19 Haziran 2018 03:28
Yok hemşerim size oy moy yok. Yıllarca 75. yıl mahallesini her konuda mağdur ettiniz! Şimdi ilk önce yapılması gerekeni en son yapıyorsunuz üstelik topal karga misali tek hat! Olsa ne olur olmasa ne olur! Ayrıca bizde satılık oy da yok! En az 5 yıl süre o hat! Abartmıyorum; yağmur yağdığı zaman estim caddesi göl oluyor! 6 ayda bir asfalt tamir etmeye çalışıyorsun! Nerenin tramvayından bahsediyorsun! Hesapsız kitapsız, plansız işler böyle halka eziyet olur, rezillik olur. 18 bin kişilik mah. ye dalga geçer gibi tek hat.

Murat

24 Haziran 2018 21:48
Tramvay gelmeyen bölgeler genellikle ak partiye oy çıkaran bölgelerdir. Hiç boşuna tramvay gelecek diye beklemeyin

ABDİL

06 Haziran 2018 11:14
Şehir havaalanına, eskişehir teknik üniversitesine, muttalip mahallasine yapılan 1500 kişilik öğrenci yurduna raylı sistem yapılmıyor. Hayret!!!

ali kemal

06 Haziran 2018 08:31
hoca sıkıştıkca tranvay hattı doğançayırada götür

Sseses es

06 Haziran 2018 00:55
Oyumu ak partiye verecektm ama hoca sultandere yoluna kepceyi vursun getirsin tramvayi oyum onadir.

halil

05 Haziran 2018 16:16
hastane hattı 1 yılı geçer , 75.yıl mahallesi ise 3 yılı bulur. ( şu an 75. yıl mah. hattı kesin değil heralde )

ayhan

05 Haziran 2018 15:57
batıkentte tarla yollarına asfalt çukurhisarın içleri köstebek yuvaları. alt yapı ne oldu. En çok emlak vergisini veren çukurhisar elletutulur yattırım yokk.

bugra

06 Haziran 2018 08:45
esesli muhtemelen sen başka şehir görmemissin.:)

Metin

01 Temmuz 2018 19:43
Burada başkanı eleştirenler AKP yalakaları başkanın hizmetlerini içine sindiremiyorlar. Adam en azından rant sağlamıyor

sanatsal faliyetler nolcak

06 Haziran 2018 09:37
HOCA --- 2 PARK . 1 TRANVAYLA 20 seneyi geçirdi , şimdi nereden çıktı bu tranvay hattı diyordur '+ şehir hastanesi hocanın rahatını bozdu .. he he hıy..

Esk

06 Haziran 2018 16:34
Yilmaz Hoca Eskisehir'in markasidir.Kendisi gittigi anda Nevsehir Isparta gibi bir bozkir ilinden farkimiz olmaz.

Ali

06 Haziran 2018 03:52
Teşekkürler Başkanım. Eskişehir sizin sayenizde Avrupa şehri oldu

Esra y

06 Haziran 2018 00:34
Es es li kardeşim biz bu ak trollere ne desek fayda etmez Yılmaz Hoca dan memnun değiliz deselerde o tramvaya binip sağa sola gitmek icin kullanırlar eskiden otobüslere zor binip inerlerdi simdi bazı vatandaşa rahat batıyo ondan çok şikayetçiler o yüzden bu ampulleri patlatmak lazım bir an önce

Vatandaş

05 Haziran 2018 12:26
Hastane bitti açılacak. Daha tramway hattının çalışmasına yeni başlanacak

yasin

05 Haziran 2018 14:28
yakında seçim mi var ne . dostlar Alışverişte görsün görsün

ALİ

05 Haziran 2018 11:53
BU SEFER DEĞİL TRAMVAY HATTI YAPMAK ...AYA MERDİVENDE DÖŞESEN SANA GÜLE GÜLE HOCA...

misafir

05 Haziran 2018 11:55
Seçim geliyor,tramvay hattı lazım

Tayyar

05 Haziran 2018 11:50
Seçim geliyor tabii çalışmalara başladınız.Hastane yapılmaya başladığında sizde başlasaydınız yeni hat yapımına hep göz boyama ama sandıkta göreceksiniz göz boyamayı.

Aras

05 Haziran 2018 14:05
Eskişehir'i mahveden tek şey tramvaydır

iştee operaaaaa

05 Haziran 2018 15:00
hoca böyle tranvay mıranvaay işlerini sevmez ,, o abudik gubidik heykellll işleri , taş toprak çiçek böcek sanatsal faliyetler , senfonii , opera çaykovski , gibi boş işleri sever .
BEYLİKOVA'DA MİDİBÜS ŞARAMPOLE DEVRİLDİ
BEYLİKOVA'DA MİDİBÜS ŞARAMPOLE DEVRİLDİ
Eskişehir'de yolcu midibüsünün şarampole devrilmesi sonucu 1 kişi öldü, 14 kişi yaralandı.
BU ÇIĞLIĞA SES VERİN
BU ÇIĞLIĞA SES VERİN
Son zamanlarda sıkça gündeme gelen ve toplumun kanayan yarası olan çocuk istismarına dikkat çekildi. Mahsuni Ilgın “Yetkililer cinsel istismarın araştırılması önerilerine kulaklarını tıkıyor. Bu çığlıklara ses verin” dedi.
CEZAEVİ KAPANMASIN KAMPANYASI
CEZAEVİ KAPANMASIN KAMPANYASI
Çifteler esnafları, Çifteler Açık Kadın Ceza İnfaz Kurumu'nun kapanmaması için imza kampanyası başlattı.
BÜKREŞ'TE GURUR GÜNÜ
BÜKREŞ'TE GURUR GÜNÜ
Eskişehirli Akrobasi Pilotu Semin Öztürk, ilk yurtdışı gösteri uçuşunu Romanyanın başkenti Bükreş'te gerçekleştirdi. Bayrağımızı dalgalandıran Öztürk, gurulandırdı.
GÖKYÜZÜ İLE TANIŞTILAR
GÖKYÜZÜ İLE TANIŞTILAR
Sivrihisar'daki Uluslararası Sportif Havacılık Merkezinin yürüttüğü, 'Uçmayan Köy Kalmasın' projesiyle daha önce uçağa binmemiş vatandaşlar, ilk kez uçmanın heyecanını yaşadı.
FADİME ANA'YA YARDIM ELİ
FADİME ANA'YA YARDIM ELİ
Odunpazarı Belediyesi Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü’ne bağlı Sağlık Odunpazarı Belediyesi ile Evinizde (SOBE) birimi 84 yaşındaki Fadime Çekiç’e yardım eli uzattı.
HAKLARIMIZ TORBA  YASALARA SIĞMAZ
HAKLARIMIZ TORBA YASALARA SIĞMAZ
Sağlık ve Sosyal Hizmet Emekçileri Sendikası, Şube Yönetim Kurulu adına konuşan Birtürk Özkavak sağlık ve sosyal hizmet çalışanları için çıkarılan torba yasasının, taleplerini karşılamadığını ifade etti.
EKONOMİ BORÇLA  YÜRÜTÜLÜYOR
EKONOMİ BORÇLA YÜRÜTÜLÜYOR
Demokrat Parti (DP) haftalık toplantısı dün gerçekleştirildi. DP İl Başkanı Nazım Dölekçekiç ülkenin ekonomisine yönelik ve sağlık personellerine karşı uygulanan şiddet konusunu değerlendirdi.
Eskişehir'de Uyuşturucu Operasyonu
Eskişehir'de Uyuşturucu Operasyonu
Eskişehir'de düzenlenen uyuşturucu operasyonunda 7 şüpheli gözaltına alındı.

EN SON HABERLER