paykasa astropay astropay astropay ankara travesti sakarya travesti istanbul evden eve nakliyat nakliyat fiyatları

ESKİŞEHİR'E YENİ PARK

22 Kasım 2018 12:39
ESKİŞEHİR'E YENİ PARK

Odunpazarı Belediyesi, bu kez Türkiye'nin en önemli bilim insanlarından Prof. Dr. Türkan Saylan’ın adını yaşatacak.

24 Kasım 2018 Cumartesi Günü saat 14.30’da Vadişehir’de bulunan Prof. Dr. Türkan Saylan Parkı ve Anıtı’nın açılışını yapacak olan Odunpazarı Belediyesi yine Vadişehir’de bulunan Halk Merkezi’ne de Prof. Dr. Türkan Saylan adını verecek. Prof. Dr. Türkan Saylan’ın adını yaşatmaktan onur duyduklarını söyleyen Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt, Türkan Saylan hayatını kız çocuklarının okumasına adadığını söyledi.

Yorumlar (27) / Onay bekleyen (0)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Musti

22 Kasım 2018 13:46
Bu parkın adının ATATÜRK olmasını istiyoruz. Yeni stadın ve İstanbul Havalimanının adını Atatürk olmasını isteyenlerden destek bekliyorum.

cemal

22 Kasım 2018 14:25
Eskişehir tarihinde görülmemiş yeşilliğe, parklara, gezi alanlarına kavuşturanlara, karar alan belediye başkanlarına şükranlarımı sunarım. Bu yeni hizmete açılacak parkın hayırlara vesile olmasını dilerim. Eskişehirliler çok şanslı...

Akakçe

22 Kasım 2018 20:11
Millet bahçesi icraatini övenler şehire park yapılmasını beğenmiyorlar. İsime takılanlar da unutmasınlar ki Türkay Saylan fetö ile ilk mücadele edip en çok bedel ödeyenlerden birisidir. Şartsız, şurtsuz amasız fakatsız miladsız vs. karşı çıkmış ve pek çok genç kızı zamanın "ablası" bugünün teröristi olmaktan kurtarmıştır. Kendisine dil uzatmadan önce hamamda 4440 su dökünüp tövbe etmelisiniz.

cann

22 Kasım 2018 16:22
bu alanların park yapılmasının değerini 20/30 yıl sonra çok daha iyi anlarız..odunpazarı belediyesini tebrik ederim..hayatını eğitime adayan türkan saylan ı fetocular sözde Ergenekon örgütüne dahil edip hapse atmaya çalışmışlardı...

Ali

22 Kasım 2018 22:35
Kazım başkan millet cad sonundaki odunpazari beled ait boş yerede böyle park Isıtıyoruz BETON YIĞINI ISTEMIYORUZ

hakan

22 Kasım 2018 14:30
alt yapı ve üst yapıda görem sizi diyen yorumcu sen o.pazarı belediyesinin sadece 2018 yılında ne kadar asfalt attığını ne kadar kilittaş döşediğini biliyormusun sadece emek-erenköy-71 evlere 17.000 ton asfalt atıldı toplam atılan asfalt tonajı 49.700 ton sen anca bunu rüyanda görürsün üst yapıyı chp sayesinde gördünüz

es ray

22 Kasım 2018 16:26
bu cahapeli belediyelerin sazova parkı , kent park , cumhuriyetpark , sazlı park ,göletli park ,kültürpark şimdide türkan saylan parkı ATATÜRK PARKI hiçmi aklınıza gelmiyor .

gardarop ATATÜRK CÜLERİ

22 Kasım 2018 15:32
bu parkın adı MUSTAFA KEMAL PAŞA PARKI , OLMALI .. chp nin yaptığı tek şeye bile bu ismi veremediler . mustafa kemal in askerleri olmadıkları belli .

eSKİŞEHİR E CEVAP

23 Kasım 2018 07:59
PARDON DA HANGİ BAŞKAN GELSE BU ASFALT PARASINI ÖDEYECEKSİNİZ.BURHAN SAKALLI ZAMANINDADA ÖDEDİNİZ ONDAN ÖNCEKİ ZAMANLARDADA BU DÖNEMDEN SONRAKİ ZAMANLARDADA ÖDENECEK HADİ BUNDAN SONRA AKP Lİ BAŞKAN GELDİ ASFALT PARASI ALMASINDA GÖREYİM.SIKIYORSA ALMASIN MÜFETTİŞLER ANINDA BAŞINA ÜŞÜŞÜR HELE BİRDE MUHALEFET BELEDİYESİYSEN KAPIUNDAN EKSİK OLMAZ İŞKEMBEDEN NE KADAR ÇOK SALLAYAN VAR

Eskişehirli

23 Kasım 2018 15:04
Park yapmak kesinlikle çok güzel Ancak ağaç neden yok denecek kadar az???? Ağaç olmadan parkın ne anlamı var?

Vatandaş

22 Kasım 2018 17:19
Eskiden Park denince akla bolca ağaç gelirdi. Maalesef, Park ve Bahçeler Müdürlüğü ağacın ne olduğunu unutmuş. Eskişehir neden sevmiyor ağacı? Parklar hep KEL...

eSKİŞEHİR

23 Kasım 2018 08:00
SAKALLI 4 YIL BOYUNCA ASFALT PARASI ALDI ANCAK 5.SENE YANİ SEÇİM OLACAI SENE NE HİKMETSE MECLİSDEN ASFLAT PARASI ALINMAYACAK DİYE KARAR ÇIKARTTI.

güçsüz karınca

22 Kasım 2018 17:07
hakan adlı kullanıcı nerede kullanmışlar bu kadar asfaltı kilit taşı kardes odunpazarını karış karış gezen biriyim.yok değil asfalt yapılan yerler var mesela atatürk bulvarı mesela vişne evleri ara sokakları dahil elit kesimlere güzel hizmetler var demek elit kesime 17000 ton asfalt yetmiş yıldıztepede çukurları ezberledik allahtan yandan yandan geçiyoruz :D

ismet Pehlivan

23 Kasım 2018 09:42
Yurdumuza bunca yararlı hizmetleri bulunan Turkan Saylan a bu parkın adının verılmesi bizım Vefa borcumuzdur.TANIMAYANLARA Tanıtılmalı ..İsmi yaşatılmalı...

Alparslan

22 Kasım 2018 16:08
20 yıldır parktan başka birşey göremedik. Seçim geliyor maşallah belediyeler camilerde çalışma yapmaya başladı. Mart ayında görüşmek üzere...

cello

23 Kasım 2018 07:45
chp ye oy moy yok.herkes çevresindekileri örğütlesin.

şehit

23 Kasım 2018 08:56
Eskişehir şehitlerinin adı dururken bir hiç adının verilmesi anlamsız.

GÜÇSÜZ KARINCA

23 Kasım 2018 07:57
HEPSİ İSPATLI HEPSİ BELGELİ GÖREN KÖR GÖZLERE BELEDİYEMİZİN KAPILARI HER ZAMAN AÇIK

Eskişehir

22 Kasım 2018 17:38
Şu kadar asfalt attı diyen arkadaş. Kazım bey belediye başkanı olunca 1000 er tl asfalt parasını ödemedi herhalde ki rahat rahat konuşuyor. Seçimde kazanırsa ki inşallah kazanamaz gör bak senden asfalt parasını nasıl alacak. O zamanda böyle rahat konuşabilecekmisin bakalım. Sakallı asfalt parası alınmayacak diye meclis kararı almıştı hatırlatmak isterim.

sinan alkış

22 Kasım 2018 13:57
başka bir isim verilebilirdi...geçenlerde şehit düşen beylikovalı uzman çavuşumuzun ismi verilebilirdi...bu kadın ülkeye ne kazandırdı ne kattıda ismini veriyorsunuz

ATAM İZİNDEYİZ

22 Kasım 2018 15:54
YENİ STADA , YENİ HAVA ALANINA , YENİ KÖPRÜYE , YENİ TÜNELE , YENİ HASTANEYE , YENİ MİLLET BAHÇELERİNE ISRARLA " ATATÜRK İSMİ İSTEYENLER , SÖZDE ATATÜRK CÜ CHP LİLER KENDİ YAPTIKLARI BUNCA PARKLARA BİLE ONUN İSMİNİ VERMEDİLER .. işte paradan bile ATATÜRK resmini silen bunlar .

gardorap fuat

22 Kasım 2018 18:37
AÇILIŞA ZEKİ MÜREN DE GELECEKMİ . yok , bunlar ham çökelek atilla taşı getirirler .

kamil

22 Kasım 2018 14:43
belediyecilik = boş bulduğun alana park yapmak... ve çok büyük bir şatafatla açılışını yapmak...

İsa

22 Kasım 2018 13:41
ufukta seçim mi vardır nedir ?

AZ KALDI HİZMET NSLMIŞ GÖRÜN ...

22 Kasım 2018 13:08
PARK YAPIP BU KADAR ŞATAVATA NE GEREK VAR.PİREYİ DEVE YAPIYORSUNUZ ALT TARAFI KÜCÜK BİR PARK . ALT VE ÜST YAPINDA GÖREM SİZİ ...

canses ağırel

22 Kasım 2018 15:17
klasik chp zihniyeti...merkezde ki parkların içini doldur , kenar semtlerde ki parkların içi boş olursa olsun..

songül dertli

22 Kasım 2018 13:55
parka verilecek ismi pek beğenmedim
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
ÇİLEĞİN KİLOSU 16 TL!
Yaz aylarının vazgeçilmezlerinden çilek, kış aylarında kilosu 16 liraya da olsa tezgahlarda satılmaya devam ediliyor. 
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
SİYASETİ GENÇLEŞTİRECEĞİZ
Eskişehir Gençlik Kolları Danışma Meclisi Toplantısına katılan Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Burhan Sakallı, “Eskişehir'de siyaseti gençleştireceğiz” dedi. Rahibi Yılmaz Büyükerşen için ise, “Onun adaylığı da yeni kesinleşti. Bende memnun oldum. Hayırlı uğurlu olsun. Henüz yeni başlıyoruz yola. Eskişehir ne yapacak göreceğiz bakalım”
DAĞ BAŞI DEĞİL  71 EVLER!
DAĞ BAŞI DEĞİL 71 EVLER!
Eskişehir'in merkeze yakın mahallelerinden 71 Evler'de büyük mağduriyet yaşanıyor. Yaklaşık 23 bin kişinin yaşadığı mahallenin bazı sokaklarında ne internet çekiyor ne de telefon.
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
MART SONUNDA BAHAR GELECEK
CHP Eskişehir Milletvekilleri Utku Çakırözer ve Jale Nur Süllü, ilçe ziyaretlerine İnönü’de devam etti. Jale Nur Süllü yerel seçimlere vurgu yaparak “İnanıyoruz ki Mart'ın sonunda bahar gelecek” dedi.
KİMSENİN ARKA BAHÇESİ DEĞİLİZ
KİMSENİN ARKA BAHÇESİ DEĞİLİZ
Eskişehir Barosu Başkanı Mustafa Elagöz, “Hukuksuzluk gelirse iktidarlardan gelir. Biz her zaman hukuksuzluğun karşısındayız. Kimsenin arka bahçesi değiliz” dedi.
GERÇEK TARİHİ ÖĞRENİLMELİ
GERÇEK TARİHİ ÖĞRENİLMELİ
Odunpazarı Belediye Başkanı Kazım Kurt geçtiğimiz Kayı Boyu Derneği’ni ziyaret etti. Kurt “Türk tarihini kulaktan dolma değil, gerçekleriyle öğrenmemiz, bilmemiz gerekir” dedi.
ESKİŞEHİR'DE SİLAHLI KAVGA
ESKİŞEHİR'DE SİLAHLI KAVGA
Uluönder Mahallesi'nde yaşayan ve aralarında husumet bulunan iki aile arasında tartışma çıktı. Tartışmada 2'sdi ağır olmak üzere 4 kişi yaralandı.
NİTELİKLİ ADAYLARA YER VERECEĞİZ
NİTELİKLİ ADAYLARA YER VERECEĞİZ
Demokrat Parti (DP) haftalık toplantısı dün gerçekleştirildi. DP İl Başkanı Nazım Dölekçekiç, “Yerel seçimlerde nitelikli adaylara yer vereceğiz” dedi.
ÖRNEK DESTEK
ÖRNEK DESTEK
EOSB Yönetim Kurulu Başkan Vekili, Boyplast Yönetim Kurulu Başkanı Metin Saraç; Kızılay’ın “Bağışlanan Her Kan Kurtarılan 3 Can” kampanyasını işyerinde başlattı.