ESKİŞEHİR'E ŞEHİT ATEŞİ DÜŞTÜ

Son Güncelleme : 17 Ocak 2020 08:01
ESKİŞEHİR'E ŞEHİT ATEŞİ DÜŞTÜ

Suriye’nin Tel Abyad ilçesinde bombalı aracın patlaması sonucu şehit olan Piyade Binbaşı Şevket Tombul’un şehadet haberi Eskişehir’de yaşayan ailesine verildi.

Suriye’nin Tel Abyad ilçesinde saat 16.30 sıralarında bombalı aracın patlaması sonucu evli ve iki çocuk babası Piyade Binbaşı Şevket Tombul şehit oldu. Şehit Şevket Tombul’un şehadet haberi Eskişehir'in Odunpazarı ilçesi Işıklar Mahallesi'nde bulunan annesi Şehnaz ve baba Necdet Tombul'a ulaştı. Acı haberi alan baba Necdet Tombul fenalaşarak eve gelen 112 Acil Sağlık ekipleri tarafından hastaneye kaldırıldı.

'Evladını en son 8 günlükken gördü' 
Öte yandan alınan bilgilere göre, şehit Binbaşı Tombul’un küçük çocuğunun 6 aylık olduğu ve evladını en son 8 günlükken gördüğü belirtilirken, şehit piyade binbaşının eşi Aslıhan Tombul’un Ankara’da olduğu öğrenildi.

Yorumlar (20) / Onay bekleyen (2)

Yorumlar editör onayından sonra görünecektir.

Yorum Ekle

Yavuz

17 Ocak 2020 07:54
ALLAH rahmet eylesin..Milletimizin başı sağ olsun.

Mustafa

17 Ocak 2020 06:39
ŞEHİDİMİZE ALLAH RAHMET ETSİN,YAKINLARINADA SABIR VERSİN,AMİN

Nasrettin Hoca

17 Ocak 2020 08:11
Allah rahmet eylesin.Işıklar içinde uyusun

Hüseyin ONGUN

16 Ocak 2020 23:35
ALLAH rahmet eylesin.Başta ailesi olmak üzere TÜRKİYE min başı sağ olsun.VATAN size minnettardır.

cemal

17 Ocak 2020 09:00
Ruh'u şad olsun. Ecri kerime kavuşsun.

Halil Toksöz

17 Ocak 2020 01:13
Şehidimize tanrıdan rahmet, kederli ailesine baş sağlığı diliyorum. Sizin gibi kahraman askerlerimiz oldukca bu milletin sırtı yere gelmez.

CEFAYI BİZ SEFAYI ONLAR SÜRÜYOR

17 Ocak 2020 09:48
YİNE BİZİM ANALARIMIZ BABALARIMIZ BACILARIMIZ YAVRULARIMIZ AĞLIYOR AMA GÜYA SAVAŞ MAĞDURU ETİKETİYLE DIŞARIDA DOLAŞAN KORKAKLAR SÜRÜSÜ GÜLÜP EĞLENİYOR YAZIKLAR OLSUN YA ŞİMDİ OY VERENLERE SESLENİYORUM BU AZİZ ŞEHİTLERİN ÖKSÜZ YAVRULARI AHİRETTE YAKANIZA YAPIŞACAK HABERİNİZ OLSUN

Sürüyleiler yazana !

17 Ocak 2020 14:38
Önce tebrik ederim kardeş türkçen mükemmel , eğer ironi yaptıysan daha beter . Çünkü dünyadan haberin yok biz orada kimseye uşaklık yapmıyoruz oradan bize birilerinin YPG bizemi saldıracak dediği terörüstler saldırıyordu . Şehirlerimizde bombalar patlatıyorlardı. Trablusgarp cephesinde ATATÜRK uşaklık mı yapıyordu ? Kimin değirmenine su taşıdığını süzgeçten geçir oldumu türkçesi güzel kardeşim !

bekir yıldırım

17 Ocak 2020 11:06
Allah rahmet eylesin, ailesine sabırlar versin. Bu memleket onlar sayesinde ayakta duruyor.

buradaki sürüyleiler

17 Ocak 2020 06:55
Neden ülkelerini savunmazlar acaba .Onların babasının uşağımı var .

coşkun

17 Ocak 2020 11:26
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun kalanlara ALLAH sabır versin.

Can'a

17 Ocak 2020 09:43
Şehit kanı üzerinden popülizm yapmayın. Artık millet bunları yemiyor. Bırakın da insanlar acısını yaşasın.

Kaptan

16 Ocak 2020 22:28
Telabyadınız batsın. Sehit Komutanımızın mekanı cennet olsun.

hasan ali

16 Ocak 2020 22:19
ülkemizi insanımızı bu hale getirenlere yazıklar olsun şehidimize ve ailesine sabır ve metanet diliyorum

Türk Yılmaz

17 Ocak 2020 06:34
Mekanı cennet olsun. Birilerinin pisliğini kanıyla temizlemeye çalışan Türk askerine bin selam!

Deniz

17 Ocak 2020 11:44
Can rumuzlu zat...İnsanların acısı varken kelimelerce yazı yazıp ortalığı germek için siyaset yapma burada....İki satır başsağlığı mesajını yaz ve çeneni kapat... Allahtan şehidimize rahmet ve kederli ailesine başsağlığı diyorum...Nur içinde yatsın...

Cd